ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.03.2015
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 08.07.10
STATUS: PARTENER
DATE SEJUR
MAR-2015
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
3 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
64.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Oarece

TIPĂREȘTE

Ma stapanesc cu greu sa nu scriu. Dupa ce am vazut ce scoruri are locatia cred ca trebuie definitivata.

Sosit vineri dupa un drum de 2 ore si 40 minute pe un drum nu foarte aglomerat cum ar trebui sa fie in weekend. Aici a contribuit si vremea mohorata. Stiam de la fini ca la doua nopti cazare avem masaj gratuit. Am incercat sa sun la receptie inainte sa ajungem in ideea ca locatia va fi ocupata 90% si toti vor da buzna la masaj. Stupoare nu raspundea nimeni la telefoane. Mi-a raspuns joi intr-un final apoteotic si mi-a spus ca la primirea cheii imi fac si rezervarea. Corect.

Ajungem. Primim cheia pt camera 807. In prostia mea 807 inseamna etaj 8 camera 7. De la receptie mi-a spus ca este prima camera pe stanga. Iau liftul i apas la ultimul etaj. Mai departe erau niste scari care urcau la etaj. Cobor la receptie si aflu ca avem camera 807 la parter!?

Camera mica sa nu spun modesta iar intr-un clasament bulgaresc si o camera de la Dobrotitsa 2*+ din Albena este net superioara. Patul pentru al treilea adult cand te asezi pe el se demonteaza. Televizorul de pe vremea lui Pazvante, este montat la cucurigu sa ne aduca aminte ca avem spondiloza cervicala. Culorile??? nu cred ca pot fi definite sau pentru cei cu simt cromatic se poate spune ca televizorul functioneaza in culori complementare.

Patul matrimonial : are o saltea cu arcuri. Salteaua are atata experienta incat simt toate arcurile prin coaste sau sunci. Mobila pare de pe vremea Impuscatului. Lumina chioara in camera. Zugravul a incercat sa traga un fel de stuc si nu-mi dau seama daca ia reusit sau nu dar dupa stuc a tras o lavabila de mai mare dragul. Mocheta taiata cu un cutter care nu taia sau i-a tremurat mana.

Intrerupatorul de la baie: electricianul a montat nulul pe un singur buton si ca sa aprinzi lumina la baie trebuia (obligatoriu) s-o aprinzi si in hol. Stingi lumina din hol inseamna ca stingi si lumina din baie.

Baia este exagerat de mica cu un calorifer care iesea din perete, cu miros pestilential de... Cadita de dus avea doar o usa. In rest prosoapele OK, sapun si sampon OK. Feon lipsa sau pentru cei populari - naspa ca nu este.

In camera mirosea in permanenta a fum de tigara de pe hol. De cate ori deschideam usa intra fum de tigara. Din baie vine miros de canal. M-am simtit bine, am intrat in camera lovit si nu am mai simtit miesmele. Doua persoane au incercat sa ma convinga sa schimb camera Dragos si Amero. A venit si Admin si i-am spus ca nu are rost dupa o zi s-o mai schimb. Admin nu are nici o vina pentru camera noastra.

Masa: cineva foarte cunoscut (nu dau nickname) a mancat o friptura buna ca o talpa. Dupa mine mancarea a fost mai slaba ca la bulgari (in cea mai slaba locatie a lor). Am avut la masa salata de varza cu ridiche neagra. Sincer chiar nu inteleg combinatia. Poate s-o inteleaga doar OMV cand cauta gaze. Ospatarii cred ca doar au fost dovediti de niste postaci dornici de distractie de socializare la maxim. Dupa ce plecam vor lua concediu fara plata, fara numar, fara numar.

Vorbeam cu un localnic si ne spunea ca de revelion au avut doar 10 camere ocupate.

Concluzie de carcotas: este locatia perfecta pentru un sejur ratat. Chiar nu pot sa faca ceva sa-i dea o fata umana locatiei??


[fb]
---
Trimis de fanespoitorul in 29.03.15 22:54:18
Validat / Publicat: 30.03.15 00:03:39
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2280 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

20 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (fanespoitorul); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 34400 PMA (din 41 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

20 ecouri scrise, până acum

roth
[30.03.15 01:01:03]
»

Mai omule m-am prins eu ca tu esti mai glumet din fire si am ras copios cand am citit randurile mai sus postate. E adevarat ca dupa asa un tratament/cazare trebuie sa alegi cu atentie cuvintele povestirii pentru ca cel ce cauta info despre o posibila cazare aici sa nu dea bir cu fugitii, ci amuzat sa se pregateasca de o maree experienta proprie.

Sunt multe de imbunatatit la locatie, insa eu as umbla/tria factorul uman. Marea mea dezamagire este bucataria si o spun cu toata raspunderea.

MD bogat, nu ma pricep la cafea, insa per total nu cred ca ramai nemancat insa mai departe iti trebuie curaj (asta dupa prima comanda) sa continui... sincer regret cele intamplate tuturor colegilor atat cu cazarea cat si cu mancare... astfel de neajunsuri ar trebui sa ii puna serios pe ganduri.

Sunt convinsa ca au auzit asa din zbor nemultumirile noastre sau au avut ochi sa vada ca desi vremea nu a tinut cu noi la ora pranzului fugeam care incotro.

Vom trai si vom vedea.

A fost o onoare pt mine sa te cunosc si pt asta iti multumesc.

hlli
[30.03.15 08:30:53]
»

@fanespoitorul, liftul merge până la etajul 6. De la etajul 6 la etajul 7 se urcă pe scări. Aşa că, am avut o mare surpriză neplacută. A meritat însă "efortul" de a urca scările. La etajul 7 sunt camere mult mai mari, paturi bune cu saltele noi, mocheta noua. Priveliştea de la etajul 7 este frumoasă chiar şi când plouă.

În rest, camera cam tot la fel, dar fără mirosuri neplacute în baie.

fanespoitorulAUTOR REVIEW
[30.03.15 10:03:28]
»

@roth - Sunt glumet este adevarat dar cand glumesc sunt serios si cine nu ma cunoaste nu stie daca vorbesc serios sau fac "misto". Sti ce m-a atacat cel mai tare?? Ca am asteptat din decembrie intalnirea, nu a fost vreme frumoasa ca asa este mama natura si am stat in camera. Daca era vreme frumoasa si pantofam poate nu vedeam camera asa de bine.

Mancarea : nu sunt mofturos dar pana si branza a fost feta sau asa de sarata ca nu am mancat.

Duminica dimineata nu intelegeam ce s-a intamplat in restaurant si unde au ascuns mancarea. Ne-am asezat la coada si am vrut sa iau salata a la russe. Mai erau doua linguri si ca un calic ce sunt am "lins" platoul. Colegul din spate a fost dezamagit si a acostat un ospatar. Raspunsul a fost magistral: "Nu stiu daca mai este dar o sa vedem ce facem. Asta e. " Mergem mai mult in Bulgaria dar vecinii nostri cu "cefe groase" cum vad ca se termina completeaza fara sa-l tragi de maneca.

In rest, sa ne vedem sanatosi si La Multi Ani pentru junior.

fanespoitorulAUTOR REVIEW
[30.03.15 10:05:52]
»

@hlli - Cred ca de asta nu te-am vazut. Ai stat dincolo de nori. Cred ca sti melodia Dincolo de nori, E lumea mea, adica a ta

Toate cele bune

krisstinna
[30.03.15 10:33:08]
»

Eu va urmaresc de la serviciu, ma chiorasc la telefon ca sa pot citi. Zic asa: daca vrea seful hotelului ii facem un tabel cu minusurile pe camera. Daca doreste, poate face imbunatatiri in urma recomandarilor noastre. Va dati seama cat de bine a negociat Cornel, altfel plateam la dublu. Macar asa, am avut un pret decent. Eu cred cu tarie ca daca se vrea, se poate.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
fanespoitorulAUTOR REVIEW
[30.03.15 10:46:02]
»

@cristinaoranici - Este prima data dupa 40 ani cand am mai fost in Predeal. Despre cazare in Romania, ma cazez numai cand sunt in delegatie si atunci aleg hotelul dupa alte considerente.

Admin
[30.03.15 10:50:24]
»

@cristinaoranici -

Zic asa: daca vrea seful hotelului ii facem un tabel cu minusurile pe camera.

Confirm afirmativ, dacă se poate spune aşa

În convorbirea de aseară cu directorul de vânzări m-a rugat expré să-i dau mai degrabă o listă cu criticile, sunt chiar interesaţi la modul constructiv (e feelingul meu, dar bag mâna-n foc pentru el).

krisstinna
[30.03.15 11:58:46]
»

@Admin - OK, chiar vreau din suflet sa il ajutam.

Camera 318 : Usa de la intrare nu se inchide bine, e mai mica decat tocul usii. Sifonierul nu exista, in afara de cele faimoase 2 umerase nu ai unde pune hainele, adica trebuie sa adauge macar 2 rafturi in interior. Lumina in camera este doar pentru cei veniti in luna de miere, adica mai mult chioara. Baia: cabina de dus este defecta, cand am dorit sa trag usile, am ramas cu una in mana, bine ca nu mi-a cazut in cap! Suportul de la dus este rupt, trebuie inlocuit; caloriferul nu functioneaza in baie, lipseste ventilatia, usa nu se inchide, astfel incat tot aburul si mirosurile intra in camera. Am incercat sa o inchid, se blocase, nu se mai deschidea deloc, a reusit sotul meu cu un cutit sa o deblocheze. Chiuveta are scurgerea foarte mare, vine pe acolo un miros neplacut, iar cand se scurge apa, zgomotul este ingrozitor, parca vine sfarsitul lumii.

Lipseste uscatorul de par. In camera as schimba pernele, sunt foarte mici, pentru bebelusi, tv-ul e prea sus si are culori decolorate, draperiile nu opresc lumina sa intre in camera, balconul era foarte murdar, erau mucuri de tigara ingalbenite de trecerea timpului.

Mentionez ca trebuie instruit personalul pentru curatenie, promtitudine si... zambete.

In lobby: ploua in coltul din stanga, in partea dreapta a incaperii; pe bratul catorva fotolii sunt batute cuie, cu partea ascutita in sus.

Trebuie masina de facut gheata, e musai daca te respecti.

Daca nu se fac imbunatatiri, mai mult de 50 lei nu merita o camera.

Sa nu mai opreasca incalzirea pe timp de zi, mai ales cand are hotelul plin, sa nu mai cazeze alti turisti cand are grupuri mari, asa cum s-a intamplat acum.

Sa ne intelegem: angajatii trebuie sa stie ca grijile, necazurile si durerile se lasa la usa unitatii. Acolo sunt in slujba clientului, niste actori care trebuie sa isi joace bine rolul.

Personal, am fost super incantata ca pretul a fost decent, eram in criza majora, a fost perfect pentru familia mea. Oricum, am avut cea mai frumoasa camera!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][10 voturi]
HYUNDA-I
[30.03.15 12:29:52]
»

Foarte obiective sunt aceste impresii. In contrapartida peste 2 saptamani vine Pastele si bulgarii ne primesc ca in fiecare an cu drag atat la mare cat si la munte.

grecudoina
[30.03.15 13:10:38]
»

subscriu la rw lui @fanespoitorul si dupa ce am ras copios, m-am hotarat sa adaug si lipsurile de care am avut parte :

patul matrimonial, cu arcurile subrezite pe locul celor 2 persoane, dar fiind atribuit unei camere single, a fost ok, am dormit intre cele doua adancituri

-tv cocotat mult prea sus, avea o telecomanda, pe care cu toata bunavointa, indreptand-o in toate directiile si apasand cu toata forta pe butoane, nu am reusit sa deschid tv. Am presupus ca bateriile sunt epuizate si m-am dus la receptie, a venit un baiat care mi-a aratat ca are baterii bune, a deschis tv si mi-a explicat ca butoanele sunt problema, trebuie sa tastez doar pe butonul inainte atat la programe cat si la sonor, pt inapoi trebuia sa folosesc butoanele de pe apartul tv. Dar a uitat sa-mi aduca si o scarita, incat de fiecare data cand schimbam programul sau sonorul (pe asta l-am lasat incet tot timpul) ma suiam, pe fotoliu, tinandu-ma de zid, era mai solid decat taburetul care are un picior rupt, noroc ca l-am verificat inainte de a ma catara pe el

-, usa de la dus am incercat sa o inchid, dar in cele din urma am renuntat, tot tragand de ea, imi era frica sa nu daram cabina

-lumina chioara din plafon, iar la veioze becurile erau arse

Toate acestea eu le puteam trece cu vederea, dar e vorba ca hotelul asteapta si turisti care cauta confortul cerut de nr. de stele pe care il afiseaza. Cel mai urat a fost cand vineri, am servit impreuna cu alte 3 persoane, masa de pranz, momentul in care am facut plata. Am cerut restul de 35 lei (lasand si tipsul pe langa nota de plata), chelnarul imi restituie doar 30 lei, repet suma crezand ca nu a inteles, cu greu scoate din alt buzunar alt teanc de bani si imi restituie diferenta. Trece la urmatoarea persoana, care mentioneaza suma de 15 lei rest, primeste 10 lei, repeta suma si dupa acelas procedeu primeste dif. de 5 lei. Seara m-am bucurat ca nu l-am vazut la servit, a aparut sambata seara, dar nu la masa noastra, servea pe palierul cu mesele de jos. Urat, decidea el cat se cuvenea, restul sa-l primim, vechimea in munca (, fiind mai invarsta), l-a invatat sa bage mana in buzunarul clientului.

fanespoitorulAUTOR REVIEW
[30.03.15 13:36:19]
»

@grecudoina - Exact pentru micimile astea am postat nu ca sa-l supar pe Cornel. Pentru cine stie sa se uite se poate vedea CA a societatii. Cornel a negociat un pret bun pentru noi dar aceasta negociere buna pentru noi a fost si pentru ei la fel de buna pentru ca au avut un grad de ocupare de 80%. Oare cand au mai atins ei asemenea grad de ocupare?? Cred sincer ca dupa ce i-am "cotropit" rezultatul lor (al cifrei de afaceri) acopera intre 7 si 10 zile de lucru. Daca pentru noi "AFA" nu s-au sinchisit cum o fi pentru un turist nevinovat???

Dabator
[30.03.15 14:43:56]
»

Cum sunt cârcotaș de felul meu am spus că nu ar trebui să lipsesc de aici.

Cu camera eu n-am avut probleme, am fost foarte norocos. Evident că dulapul era la fel și la noi, dar alte neajunsuri demne de notat nu am găsit. Acum eu recunosc că în total am stat maxim 9 ore per cele 2 zile în cameră, și nu am avut timp să mă uit la defecte. Nici nu le-am căutat. Am dormit bine, perna nu mi-a plăcut în mod deosebit, dar rar am întâlnit perne bune la hoteluri. Nu am deschis TV, nu am deschis minibarul, nu mă pot pronunța. Așternuturile, prosoapele au fost curate, în consecință nu am constatat probleme de igienă.

Tipul de la bar mi s-a părut super OK, este singurul pentru care am cuvinte de laudă. Exceptând deja celebra mașină de gheață (și produsul ei cel mai de preț, gheața), dar nu cred că este vina lui.

Ospătarii mi s-au părut de foarte proastă calitate, cu excepția unei doamne pe care am văzut-o zâmbind și încercând să rezolve problemele. Am mai spus-o undeva, o spun și aici: toată lumea și-a dorit să meargă la prânz în altă parte pe simplul motiv că nimic aici nu le-a oferit motivul să rămână. Restaurantul ar mai fi putut câștiga bani frumoși. Cineva a spus bine, dacă pentru AFA nu au făcut nici un efort ce or face pentru alții. Mie îmi pare că și managementul hotelului s-a implicat prea puțin în ceea ce ar fi putut fi o reclamă foarte bună pentru hotel (și restaurantul aferent).

Din fericire noi am venit acolo să ne întâlnim, atmosfera a fost extraordinară, ne-am simțit bine, așa încât nu m-au interesat foarte mult condițiile. La ce distracție a fost aș fi stat și la prici (oare oi mă rezista?). Nivelul de preț obținut a fost OK, nu se pot organiza întâlniri la care să participe toată lumea și să mergi la hoteluri cu pretenții foarte mari pentru că ai restrânge cu foarte mult numărul participanților.

Pe de altă parte cu amărăciune în glas o spun că îmi dau seama de ce multe astfel de team-buildinguri se organizează în Bulgaria. Aș fi vrut să cred că lurcrurile s-au schimbat și la noi. Și atenție - eu chiar nu sunt fan Bulgaria.

fanespoitorulAUTOR REVIEW
[30.03.15 14:51:14]
»

@Dabator - Corect, noi am venit sa socializam si sa ne distram. Pentru ca ai o amaraciune in glas pentru team-buildinguri organizate in Bulgaria, o sa postez zilele urmatoare de la Hotel Belvedere din Bansko. Mergem la acelasi hotel de vreo ani iar anul asta ne-a dat pe spate.

F2A1C
[31.03.15 21:49:06]
»

@fanespoitorul -

Dupa mine mancarea a fost mai slaba ca la bulgari (in cea mai slaba locatie a lor). Am avut la masa salata de varza cu ridiche neagra. Sincer chiar nu inteleg combinatia. Poate s-o inteleaga doar OMV cand cauta gaze.

E, cu ceva insistente s-o gasi...

Și be: nu exista turist nevinovat!

crismis
[31.03.15 21:57:29]
»

@cristinaoranici: Mai sa cred ca am stat in aceeasi camera! Subscriu 100%!

adri-nico
[31.03.15 22:50:13]
»

Draga Fane, esti singurul care m-ai facut sa rid! Si nu esti spoitor deloc, asa cum te lauzi... Unde ti-e sunca in care ti-a intrat arcul de saltea?

Cit despre neajunsuri, daca nu citeam aici ca le asteapta (am vazut si la Paty dar nu stiam de unde a dedus acest aspect) iata si neplacerile mele : Camera 304

- usa de la baie s-a blocat cu mine in interior noroc ca era fie-mea pe partea cealalta si m-a scos.

- cabina de dus era demolata, cit pe ce sa ramin cu o usa in mina.

-dusul nu intra in suport

-chiuveta avea bateria foarte scurta si nu aveam cum sa imi introduc miinile sub jetul de apa, asa ceva n-am intilnit pina acum.

-in camera pernele si paturile au fost ok, lenjeria curata

-despre televizor am crezut ca nu exista dar m-a luminat cel mic dupa un timp, cind si-a aruncat ochii pe sus. din telecomanda nu a mers asa ca am renuntat la a viziona vreun program sau acele culori complementare despre care vorbesc unii.

La restaurant :

-ciorba de pui foarte buna

-gratarul din "talpa" de piept de pui uscat n-a avut nici un gust

- meniul zilei era ciuntit si nu am fost informata de acest lucru in momentul in care am facut comanda. adica apa era contra cost si desertul era lipsa. am adus la cunostinta domnisoarei care ne-a servit ca mi-as fi dorit sa stiu despre absenta desertului inainte de a le fi spus copiilor ca urmeaza niste praijturi (tarte cu fructe) si dupa un timp, a venit cu niste ecleruri uscate cu care am scos ochii progeniturilor.

-la micul dejun am gasit ce sa mincam si nu am obiectii la acest capitol.

- despre asazisele cine festive mai bine tac!

fanespoitorulAUTOR REVIEW
[07.04.15 19:51:37]
»

@adri-nico - Ai remarcat ca nu am sunci pai majoritatea ma credeau cu ceafa mare, burtoaca, creol. Nici macar sabie nu am. Promit ca la anul sa vin cu sunci (afumate). Altii (nu dau nickname) vin cu vin, tuica, palinca etc.

fanespoitorulAUTOR REVIEW
[09.04.15 14:40:55]
»

4. Cine atrage cel mai multi turisti?

Capitala, si nu e vorba de turismul de placere, cat de cel de business, datorat conferintelor, intalnirilor de afaceri samd. Dupa Bucuresti, urmeaza Constanta, Brasov, Mures si Prahova.

Dati click pe imagine pentru a o mari.

La polul opus, se afla Teleorman, Calarasi, Giurgiu, Salaj si Vaslui. Cele care atrag cei mai putini turisti nu inseamna ca nu dispun de atractii turistice, ci poate gestioneaza o infrastructura turistica precara. Asta v-o spune unul care a batut tara in lung si in lat si am vazut zone intregi considerate turistice, unde nu aveai un hotel la care sa tragi seara. Ma refer la zona Vulcanilor Noroiosi, dar nu ma rezum doar la aceasta zona.

Este un "plagiat" (copy/paste) din stirile hotnews.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
alex_iasi
[09.07.15 12:52:51]
»

Te citez draga spoitorule:

"Intrerupatorul de la baie: electricianul a montat nulul pe un singur buton si ca sa aprinzi lumina la baie trebuia (obligatoriu) s-o aprinzi si in hol. Stingi lumina din hol inseamna ca stingi si lumina din baie" aceste fraze mi-au trezit mii de wati si nervi in cap...

... la fel mi-a facut si mie un electrician la mansarda, ca sa aprind lumina-n baie trebuie mai intai sa o aprind pe cea din hol, dar in baie se poate stinge/aprinde separat cu conditia ca cea din hol sa fie permanent aprinsa.

Ce-i drept mi-am asumat-o deoarece micul dejun i-l ofeream... te citez " in stil rusesc" doar ca cele doua-trei cincizeci erau de tuica de cazan. Si culmea ii placea tratamentul, oare era obisnuit? Nu mare mi-a fost mirarea cand mi-a cerut sa-i cumpar pt toata instalatia electrica doar 2 tipuri de fire:rosu si albastru. A facut economie ce-i drept dar i-a luat 3 zile pana a reusit sa aprinda becurile si sa bage curent in prize dupa ce in prealabil mi-a facut sa-mi sara sigurantele de vreo 5 ori.

Bafta si te urmaresc cu placere, esti profesor !

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
fanespoitorulAUTOR REVIEW
[04.01.16 15:12:00]
»

@Admin - La multi ani si un An Nou mai bun ca 2015. Astazi am stat mai mult pe AFA si din pove in pove am ajuns si aici. Am vazut ca de cand am fost noi AFA la Belvedere nu a mai postat nimeni. S-a Inchis hotelul?? Daca vrem sa mergem, ne mai primesc Cand facem urmatoarea intalnire?? Toate cele bune

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
9 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adri-nico, alex_iasi, crismis, F2A1C, fanespoitorul, grecudoina, hlli, HYUNDA-I, roth
Alte impresii din această RUBRICĂBelvedere Hotel (ex Cioplea):


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047214984893799 sec
    ecranul dvs: 1 x 1