ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.01.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 15.01.13
STATUS: JUNIOR
LUNA
DEC-2012
TIMP CITIRE: 6 MIN

Teatru absurd (drept la replică)

DREPTUL la REPLICĂ se referă la următorul articol (încărcat anterior pe sait):
TIPĂREȘTE

Stimata doamna “Ana Ioana”, ma vad nevoita sa raspund comentariului dumneavoastra, desi de principiu nu as face publice detalii ce privesc sejurul clientilor nostri.

Voi incepe prin a spune ca ati trecut peste intriga aceste “piese de teatru absurd” si anume faptul ca dl M.D., organizatorul dumneavoastra s-a prezentat in luna octombrie la pensiunea noastra cu intentia de a o rezerva. Cu aceasta ocazie a vazut toate camerele, restaurantul, gradina, terasa si animalutele, carora le-a facut si poze, urmand sa le prezinte intregului grup.

Ulterior s-a facut o rezervare pentru 7 camere (15 adulti si 1 copil), urmand ca pana pe data de 20 noiembrie sa imi rezervati si ultima camera (care este o cabanuta separata de restul pensiunii) pentru 2 persoane.

Pana la data stabilita nu am primit acea confirmare, iar pe data de 5 decembrie, dupa mai bine de 2 saptamani de la termenul stabilit, am revenit cu un telefon prin care v-am instiintat ca aceasta cabanuta a fost rezervata.

Surprinzator a fost faptul ca la 5 minute dupa aceasta convorbire am fost sunata de dl D. care mi-a spus ca si ultimele 2 persoane doresc sa vina. Pentru ca nu mai dispuneam de nici o camera libera, singura solutie a fost ca 4 persoane sa se cazeze intr-un apartament format dintr-un living si dormitor, solutie care a fost cu greu acceptata de dumneavoastra.

Am fost rugata sa stric arcada dintre living si dormitor si sa montez o usa, pe care ulterior am demontat-o si sa instalez inca un televizior, desi poate ca mi-ar fi fost mult mai simplu sa refuz cazarea ultimelor doua persoane dat fiind faptul ca termenul nu a fost respectat de catre dvs (nu stiu cati propietari de pensiuni ar face astfel de modificari la solicitarea clientilor).

Mai mult decat aceste schimbari, am aplicat pentru toate persoanele un discount de 10%-20%.

Pentru ca vreau sa clarific toate acuzele dumneavoastra, le voi trata punctual:

1. In ceea ce priveste camerele, cred ca este destul de clar faptul ca dl D. trebuia sa va transmita intocmai ceea ce a vazut, nu fragmentat. Cele 2 camere cu baie comuna pe hol, la care faceti referire, sunt gandite pentru o familie cu copii, fiind vorba de o camera cu pat matrimonial si o camera cu 2 paturi twin. Repet, era de datoria organizatorului sa va prezinte intocmai situatia camerelor, sau sa cititi pe site-ul nostru sau pe cele cu care colaboram detalii privitoare la acestea.

Mopul a fost cerul pentru acea baie comuna de catre o doamna, care nu a precizat nici macar o data ca ar fi vre-o problema cu scurgerea, cum de altfel nici unul dintre dumneavoastra nu a facut-o.

2. Bineinteles ca se precizeaza atat pe site-ul nostru, cat si pe celelalte faptul ca nu se fumeaza. Este adevarat ca aceasta informatie nu se afla pe prima pagina, ci in josul rubricii “Servicii”, unde mai este mentionat si faptul ca nu se accepta animale de companie, lucru care se pare ca nu v-a interesat, pentru ca a fost adus un catel fara sa mi se ceara voie, care a fost acceptat de noi.

Ma surprinde faptul ca tocmai dumneavoastra ati fost prima care a fost nemultumita de faptul ca nu se fumeaza in spatiile interioare, pentru ca sotul dumneavoastra mi-a spus ca nu este de acord sa petreaca sejurul alaturi de alti clienti cu copii, ptr ca cei din grupul dumneavoastra “sunt vaccinati si stiti intre voi ca nu sunt probleme”, iar copii celorlati clienti nu stiti cum sunt. Am pus-o pe seama faptului ca sunteti niste parinti grijulii (excesiv), dar mi-ati dovedit cat de grijulii sunteti cand erati etxrem de revoltata cu copilasul in brate ca nu puteti fuma la masa.

3. Restaurantul are o capacitate de 30 pax. Vis-à-vis de comentariul dvs: “daca atingi vreun bibelou risti sa te alegi cu o mustrare.“, sa va aduc aminte ca tocmai dvs ii dadeati bolurile cu bomboane si diverse obiecte decorative copilului dvs sa le arunce pe jos de nenumarate ori? Este un comportament normal?

Faptul ca exista multe trofee in aceasta sala nu inteleg de ce va deranjeaza acum, cata vreme in momentul cazarii v-ati aratat incantati de acestea. Chiar ati facut poze cu ele!

4. Sampania a fost intotdeauna oferita spre vanzare la bar. Daca ati fi dorit intr-adevar, ati fi comandat. Dar nu era cazul ptr ca aveti si dvs pe mese adusa de acasa.

5. Cata vreme angajatii mei respecta normele de igiena, nu cred ca este nici o problema ca pe parcursul zilei acestia duc mancare la animalutele noastre. Atat cele doua pisici ale noastre cat si “Bubico” sunt libere sa stea in sala de mese si iar nu inteleg de ce va deranjeaza cata vreme si catelul vostru a stat. Ma indoiesc profund ca ati vazut pisicile vreodata in bucatarie.

6. Jignirile aduse noua nici nu am de ce sa le comentez. Cred ca orice client care ne-a trecut pragul pensiunii isi poate da seama de exagerarile dumneavoastra.

7. Pachetul nostru era compus din 4 nopti de cazare si una gratis (02-03.01.2013). In ultima zi nu ati mai stat ptr ca asa cum a spus si dl D., majoritatea ati inceput serviciul pe data de 03.01.2013. Repet, ultima seara a fost gratuita, a fost la latitudinea dumneavoastra daca ramaneti sau nu, in functie de cum v-a permis programul, deci nu putea fi vorba de returnat o anumita suma.

Ati achitat 20 de lei pentru capacul de zaharnita ptr ca eu nu am cum sa achizitionez doar capacul, ci intreaga zaharnita. Ca sa nu mai mentionez bataia de joc in care banii mi-au fost dati, in banuti de 50 si de 10 bani, aruncati pe bar…...

Nu ati primit bon fiscal, ati primit factura fiscala pe intreaga suma. Factura si chitanta i-au fost inmanate si de aceasta data d-lui D.

8. Cand vine vorba de bunul-simt, nu cred ca sunteti in masura sa ne comentati, cata vreme in nici o dimineata nu v-ati deranjat sa imi raspundeti la salut, va rezumati la a intoarce capul.

Nu v-am intampinat??? Eu zic sa va aduceti aminte ca a fost intotdeaunea cineva din partea noastra in momentul cazarii si pe durata intregului sejur la dispozitia dvs. V-am intampinat asa cum am considerat noi, cu tuica, visinata si traditionalul cozonac. Imi pare rau daca nici din acest punct de vedere nu ne-am ridicat la inaltimea asteptarilor dvs.

As vrea sa fiti sinceri macar cu dvs si sa recunoasteti faptul ca intreaga nemultumire porneste de la faptul ca am refuzat sa mai aplic inca un discount in ziua cazarii, la cerinta dumneavoastra. Din acel moment v-ati comportat ingrozitor, cautand mereu diverse motive de conflict si lasand un dezastru absolut in urma dvs (prosoape albe cu care v-ati sters pantofii, obiecte distruse in bai, care nu au mai fost achitate si lista continua….) un comportament nedemn de niste persoane cu o educatie aleasa ca a dvs.

Pensiunea noastra nu functioneaza ghidata de sintagma “Clientul nostru = Stapanul nostru” (pe care nu ati ratat nici o ocazie sa o repetati) ci de sintagma “Clientul nostru = Oaspetele nostru”.

Din partea clientiilor asteptam in primul rand respect.

Intregul dvs comentariu nu il pot cataloga decat fiind unul tendentios si exagerat. Cu siguranta nu suntem perfecti, nici nu o pretindem, iar ptr micile noastre scapari nu pot sa fac altceva decat sa imi cer scuze.

Si da, A FOST TEATRU ABSURD, DAR ACTORII NU AM FOST NOI…...


[fb]
---
Trimis de Petra Nitu in 15.01.13 17:49:23
Validat / Publicat: 15.01.13 18:50:03
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4155 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

42 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Petra Nitu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8999 PMA (din 13 voturi)

ECOURI la acest review - pg. 1 / 2

42 ecouri scrise, până acum

se afișează ecourile [1 - 30] din total 42
Admin
[15.01.13 18:46:08]
»

Salutăm, ca de fiecare dată, dreptul la replică din partea proprietarilor/administratorilor, consecvent și ferm convinși că doar ascultând și punctul de vedere al celeilalte părți implicate ne putem face, cu toții, o opinie mai în cunoștință de cauză.

--

Cf politicii AmFostAcolo și reglementărilor legale în vigoare, datele personale (inclusiv nume, prenume etc - ale terților, în cazul de față) nu sunt admise a fi publicate (au fost editate)

[Adăugat ulterior]: În plus, fotografiile (cu grupul) nu pot fi acceptate spre publicare, în absența consimțământului celor care apar în ele.

iulian68
[15.01.13 19:20:51]
»

Un drept la replica absolut remarcabil! Sunt ferm convins ca unul din calificativele atribuitei d-nei patroane a pensiunii [...] este absolut gratuit acordat...

Acum astept cu nerabdare completari din partea d-nei @anaioana, si ar fi pacat sa nu le aduca...

retardone
[16.01.13 15:01:38]
»

@Petra Nitu:

"Mopul a fost cerul pentru acea baie comuna de catre o doamna"

- chiar trebuia doamna sa ceara mopul? Doamna sa se ocupe cu curatenia in baie? Sa nu mai zic ca nici macar sa vina cineva sa ne schimbe sacul de la cosul de gunoi?

"Cata vreme angajatii mei respecta normele de igiena, nu cred ca este nici o problema ca pe parcursul zilei acestia duc mancare la animalutele noastre. "

- chiar sunt curios ce scrie in fisa postului la ei...

In legatura cu cainele, nu v-am inteles de ce ati fost impotriva atat timp cat cainele dumneavoastra este caine de apartament ca si al nostru. Daca era vreo pensiune de 5margarete, stele intelegeam.

"Sampania a fost intotdeauna oferita spre vanzare la bar. Daca ati fi dorit intr-adevar, ati fi comandat. Dar nu era cazul ptr ca aveti si dvs pe mese adusa de acasa. "

- Nu a avut loc sampania (bine ca nu am avut si asa nu-mi place) din cauza ca toate cele 3,4, 5 feluri de mancare erau aruncate una peste alta pe masa... parca eram la coasa

"Ati achitat 20 de lei pentru capacul de zaharnita ptr ca eu nu am cum sa achizitionez doar capacul, ci intreaga zaharnita. "

- Sa inteleg ca acum treceti zaharnita la casate?

"Am fost rugata sa stric arcada dintre living si dormitor si sa montez o usa, pe care ulterior am demontat-o si sa instalez inca un televizior, desi poate ca mi-ar fi fost mult mai simplu sa refuz cazarea ultimelor doua persoane dat fiind faptul ca termenul nu a fost respectat de catre dvs (nu stiu cati propietari de pensiuni ar face astfel de modificari la solicitarea clientilor). "

"As vrea sa fiti sinceri macar cu dvs si sa recunoasteti faptul ca intreaga nemultumire porneste de la faptul ca am refuzat sa mai aplic inca un discount in ziua cazarii, la cerinta dumneavoastra"

- dorinta de a acumula mult intr-o perioada scurta de timp. E o diferenta intre un pat si o canapea retro pentru o singura persoana. Si la facultatea era mai confortabil

"Nu v-am intampinat??? "

- pai am avut impresia (pana sa aflu) ca angajatii sunt patronii... Buna tuica, visinata si traditionalul cozonac si sunca (cam putina, cica s-a aruncat)

"Ma indoiesc profund ca ati vazut pisicile vreodata in bucatarie. "

- nu am vazut nimica

M-am plictisit sa tot sa scriu... revin mai tarziu

al vostru "oaspetele nostru" - criticul vostru

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
iulian68
[16.01.13 15:14:00]
»

@retardone: scuza-mi interventia, as vrea sa te rog, atunci cand vei reveni, sa ne dai detalii despre cele petrecute acolo, ca sincer, din aceste raspunsuri pe care le-ai dat nu se intelege mare lucru. Cel putin in opinia mea. Multumesc.

Petra NituAUTOR REVIEW
[16.01.13 20:03:50]
»

Mult stimate domn “retardone”,

Revin cu raspuns la ecoul dumneavoastra, desi sa fiu sincera, nu imi face deloc placere sa va lamuresc anumite aspecte ale problemelor ridicate de dvs pentru ca sunt sigura ca si dvs stiti cat de mult ati fabulat, atat dvs cat si dna “ana ioana”. Ma vad doar nevoita sa raspund pentru ca am o obligatie morala fata de clientii nostri.

Este jenant sa scriu un astfel de comentariu, dar din pacate nu exista alta cale decat sa dau detalii pe care cu siguranta in alte circumstante nu le-as da.

“chiar trebuia doamna sa ceara mopul? Doamna sa se ocupe cu curatenia in baie? Sa nu mai zic ca nici macar sa vina cineva sa ne schimbe sacul de la cosul de gunoi? “

Doamna nu a cerut mopul ptr curatenie, ci ptr apa pe care dansa o lasa in baie dupa ce facea dus!!! Initial ati spus ca era o problema cu scurgerea, acum spuneti ca mi-a fost cerut acest mop ptr curatenie (nu era cazul ptr ca acesta a fost cerut chiar in prima seara, cand baia era perfect curata). Si DA, trebuia sa imi ceara dansa mopul, ptr ca eu nu am cum sa imi imaginez ca doreste sa stearga dupa ce face dus.

In fiecare camera, chiar inainte de cazare, a fost pus un numar corespunzator de produse cosmetice, si tot ceea ce a fost nevoie. V-am rugat sa ne comunicati daca aveti nevoie de ceva, ceea ce nu ati facut, dar ne reprosati acum acest aspect.

“chiar sunt curios ce scrie in fisa postului la ei... “

“Sa inteleg ca acum treceti zaharnita la casate? “

Vad ca sunteti mai mult interesati de situatiile noastre administrative interne, de contabilitatea noastra, decat de ceea ce ati gasit intr-adevar in pensiunea noastra. Va vad preocupati de casarea obiectelor sparte de dvs, de fisele de post a angajatilor, de documentele justificative de functionare a pensiunii noastre, care de altfel va asigur ca exista (va poate confirma si organizatorul dvs).

Si apropo, corect este ”fisa postului lor”, nu “fisa postului la ei”, si “nu am vazut nimic” nu “nu am vazut nimica”, asta vis-à-vis jignirea voastra in ceea ce ma priveste.

“In legatura cu cainele, nu v-am inteles de ce ati fost impotriva atat timp cat cainele dumneavoastra este caine de apartament ca si al nostru. Daca era vreo pensiune de 5margarete, stele intelegeam.”

Indiferent de numarul de margarete, cata vreme eu ca si propietar de pensiune am decis in urma experientelor anterioare sa nu accept animalele de companie, lucru mentionat pe site, nu inteleg de ce am fost pusa in fata faptului implinit, trezindu-ma practic cu catelul dvs fara sa imi cereti macar permisiunea. Cu toate acestea v-am permis sa va cazati cu el.

“Nu a avut loc sampania (bine ca nu am avut si asa nu-mi place) din cauza ca toate cele 3,4, 5 feluri de mancare erau aruncate una peste alta pe masa... parca eram la coasa “

Sa ne fie rusine ca v-am oferit un meniu atat de bogat (platori traditionale cu gustari reci, mix-grill, curcani umpluti cu mere, tartine cu somon si icre……) incat v-am incarcat mesele si nu ati mai avut loc sa puneti sampania. Totul a fost servit treptat, iar mesele au fost debarasate, dar la solicitarea dvs anumite platouri au ramas pe masa ptr a le servi pe parcursul intregii seri.

“dorinta de a acumula mult intr-o perioada scurta de timp. E o diferenta intre un pat si o canapea retro pentru o singura persoana. Si la facultatea era mai confortabil “

Va repet: dvs ati ales aceasta varianta, mie imi era mult mai simplu sa refuz ultimele 2 persoane. Cu toate acestea am facut un efort si am acceptat rugamintea dvs de a modifica arcada apartamentului si de a instala o usa si un alt TV pe langa cel deja existent. Ati stiut dintotdeauna ca in acel apartament este un pat matrimonial in dormitor si o canapea extensibila de 2 persoane in living. Aceasta canapea a fost vazuta de dl D. inainte sa faceti rezervarea, stia exact cum arata (canapea extensibila de 2 pax, din piele).

Surprinzator, la cateva minute de la sosirea dvs ati remarcat ca nu pot dormi 2 persoane in acea canapea si v-ati gandit ca este un bun prilej sa imi mai solicitati un alt discount, pe care bineinteles vi l-am refuzat, dat fiind faptul ca nu era justificat.

Oricine ar face un scurt calcul ar avea o surpriza:

Daca as fi refuzat cazarea celor 2 si nu v-as mai fi aplicat discountul (discount aplicat din toata inima, cu speranta de a compensa disconfortul creat de lipsa intimitatii practic in acest apartament, chiar daca nu a fost vina mea si chiar daca nu trebuia sa il aplic ptr tot grupul) as fi incasat exact aceeasi suma pe care si am incasat-o in final. Tinand cont de cheltuielile aferente celor doi clienti si cheltuielile aferente modificarilor din apartament, este clar ca am iesit pe minus fata de prima varianta. Deci nu poate fi nici pe departe vorba de o “dorinta de a acumula mult intr-o perioada scurta de timp”, ci din contra, buna-intentie ca dvs ca si grup, sa fiti multumiti, chiar daca d. p. d. v financiar ptr mine nu a fost o decizie buna. (in caz ca si de data aceasta aveti dubii privitoare la calcul, cu multa placere vi-l detaliez).

“pai am avut impresia (pana sa aflu) ca angajatii sunt patronii... Buna tuica, visinata si traditionalul cozonac si sunca (cam putina, cica s-a aruncat) “

Nu cred ca mai are sens sa raspund unei astfel de afirmatii. Este demn de educatia dvs sa luati in deraderea ceea ce noi chiar v-am oferit din suflet in semn de bun-venit!

("Ma indoiesc profund ca ati vazut pisicile vreodata in bucatarie.") –

“nu am vazut nimica “

Ma bucur nespus si chiar va multumesc ca ati fost sincer macar din punctul acesta de vedere.

Simt oarecum ca ne afundam in acuze fara temei, carora chiar ma vad nevoita sa le raspund.

Sper ca raspunsul meu a luminat perceptia tuturor cititorilor, fie ei fosti clienti sau viitori.

Ne place sa credem despre noi ca suntem totusi niste gaze bune (chiar daca nu perfecte) desi dvs ati afirmat contrariul! In continuare ne vom astepta clientii cu bratele deschise, cu acelasi devotement ptr ca iubim cu adevarat ceea ce facem.

Din pacate toate aceste discutii seamana cu o piesa proasta de teatru, cu actori slabi. Simt nevoia sa ies din sala…

Petra Nitu


NB Petra Nitu este (sau a fost) reprezentant al unității
iulian68
[16.01.13 20:45:20]
»

@Petra Nitu: am urmarit firul acestei discutii inca de la inceput pentru ca, asa cum a spus si @admin, este foarte important sa existe acest dialog pentru ca aceste aspecte sa poata fi prevenite.

Revenind la cazul de fata, si prevalandu-ma de faptul ca opiniile noastre pot fi exprimate liber, inclin sa cred ca @anaioana, @retardone si oricine altcineva din acel grup au ploecat hotarati sa isi strice minivacanta, pentru ca, sa fiu sincer, pe mine nu m-a asteptat nimeni niciodata cu tuica, slanina cozonac, etc, mici probleme cu apa sau cu etansarea unui dus, poate s-au mai ivit, intr-un cuvant, aceste "probleme majore" imi suna mai mult a "mofturi" sau "fite". Sa ma ierte turistii care se vor fi simtit lezati, insa pentru ei locul de cazare ideal nu poate fi decat acasa la dansii pentru ca acolo nu au cui sa gaseasca defecte.

Si daca mai citesc o data cele de mai sus si mai aud de remarci de genul "copii nosti sunt vaccinati, altii nu stiu cum sunt" atunci @anaioana, va recomand si o gainusa frantuzeasca " chateau lolo ", cu care sa va afisati pe unde mergeti ca sa puteti atrage atentia asa cum ati facut-o pe acest site.

retardone
[16.01.13 22:48:42]
»

Buna Petra,

Incep prin a aprecia faptul ca ai luat in calcul feedback-ul pe care l-a dat "Stimata doamna “Ana Ioana”" si ca acum pe site informatiile sunt prezentate corect. Ma refer la urmatoarele:

1) "6 camere cu bai proprii si TV" varianta veche a site-ului, "4 camere cu bai proprii si TV 2 camere cu baie comuna si TV in fiecare din ele" varianta noua (poza versiunea veche a site-ul vostru: imageshack.us/f/89/ronysite.png si poza pe [sait de promovare] imageshack.us/photo/my-im ... s/651/rony1.png. Varianta actuala a site-ul prezinta informatiile corect si cred ca o parte din post-ul "Stimata doamna “Ana Ioana”"-ei la asta se referea.

2)

"nu se accepta animale de companie"

poza [sait de promovare] imageshack.us/f/651/rony2y.png. Vezi mai sus!

Aceste 2 lucruri le-am aflat in momentul in care am ajuns la pensiune. Nu ne-au placut! O varianta pe care am luat-o in calcul la momentul respectiv a fost sa plecam, dar am ales compromisul.

Problemele, altele decat cele de mai sus, din punctul meu de vedere, au fost urmatoarele:

1) Dusul fara perdea (de unde si observatia "Stimata doamna “Ana Ioana”"-ei despre mop). In genereal imi este frica sa dau cu capul de podea impotriva vointei mele - adica alunecand. Personal nici nu-mi place sa dau cu mopul, dar asta e alta discutie. Am o banuiala ca baia este inclinata invers decat ar trebui si de aceea nu se scurge apa (poate verificati voi).

2) La dus, daca ai peste 1.8xm nu poti sta in picioare deoarece dai cu capul de tavan

3) Canapeaua din apartament nu suporta 2 persoane intinse pe lungime. vezi foto De unde a venit si al 2lea compromis, dormitul pe invers cu capul pe canapea si picioarele pe fotolii. Aici intervine o diferenta de perceptie: tu spui ca e ok asa ca a zis domnul D., iar eu spun ca daca ai acceptat situatia de mai sus ("plus 2 persoane care trebuiau refuzate"), trebuia sa o rezolvi corect, nemteste daca vrei, un pat in care sa incapa 2 persoane (cine stie? poate reveneam!). BTW, domnul D. nu cred ca a stat sa masoare latimea canapelei si sa calculeze daca pot dormi 2 persoane confortabil acolo.

4) Micul dejun este execrabil - nu o spun cu rautate, ba chiar e o sugestie ca sa-l schimbati cu ceva mai traditional. Nu se asorteaza cu pranzul si cina.

In rest, apreciez faptul ca ati schimbat informatiile dupa site, ca ati pus usa la "apartament" si ca in mare a fost o atmosfera ok.

Multumesc si sper sa iei/luati parerea ca pe o sugestie, nu ca pe o critica.

PS: Apropo de

"Si apropo, corect este ”fisa postului lor”, nu “fisa postului la ei”, si “nu am vazut nimic” nu “nu am vazut nimica”, asta vis-à-vis jignirea voastra in ceea ce ma priveste. "

Poate ca poate am vrut sa zic “fisa postului la ei” - in dosar - in continuare si “nu am vazut nimica” precum poetul nostru national Mihai Eminescu (aniversat ieri daca nu ma insel) in "Floare albastra", "Eu am ras, n-am zis nimica."

Si, btw, vreo se scrie "vreo", nu "vre-o" de cand lumea si pamantul.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster
[16.01.13 23:12:56]
»

@retardone: Aşa cum scrie în mai multe locuri pe aici, menţionarea agenţiilor este interzisă explicit (şi) pe acest sait (indiferent dacă e referire pozitivă sau negativă). Vezi, de exemplu, textul scris cu roşu mai jos.

Aceste informaţii se pot trimite insă fără probleme prin mesaje personale (privat)...

iulian68
[17.01.13 00:18:38]
»

@retardone: imi cer scuze, dar imi mentin parerea ca ati plecat hotarati sa va ocupati timpul cu cautatul " bubelor in cap "... Repet, niciunul din aspectele semnalate nu trebuia sa va strice cheful de petrecere! Acum, daca ai terminat de adus argumente pro, incepi prin a-l copia pe regretatul Pruteanu, insa nici aici nu ai nimerit-o: in decursul a mai mult de un secol si jumatate, de cand dateaza poeziile lui Eminescu, limba romana s-a schimbat forte mult, atat sintactic, cat si morfologic... Afara de acest aspect, trebuie sa stii ca si poetii contemporani noua (vezi Adrian Paunescu), au folosit aceste cuvinte, cumva arhaice, dar pe intelesul tuturor, pentru a putea realiza rima, lungimea versurilor, s. a. m. d. Asadar, aceste critici pe care cauti sa le aduci, in afara faptului ca nu au nicio legatura cu textul initial, sunt complet eronate... Imi cer scuze ca nu pot fi de acord cu cele mentionate de tine, inca o data...

Despre sederea acolo ... daca voi avea ocazia, macar pt o zi, am sa stau acolo, doar de curiozitate, iar daca m-am inselat promit sa-mi cer scuze public... In fond,nu e un capat de tara !

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Petra NituAUTOR REVIEW
[17.01.13 20:31:34]
»

@retardone:

Multumesc ptr raspuns dle “retardone”.

Voi incerca sa fiu cat se poate de concisa in raspunsul meu. Deja s-a ajuns intr-un punct in care simt ca cititorii sunt plictisiti de atatea detalii si amanunte, “bube” cautate de dvs de-a lungul sejurului cat si dupa.

“Indiferent de numarul de margarete, cata vreme eu ca si propietar de pensiune am decis IN URMA EXPERIENTELOR ANTERIOARE sa nu accept animalele de companie, lucru mentionat pe site, nu inteleg de ce am fost pusa in fata faptului implinit, trezindu-ma practic cu catelul dvs fara sa imi cereti macar permisiunea. ” Este clar ca am acceptat o perioada, si aceasta informatie a fost trecuta pe un site, unde era mentionata si suma de achitat pe noapte ptr un animal, 50 lei/seara (de aceasta suma nu mai mentionati nimic, ptr ca fireste ca nu a fost achitata).

In ceea ce priveste numarul bailor si dimensiunea dusurilor revin la mentiunea initiala: TOATE CAMERELE SI BAILE AU FOST VAZUTE DE DL D. INAINTE DE REZERVARE. Tot dansul a fost instiintat verbal ca nu se fumeaza in spatiile interioare, mai mult decat atat, a vazut anuntul nostru din fiecare camera pe usa (imposibil sa nu fie vazut) in care se precizeaza acest lucru si cu siguranta zecile de semne “FUMATUL INTERZIS” lipite pe toate usile. NU este vina noastra ca nu vi s-au comunicat aceste informatii si acum regret sincer ca nu i s-au dat in scris, sa le semneze, ptr ca asa ar fi fost cel mai corect. Acelasi lucru pot spune si despre marimea dusului, a canapelei, a inexistentei perdelelor de dus, a marimii camerelor… Dl D. a fost liber sa faca cate poze a dorit, si chiar a facut, mai departe eu nu stiu ce v-a prezentat dvs.

Ma intreb: daca v-as fi acordat ultimul discount solicitat, ar mai fi existat nemultumiri referitoare la marimea dusului, a canapelei, a baii comune?

Micul dejun este exact un mic dejun clasic: Oua de tara (ochiuri, omleta sau fierte), mezeluri, branzeturi locale, rosii, castraveti, salata de boeuf, salata de vinete, salata de icre, zacusca, unt, dulceata facuta de noi (mure, gutui, cirese, prune/ati avut parte de toate), ceai si cafea. Tin totusi sa precizez ca acest mic dejun oferit de noi a fost taxat cu 15 lei de persoana, probabil o suma foarte mare ptr dvs.

“trebuia sa o rezolvi corect, nemteste daca vrei, un pat in care sa incapa 2 persoane ”

Au fost doua variante disponibile ptr dvs:

1. cele doua persoane sa nu vina, ptr ca nu s-au incadrat in termenul stabilit ptr rezervarea locurilor

2. sa se cazeze in livingul apartamentului si sa doarma in acea canapea (bineinteles luand in calcul compromisul nostru de a monta o usa, un TV….)

DVS ati ales cea de-a doua varianta, nu eu.

Ce ati fi dorit, sa achizitionez si un pat nou special ptr dvs?

Initial v-ati intitulat “criticul nostru”, acum spuneti ca ne-ati oferit doar niste sugestii, nu critici….

Conteaza prea putin, cata vreme intreaga conversatie cu dvs atat cu ocazia postarilor pe acest site, cat si cele pe care le-am avut la telefon sau fata in fata, au fost o contrazicere totala.

Sfatuiesc propietarii pensiunilor ce urmeaza sa va primeasca ca oaspeti ca toate informatiile sa fie in scris si semnate, ptr ca se pare ca este singura modalitate de colaborare cu dvs, dat fiind faptul ca “uitati” sau “nu retineti” diverse aspecte.

Imi pare sincer rau ca nu v-am putut oferi servicii de 5 stele, asa cum ati asteptat din partea noastra. Suntem doar o pensiune de 3 margarete. Cu siguranta incercam sa aducem imbunatatiri acesteia, dar nu le putem face decat treptat.

Am spus ca voi fi concisa, dar nu am cum sa nu argumentez fiecare acuzatie a dvs, cata vreme stiu ca acestea sunt facute cu rea-intentie, motivul il stiti foarte bine. Consider ca acest subiect a fost analizat din toate punctele de vedere si ca detaliile oferite sunt suficiente ptr ca fostii sau viitorii oaspeti sa isi formeze o impresi despre ceea ce s-a intamplat cu adevarat la acest Revelion.

P. S. : replicile se repeta inutil….

… am parasit sala…


NB Petra Nitu este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
retardone
[17.01.13 22:04:14]
»

Buna Petra,

"Conteaza prea putin, cata vreme intreaga conversatie cu dvs atat cu ocazia postarilor pe acest site, cat si cele pe care le-am avut la telefon sau fata in fata, au fost o contrazicere totala. "

Incep prin a ma prezenta. Numele meu este Dragos si nu am vorbit niciodata, nici la telefon, nici fata in fata. Vorbim de aproximativ 24h pe amfostacolo.ro.

Primul post cu id-ul @retardone nu-mi apartine. Am postat aseara sub acest id deoarece nu mi-a venit mail-ul de confirmare de la site.

O sa te rog sa nu confunzi postarile mele cu postarea Ioanei si cu cea a lui @retardone (prima). Pe viitor o sa ma semnez la sfarsit!

O parte din probleme sunt comune, totusi.

O sa-ti raspund strict la raspunsurile tale aferente postarii mele:

"In ceea ce priveste numarul bailor si dimensiunea dusurilor revin la mentiunea initiala: TOATE CAMERELE SI BAILE AU FOST VAZUTE DE DL D. INAINTE DE REZERVARE. "

L-am sunat pe D. sa-l intreb in ce a constat vizita la locatie. A spus ca a vazut o camera jos si una sus. Il cred. Si eu as fi facut la fel. Am primit pozele, mi-au placut si am ales sa mergem. Pe site, spre exemplu nu sunt poze cu camera/debaraua care este vizavi de baia comuna. Si nici domnul D. nu a facut poze acolo. Prezentarea site-ul vostru am facut-o aseara.

"Micul dejun este exact un mic dejun clasic: Oua de tara (ochiuri, omleta sau fierte), mezeluri, branzeturi locale, rosii, castraveti, salata de boeuf, salata de vinete, salata de icre, zacusca, unt, dulceata facuta de noi (mure, gutui, cirese, prune/ati avut parte de toate), ceai si cafea. "

Remarca vizavi de micul dejun am avut-o din 3 motive (doua directe si altul indirect):

1) Nu sunt mancator de salate - pana sa-mi raspunzi la aceasta problema nici nu mi-am dat seama ca s-au aflat pe masa (ma bad!)

2) "mezeluri" timp de 4 zile s-a rezumat la o felie de muschi fara niciun gust

3) pe 1 ianuarie la micul dejun am cerut din sunca care ne-a fost servita la revelion (adica cu vreo aproximativ 12h inainte). Domnul cu mustata, nu-i stiu numele, mi-a raspuns "Nu mai e! Am aruncat-o! ". Sincer cred ca un pic de sunca ar fi mers in fiecare zi.

"Ce ati fi dorit, sa achizitionez si un pat nou special ptr dvs? "

Sincer, da! Poate mai ajung si alti oaspeti in aceeasi situatie.

Incerc un raspuns si aici:

"Ma intreb: daca v-as fi acordat ultimul discount solicitat, ar mai fi existat nemultumiri referitoare la marimea dusului, a canapelei, a baii comune? "

Da, banii nu au fost o problema. Am cerut discounturile din cauza atitudinii.

"Tin totusi sa precizez ca acest mic dejun oferit de noi a fost taxat cu 15 lei de persoana, probabil o suma foarte mare ptr dvs. "

Este bine, cred (NOT!), ca "probabil" iti poti formula impresii pecuniare despre alte persoane pornind, stiu si eu, de la niste pareri personale/presupuneri.

"Este clar ca am acceptat o perioada, si aceasta informatie a fost trecuta pe un site, unde era mentionata si suma de achitat pe noapte ptr un animal, 50 lei/seara (de aceasta suma nu mai mentionati nimic, ptr ca fireste ca nu a fost achitata). "

Cand am plecat am achitat tot ce ni s-a cerut (zaharnita, nu stiu ce suc, etc). N-a zis nimeni nimic de bani pentru cazarea cainelui.

Dragos

Petra NituAUTOR REVIEW
[18.01.13 14:20:52]
»

Domnule Dragos,

Incep prin a spune ca intr-adevar, nu am purtat nici o conversatie directa, ceea ce nu cred ca este tocmai ok, ptr ca va vad nemultumit de diverse aspecte pe care nu nu le-ati mentionat pe durata sederii dvs.

Cum se explica totusi faptul ca a vazut si apartamentul (care este la parter), camera dansului (care este tot la parter, unde i-am si explicat ca urmeaza sa scoatem cele 2 fotolii pe care le-ati vazut in sala de billiard si sa introducem o canapea extensibila, aspect de care dansul s-a aratat foarte incantat), cabanuta (despre care v-a dat detalii dar de care acum nu mai mentioneaza ca ar fi vazut-o), cele 2 camere mai spatioase, in care dansul a spus din acel moment ca se vor caza 2 cupluri cu copii (dar de care acum nu isi mai aduce aminte), camera de sus, de la mansarda, care i s-a parut cam mica si DA, a vazut si cele 2 camere cu baie comuna de care nu a mentionat decat urmatoarele: “ptr mine sunt doar niste pereti, atmosfera conteaza, ca doar nu venim la munte sa stam in camera”. Stiti foarte clar ca aceste discutii au fost deschise chiar in prima zi de cazare. Am fost mustrata ca nu ati fost instiintati de existenta unei bai comune la doua dintre camere. Va rog sa faceti un efort si sa va amintiti ca EU am solicitat sa il chemati pe dl D sa lamurim aceste aspecte, dar surprinzator, cand dansul a sosit nu ati facut altceva decat sa deviati subiectul. (oare de ce?)

Privitor la poze, dansul nu a facut decat cateva, nu ptr ca nu a fost lasat, dimpotriva, chiar l-am indemnat sa faca cate poze doreste! Iar daca si dvs ati fi vazut doar 2 camere, mie nu mi se pare suficient, fapt ptr care l-am si condus pe dl D in absolut toate, (oricum a fost in zadar). Aceasta este procedura noastra: daca sosesc viitori clienti sa viziteze pensiunea ptr ca intentioneaza sa faca o rezervare, le permitem accesul in toate camerele pe care dansii doresc sa le reserve (cu exceptia cazului in care sunt clienti cazati in ele) si bineinteles ca le sugeram sa faca poze ptr prietenii dansilor. Orice client ne-a calcat pragul si a fost mai intai sa vizioneze pensiunea o poate confirma.

Nu am avut nimic de ascuns. Desi dansul a sosit la noi fara sa dea un telefon prin care sa isi anunte sosirea. Pur si simplu ne-am pomenit cu dansul in sala de mese. Mai mult decat atat, mi-am cerut mii de scuze ptr faptul ca era inca dezordine in camere, dat fiind faptul ca tocmai plecase un grup de clienti.

Poze cu “debaraua” au fost dintotdeauna publicate atat pe site-ul nostru, cat si pe un alt site cu care colaboram, caruia nu ii pot da numele. Este adevarat ca pe site-ul unde dvs ne-ati gasit nu avem publicate decat un nr redus de poze, ptr ca site-ul respectiv nu ne permite mai mult.

Sper stimate domn D. sa aveti decenta de a fi sincer macar cu prietenii dvs! Ptr mine din pacate afirmatiile dvs nu mai reprezinta nimic!

Revenind la micul dejun: am uitat sa mentionez de salata de fasole batuta, dar nici pe aceea nu cred ca ati vazut-o, ptr ca nu serviti salate…... Iar o informatie gresita: ati servit si prosciutto, nu numai muschi presat (care probabil a fost la fel de lipsit de gust ptr dvs….).

Sunculita: la cererea dvs platourile taranesti au fost lasate pe masa cateva ore la temperatura camerei in seara de Revelion. Tot ce a ramas pe ele s-a aruncat ptr ca nu se mai puteau consuma (sunculita deja se topise). Nu v-am servit la micul dejun sunculita asa cum doreati ptr ca educatia dvs a fost atat de aleasa incat am fost apostrofata chiar la primul mic dejun servit. Sa va aduc aminte ca meniul nu includea nici un fel de salata la micul dejun? Cu toate astea am considerat ca fi ok sa vi le oferim din partea noastra fara sa stiu ca urmeaza sa fiu certata ca “ nu sunt suficiente platouri cu salata! ”, desi ele erau din partea casei (cred ca recunoasteti fraza), cum de altfel ati procedat cu cozonacul, tuica si visinata.

Eu zic sa nu fiti ingrijorat ptr alti clienti care ar putea avea nevoie de inca un pat. Va fi cu adevarat greu sa intalnim persoane cu un bun simt ca al dvs, care sa solicite monatarea unei usi si a unui TV ptr 4 nopti si care sa se arate intr-un final nemultumiti ca nu am cumparat si un pat special ptr dansii.

Asa este! Ati achitat tot ce vi s-a cerut (pardon, lipseau 20 de bani din banutii aruncati in bataie de joc pe bar). Asta a fost si motivul ptr care nu v-am mai cerut nici un leu ptr cazarea catelului, ptr obiectele sanitare rupte din bai, ptr prosoapele distruse in lustruirea pantofilor… bataia de joc in care eu primeam fiecare leu de la dvs, asa ca am preferat sa nu mai “cer” nimic.

“Da, banii nu au fost o problema. Am cerut discounturile din cauza atitudinii”

NU! Discountul initial a fost oferit de mine: 10%-20% ptr intregul grupul, nu doar ptr persoanele cazate in apartament sau in cele doua camere cu baie comuna. Acesta a fost acordat ptr ca am luat in calcul atat lipsa intimitatii cat si discomfortul de a dormi pe o canapea in camerele mai sus mentionate. Dvs ati mai solicitat inca un discount chiar in prima seara ptr aceleasi motive, de aceea nu v-a fost acordat!

Iar impresiile “precuniare” despre dvs mi le-am format de-a lungul colaborarii, cand in nenumarate randuri mi-ati cerut discountul mai sus mentionat, cand vi s-a parut o suma enorma 20 de lei ptr o zaharnita, ca sa nu mai vb de suma pe care o doreati a fi inapoiata ptr ultima noapte de cazare (care era GRATIS) in care nu ati mai putut ramane si multe altele pe care nu le pot nota in acest post ptr ca nu se cade.

Prefer sa imi investesc timpul in a acorda un raspuns clientilor din partea carora am primit incurajari si sustinere (oaspeti care DA, s-au simtit foarte bine la noi, unii din ei, intamplator, chiar la acelasi Revelion la care ati participat si dvs), decat sa reiau aceleasi idei, ptr ca in fond, se pare ca ne vom contrazice la infinit. Este imposibil sa ajungem la un numitor comun dat fiind faptul ca ati fost de departe cel mai dificil grup, cu cele mai multe nemultumiri si obiectiuni referitoare atat la spatiile de cazare, cat si la mese, angajati, propietari, servicii, decor chiar si animalute.

Au fost facute publice, cu ocazia acestor postari foarte multe amanunte pe care chiar imi pare rau ca am fost nevoita sa le dau (detalii despre reactia dvs vis-à-vis de ceilalti oaspeti cazati la cabanuta, detalii despre discounturi si tot ceea ce am oferit din partea casei, pe care cu siguranta nu le-as fi mentionat daca nu ar fi aparut nenumaratele nemultumiri legate de ele).

Consider ca am fost destul de explicita si este cazul sa inchei acest lung sir de acuzatii.

Dragi oaspeti,

Va multumim din suflet sustinerea dumneavoastra si tot ce va pot spune este ca va vom astepta mereu cu aceeasi caldura si va asiguram de intregul nostru devotement!


NB Petra Nitu este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[18.01.13 14:57:18]
»

@Petra Nitu: oare afirmația de început

intr-adevar, nu am purtat nici o conversatie directa

nu cumva contrazice ceea ce scrie mai jos:

Dvs ati mai solicitat inca un discount [... ] in nenumarate randuri mi-ati cerut...

PS NU sunt același cu fostul Dv. client; e doar o coincidență de nume.

iulian68
[18.01.13 16:18:23]
»

@Petra Nitu: V-as sugera ca pe sit-urile unde aveti prezentarea pensiunii, la sfarsitul acesteia sa mentionati "unitatea noastra isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii". Nu cred ca e vreo jignire pentru cineva, si nici nu ati fi singurii care sa procedati asa...

Petra NituAUTOR REVIEW
[18.01.13 16:31:19]
»

@Dragos:

Nu este o contrazicere, ptr ca nu am folosit pronumele de politete "dvs" adresandu-ma personal domnului Dragos, ci la" dvs " ca si grup (fiind acelasi pronume personal de politete ce poate fi folosit atat ptr persoana a doua singular cat si ptr persoana a doua plural) ! Si daca doriti sa primiti si aceasta informatie voi preciza ca persoanele care au solicitat discount-ul au fost dl D., organizatorul grupului si doamna care a solicitat mopul. Sper ca ma intelegeti ca nu am putut folosi o alta formula de adresare, mai apropiata, dat fiind faptul ca intre noi nu s-a creat o relatie fireasca client - propietar, una de prietenie, din pacate.

Imi sustin afirmatia: cu dl Dragos nu am avut nici o conversatie, personal, iar postarea anterioara a fost adresat intregului grup in cea mai mare parte.


NB Petra Nitu este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
retardone
[18.01.13 16:34:58]
»

Buna Petra

Sunt celalalt retardone...

"Ati achitat 20 de lei pentru capacul de zaharnita ptr ca eu nu am cum sa achizitionez doar capacul, ci intreaga zaharnita. Ca sa nu mai mentionez bataia de joc in care banii mi-au fost dati, in banuti de 50 si de 10 bani, aruncati pe bar…... "

"Asa este! Ati achitat tot ce vi s-a cerut (pardon, lipseau 20 de bani din banutii aruncati in bataie de joc pe bar) "

Pai cum trebuiau? Pusi pe model, an si aranjati turnulet sau infasurati in hartie ca la banca?

S-a platit cum s-a platit si sejurul cu bani/lei/ron... fie ei de hatie sau banuti.

Nu inteleg de ce va deranjeaza banuti de 50,10 de bani? Fac parte din lichiditati...

Pe "Sunculita" am vrut sa cumparam... dar nu era la vanzare conform aceluiasi angajat cu mustata...

"Prefer sa imi investesc timpul in a acorda un raspuns clientilor din partea carora am primit incurajari si sustinere (oaspeti care DA, s-au simtit foarte bine la noi, unii din ei, intamplator, chiar la acelasi Revelion la care ati participat si dvs) "

Avem si pareri bune, dar n-am ajuns inca la ele, le discutam pe cele care par rele...

Eu m-am simtit bine, am ras, am dansat, am baut... iar am ras, am dansat, am baut... si tot asa

"ca sa nu mai vb de suma pe care o doreati a fi inapoiata ptr ultima noapte de cazare (care era GRATIS) "

Nu cred ca a fost careva care sa ceara inapoi ceva ce era gratuit...

"Este imposibil sa ajungem la un numitor comun... "

Stim, dar sunt alti care or sa-si faca pareri... Bune, rele nu stim... Dar poate e de bine pentru pensiune or sa fie curiosi "Ba hai sa mergem si noi la pensiunea aia de tot se cearta aia pe amfostacolo sa vedem domnle despre ce e vorba".

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Petra NituAUTOR REVIEW
[18.01.13 16:41:18]
»

@iulian68:

Cu siguranta in zilele ce urmeaza voi reveni asupra informatiilor de pe toate site-urile in care figureaza pensiunea noastra ptr a mentiona acest aspect!


NB Petra Nitu este (sau a fost) reprezentant al unității
iulian68
[18.01.13 16:56:25]
»

@Petra Nitu: Foarte bine veti face! Si sa stiti ca Radu, in ultima postare a spus un mare adevar, si anume ca, macar de curiozitate, si tot voi veni pt 2-3 zile sa vad ce si cum!

Din pacate insa, nu voi spune ca sunt unul din cei care au scris aici, pentru ca nu e normal... Poate la sfarsit...

retardone
[18.01.13 17:41:53]
»

Buna Petra,

Nu-mi lua in nume de rau faptul ca subliniez numai lucrurile care nu mi-au placut.

Incerc sa dau feedback-ul pe lucruri concrete.

Nu tin neaparat sa vorbesc despre lucruri interpretabile (o sa le abordez si pe astea probabil). E clar acum ca daca ne contrazicem pe lucruri spuse de unii sau altii nu vom ajunge la niciun consens.

As vrea sa subliniez faptul ca domnul D. nu ar trebui sa fie responsabil pentru faptul ca locatia prezenta un aspect pe site si altul la fata locului. Deoarece D. sustine alt lucru decat de spui tu, propun sa ne rezumam la continutul site-ului. Daca site-ul nu prezenta informatiile ok nu vad de ce i s-ar reproseaza lui D. lucruri asemanatoare.

O sa notez cu #D frazele anterioare ca sa ma pot referi la ele mai usor.

Personal, nu sunt obisnuit sa intreb lucruri care ar trebui sa fie evidente.

Ex:

- Au toate camerele bai daca pe site scrie ca au?

- Putem aduce animale de companie daca pe site scrie ca sunt acceptate?

- Dudul are perdea?

- La dus se poate sta drept sau trebuie sa faci dus cocosat?

- Paturile sunt duble (in camera de vizavi de baia comuna cuplul respectiv a trebuit sa doarma separat din cauza faptului ca paturile erau single, spre ex) ?

- Canapeaua din apartament e destul de lata sa doarma 2 persoane?

Ca o nota separata: daca baietii dormeau in masina mi se parea normal sa plateasca doar taxa de parcare. In general mi se pare normal sa platesti serviciile pe care le primesti. Ei si cuplul care a stat in camera vizavi de baie au stat in alte conditii decat restul (mai rele ca sa fiu explicit). Mi se pare normal sa plateasca in functie de ce primesc. - asta apropo de discount

Revin cu rugamintea de a raspunde la postarile pe care le fac eu (daca se poate - astea 6 de mai sus).

"Va rog sa faceti un efort si sa va amintiti ca EU am solicitat sa il chemati pe dl D sa lamurim aceste aspecte, dar surprinzator, cand dansul a sosit nu ati facut altceva decat sa deviati subiectul. (oare de ce?) "

#D - vezi mai sus

"si DA, a vazut si cele 2 camere cu baie comuna de care nu a mentionat decat urmatoarele: “ptr mine sunt doar niste pereti, atmosfera conteaza, ca doar nu venim la munte sa stam in camera”

#D - vezi mai sus

"Iar o informatie gresita: ati servit si prosciutto, nu numai muschi presat (care probabil a fost la fel de lipsit de gust ptr dvs….) "

Se poate. A fost o felie de ceva. Fara gust! Imi cer scuze ca am zis in primul post ca micul dejun a fost execrabil. Imi aduceam aminte doar de felia asta (ce-o fi fost ea la origine), de oua si de branza. Uitasem de salate. Din punctul meu de vedere la micul dejun ati servit oua si branza. Altceva n-am mancat. In sensul asta a fost facuta remarca. La pranz si la cina n-am ce reprosa.

"Nu v-am servit la micul dejun sunculita asa cum doreati ptr ca educatia dvs a fost atat de aleasa incat am fost apostrofata chiar la primul mic dejun servit. "

Nu stiu la ce te referi. Eu (si cred ca pot baga mana in foc si pentru restul) apreciez sunca foarte mult.

" (sunculita deja se topise). "

Hahahahhahhaha hhaahahahahhahahhaha hhahahha hahhahahhahaha hhahahha hahahhahah! Da, sunca are proprietatea asta. Se topeste si dispare.

"Asa este! Ati achitat tot ce vi s-a cerut (pardon, lipseau 20 de bani din banutii aruncati in bataie de joc pe bar). "

Nu stiu la ce te referi. Am avut de achitat 55 de lei si am lasat 60. O sa-i intreb totusi si pe cei care au plecat mai tarziu.

"Asta a fost si motivul ptr care nu v-am mai cerut nici un leu ptr cazarea catelului, ptr obiectele sanitare rupte din bai, ptr prosoapele distruse in lustruirea pantofilor…"

Singurul lucru de care stiu eu care ar avea cat-de-cat legatura cu ce spui tu, este ca s-a cerul un mop (altul decat ala din discutiile precedente), nu s-a primit si s-a folosit un prosop in loc de mop (o fi fost gresia murdara). Obiecte sanitare rupte imi e greu sa cred. Ca idee, in ce camere ati avut aceasta problema?

"NU! Discountul initial a fost oferit de mine: 10%-20% ptr intregul grupul"

Nu a fost discount. Am stabilit ca stam 5 nopti in loc de 6. Pretul rezultat a fost aferent altei oferte (in speta 5 nopti).

"ca sa nu mai vb de suma pe care o doreati a fi inapoiata ptr ultima noapte de cazare (care era GRATIS) "

Nu cred ca s-a pus vreodata problema.

"Este imposibil sa ajungem la un numitor comun dat fiind faptul ca ati fost de departe cel mai dificil grup, cu cele mai multe nemultumiri si obiectiuni referitoare atat la spatiile de cazare, cat si la mese, angajati, propietari, servicii, decor chiar si animalute. "

NU stiu de ce, de obicei nu sunt asa, dar acum am ales sa-mi dau cu parerea despre lucrurile care nu-mi convin. Alea 6 de mai sus.

"Au fost facute publice, cu ocazia acestor postari foarte multe amanunte pe care chiar imi pare rau ca am fost nevoita sa le dau (detalii despre reactia dvs vis-à-vis de ceilalti oaspeti cazati la cabanuta, detalii despre discounturi si tot ceea ce am oferit din partea casei, pe care cu siguranta nu le-as fi mentionat daca nu ar fi aparut nenumaratele nemultumiri legate de ele). "

Normal mi se pare sa nu fi vorbit de asta. Nu erau ontopic.

Tu ai facut publice aceste detalii. Puteai la fel de bine sa nu postezi nemultumirea ta fata de postul tau.

Dragos

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Petra NituAUTOR REVIEW
[18.01.13 17:56:58]
»

@retardone: >

Acel “careva” a fost chiar dna “Ana Ioana” dupa cum singura marturiseste:

“Nu am stat 5 nopti, asa cum era stabilit si cum platisem, ci am plecat toti cu o zi mai devreme; fara sa primim vreun ban inapoi, ba dimpotriva, am avut de achitat 20 de lei pentru un capac de zaharnita, 4 lei pentru un suc si inca vreo 30 de lei pentru nu stiu ce... ”

Apropo de ceea ce dl Dragos a scris mai devreme, cum ca “ banii nu au fost o problema”. Numai vazand modul de adresare a dnei Ioana vis-à-vis de plata consumatiei se poate vedea limpede ca DA, au fost o problema.

“ Eu m-am simtit bine, am ras, am dansat, am baut... iar am ras, am dansat, am baut... si tot asa “

Ma bucur sincer sa aflu ca macar o persoana din intregul dvs grup s-a simtit bine. In fond acesta a si fost scopul.

Multumim ptr sugestie, dar intreaga conversatie care a degenerat mult, nu consideram ca ne reprezinta nici pe departe!

As aprecia sincer daca ati avea decenta de a pune capat acestui subiect, ptr ca deja mi se pare prea mult sa raspund fiecarui membru al grupului dvs, reluand aceleasi idei, copiind fragmente din afirmatiile dvs si argumentand la nesfarsit.


NB Petra Nitu este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
commandorsteel*
[18.01.13 18:00:46]
»

ce caterinca la userul "retardone" . 2 persoane cu acelasi user si aceasi parola

vrajeala ieftina

retardone
[18.01.13 18:13:43]
»

@commandorsteel: clar, nu s-a mai vazut!

Petra NituAUTOR REVIEW
[18.01.13 18:59:09]
»

@retardone:

In legatura cu nemultumirile dvs va pot spune un singur lucru: vizitati site-ul nostru ptr ca deja este o pierdere de timp sa repet aceleasi lucruri. Iar in ceea ce il priveste pe dl D, cata vreme nu isi asuma responsabilitatea celor mentionate nu ii inteleg rolul vizitei inainte de rezervare.

OFERTA AFERENTA REVELIONULUI 2013 CUPRINDEA 5 NOPTI DE CAZARE (nu am avut niciodata publicata o astfel de oferta care sa cuprinda 6 nopti), oferta care a si fost valabila ptr dvs, dar din care ati stat doar 4 noti (29.12.2012; 30.12.2012; 31.12.2012; 01.01.2013; 02.01.2013) ptr ca pe data de 03.01.2013 a trebuit sa fiti prezenti la servici, dupa cum singuri ne-ati comunicat. Nu inteleg de unde s-a ivit si ideea aceasta acum, ca ar fi fost vb de o oferta de 6 nopti, dar ati stat doar 5 si ca acesta ar fi motivul discountului… )))))

Nu are sens sa va raspund la o asemenea inventie: cititi doar ce au scris si prietenii dvs si va veti da seama ca macar aceasta fabulatie trebuia un pic mai bine gandita. Acest lucru il pot sustine si ceilalti oaspeti cazati la cabanuta.

Am fost nevoita sa public aceste detalii, desi o spun din nou ca nu as fi dorit nicicum sa o fac, ptr a argumenta cele petrecute cu acolo si ptr ca este esential ca oaspetii nostrii sa isi formeze o idee despre noi.

Din pacate s-a ajuns mult prea departe cu toate aceste comentarii drept ptr care eu nu imi voi mai irosi timpul in incercarea de a scoate la lumina conditiile si serviciile oferite de pensiunea noastra, imaginea afectata de comentariile dvs rau intentionate si ireale.

Acestea fiind spuse va doresc “Un week-end placut tuturor! ”


NB Petra Nitu este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
retardone
[18.01.13 19:13:47]
»

celalalt retardone

@commandorsteel: 2 in 1

commandorsteel*
[18.01.13 19:28:49]
»

@retardone 1 si 2, eu sunt un alt commandorsteel (fara numar) care habar nu are de ce faceti voi alba neagra asta.

P. S. usor... usor... duci in penibil aceasta conversatie si devine puerila, asta daca nu cumva ai personalitate multipla si... in cazul asta este de inteles, mai ales in alegerea nickului (care a fost facut la misto)

iulian68
[18.01.13 19:59:04]
»

@retardone: mie care dintre voi mi-a dat mesajul in "private"? Nu de alta, dar ce a fost de spus, s-a spus aici...

Oricum, multe rubrici, multe invective, multe jigniri, invinovatiri si mai stiu eu ce, pentru nimic. Comparativ cu altii care, saracii, chiar s-au "tepuit" pe unde au fost, si despre care am citit cu totii pe acest site, acolo nu a fost nimic, dimpotriva... Si mai am o curiozitate: dintr-un grup si la cate obiectiuni ati avut, cateva poze care sa ne convinga, nu s-au putut face? Cu pisicile grase din bucatarie, cu apa curgand din baie, cu angajatii dand la animale, cu debaraua, cu platourile claie peste gramada, cu celebra, de-acuim feliuta de mezel... Nimic? sau Nimica?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
retardone
[18.01.13 21:24:13]
»

Buna Petra,

"OFERTA AFERENTA REVELIONULUI 2013 CUPRINDEA 5 NOPTI DE CAZARE (nu am avut niciodata publicata o astfel de oferta care sa cuprinda 6 nopti) "

Sper ca acum intelegi problema pe care am avut-o cand informatiile dupa site nu corespundeau cu ce era la locatie.

@iulian68

Dragos, eu ti-am dat mesajul pe private. Am considerat ca nu e cazul sa-ti raspund pe site -era cumva offtopic-.

Am incercat sa capat un raspuns la probeleme pe care le-am observat personal.

Cat am stat la pensiune mi-am propus si am reusit sa trec peste ele. Am ales sa postez deoarece nu mi s-a parut normal sa fie trecute cu vederea.

1) 6 camere cu bai proprii pe site vs 4 in realitate

2) se accepta animale de companie pe site vs nu se accepta animale de companie in realitate

3) baia cu problemele ei

4) micul dejun (problema care nu e asa grava ca restul, dar se putea mai bine)

Cat despre poze facute... nu m-am gandit sa documentez experienta. Cum ti-am spus si mai sus mi-am propus la momentul respectiv sa trec peste ele.

@commandorsteel

Posteaza 2 persoane cu acelasi user. Postam din orase diferite. Vrei sa rog un moderator sa confirme?

@all

Pensiunea, atat timp cat informatiile dupa site sunt corecte, este de vizitat. Este si motivul pentru care postez la comentarii si nu fac un topic nou. Ma repet, eu caut raspuns la problemele mele.

Dragos

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
commandorsteel*
[18.01.13 21:54:06]
»

@commandorsteel

Posteaza 2 persoane cu acelasi user. Postam din orase diferite. Vrei sa rog un moderator sa confirme?

@retordone, am impresia ca ne iei de fraieri in privinta unor conturi cu acelasi nume. spre stiinta ta, nu se pot face nicaieri 2 conturi cu acelasi nume si mai putin pe acest site.

Numele utilizator... a fost deja inregistrat, cel mai probabil de o alta persoana

ori ai personalitati multiple, ori iti rogi vre-un prieten din alt oras sa intre pe contul tau si sa faca misto pe aici.

asuma-ti ceea ce scrii si nu mai da vina pe altcineva.

ceea ce faci tu pe aici este intradevar... titlul reviewului

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
iulian68
[18.01.13 21:59:48]
»

@retardone: dragos, nu iti dau dreptate dintr-un singur motiv: din moment ce ati avut un organizator, care, culmea! , a fost acolo, a fotografiat, etc, de ce iti scoateti tapi ispasitori pe acei oameni? Pana la urma, din ce a scris @anaioana, ati ramas la camere si zaharnita? Pai de camere discutati cu "D" si cereti-i lui socoteala! Si acum, sa ne intelegem, nu voi ar fi trebuit sa scrieti atat ci doamna anaioana, care, de cand a postat impresiile, nu a mai "dat" pe aici... Iar chestia cu pozele, sunt sigur ca, daca a existat ceva, dansa nu avea cum sa nu fotografieze la cat de pornita era.

Acum, crede-ma sub cuvant de onoare, nu i-am cunoscut pe acei oameni cum dealtfel nu am avut ocazia de a va cunoaste nici pe voi, insa ma adresez tie si lui Radu: Spuneti-mi va rog care e faza cu copii vaccinati vs restul? Astept de la voi un raspuns, pentru ca va consider doi oameni de onoare... Ce poate sa insemne asta?

Si @ Petra Nitu, va rog detaliati un pic chestia cu copii vaccinati, ca mi-a ramas intiparita in memorie...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
retardone
[18.01.13 22:00:41]
»

@commandorsteel: postez dupa contul lui @retardone. L-am sunat, i-am cerut user si parola si postez asa. Ce e asa greu de inteles?

Nu mi-am facut alt cont cu acelasi nume.

Dragos

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
anaioana, commandorsteel*, iulian68, Pensiunea Rony, Petra Nitu, retardone
Alte articole din această RUBRICĂPensiunea Rony [Pietroşiţa, DB]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.073303937911987 sec
    ecranul dvs: 1 x 1