ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.08.2012
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 18.08.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 13 nopți
familie cu copii
2 (ad) AD. + 2 (copii) COPII -- v: 10 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

O experienta SF

TIPĂREȘTE

Stimati oaspeti,

Intamplarea a facut sa ajungem la hotelul Balada;

In aceste timpuri, cel care critica este vazut ca o persoana valoroasa; hai sa criticam.

a. Directorul hotelului, dl Dragota, un tanar care pune la suflet prea usor reclamatiile oaspetilor; un tanar care se implica "prea mult in a ajuta pe toata lumea".

b. Seful receptiei, o persoana, la fel de tanara, care nu stie sa zica "nu se poate, asa este regula hotelului"; de fiecare data cand ii soliciti ceva, are "prostul obicei" sa zica, "daca se poate, va ajut; veniti peste 5 minute si va comunic".

c. Personalul de la receptie, "prea cooperant" si mult prea tanar.

d. Personalul de curatenie, "prea cumsecade".

e. Personalul medical (balneo), "prea sunt dispusi sa te ajute, si in plus, si repede si bine" - multumiri dnei Sanda, care dupa 6 sedinte de electro-masaj, mi-a reparat o intindere musculara care mi-ar fin stricat intreaga vacanta.

Concluzie: "personal prea tanar, prea profesionist"; ma bucur totusi, ca au mai ramas in Romania; tuturor le acord nota 10 din 10.

Acum sa trecem la partea pozitiva:

Dotarile:

a. apartamentele - SUPERRR!!! mari, spatioase; pot sa doarma lejer 2 + 2 + 3 persoane; vederea - magnifica.

b. racitoarele din camere - subiect care ar putea fi imbunatatit; nu am reusit sa racesc berea asa cum trebuie.

c. WC-le - curate, functionale

d. piscina - SUPERRR!!! (desi cred ca nu au functionat toate facilitatile, dar nu s-a simtit)

e. lifturile - ar putea fi retehnologizate; iar oaspetii ar putea fi instruiti mai bine, inca nu se cunoaste in Romania pe care buton trebuie sa apesi daca vrei sa urci sau sa cobori.

f. alimentarea cu tensiune: intr-adevar au fost 2 situatii cand alimentarea a cazut; dar scarile sunt solide si suporta o sarcina suficient de mare; poate un grup generator ar fi de util;

Sa continuam cu criticile:

Restaurant + bar

a. Directorul, dl Adam - "prea profesionist"; mancarea "prea buna"; consecinta: in perioada de varf - la pranz, am stat la coada pentru a putea manca, datorita faptului ca veneau multi oaspeti din alte hoteluri; este loc de mai bine in ceea ce priveste primirea - distribuirea oaspetilor la mese.

b. echipa de ospatari - "prea tanara", "se miscau prea repede - nu ii vedeai".

c. doamna de la bar - "nu stie sa refuze", m-a ajutat cu berea.

Concluzie: "personal invizibil"; tuturor le acord nota 10 din 10.

Acum sa trecem la partea pozitiva:

Dotarile: mesele, vesela, tacamurile - curate, sunt OK;

Plaja - SUPERRRR!!! , naturala, mare, ingrijita, curata,

Marea - sa ne traiasca

In incheiere;

Doresc sa le multumesc tuturor celor mentionati mai sus pentru ca au contribuit, fiecare cu priceperea si competenta lui, la una din cele mai reusite vacante ale familiei mele.

Le multumesc directorului hotelului si sefului receptiei pentru sprijinul acordat in rezolvarea tuturor problemelor inerente, aparute in acest sejur.

"Nu v-as recomanda acest hotel - nu veti mai dori sa plecati. "

Cu respect,

DS


[fb]
---
Trimis de Dan Soroceanu in 19.08.12 00:20:30
Validat / Publicat: 19.08.12 01:22:11
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SATURN. A mai fost în/la: Eforie Sud - sufletul nostru
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2524 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dan Soroceanu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3599 PMA (din 7 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂBalada Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040201902389526 sec
    ecranul dvs: 1 x 1