GRAD SATISFACȚIE
Ne-am hotarat impreuna cu inca o familie sa stam trei zile la Sinaia (doua nopti, 22-23. 05 si 23-24. 05. 2010) si am ales dintre ofertele de pe internet Vila Brandusa (sau Pensiunea Brandusa, inca nu stiu cert! ). In urma rezervarilor facute pe internet a inceput "CIRCUL"! Cum? Simplu si eficient in acelasi timp, am purtat o intreaga corespondenta cu proprietarul, Leonard Tuica de retinut numele! , sa-i trimitem banii, sa-i trimitem confirmarea pe mail, noi virasem banii (BRD-BRD! pentru cei ce stiu cum functioneaza banca) iar proprietarul sustinea sus si tare ca nu. I-am trimis ordinul de plata pe mail dar nu a fost de ajuns. Intr-un final ne-a anuntat ca au ajuns banii dar prea tarziu si nu poate sa ne mai cazeze sambata noaptea si duminica noaptea (aglomeratie mare mon cher! ) asa cum doream noi ci duminica noaptea si luni noaptea. Sec si la obiect! Daca va convine bine, daca nu... ! Pentru ca cele trei zile libere de Rusalii erau sambata, duminica si luni tot programul nostru era dat peste cap. De retinut ca toata intamplarea se petrecea cu doua saptamani inainte de Rusalii, deci timp berechet sa facem dovada avansului si sa primeasca omul (sa-l respectam putin desi nu merita! ) banii cuveniti. Dupa un mic consiliu de familie am hotarat sa declinam "oferta" si am optat pentru restituirea banilor. Simplu veti zice dar nu este deloc asa! Dupa lungi asteptari si mai multe telefoane la care proprietarul nu raspundea sau avea scuzele pregatite (Mi-am rupt piciorul! Sunt la spital! Etc, etc...) am inceput sa primim explicatii halucinante: "V-am trimis banii dar aveti contul blocat de aia nu primiti banii! " Contul de salarii blocat? Mare specialist in finante proprietarul! Si alta: " Va trimit confirmarea pe mail, verificati mailul si va convingeti ca am trimis banii! " Si in ziua de astazi, 28. 05. 2010, stau pe internet si degeaba, banii tot nu sunt! "V-am trimis banii printr-o agentie si poate ei nu i-au virat! " Concluzia finala: Nu mi-am primit banii nici acum, tot 28. 05. 2010. Pentru ca nu puteam rata mini vacanta de Rusalii am apelat la P. C. R. (pile, cunostiinte si relatii! ) si am gasit cazare in Sinaia fara a fi nevoie de avans si atata corespondenta ci doar un simplu telefon si o confirmare in preziua plecarii. Ne-am dus la Vila -Pensiunea Brandusa si am increcat sa stam de vorba intre patru ochi cu proprietarul cu privire la bani (chestiune de orgoliu si cuvant dat nu de suma! ), ne-a primit amabil un baiat care ne-a zis: "Stati putin sa vad daca este acasa? ! ? ! si a revenit cu " Imi pare rau domnul a plecat la Ploiesti, eu acum am venit etc, etc, etc... " Nu mai avea piciorul rupt domnul proprietar de vreme ce facea naveta intre Ploiesti si Sinaia iar la banca nu putea sa se duca? Poate avea sofer! Nu am depus plangere la Politie din cauza ca nu vroiam sa pierdem timpul pe acolo. Cam asta este povestea noastra cu Vila - Pensiunea Brandusa din Sinaia. Repet nu este vorba de banii pierduti ci de respectarea unui cuvant dat si de o promisiune neonorata! Nu mai dati bani inainte ca la... , pentru ca oamenii, unii dintre ei, sunt... !
P. S. Daca imi primesc banii inapoi (orgoliu, nu suma! ) promit sa va spun!
Inca un P.S. Uitsem sa va spun ca ne-am interesat despre proprietarul vilei-pensiunii in cauza si cei mai multi atunci cand au auzit despre cine este vorba ne-au privit compatimitor si ne-au zis ca s-ar putea sa nu mai vedem banii si nu este singurul caz !
Trimis de theo63 in 28.05.10 11:36:25
39 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (theo63); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
ECOURI la acest review
39 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Inteleg ca pana la urma cazarea a fost in alta parte, nu la aceasta vila Brandusa.
Poate mai nimerit ar fi fost sa scrii despre acea vila si acolo sa faci respectiva paranteza despre situatia extrem de neplacuta care ti s-a intamplat.
Pe de alta parte eu n-as fi lasat lucrurile asa, daca voi ati trecut cu vederea, am inteles ca si altii au trecut cu vederea, omul isi vede de treaba si tepuieste in continuare atata timp cat nu-l ia nimeni de urechi. Sunt atatea organe de control care pot lua masuri impotriva unor astfel de patroni. Eu zic sa nu lasati lucrurile asa, probabil suma nu este foarte mare, dar ideea in sine deranjeaza si din acest lucru multi cred ceea ce cred despre turismul autohton.
Puteti face reclamatie la OPC, chiar si pe internet, vezi click aici, au acolo unde o rubrica unde puteti trimite reclamatii. Ei au obligatia sa le verifice pe toate si - cu siguranta - veti primi banii inapoi, iar proprietarul va fi probabil amendat.
@theo63, parerea mea este sa nu lasi treaba asa, apuca-te si scrie reclamatii la toate organele abilitate (daca ai timp), pentru ca acest "proprietar" merita pedepsit si sa aiba parte de niste controale, care speram sa dea roade si sa nu-si mai bata joc de turisti.
numai bine
Foarte jenanta situatie reclamatie direct nu mai sta pe ginduri.
Si asa au nevoie de bani la buget o amenda nu strica.
Succes sa ne tii la curent despre reclamatie nu de alta chiar daca primesti banii nu il lasa pentru ca vor fi si altii ca tine te asigur
gandeste-te ca tacerea ta inseamna ca si altii vor lua aceasta teapa!
la fel au tacut altii inaintea ta; nu ai fi fost bucuros ca aceia sa nu fi inchis ochii si sa renunte la lupta? hai, fii macar tu un "justitiar" si pune-l la locul lui...
Cu regret pentru nefericita întâmplare, totuşi invalidez acest review pentru că nu ai fost până la urmă cazat acolo. Ori acest site încă se cheamă... "AmFostAcolo".
Dar impresiile rămân spre utila informare a altor doritori de cazare în Sinaia.
Să nu păţească şi ei ghinioane din astea...
Am şi eu rugămintea/sugestia să scrii separat şi despre locul unde ai fost până la urmă cazat, spre a le face măcar lor un serviciu.
Oameni buni fiti foarte circumspecti cand vedeti oferte de genul celor de la Brandusa. De ce atatea pretentii la o simpla pensiune de 2 stele? ! Auzi! Avans 50%! Escrocherie pe fata!
eu zic sa implicati politia!
Pentu webmaster6! Cred ca tii cu "ursul din padure", deoarece toti utilizatorii acestui site au dreptul sa stie totul despre locatiile spre care se indreapta. Internetul este un mare ajutor pentru noi dar de multe ori este si un "inamic" foarte redutabil! Inca nu am de gand sa scriu despre locatia unde m-am cazat in cele din urma din cauze obiective. Multumesc tuturor celor care m-au indemnat sa fac reclamatie si asa voi face! Va voi tine la curent cu demersurile mele.
P.S. Am dat nota minima la sevicii deoarece cred ca o locatie turistica prin asta se defineste si nu cred ca faptul ca nu am fost cazat acolo poate modifica perceptia despre locatia respectiva !
” Pentu webmaster6! Cred ca tii cu "ursul din padure", deoarece toti utilizatorii acestui site au dreptul sa stie totul despre locatiile spre care se indreapta...
Aha; dacă eu ţin cu 'ursu', atunci tu cum explici asta:
”Inca nu am de gand sa scriu despre locatia unde m-am cazat in cele din urma din cauze obiective.
Dar nu, nu e nevoie de un răspuns; e doar o întrebare retorică, spre a arăta că totul este relativ. (părerea mea strict personală este că tu vrei să păstrezi cazarea de calitate doar pentru tine. ) Un loc unde (din motive destul de evidente) nu ai fost cazat nu trebuie să primească note. Nici mari, nici mici. Dar cred că o dovadă mai bună că nu ţinem cu nimeni este exact păstrarea acestui articol pe sait.
În rest, îţi urăm să ai parte doar de sejururi plăcute de acum încolo. Şi dacă vor fi alese folosind acest site, cu atât mai bine.
Mulţumesc,
CUM VA EXPLICATI CA DIN SUTE DE TURISTI TOCMAI I***** B**** SA FACA O RECLAMATIE SI VALVA RECLAMA PROASTA ETC:
EXPLICATIA::::: CAND PRIMESTI O FACTURA ESTI INSTIINTAT SI DE FAPTUL CA ACEASTA ARE UN TERMEN SCADENT DE 4 ZILE DUPA CARE DEVINE NULA DOAMNA ACEASTA DRAGUTA A PLATIT DUPA 7 ZILE SI FIIND CONSTIENNTA DE FAPTUL CA FACTURA DEVINE NULA TOT A PLATIT, !!! ATENTIE!!! DOAMNA A FOST ANUNTATA DE ACEST LUCRU, IN TIMPUL DE 3 ZILE CARE A TRECUT PESTE TERMENUL SCADENT S-A FACUT O ALTA PLATA... NORMAL SI MORAL ESTE SA PRIMESC PE CEL CARE PLATESTE PRIMUL... DANSA MI-A CERUT SA DAU AFARA PE CEI CARE AU PLATIT INAINTEA DANSEI... OARE CUM ACEST LUCRU NU SE POATE I-AU FOST OFERITE VARIANTE CAZARE SAMBATA SI DUMINECA NOAPTE PETRU CA VINERI NOAPTE ESTE OCUPATA, B**** I***** ACCEPTAND ACEST LUCRU APOI LA 24 DE ORE S-A RAZGANDIT SI CERAND BANI INAPOI, OK ZIS SI FACUT EU FIIND IN SPITAL I-AM TRIMIS BANI PRIN FAST BANKING SI DOAMNA B**** AR TREBUI SA VA FIE RUSINE PENTRU TAMPENIILE SPUSE DE DUMNEAVOASTRA I-AR PENTRU VOI CEILALTI AR TREBUI SA ANALIZATI INAINTE DE A SCRIE CEVA PE FORUM OK ROMANI UN POPOR CARE SE AVANTA CU CAPUL INAINTE FARA SA GANDESCA.
NB montanluxtravel este (sau a fost) reprezentant al unității
@montanluxtravel, nu am inteles nimic din ce ai scris. Poate, daca te-ai mai calma un pic, ai putea sa ne explici mai bine ce s-a intamplat cu adevarat...
Salutam initiativa d-voastra de a avea drept de replica desi nu v-ati recomandat si nici nu inteleg prea bine cine sunteti.
Ce trebuie sa intelegeti este ca pe acest site nu sunt permise jignirile si atacul la persoana.Eu personal nu sunt de acord cu cele scrise de autoare dar felul in care d-voastra puneti problema si va folositi de dreptul de replica vine in sprijinul autoarei acestui review, facandu-va un mare defavor d-voastra.
Cat despre acest "popor care se avanta cu capul inainte fara sa gandeasca" tin sa va aduc aminte ca si d-voastra faceti parte din el... poate de asta se intampla asemenea lucruri in turismul romanesc'.
am trait sa o vad si pe asta. O factura are termen 4 zile dupa care devine nula! Montanluxtravel... un curs de lux de limba romana nu ar strica.
MONTANLUXTRAVEL ESTE FIRMA DE TURISM... LEONARD ESTE NUMELE MEU... FACTURA DE 4 ZILE TERMEN SCADENT, DA DEOARECE DACA ELIBEREZ O FACTURA CU TERMEN MAI MARE DE 4 ZILE EU NU AM GARANTIA CA ACEASTA O SA FIE PLATITA SI IAR ATUNCI EU O SA RAMAN CU CAMERA GOALA, REZERVARILE SE FAC CU 2 SAPTAMANI INAINTE, ACEEA FACTURA CU TERMEN DE 4 ZILE DEVINE NULA DACA NU ESTE PLATITA SI ESTE INLOCUITA DE O ALTA IN FELUL ACESTA CAMERA SE OCUPA IN DATA RESPECTIVA. DETIN 3 HOTELURI SI 2 PENSIUNI CHIAR CREDETI CA NU AS FII AVUT 120 LEI SA AI TRIMIT DOAMNEI I*****? SAU CAZARE IN ALTA PARTE?
NB montanluxtravel este (sau a fost) reprezentant al unității
te rog nu mai scrie cu litere de tipar, ne zgarii retina.
Cat despre bani, poate ca i-ati trimis, mai ai ordinul de plata, trimite-l unui webmaster si ne cerem cu totii scuze de indoiala, dar pana atunci, pune-te in locul nostru, al turistilor, satui de marlanie si dispretul din turismul romanesc si combate cuvinte defaimatoare de acest gen cu politete, amabilitate sa ne minunam si noi ca tot omu' ce bun hotelier esti tu, ce exceptie de la regula esti tu si ce mult greseste reclamanta
Da' asa cum pui tu problema, ne minunam numa' de altele...
ordinul de plata ? da este si el pe acolo pe undeva prin arhiva firmei , poate daca m-ai ajuta sa il caut prin sute de kg de hartzogaraie l-ai vedea ( era o gluma ) sa va mai spun ceva plata pe camera nu este obligatorie ,, poti plati si aici dar nu iti pot garanta cazarea , acum iti spun ca locul este liber dar in timp de 2 saptamani se gaseste un client poate intra inaintea ta cu 10 min etc ....de acea se plateste inainte si camera este a ta in data de ..... dar daca vrei sa vii sa platesti aici ok nu deranjezi pe nimeni ,,,primesti o factura o chitanta fisa de intrare si iesire ....
NB montanluxtravel este (sau a fost) reprezentant al unității
@montanluxtravel... Sunt foarte multe de spus la mesajul Dv. de mai sus. Incerc s-o fac, pe puncte:
1. Pe internet este deosebit de nepoliticos sa scrii mesaje folosind doar litere mari. (vezi aici)
2. Noi nu ne explicam nimic; dar am o simpla nedumerire: daca au fost intr-adevar atatea sute de turisti multumiti, cum se face ca, pana acum, niciunul nu a scris nimic de bine despre aceasta unitate de cazare? !
3. Internetul este un loc al anonimitatii (daca utilizatorul - de buna voie - nu alege altfel). Este asadar inacceptabil faptul ca ati dat numele clientei in clar in mesajul Dv. !
4. Despre politete si mod de adresare, deja un coleg v-a atras atentia, dar trebuite trecute in lista.
5. O simpla cautare cu ajutorul lui GOOGLE a returnat o multime de link-uri care mie personal imi sugereaza din partea Dv. o activitate axata in principal pe profit imediat (ca sa ma exprim eufemistic). Din acest punct de vedere si ca urmare a ecourilor de aici, plangerea din impresiile de mai sus devine tot mai credibila, iar atitudinea Dv. tot mai... putin.
Avand in vedere toate cele de mai sus, va multumim ca ati profitat de dreptul la replica oferit pe acest site, dar va atrag la modul cel mai serios atentia ca o continuare in acest stil a prezentei Dv. aici va fi sanctionata.
Multumesc,
”de acea se plateste inainte si camera este a ta in data de...
daca ar functiona si booking.com pe aceleasi principii, ar fi dat de mult faliment!!!
pe internet pot sa rezerv fara a achita vreun avans (cu exceptia cazurilor expres mentionate, iar acolo daca am platit, pai platit ramane, indiferent de data platii!!!) si am camera rezervata pana a doua zi de la data la care am solicitat rezervarea. daca nu ma prezint, sau anulez rezervarea, sunt mai multe posibilitati:
- sa nu platesc nimic (daca anunt acest lucru din timp);
- sa platesc costul unei nopti (in cazul ca anunt doar cu putine zile inainte);
- sa platesc tot sejurul, in cazul ca nu ma prezint si nici nu anunt acest lucru hotelierului.
acu' stau si eu si ma intreb: care varianta e mai buna?!
te nemultumeste faptul ca eu am dat numele clientei ,,,, dar cu numele meu cum ramane ....anonimat ...... ? ar fi bine sa luati anumite masuri inainte de a comenta ..... cum am mai spus Romani un popor care se avanta cu capul inainte fara sa gandeasca , pentru dovada dnv o sa va trimit ordinul de plata poate incetati cu tampenia asta si cum alti nu au scris lucruri bune daca ai deschide ochiii ai vedea si lucruri bune .... o simpla cautare pe Google .
NB montanluxtravel este (sau a fost) reprezentant al unității
ca fapt divers. Tocmai am facut o rezevare pt wk-endul care vine la Moeciu. 4 camere. Telefonic. Doamna m-a rugat ca eventual, daca este posibil sa fac plata unui avans. I-am explicat ca din pacate am avut un necaz cu masina care m-a secat de bani si ca pana vineri nu cred ca am de unde sa ii platesc. Am promis solemn ca voi fi prezent, am rugat-o ca in cazul in care are o alta solicitare pe aceleasi camere sa ma anunte. Totul a fost ok, ne-am inteles. Cam asa se trateaza un client.
Dragos.. ceea ce spui tu este utopic, ar insemna ca toate pensiunile si vilele sa aiba la dispozitie un sistem de plati (sau macar de garantare) cu cardul on-line. ceea ce e mai greu.. hai sa fim seriosi.
uite am clienti care au platit in termenul scadent ... dar din cauza unor probleme au schimbat sejurul peste 30 de zile ok m-au anuntzat inainte cu o saptamana s-a schimbat data de cazare si totul este ok au facut rezervarea inainte cu 2 luni ...... rugamintea mea ar fii sa nu mai postati astfel de idiotenii , te poti interesa turismul romanesc rezervari se fac numai cu plata , lucrez cu agentii de turism si ei lucreaza la fel k mine si ca alti , si ei imi fac plati si asa mai departe , au fost situatii cand Agentia nu a platit o suma destul de mare in ciuda acestui fapt grupul a fost primit numarul de persoane era destul de mare zic eu 140 la numar bani i-am recuperat abia dupa un an jumate in ciuda acestui fapt nu am scris pe forum si nu am depus reclamatii ( o tampenie .... zic eu .... forum )
NB montanluxtravel este (sau a fost) reprezentant al unității
Poate doamna de la Moeciu nu lucreaza cu facturi chitante conturi banci etc... si nu trebuie sa faca dovada cum intra bani si in ce directie se indreapta .
NB montanluxtravel este (sau a fost) reprezentant al unității
din contra.. am cerut factura pe firma.. dar nu cred ca e cazul sa mai discutam. Eu pun punct aici si sper din tot sufletul sa nu dau peste oameni ca dv in periplurile mele prin pensiunile si vilele din Romania.
Dle Tuica citesc si ma minunez de ce tot scrieti, sa stiti ca si noi am fost la diverse Pensiuni si chiar cu mai multe margarete dar nicaieri nu ni s-a cerut plata in avans, si oricum acest lucru eu nu l-as face.
In al doilea rand site-ul acesta tocmai pentru acest lucru este gandit ca noi turisti sa putem semnala lucruri de acest gen, ca atunci cand vreau sa merg la vila Brandusa sau la alt hotel de-al dvs sa ma feresc sa platesc avans sau sa-mi fac rezervare ca s-ar putea sa raman cu buza umflata.
Deci nu este o tampenie asa cum va exprimati dvs foarte elevat ci un lucru foarte bun, care se vede ca deranjeaza, ceea ne si dorim de fapt ca asa poate se mai schimba ceva in turismul din Romania.
O zi buna.
Exista posibilitatea ca Dnv sa fi fost la una din locatiile mele fara sa ma cunoasteti..... (sper din tot sufletul sa nu dau peste oameni ca dv in periplurile mele prin pensiunile si vilele din Romania) ...... spuneti asta ......poate ati stat la masa cu mine sau ati schiat ori ati inotat alaturi de mine sau poate am fost si eu un client al Dnv poate colaboram pe alt domeniu de activitate ,,,, Nu mai vb de cine de rau din moment ce nu stiti cine este persoana respectiva ,,,, am 5 firme cu diferite domenii niciodata nu stiti de cine vb si mai si dramatizati situatia in asa fel si eu pun punct deoarece nu am nimic de castigat .
NB montanluxtravel este (sau a fost) reprezentant al unității
Cu riscul de a-i supara pe unii eu va spun ca la multe unitati de cazare din Romania, pentru rezervarea unor sejururi mai lungi, se cere avans. Eu, in majoritatea cazurilor, am platit avans intre 20-50% si recunosc ca nu am avut probleme. Intr-adevar, am observat ca daca fac rezervari pentru 1-2 nopti nu mi se cere nimic. In cazurile in care am platit avans mi s-a emis o factura proforma cu o anumita data scadenta, pana la care, evident, trebuia sa platesc ca rezervarea sa fie facuta. Mi acest sistem de avans mi se pare cat se poate de just. La urma urmei, si pe site-urile internationale de rezervari iti este "blocata" pe card o anumita valoare pentru a garanta rezervarea, nu-i asa? Asadar, din acest punct de vedere, ii dau dreptate proprietarului pensiunii Brandusa. Are tot dreptul sa ceara avans si sa emita proforme cu ce data scadenta vrea dumnealui. Iar proforma chiar trebuie platita la timp pentru a deveni valida rezervarea, dar si propreitarul trebuie sa intrebe de ce nu a fost platita.
Dezavuez, desigur, modul cam agresiv in care dansul a pus problema si modul haotic in care se exprima in scris, destul de greu de urmarit. Domnule Tuica, sa stiti ca daca ati fi avut un ton putin mai bland (fara sa va infierbantati si sa folositi anumite cuvinte) si ati fi scris propozitii mai scurte, cu puncte si virgule, care sa fie usor de citit si inteles, cu siguranta ati fi atras destui simpatizanti! Au fost si alti patroni de pensiuni care si-au spus cuvantul pe acest site si, folosind un ton potrivit, echilibrat si aratand toleranta au fost tare apreciati.
In ceea ce priveste dezvaluirea identitatii doamnei, nu vad de ce nu ar fi facut-o atata vreme cat si dansului i s-a dezvaluit numele, nu doar numele pensiunii sale.
Totusi, personal cred ca greseala doamnei a fost ca nu a platit la timp (daca asa a fost) iar marea greseala a proprietarului a fost ca nu a dat banii inapoi (daca nu i-a dat) si daca i-a dat ca nu a comunicat corect acest lucru. Poate banii au ramas undeva "in aer" (se intampla des), plecati de la dansul dar neajunsi la destinatar, din varii motive. DAR, greseala amandurora a fost, cu siguranta, lipsa unei comunicari corecte!!!
In concluzie, eu cred ca adevarul este undeva la mijloc. Nu trebuie sa aruncam cu pietre nici intr-unul, nici in celalalt. Sunt convinsa ca s-a gresit de ambele parti si ca ambele parti au si adevarurile proprii. Trebuie sa invatam fiecare ce consideram din aceste randuri, sa privim drept fara a judeca stramb, sa incercam sa cantarim ambele opinii si sa hotarasca fiecare, pentru sine, concluzia sa.
Fiecare parte implicata are tot dreptul sa-si spuna punctul de vedere. Ceea ce va rog, insa, este sa lasati incrancenarea la o parte, sa fim toleranti si echilibrati.
Oricum, aceasta discutie ar trebui mutata pe forum
si eu sunt convins ca adevarul este undeva la mijloc, si ca problema este lipsa de comunicare..
Si mie mi se pare normal sa platesti un avans, dar si mai normal mi se pare sa nu pui pumnul in gura clientului si sa il anunti: Omule, nu ai platit, mai vii? vor altii camera.. ce fac? Asa se discuta normal cu un client..
Si inca o mentiune. Daca detii un card de credit, suma respectiva nu iti este blocata in momentul rezervarii (ma refer la booking.com si alte siteuri de gen), ci doar cardul este verificat ca fiind valid, iar suma necesara pt rezevare sa fie acoperita de limita de credit acordata de banca. Suma nu se blocheaza iar plata se face la receptia hotelului. Am folosit acest sistem foarte des, si pot spune ca este cel mai convenabil posibil. Practic intreaga plata se face la receptie (exceptie facand anumite oferte speciale cand este specificat faptul ca banii se iau de pe card in momentul rezervarii)
@molko, e o mare polemica pe internet despre aceasta "blocare". Chiar Mircea Badea, povestea de curand cum s-a trezit el ca avea o suma blocata pe card, in urma unei rezervari online Acei bani nu sunt luati efectiv, sunt cumva blocati ca tu sa nu-i folosesti. Adica, iti poti goli cardul dar acea suma desi o ai, nu o poti folosi. E un lucru pe care multi nu l-au remarcat. De obicei este blocata suma echivalenta cu costul unei nopti de cazare la hotelul respectiv. Sumele de plata vor fi doar blocate, iar contul este debitat efectiv abia cand se face plata, la finalul sejurului. Ideea este ca daca nu te mai duci si nici nu anunti, risti sa pierzi banii pentru o noapte de cazare. Banii sunt blocati, in general, pentru 30 de zile si daca in 30 de zile nu sunt retrasi de hotel, atunci suma este deblocata.
Aproape nimeni nu-ti face rezervare fara o minima masura de precautie dar, din pacate, este un lucru putin stiut.
la carduri de debit.. da se poate, este adevarat... asa se face. La carduri de credit.. nu! Incercati si veti vedea ca asa este. La absolut toate cardurile mele am si varianta de net banking. cand o suma este blocata (chiar daca nu a iesit din cont/card) soldul contului cuprinde si suma respectiva e adevarat, nu vezi tranzactia pe cont, dar suma disponibila este diminuata cu suma blocata, astfele incat tu stii ca nu poti folosi acei bani. Mie nu mi s-a intamplat niciodata sa imi blocheze nimic.
Da, dar cardurile de debit sunt totusi majoritare pentru astfel de operatiuni. De obicei platim cu "ce avem" si nu "pe datorie" (desi asta este cazul meu). Eu sa stii ca am patit-o cu un card de credit de la Raiffeisen Desi acea rezervare nu figura nicaieri in extrasul de cont, cand am incercat sa folosesc toata suma de pe card, pana la limita sa, nu am putut.
Cer scuze webmasterilor, poate ar trebui deschis un fir de discutie pe forum despre rezervarile online si sa ne mutam acolo.
Uite cum văd eu lucrurile.
theo63 a greşit, nerespectând condiţiile de rezervare. OK, pentru asta a avut ceva probleme, nervi, stress...
Dar modul în care răspund şi argumentează cei de la montanluxtravel îi descalifică total în ochii mei (nu voi apela niciodată la serviciile acestei firme de turism şi îi sfătuiesc pe toţi ceilalţi să nu o facă!!! ), pentru că (şi acum permiteţi-mi să "ţip" şi eu la ei, cum au făcut-o ei la noi),
CLIENTUL ARE ÎNTOTDEAUNA DREPTATE, chiar şi atunci când nu are dreptate!
Sau, altfel spus, tonul face muzica!.
Asta este o lege nescrisă a comerţului şi turismului, pe care montanluxtravel nu a învăţat-o încă, aşa cum nu prea a învăţat nici limba română (poate la FF).
Pe de altă parte, molko, nu sunt de acord cu tine când spui:
”... ceea ce spui tu este utopic, ar insemna ca toate pensiunile si vilele sa aiba la dispozitie un sistem de plati (sau macar de garantare) cu cardul on-line. ceea ce e mai greu...
Nu e deloc greu, dimpotrivă. Nu mai departe în Ungaria, toate pensiunile au înţeles avantajele rezervării on-line gen booking. com şi altele şi au adoptat acest sistem, ale cărui avantaje le-ai subliniat şi tu.
Numai că dacă oamenii din turism gândesc (? ) precum montanluxtravel, rămân la sistemul cu facturi cu termen limitat la 4 zile.
Exact ideea mea, ancamariagadea. Va rog daca mai doriti sa dezvoltati acest subiect, sa continuati pe forum.
Editat ulterior; @Costi > nu este treaba noastra sa dam aici lectii de limba romana (nu ca nu ar fi utile!); nu acesta este domeniul de activitate al sitului AmFostAcolo.ro .
Multumesc,
ok... hai sa ne mutam pe forum.
@Costi, utopic pt ca in Romania sunt firme mult mai mari care refuza acest sitem de plata datorita comisioanelor bancare (vezi agentii de turism MARI). In general firmele care ofera servicii de plata online (Gecad de exemplu) percep un comision de 3.5-5% din valoare tranzactiei, ceea ce trebuie sa recunoastem este destul de mult. Pe de alta parte, eu unul as fi de acord sa platesc cu 5% mai mult pe cazare dar sa am aceasta facilitate... dar mi-e teama ca suntem in minoritate.
Buna ziua tuturor,
Multumesc celor care si-au postat impresiile aici si sunt bucuros ca patania mea nu a ramas fara ecou. M-am convins inca o data, daca mai era nevoie, de gradul de moralitate a individului (nu merita alt apelativ) ce se denumeste a fi mare proprietar de firme, hoteluri si pensiuni. Prin cele afirmate nu face decat sa-si dea arama pe fata si sa arate lumii in ce fel isi trateaza clientii si colaboratorii.
Nu mai are rost sa reiau patania de la inceput dar vreau sa se retina ca am facut cererea de cazare pentru sambata noaptea (22.05. -23.05.2010) si duminica noaptea (23.05. -24.05.2010), cam incoerent in gandire si exprimare individul in cauza! De fapt individul ne-a pus pe toti romanii la punct spunandu-ne ca ne aruncam cu capul inainte (ce sa va fac daca sunteti prosti?). Si jignirile nu se opresc aici, individul jignind, prin afirmatii de genul: "sa cautam printre sutele de kilograme de hartzogaraie ", pe oricine are cunostiinte de functionare a unei firme si chiar pe proprii angajati, daca exista asa ceva! .
Avand atatea posibilitati, 3 hoteluri si 2 pensiuni, chiar nu se putea oferi cazare in alta parte pe perioada ceruta de noi?
Cele afirmate de individul in cauza ma fac sa consider ca a ajuns vremelnic sa posede sau sa administreze aceasta vila -pensiune dupa bunul plac.
Detinem cel mai modern si eficient mijloc de comunicare si anume telefonul mobil dar individul in cauza nu vrea sa raspunda la telefoane si nici sa dea telefoane, chiar vrea sa credem ca detine 5 firme, 3 hoteluri si 2 pensiuni si nu are personal angajat sa se ocupe de cazari si tot ce decurge din asta si trebuie sa se ocupe personal de toate formalitatile (in 2009 are 1 angajat si profitul pe minus, cautare google!!!).
De ce nu exista nimeni care a fost cazat acolo sa spuna ceva de bine pe acest site?
In cele aproape doua zile de sedere in Sinaia ne-am facut drum pe la vila - pensiune in cauza de nenumarate ori si in afara de baiatul care ne-a expediat elegant noi nu am vazut pe altcineva sa intre sau sa iasa din incinta si nici masini parcate in apropiere care sa ateste ca cineva este cazat acolo sau poate nu am prins momentul prielnic sau turistii au venit cu trenul, cine stie!
Deocamdata ma opresc aici si promit sa va tin la curent cu desfasurarea evenimentelor.
O zi buna tuturor!
P. S. Ma pregatesc de un sejur, la inceputul lunii iulie, in Bulgaria. Dupa ce revin am sa transmit impresiile mele despre tot ce am intalnit acolo!
Buna ziua! Pentru domnul sau doamna de mai sus, imi cer mii de scuze pentru fatul ca dnv nu ati acceptat variantele de cazare care au fost oferite
NB montanluxtravel este (sau a fost) reprezentant al unității
Salutare prieteni !
Am ajuns sa cred ca nu mai scriu corect romaneste deoarece individul proprietar al vilei -pensiune Brandusa nu stie sa citeasca cele scrise de mine in acest site ! Repet pentru ultima oara ca am cerut cazare sambata noaptea si duminica noaptea iar dupa incidentul nefericit ne-a fost oferita cazare duminica noaptea si luni noaptea in situatia in care zilele libere au fost sambata , duminica si luni iar marti dimineata toata lumea trebuia sa fie la serviciu ! Ce este atat de greu de inteles ? Alte propuneri de cazare in zilele solicitate de noi NU AU EXISTAT ! A gresi este omenesc dar a persista in greseala este dovada de prostie ! Avand in vedere ca reclamatia depusa la Protectia Consumatorilor si Politia Prahova contine documente cu caracter privat si nu pot fi aratate pe acest site inainte de finalizarea cercetarilor imi cer scuze fata de cei care m-au sustinut si asigur pe toata lumea ca de indata ce voi putea , voi face publice documentele in cauza .
O seara buna tuturor !
Domnule B tind sa cred cu dovezi ca sunteti Nesimtit! la pensiunea Brandusa exista un sistem de securitate video audio, bun, poarta fiind incuiata deoarece erau clienti si dansi vroiau intimitate, ati fortato tragand de ea pana ce aceasta s-a deteriorat, intrati in proprietate privata fara acordul nimanui, intrati in pensiune fara acordul nimanui Si cu proprietarul Domul Tuica vrem sa discutam, unde este? Angajatul, nu stiu, asteptati sa vad daca este aici deoarece eu acum am ajuns. dupa 5 minute, Angajatul... Domnul Tuica nu este aici, posibil sa fie la Ploiesti, dar cine sunteti Dnv? Raspuns din partea domnului B... Trasmitetii ca o sa il impusc...
Ce comportament este acesta in fata unui copil de 9- 10 ani si a unor Doamne ?
Dnv ati calcat mai multe reguli (si nu radeti, pt ca radeti prost) 1 distrugere 2 fara permisiune ati patruns pe proprietate privata 3 amenintzare cu asa zisa arma sau poate imaginara... as putea orcand sa va trimit inregistrarea audio video... plus de faptul ca Dnv va verificati contul sa vedeti daca eu am trimis bani sambata dumineca si luni de Rusalii cand banca era inchisa, ati fost anuntat cu 7 zile inainte sa ajungeti in sinaia de acest lucru, (probabil alcolul, sau lipsa de lecitina) dar daca ma tot tachinati va promit ca o sa ajung acolo unde trebuie pentru comportamentul dnv (orce om poate minti sa vedem in fata inregistrarilor audio video puteti spune ca nu v-ati comportat in acest fel? ) si am drept prin lege sa imi aleg clienti, nu imi pare rau ca nu v-am primit, nu inghit sifoanele si aici pun punct.
NB montanluxtravel este (sau a fost) reprezentant al unității
Intrucat acest conflict tinde sa ia amploare, voi inchide acest fir de discutie.
Cand si daca vor exista niste concluzii certe, eventual sustinute cu documente, vom admite prezentarea acestora intr-o forma decenta.
Oricum, limbajul si atitudinea proprietarului acestei unitati turistice lasa foart mult de dorit; fie si prin aceste "mici" amanunte reuseste cu succes sa-si indeparteze potentialii clienti.
Ii atrag pe aceasta cale pentru ultima oara atentia ca aici este un spatiu public destinat recreerii si informarii turistilor. Pentru manifestari de genul celor de mai sus ii recomand cu caldura postul 0TV. Cartonasul rosu este pregatit...
Fir de discutie inchis!
Astept cu nerabdare inregistrarea video cu mine intrand in vila fortand usa , distrugand-o ! Daca aveati asa ceva o foloseati de mult , daca nu , acuzatia este cam grava , ganditi-va la connsecinte ! Discutia a fost alta si nu am amenintat pe nimeni , angajatul a fost ok , daca vroiam sa amenint pe cineva o faceam la telefon cand am discutat impreuna . Din pacate pentru cunostiintele bancare pe care le aveti , sau nu , verificarea unui cont de card se poate face si cand banca este inchisa , de bancomat ati auzit ? Aveti la dispozitie un numar de telefon , de ce nu-l folositi pentru a lamuri situatia ?
Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.
- Apr.2016 T. V. L - Vila Brandusa — scris în 05.04.16 de montanluxtravel din SINAIA [PH]
- Dec.2010 Teapa de revelion Vila Brandusa!! — scris în 07.12.10 de baby baby din BUCURESTI
- Dec.2010 Revelion ratat — scris în 24.11.10 de Adina Milea* din CLUJ-NAPOCA
- Aug.2010 Multumit in proportie de 90 % — scris în 12.08.10 de Teodorescu* din BUCURESTI
- Aug.2010 Conditii de cazare deprimante — scris în 11.08.10 de za_wizard din CRAIOVA - nu recomandă
- Aug.2010 Am luat teapa pe 04. 08. 2010 — scris în 09.08.10 de tepuita 2010* din DEPARTE...
- Jun.2010 Debusolat! Oamenii vin sa se relaxeze, nu? — scris în 18.07.10 de geo75 din PLOIESTI - nu recomandă