ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.08.2012
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: Craiova
    ÎNSCRIS: 13.08.12
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    AUG-2012
    DURATA: 6 nopți
    familie cu copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    25.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Zgomot infernal, minciuni si lipsa de profesionalism

    TIPĂREȘTE

    Avand copil de 2 ani, linistea a fost criteriul nr. 1. Am facut rezervarea telefonic cu 10 zile inainte, dupa ce am studiat bine locatia (poze pe internet, satelit, etc.). Am cerut obligatoriu o camera pe o anumita parte a hotelului (mai ferita de sursele de zgomot- terasa proprie, parcul de distractii, gradina de vara). Ni s-a spus sa nu ne facem nicio problema si chiar ne-au "rezervat" camera 12, ca fiind cea mai linistita, pe partea unde am cerut.

    Cand am ajuns, desi eram sigur de rezervarea facuta, am dat totusi si spaga de rigoare la receptie si am fost informat ca vom avea o alta camera, nu cea rezervata, si nici macar pe partea ceruta, ci pe partea cea mai zgomotoasa! Au motivat ca au niste practicanti cazati si a trebuit sa le dea grupat pe partea respectiva, dar sa nu ne facem griji, camera e super si nu se aude mare lucru de afara. Prima noapte a fost alba. A bubuit muzica de la parcul de distractii pana la 12, apoi pana pe la 2 muzica de la terasa hotelului. A doua zi, surpriza: au cazat pe cineva pe partea ceruta de noi. Cand le-am cerut socoteala pt. faptul ca ne-au mintit, avand camera libera acolo, s-au incurcat in minciuni si am aflat inclusiv ca acea camera nr. 12 fusese libera cand am sosit noi ("dar camera pe care v-am dat-o e mai mare")! Cand i-am anuntat ca e foarte posibil sa plecam, ca nu putem dormi, receptionera ne-a zis - sigura pe ea - ca nu e nicio problema, ne da banii inapoi, dar nu gasim nimic in zona ; -)

    Problema somnului am rezolvat-o cat de cat cu dopurile de urechi.

    Am mancat la terasa lor, unde am avut experienta clasica a servirii romanesti pe litoral: salata uitata, painea uitata ("pai nu ati cerut"), ochii dati peste cap la solicitari "pretentioase", asteptarea de rigoare. Nu va lasati pacaliti la bonurile valorice: daca consumatia este sub valoarea a 1 bon valoric, nu vor sa platiti cu el, chiar daca e paguba voastra - invoca ceva de genul ca nu pot factura... vraja marii... puneti bonul sau bonurile in carnetel si tuliti-o, sunt trucuri de 2 lei ca sa scoateti bani in plus...

    E un hotel construit fortat intre 3 hoteluri mari, pe spatiu mic. Totusi, are camerele destul de mari (singurul plus!).

    Ne mint pe site-ul lor ca au 17 locuri de parcare. Au vreo 8 in spate si 3 in curte care sunt rezervate sefilor hotelului.

    Si inca ceva: aveti grija cum lasati prin camera, menajerele pot arunca la gunoi obiecte personale! Ne-au aruncat o plasa cu vesela copilului si cu tacamuri de unica folosinta, luandu-le din balcon, drept gunoi... Le-am recuperat din gunoi!

    Intr-un cuvant, se incadreaza de la cap la coada in tipicul romanesc, nu-i intereseaza decat sa incaseze!


    [fb]
    ---
    Trimis de pretentiosul* in 13.08.12 16:43:06
    Validat / Publicat: 13.08.12 17:24:15
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SATURN.
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3736 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (pretentiosul*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS -1 PMA (din 1 vot)

    ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [13.08.12 16:55:06]
    »

    @pretentiosul: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    pretentiosul*AUTOR REVIEW
    [14.08.12 13:58:30]
    »

    Inca o mostra de "profesionalism" al ospatarului de la adria:

    "- Cu ce dulceata sunt clatitele?

    - De unde sa stiu eu? Ce s-o nimeri acolo in borcan... "

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    pretentiosul*
    Alte impresii din această RUBRICĂAdria Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048108816146851 sec
    ecranul dvs: 1 x 1