ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.10.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Buzău
ÎNSCRIS: 03.09.11
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
OCT-2016
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
90.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 48 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Hotel Avant Aeropuerto - hotelul din pustie

TIPĂREȘTE

Pentru excursia noastra in Dominicana am facut rezervare de cazare pentru o noapte inca din luna aprilie, pe Booking la acest hotel de 4 stele care, la pretul de 62 euro, oferea pe linga micul dejun si internet gratis, transport din si spre aeroport inclus in pret. Cu anulare gratuita pina pe 29 oct, noi avind rezervarea din 30. In cazul in care ma razgindeam, puteam renunta la el fara nici un cost.

L-am ales aproape de aeroport din cauza ca am citit pe AFA un articol in care un cuplu a facut escala tot in Madrid, si care, ”cascind gura” prin oras, era sa piarda decolarea avionului spre mult rivnita vacanta in Caraibe. Asa ca m-am gindit: “fara tentatii!!! ”. Nu stiu aca am facut bine pentru ca ne-am plictisit, astfel ca am gasit timpul necesar scrierii acestui articol.

Pentru transport am citit pe Booking ca trebuie facuta solicitare la hotel. Am rugat sotul (care are foarte mult timp liber fata de mine care n-am timp nici sa imi descurc cirliontii din cap) sa trimita mail si dupa ce l-a trimis (in engleza) am asteptat mult si bine un raspuns.

Asta s-a intimplat cam cu vreo 2 saptamini inainte de data sosirii. Din cauza ca n-au raspuns, l-am criticat pe el ca nu a stiut sa formuleze mesajul ca sa primeasca un raspuns. Era ceva de genul “ Ma numesc cutare… am rezervare in ziua cutare si va rog sa imi spuneti cine ma ia de la aeroport in ziua cutare, la ora cutare”. Ii zic: raspunsul poate di si “ma-ta! “.  si ma iau eu de scris in spaniola cam asa “ ma numesc cutare, rezervare in ziua cutare, doresc transfer gratuit de la aeroport dupa ora cutare, va rog sa imi confirmati”. Canci! Nici un raspuns.

Mi-am adus aminte (subit) ca am o matusa in Spania. O rog pe ea sa contacteze telefonic hotelul si sa rezolve problema. In 2 minute totul a fost confirmat. :trebuia numele, ora sosirii, nr zborului si terminalul. Ne-a spus ca avem masina din ora in ora, trebuie sa iesim in statia pentru transport gratuit catre hoteluri si cind vine masina noastra sa spunem doar numele.

Aterizarea noastra ar fi fost la 17.40 (pe bilete) si ne gindeam ca in 20 de minute, chiar daca nu avem bagaj la cala s-ar putea sa nu fie suficient timp sa prindem cursa de 18 asa ca aveam de asteptat inca o ora. Temperatura la coborire a fost de 26 grade, noi plecati de la cod galben de vint si ninsoare… (totusi a fost o zi placuta, codul a fost doar la TV).

Am aterizat la 17 si 12 minute astfel ca la 17.30 eram in statie, cum se iese din aeroport, imediat in stinga, la capatul cladirii. Foarte usor pentru turisti. Pe un stilp exista un panou cu numele tuturor hotelurilor care au autorizatie de transport gratuit si cu numerele de telefon aferente. In statie tot felul de masini, care mai luxoase, care mai comune, cu sigla hotelurilor.

A noastra nu a venit la fix, ci am asteptat vreo 40 minute. Timpul a fost placut asa ca nu ne-a deranjat. Soferul amabil ne-a luat bagajele, in interior inca un cuplu, probabil colectat de la alt terminal. Ne-a zis numele si ne-a urcat. Am ajun la hotel dupa 15 minute iar la receptie am fost intimpinati de un tinerel dragut care, dupa ce ne-a verificat ambele pasapoarte, ne-a dat cardul camerei nu inainte de a ne arata care este parola pentru internet, ne-a zis programul pentru mic-dejun 8-10.30.

Am intrebat daca prin zona e vreun magazin de unde putem cumpara apa, ceva de rontait si s-a scarpinat in cap… apoi a invitat un coleg sa ne ajute. Pe ecusonul colegului scria Ovidiu Badea. Era roman. Ne-a zis ca nu este nimic in zona, ca putem lua taxiul pina in oras… vreo 10 euro. Eu intreb daca e autobuz, a zis ca simbata si duminica acestea nu circula… (la ora aia… 19). Am intrat in camera urmind a verifica terminaul aeroportului pentru tranfesul de a doua zi, pe birou am gasit un pliant cu preturi si poze ale citorva feluri de mincare si am decis ca e mai convenabil a raminem si sa mincam aici decit sa mai dam bani in plus la taxi. 7 euro o pizza, 6 euro un sandwich de pui cu garnitura de cartofi prajiti sau salata, 2 euro apa plata la 1,5 litri, … si 7 euro un pahar cu vodca. Cu 25 euro, bacsis incus, am scapat cu masa de seara.

Dupa aceea am iesit la o plimbare si la vreo 200 metri am gasit o benzinarie care avea destule produse pentru a minca si a bea ceva. Am mai cumparat o sticla cu apa 0,90 euro, la 1,5 litri. Sa fie! (pe care o sa o aruncam in aeroport in vreo 2 ore… ) In rest doar hangare, depozite si restaurante inchise.

Acum sa va descriu hotelul: este compus din 2 corpuri, unul de 4 stele si altul de 3 stele. In asta de 4 la care am fost noi cazati, totul a fost curat, mobilat decent, nimic opulent, doar strictul necesar. In curtea interioara a celor doua corpuri, se afla o piscina care este plina cu apa (inca) dar fara sezlonguri, semn ca sezonul a trecut.

Camera nu foarte mare, insa nici mica sa ne lovim cu genunchii de coltul patului. Televizor mare pe perete si internet care nu merge foarte bine (la ora asta cind scriu reviewul). La baie totul sclipeste de curatenie. Dotarile sint cele standard (fara papuci). In dulap sint paturi si perne, umerase, cutie de valori.

Restaurantul in care am luat micul dejun era impartit in doua cu un panou din lemn. O parte pentru 4 stele si o parte pentru cei de la 3 stele. Aici era cazat un grup de tineri cu dizabilitati, probabil bolnavi de sindromul Down, foarte respectuosi, cind ne-am intilnit cu ei ne-au salutat. Nici in restaurant nu au facut galagie, nici in lobby desi stim cum sint adolescentii.

Bufetul a fost aprovizionat cu de toate si nu cred ca e ceva ce ti-ai putea dori sa maninci la micul dejun iar ei sa nu aiba.

Personalul amabil si atent la nevoile clientului. Te saluta, te intreaba daca poate sa te ajute cu ceva. Recomand cazarea la acest hotel in cazul in care escala nu este prea mare.

P.S. Am scazut nota la servicii pentru ca nu mi-au raspuns la e-mailuri. :)


[fb]
---
Trimis de adri-nico in 31.10.16 11:28:52
Validat / Publicat: 31.10.16 18:57:31
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SPANIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1517 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adri-nico); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 avionul aterizind (ora e cea veche de la noi... _
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 26300 PMA (din 28 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 48.60 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [31.10.16 18:57:02]
    »

    Mutat în rubrica "Avant Aeropuerto Hotel [Torrejon de Ardoz], MADRID" (nou-creată pe sait)

    -------

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    printesa82
    [31.10.16 19:48:16]
    »

    @adri-nico: Consider un articol foarte util pentru cei care vor un hotel bun pentru tranzit... multumiri.

    Va doresc un concediu minunat in Caraibe ... si voi astepta impresiile de acolo.

    Deocamdata pentru mine este doar un vis... dar cine stie uneori visele pot devenii realitate. Pana atunci voi admira pozele superbe si voi citii impresiile norocosilor care ajung acolo ! Vacanta frumoasa!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    elviramvio
    [31.10.16 20:58:18]
    »

    @adri-nico:

    Sa ai o vacanta atat de plina de bucurii incat sa-ti ramana carliontii tot incalciti!

    mishu
    [01.11.16 15:17:23]
    »

    @adri-nico: Vacanta placuta

    adri-nicoAUTOR REVIEW
    [01.11.16 16:08:18]
    »

    Dragile mele, va multumesc pentru urari! Am ajuns in Dominicana dupa 6 ani de la prima vizita. Inca nu ne-am emeticit... azi ploua si stam prin hotel, negociem cu agentii pentru excursii. Ei tin la pret ar nici eu nu ma las. In avion au fost multi roani, din care 3 cupluri sint cu noi. Facem vacanta in grup de 8. Voi reveni cu articole atragatoare!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adri-nico, elviramvio, mishu, printesa82

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043749094009399 sec
    ecranul dvs: 1 x 1