ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 19.01.2013
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 04.01.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JAN-2013
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
64.38%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Mare dezamagire

TIPĂREȘTE

Ne-am propus o minivacanta la Predeal, cu scopul declarat de a ne bucura de sporturile de iarna, asa ca am cautat un hotel cat mai aproape de partie. Prezentarea pe site a acestui hotel e una deosebita si cum nu existau review-uri, am ales sa stam aici.

Zicala care defineste cel mai bine aceasta locatie este cea cu "afara-i vopsit gardul... "

Cand deschizi usa camerei si privesti totul in ansamblu, lucrurile par OK. Dar apoi incepi, rand pe rand, sa constati nereguli la care nici nu te gandesti ca pot exista la 4 stele.

Primul lucru constatat a fost ca colacul de la WC nu statea ridicat, adica se sprijina pe spatele tau. Colacul in sine era cel mai ieftin model care exista in magazinele de specialitate. La o privire mai atenta am observat ca era rupt si carpit cu sarma, in asa fel incat nu ii permitea o deschidere maxima.

Am sesizat lucrul acesta persoanei care a venit la curatenie a doua zi si care a promis ca rezolva problema, dar ea nu s-a rezolvat pana am plecat noi. De altfel, in baie, tot ce atingeai statea sa cada sau sa se dezmembreze: bateria de la chiuveta trebuia tinuta cu o mana pentru a roti robinetul stanga/dreapta cu cealalta mana cand doreai apa rece/calda. Suportul pentru prosoape statea sa se desprinda din perete, nu am indraznit sa mai atarnam ceva de el. Dusul era spart si imprastia apa in toate partile. Pe calorifer trona un strat atat de gros de praf cum n-am vazut in nici un hotel pana acum. Spun asta pentru ca in toate hotelurile am observat ca nimeni nu sterge caloriferul si, de regula, se umple de praf, dar aici stratul bate toate recordurile. Din baie, doar cabina de dus a parut normala. Pana si manerul usii de la baie avea un inel (cel care mascheaza imbinarea manerului cu usa) care cadea de cate ori intrai/ieseai de acolo.

In camera ne astepta un televizor vechi de cand lumea si cu ecran foarte mic. Cred ca nici hotelurile de 2 stele nu mai folosesc asa ceva. Dulapul de haine de pe hol avea o singura usa, iar umerasele din ele erau din cele de sarma, pe care le primesti de la spalatorie. Mai erau si doua umerase de plastic, din cele foarte ieftine, din care unul era spart si inutilizabil.

In camera era fff cald incat puteai sa stai in tricou si pantaloni scurti, insa podeaua era ff rece, in ciuda mochetei care parea groasa. De fapt, problema provenea de la peretele de geam termopan dinspre balcon, de unde venea un frig cumplit. Cu draperiile trase complet, problema se rezolva partial, in sensul in care frigul patrundea mai greu, dar se simtea nevoia sa aerisesti din cand in cand pt ca, neputand regla temperatura caloriferului, singura posibilitate sa reduci temperatura aerului era sa deschizi usa de la balcon. Atat de frig se facea intre draperie si geam incat noi am folosit zona respectiva pe post de frigider - era cu siguranta mai rece decat in minifrigiderul de sub televizor.

As mai aminti si impresia neplacuta creeata de mesele din restaurant. Negre si scorojite cum sunt, e absolut necesar sa fie acoperite cu fete de masa. Ei bine, nu, sunt "impodobite" cu niste servete de cauciuc roz inchis sau rosii (cu rol antiderapant), care faciliteaza debarasarea mesei si reduce costurile de intretinere (nu necesita spalare prea des, sau poate niciodata), insa lasa la vedere "calitatea" mesei.

Micul dejun e in ton cu tot ce am descris pana acum: saracacios si de calitate "supermarket-ul din colt": gemurile sunt servite direct din borcanul producatorului (Mandy), cafeaua, laptele si painea se termina imediat si trebuie sa rogi ospatarul sa realimenteze, oua primeai doar la cerere... Micul dejun inclus in pret se serveste intre 7 si 10 dimineata. Intr-o dimineata, un cuplu cu copil de 3-4 ani a ajuns la MD aproape de ora 10 si a constatat ca nu prea mai era mare lucru, asa ca "si-au permis" sa roage ospatarul sa le aduca cate ceva. Replica a venit foarte dur din partea acestuia: "MD este pana la ora 10!". Ospatarul avea dreptate, dar ce te faci ca de fapt bufetul nu fusese alimentat deloc de multa vreme, eu fiind acolo de dinainte de 9.30. Deci problema nu era ora ci cantitatea, calitatea si nu in ultimul rand omenia.

Nu stiu cum se dau in Romania stelele si cum si cand se verifica mentinerea standardului acordat. Cert este ca acest hotel nu are acest nivel. Sala de conferinte, sauna si jacuzzi-ul nu ar trebui sa fie suficiente pentru acordarea unei stele suplimentare daca unitatea de cazare nu indeplineste conditiile minime de confort. Nu am testat niciuna din aceste servicii pentru ca nu am avut timp, dar oricum nu as fi avut curajul sa le testez dupa tot ce am experimentat in camera.

Am mai folosit camera de echipament de iarna. E o camaruta in care iti poti lasa schiurile, saniuta etc. Poate exagerez eu, dar mie mi se pare normal ca orice loc in care iti inviti oaspetii sa fie cat de cat zugravit si sa arate a curat. Ei bine, aceasta camaruta arata ca o magazie de la tara.

Sa va mai spun ca nu voi reveni niciodata acolo sau ca nu recomand nimanui locatia? Cred ca ati inteles singuri. Poate la apartamente e ceva mai bine, desi sincer, ma indoiesc.

Ar trebui sa punctez, totusi, ca personalul e in general amabil, desi asta nu rezolva / nu a rezolvat nimic.


[fb]
---
Trimis de cimaanca in 19.01.13 10:39:18
Validat / Publicat: 19.01.13 11:38:02
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2462 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cimaanca); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 WC-ul cu capac "detasabil"
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10350 PMA (din 12 voturi)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmaster
[19.01.13 10:52:01]
»

Mutat la rubrica "Phoenicia Aura Hotel" (deja existentă pe sait); şters rubrica dublură creată de autor

iulian68
[19.01.13 13:27:54]
»

@cimaanca: Am citit review-ul insa nu am avut nicio reactie. Dupa ce am vazut insa fotografiile, m-am intors si ti-am votat impresiile. Pacat, Phoenicia in sine inseamna mult...

webmaster33
[20.01.13 08:26:56]
»

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

cimaancaAUTOR REVIEW
[20.01.13 11:49:12]
»

@webmaster33: da, e ok, acolo se afla.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cimaanca, iulian68
Alte impresii din această RUBRICĂAtrium Mountain View Hotel (ex Phoenicia Aura) :

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050204992294312 sec
    ecranul dvs: 1 x 1