ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 01.07.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
MAR-2012
DURATA: 2 nopți
prieteni

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 1 MIN

Dezamagitor (Nu mergeti aici...)

TIPĂREȘTE

Desi hotelul arata bine iar mancarea a fost buna, experienta a fost total neplacuta. Am ocupat impreuna cu un grup tot hotelul pentru 3 zile, deci am platit destul. Auto intitulata "Patroana", de cum am intrat pe usa a inceput sa tipe la noi si sa se poarte extrem de urat. Sincer cred ca are si putin probleme [ ]. E din ciclul "cum sa NU te porti cu clientii".

A fost groaznic... oameni ca acestia fac de ras turismul romanesc, nu ar merita sa le dea nimeni bani. Imi pare extrem de rau ca am facut nefericita alegere a acestei locatii si a trebuit sa induram umilinta din partea unei persoane fata de care ne-am purtat foarte frumos si pe deasupra i-am fost si sursa de venit ocupand hotelul pentru 3 zile.

Nu mergeti aici decat daca vreti sa ajungeti bataia de joc [ ]... pacat ca acel hotel care arata bine este locuit de asemenea specimene!!!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Alex79 in 01.07.12 21:28:08
Validat / Publicat: 01.07.12 23:00:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în PREDEAL.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1864 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Alex79); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 1 vot)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster
[01.07.12 22:23:19]
»

Cf politicii site-ului, reviews-urile cu evaluari "zero peste tot" sunt publicate FARA NOTE, fiind considerate scrise (prea) la suparare, lipsite (probabil) de minima obiectivitate asteptata.

Daca doreste, autorul poate reveni asupra evaluarilor, fie prin intermediul linkului EDIT IMPRESII, fie scriind un ecou (daca timpul alocat editarii a expirat)

matei carmen
[28.09.12 16:15:00]
»

Stimate Domn,

Hotelul MEITNER isi respecta clientii dar are dreptul sa-si selecteze clientii si nu permite nici unui client sa incalce regulamentul de ordine interioara referitor la clientii in stare de ebrietate, clienti care distrug mobilierul sau mocheta, deranjeaza pe ceilalti clienti din hotel prin trantirea usilor, folosirea unui vocabular indecent sau comportament reprobabil.

Va aducem la cunostinta ca in perioada in care dvs sustineti ca ati fost cazat la hotelul nostru (martie 2012) conform celor sustinute de dvs, hotelul nu a avut in decursul intregii luni nici un grup de persoane care sa sa dispuna de un sejur de 3 zile si sa ocupe in intregime tot hotelul. Am vazut ca ati scris parerile pe data de 2 iulie 2012 si in acest caz aveti o problema si va recomand ca pe viitor sa incercati sa nu mai mintiti pentru ca va chemam in instanta pentru defaimarea hotelului nostru si vom cere despagubiri substantiale.

In plus va informam ca toti clientii nostri corporativi au fost foarte multumiti de serviciile noastre motiv pentru care au continua sa revina cu multa placere in hotelul nostru, fiind hotelul de 3 stele cu cel mai mare grad de ocupare si cu cele mai bune servicii.

Va rugam sa ne transmiteti numele dvs adevarat, nr de vaoucher sau nr de contract de servicii al societatii care a organizat actiunea respectiva din al carei grup sustineti ca ati facut parte pentru a proba veridicitatea spuselor dvs.


NB matei carmen este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
matei carmen
Alte impresii din această RUBRICĂMeitner Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036500215530396 sec
    ecranul dvs: 1 x 1