ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.09.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 09.09.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
12.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Sejur HORROR la Alara Park Residence 5*, Turcia, recomandat de [o cunoscuta agentie]

TIPĂREȘTE

La recomandarile Agentiei ****, anul acesta am avut de cel mai horror sejur, intr-un hotel de 5 stele cu un concept de ultra all inclusive. Dar la fata locului am constatat ca acel hotel nu avea mai mult de 2 stele!

Pe scurt:

- hotelul arata ca dupa razboi. La propriu.

- usa de la intrarea in camera are gauri in ea la propriu, in care se vede rasaritul soarelui de pe autostrada cu care se invecineaza.

- mobilierul are nevoie de proptele pentru a sta in picioare (in speta un fotoliu are nevoie de o bucata de lemn pentru a sta, iar daca nu suntem atenti putem cadea)

- In noaptea cand am fost cazati (la ora 1 noaptea) am fost nevoiti sa invelim pernele cu propriile haine pentru ca aveau fire de par pe ele si nu erau igienice.

- in camera de hotel avem chicineta cu aragaz si tacamuri (pline de var, de altfel, de la ultima zugraveala ce a fost facuta) in conditiile in care ni se interzice sa aducem mancare si bautura in camera.

- ni s-a cerut la receptie depozit (garantie) pentru telecomenzile de la aer conditionat, televizor si seif. In afara de faptul ca acestea sunt vai de mama lor, lipite cu 5 randuri de scochi, nici nu functioneaza! Iar agentia *** NU ne-a spus ca trebuie sa dam garantie 20 de euro pentru a putea beneficia de aer conditionat, tv sau seif!

- aerul conditionat face un zgomot ingrozitor, atat de tare incat copiii nu pot adormi.

- zgomotul in camera este foarte mare, imediat langa fiind autostrada, pe care chiar daca am vrea sa il atenuam, nu putem pentru ca geamurile nu se inchideau

- camerele sunt pline de praf (presupun ca de la gaurile din usa si de la ferestrele ce nu se inchid) astfel ca raman urmele pasilor pe parchet cand mergem

- holurile hotelului sunt pline de var, mizerie si paianjeni (puteti vedea si in fotografii), liftul arata jalnic, cu rugina...

Desi problemele cazarii la Alara Park Residence 5 stele (!) sunt foarte mari, nu acestea au fost CELE MAI MARI PROBLEME ce le-am avut.

Din pacate pachetul ultra all inclusive este o gluma foarte proasta.

Va fac doar o sinteza pentru ca sunt atat de multe ca pur si simplu nu le mai tin minte pe toate.

- ni s-a oferit in camera, in minibar, o singura sticla de apa pentru tot sejurul! Dupa ce am baut aceasta apa (in prima noapte), daca vroiam sa avem apa in camera, in fiecare zi trebuia sa umplem aceasta sticla cu apa de la dozator, pentru ca asta este practica in acest hotel!

- mancarea arata si este INFIORATOARE. Noaptea cand am ajuns, copiii au refuzat sa manance pentru ca mancarea arata si miroasea foarte rau. La micul dejun, de exemplu, mezelurile erau mov... Acestea sigur nu au vazut carne niciodata. Si desi erau necomestibile si toti turistii le ocoleau, le regaseam ceva mai tarziu (cu o culoare putin schimbata, dar tot spre albastru) pe pizza de la ora 11. Ouale fierte erau in proportie de 80% sparte, iar tot ce insemna legume erau stafidite si ofilite.

- sucurile sunt nebaubile. Marca este Tang si sunt de fapt prafuri amestecate in backoffice in acele canistre uriase de apa. Alta alternativa NU EXISTA. Nici contra cost. Desi se scrie ca in minibar gasim fel de fel de bauturi contra cost nu le putem cumpara pentru ca nu au! Nu mai vorbesc de freshuri.

- serviciile sunt EXECRABILE. Va dau exemplu despre ce ni s-a intamplat odata. Am luat un pahar de sticla pentru a pune copilului ceva de baut (adus din Bucuresti!) si am fost certat foarte rau de un angajat al hotelului de la bar. Am intrebat ce problema este daca am luat un pahar si mi s-a raspuns ca paharele pentru turisti sunt de plastic. Nici la restaurant, daca te duceai la bar sa-ti iei ceva de baut, tot in pahar de plastic erai servit. Nu mai spun ca daca rugai ospatarul sa iti aduca un pahar cu apa, iti arata cu degetul aratator, spre celebrele dozatoare de apa, sa te servesti singur. Bine ca au fost si alea...

- Am gasit pahare cu urme de ruj, sau furculite cu ketchup uscat

- din pacate pericolul de toxinfectie alimentara chiar exista in acest loc. In a treia zi de sejur, ne-a fost confirmat de o familie de romani ce ne-au spus ca fetita lor de 2 ani vomita de 24 de ore (inclusiv mama) dupa ce au mancat peste cu o seara inainte. Din acest motiv am hotarat sa mancam doar fructe, orez fiert si salate.

- in acest concept ultra all inclusive, nu exista nici meniu pentru cei ce tin regim (unul din noi avand diabet) si nici meniu pentru copii. De fapt nu exista apa, cum indraznim sa cerem meniu de regim?!?

- marea majoritate a angajatilor hotelului, de la receptionista pana la ospatar, NU CUNOSC SI NU INTELEG limba engleza, asa ca ajungi sa te intelegi mai mult prin semne, daca nu stii ruseste sau turca.

Toate aceste lucruri au fost aduse la cunostinta, in fata noastra, reprezentantului agentiei prezent la prima intalnire.

Am cerut sa ne schimbe de la acest hotel oribil, dar tot ce au putut face a fost sa ne schimbe in alta camera, dupa 3 zile de insistente si rugaminti ca nu putem sta in zgomot si mizerie... Aceasta era un pic mai curata decat prima si cel putin nu mai era zgomotul de la autostrada.

Dar nici a doua camera nu arata de hotel de 5 stele ci cel mult 3 stele.

Din pacate avem ceva experienta privind sejururile din Turcia, 5 stele in regim all inclusive, acesta fiind al cincilea an la rand cand venim, dar atat de rau si asa bataie de joc nu a fost niciodata! De fapt, de fiecare data a fost minunat, de aceea ne-am si intors in Turcia.

Am fost la IC Green, Akka Antedon, Delphin Botanik si chiar stim ce inseamna acest concept. Ni se poate replica ca la pretul platit, calitatea este asta. DAR AM VENIT AICI LA RECOMANDAREA [agentiei].

Vina ce o fac Agentiei *** este ca am venit la Alara Park Residence la recomandarea calduroasa a agentiei, care, prin publicitate mincinoasa indruma turistii sa mearga intr-un loc ingrozitor!

Oare [agentia] a vazut cu adevarat conditiile de cazare si serviciile pentru a le face acele prezentari minunate ce pacalesc turistul de buna credinta?

S. Gabriel, Medic

Ciprian B., Jurnalist


[fb]
---
Trimis de Nicol_B in 09.09.12 00:39:24
Validat / Publicat: 09.09.12 01:07:11
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Akka Antedon, Delphin Botanik, IC Green
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1767 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Nicol_B); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4950 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

Admin
[09.09.12 00:52:05]
»

@Nicol_B: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.

Multumim pentru impresii - ele vor fi, bineinteles, *foarte* utile tuturor celor care studiaza aceasta varianta de cazare - si aceasta 'recomandare' a agentiei in cauza. Te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare.

--

Cu parere de rau, cf. regulilor actualizate ale acestui site nominalizarile agentiilor nu (mai) sunt permise. Deasemenea, datele personale - nume, adrese de mail, nr de telefon etc - nu sunt acceptate spre publicare.

Toate aceste informatii se pot transmite insa prin mesaje personale (private) eventualilor interesati.

Nicol_BAUTOR REVIEW
[09.09.12 16:02:33]
»

@Admin: Pacat ca nu putem da si numele agentiei. In felul acesta ii puteam preveni pe viitorii turisti de experiente neplacute.

Tin sa precizez ca aceasta agentie cu care am mers este singura care vinde acest hotel (am aflat ulterior) si toti romanii veniti acolo venisera prin aceasta agentie. Indiferent ca erau din Bucuresti, Cluj sau Arad.

Nu fac cea mai mare vina turcilor care asta puteau oferi si probabil ca ala era conceptul de all inclusive pt. ei ci suntem mai mult suparati pe cei de la agentie care au recomandat cu caldura acel hotel, stiind ce este acolo, luandu-ne banii ca pt. un hotel de 5 stele.

Noi chiar am fost la 5 stele all inclusive in Turcia si stim ce trebuie sa ni se ofere. Cei care au venit pentru prima oara au crezut ca probabil asa e la 5 stele in Turcia desi aveau si ei un semn de intrebare... Iar cand au aflat de la cei care mai fusesera la alte hoteluri de all inclusiv 5 stele, evident ca s-au simtit pacaliti...

Ba mai mult, agentia din Bucuresti, n-a facut nimic (de genul sa schimbe hotelul) sau sa ne gaseasca bilete de intoarcere mai repede acasa (asa cum am cerut). Au vorbit doar cu managerul hotelului sa ne gaseasca camere mai "bune" la acelasi hotel. Dar mai "bune" nu insemna ca acelea ar fi fost de 5 stele ci, cel mult 3 stele. Avem fotografii si filmulete facute acolo...

Nu mai spun de personalul de acolo care, atunci cand au auzit de plangerile romanilor, ne luau peste picior si faceau misto la show-urile de seara ("Romanilor, acum sunteti multumiti? ... ")...

Cand am ajuns acasa am cautat pe net sa vad impresiile altora despre aceasta agentie si am vazut ca ei nu doar aici au probleme (in Turcia), am vazut ca i-au tepuit si pe altii in alte locatii din Grecia sau alte locuri...

Deci cine are ghinionul sa nimereasca la aceasta agentie MARE, crezand ca sunt profesionisti si ca stiu ce recomanda poate avea surprize neplacute si concedii pline de nervi. Cine nu cauta recomandari de la altii care au fost acolo si au vazut, doar din prezentarea agentiei se poate tepui foarte tare! Noi am avut incredere in aceasta agentie C.T. si iata ce am patit...

sanis*
[10.09.12 08:21:49]
»

Un lucru este cert: nu prea cunosc regulile dupa care lucreaza acest site. Acum aflu ca nu sunt permise "reclamele" - fie ele chiar negative - la adresa Agentiilor de turism. Reclama facuta hotelurilor este permisa - ba chiar promovata. Nu sunt promovate, in schimb, excursiile individuale. Nu seamana deloc cu alte situri (in engleza, indeobste) unde se fac schimburi de informatii privind hoteluri, restauirante, puncte turistice, trasee, transport etc. Sunt de fapt un fel de "recomandari" facute hotelurilor - pe care, d ealtfel, le poti citi la booking la hotelurile respective.

Interesant mi se pare ca in 8-9 cazuri din 10, hotelurile descrise aici nici nu apar in booking. O explicatie (imi apartine) ar fi ca ele sunt 'rezervate" tot anul agentiilor de turism, pentur sejururi complete, neprimind turisti individuali cu ziua. Asta face ca impresia generala sa fie complet distorsionata. Daca sunt sute de mii, poate milioane de turisti care isi petrec vacanta in Turcia, sunt alte multe milioane care clatoresc in Turcia individual - cu masina proprie, cu autobuzul, trenul, dolmusul, avionul... Mi-am petrecut multe vacante in Turcia (mai ales Anatolia) in ultimii ani, niciodata printr-o agentie. Nu mi s-a intimplat niciodata sa nu gasesc locuri de cazare: ieftine, curate, servicii excelente. Peste tot mi s-a dat Mic Dejun gratuit - mai putin in cele "self cattering", unde aveam MD contra cost (daca doream). Asta imi dadea si indepdendenta necesara - puteam sa maninc oriunde, oricind, oricit. Poate cu putin mai scump, per total, decit la "all inclusive". Dar NICIODATA nu am avut sa ma pling de mincare!

Vad atit de multe impresii de goraza de la aceste hoteluri luxoase, all inclusive, incit incep sa ma intreb care e motivul ca romanii se duc totusi la ele. Din comoditate? Din snobism? E mai usor sa te duci la un agent decit sa iti faci "homework" pe internet, cautind cele mai bune solutii? Ce ma mira e faptul ca sunt si multi tineri care prefera acest tip de turism. Pe vremuri, cin eram tinar, dormeam in cort, sau poate "in pod la Tanase", sau chiar la "Paduricea" din spatele garii din Costinesti. Am dormit pe priciuri la cabane, dar si pe mese sau banci si chiar pe jos. Un pat la cabana era un noroc nesperat! Am dormit si la hosteluri - uneori o mai fac si acum. Mai ales in Istanbul. Nu ai "privacy", in schimb intri dintr-o data in comunitatea libera, exuberanta a turistilor, in care poti afla povesti de calatorie prin cele mai diverse colturi ale Turciei si Lumii. Iti faci prieteni, te simti si tu tinar - citeva zile macar. In astfel de situatii mai conteaza ca faci baie "la comun", stind la coada sa iti vina rindul?

Culmea este ca acest mod de a calatori nu l-am inventat eu si nu apartine unei natii sarace (ca cea din Romania). Majoritatea turistilor individuali sunt americani, olandezi, britanici, polonezi, australieni, argentinieni, polonezi, germani... Practic, romanii reprezinta o proportie infima! Desigur, cei cu copii mici au alte pretentii - dar merita un tobogan toata mizeria pe care o poti inghiti la un hotel 5* AI? Am intilnit parinti cu copii mici mai peste tot (Ferthiye, Dalyan, Pamuchak, Side, Altinkum, prin Cappadocia. La Dalyan parca erau mai multi parinti cu copii decit familii fara copii! Dar e drept, acestia nu vin in timpul verii, cind e prea cald - dar copiii sunt in vacanta -, ci prin mai-iunie sau sept-oct.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[10.09.12 08:51:15]
»

@sanis: menirea acestui site e de a aduna recomandari (sau contrarecomandari) despre (a) cazari (hoteluri, pensiuni etc) si (b) destinatii de calatorie (zone interesante de vizitat) - si nu despre agentii!

Referirile pozitive la agentii sunt considerate reclama (e imposibil de facut distinctie intre cele genuine si cele *interesate*, facute de agenti de turism undercover). Referirile negative au fost in trecut permise, in interesul turistului-client, insa din motive de echitate au fost intre timp interzise si ele (se poate intampla ca o agentie sa fi putut aduna 100 de referiri pozitive *dezinteresate* - neacceptate/nepublicate insa pe site - si una singura negativa, care daca ar fi publicata pe site ar crea o imagine nedreapta pentru acea agentie - ar avea o imagine 100% negativa!)

Cat despre perceptia ta - cum ca nu ar fi promovate excursiile individuale - este una atat de falsa ca nu merita efortul de a-ti aduna (in maxim 20 de secunde) 425 contraexemple

In timp, vei realiza singur(a) acest lucru, sunt convins.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Nicol_B, sanis*

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.035965204238892 sec
    ecranul dvs: 1 x 1