ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: ploiesti
ÎNSCRIS: 29.07.12
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
74.38%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 6 MIN

Calitatea serviciilor a scazut

TIPĂREȘTE

anul trecut am fost la hotel Insula si ne-am intors foarte incantati de experienta. totul fusese conform nr de stele, restaurantul oferea o masa indestulatoare si variata, preturile inca erau "suportabile" desi nu mici. Ei, bine, din pacate, anul acesta s-au schimbat lucrurile si nu in bine. pe romaneste par sa se fi "calicit" si ei. Cer mai mult dau cat mai putin.

In primul rand masa: la micul dejun mereu se terminau diverse: ba nu era ou, ba nu era sunca presata, ba nu era unt, ba chifle, ba lingurite etc etc si ospatarii, desi amabili de altfel stateau si contemplau sereni cum un turist sau altul cauta fara rezultat una-alta. Daca te grabeai sa ajungi mai "cu noaptea in cap" sansele erau sa gasesti ce iti trebuia. In fine, nu era asta o mare problema.

Insa in meniul restarurantului preturile au crescut incredibil, devenid invers proportionale cu portiile. Daca iti iei de exemplu gujon de salau, sansele sunt sa nu realizezi daca ai mancat sau nu (si nu-s de fel o persoana mancacioasa). o masa care continea asa: o supa de pui, o tochitura de peste si un piept de pui cu salata de castraveti (fara garnitura) plus un suc era cel putin 120 Ron. Cand am comandat piure de cartofi, totul ok cu el ca gust dar era plin de cocoloase (era graba mare nu apucau sa-l bata cum trebuie) - spun asta pt ca fi-mea are momente cand daca gaseste bucata mai tare de cartof in piure, scuipa, dar, repet, ar fi fost ok daca preturile si pretentiile nu ar fi fost de 4 stele totusi. (preturile chiar de 5 stele :)). In fine, mancarea gustoasa fara doar si poate dar relativ putina si preturile... cam brrr in comparatie. Personalul insa binevoitor si cu o atitudine care merita toata lauda.

Atmosfera restaurantului - placuta, intima, bine gandita plus dotari gen mini gradina zoologica (au pasari - de la ratze la pauni) locul de joaca (Atentie! - care are o colectie de jucarii. balansoare rupte si sparte - un baietel s-a agatat chiar intr-un colt ascutit de plastic de la o masutza - poate ar trebui inlocuite ca nu-i mare scofala sa iei asa ceva).

Dar, schimbare din nou, fata de anul trecut - din motive neintelese au ales seara sa aiba 2 "muzici" in acelasi timp - una "live" si una inregistrata in doua zone apropiate astfel incat daca e si aglomeratie deodata se simte un soi de neplacuta poluare fonica (desi ambele tipuri de muzica sunt ok, si nu "foarte tare" dar tot iese un talmes balmes cu aer de bazar care strica tot, nu mai pricepi mare lucru). O prostie au facut la faza asta.

Cazarea - ei bine, camerele hotelului sunt mari si frumoase, nimic de obiectat. izolarea fonica slab facuta (auzi cam tot ce se intampla in alte camere-uneori cam prea multe auzi :P) si pe partea dinspre lac de stai, dincolo de privelistea placuta, exista problema zgomotului de seara/noapte-se aude de la un bar din apropiere karaoke cam pana in jur de 2. asta pe langa muzica de la restaurant. Ridic problema zgomotului din pricina copilului, altfel nu ma deranja cine stie cat, sau mai bine zis treceam peste. Plus ca-usa camerei era 1/4 geam, in hol becul era exact in dreptul usii iar daca trecea cineva noaptea si aprindea lumina si apoi o lasa asa (asta se intampla de obicei) era ca si cum cineva ti-ar aprinde brusc o lampa in ochi. ieseam si de 3,4 ori pe noapte (la2,3, la 4) sa sting becul. O solutie ar fi sa instaleze un sistem cu senzori, asa ar fi normal. pana si pe scara blocului avem asa ceva si nu e blocul de 4 stele. :))

Noi am stat la garsoniera la parter si o problema reala a fost si faptul ca nu aveam unde sa uscam nimic, nici slipul, il agatam de manerul geamului si tot nu avea cum sa se usuce pana a doua zi. La geamul de la bucatarie nu exista plasa de tantari asa ca nu prea puteam sa-l tinem dechis dat fiind ca dadea inspre lac.

La baie nu aveam uscator de par (ca fapt divers-totul tinand seama ca vorbim de preturi mari si 4 stele). Doamna de serviciu venea pana sa ne intoarcem de la micul dejun si chiar a fost o faza amuzanta ca aveam nevoie la baie si dansa nu pleca din incapere i-am spus ca vreau sa intru si eu si replica a fost: ok hai, ca inca nu am spalat pe jos acolo"-adica daca ar fi spalat puteam sa fac pe mine. Ei, asta a fost asa, o replica negandita dar in general nu am niciun repros-curat se facea zilnic, se inlocuia hartia, sapunul etc - daca se consumau. Doar lenjeria de pat - cam rarut schimbata.

ATENTIE -daca vreti sa luati masa la restaurant sambata seara sau si vineri sa faceti rezervare chiar de sunteti clientii hotelului, pt ca noua nu ne-a spus nimeni despre asta si a trebuit sa plecam de zanatici aiurea cu asta mica plangand ca ea vrea papa pt ca nu au gasit o masa nerezervata la care sa ne putem aseza (mentionez ca fusesem numai acolo pt toate mesele de zile intregi si nici macar o data nu au specificat ca sambata trebuie sa facem rezervare (noi avusesem tichete valorice o vreme pt restaurant asa ca era normal sa mancam acolo). le-am zis ca nu e ok ca trebuiau sa anunte mai ales in contextul in care eram clientii lor cu mese pre-achitate prin formula aceea etc. da, au recunoscut ca asa e dar tot a trebuit sa ne luam copilul in carca si sa cautam o terasa libera pe undeva (cam dificil de gasit la ora aia).

Recunosc asta a fost lucrul care m-a enervat. De fapt. celelalte sunt detalii. dar pentru sumele pe care le percep ar trebui un minim de consideratie pt lucruri de genul asta.

Una peste alta, as spune ca e un loc ok inca de mers pt familiile care au copii micuti cu cateva retineri a caror importanata poate sa o stabileasca fiecare:

1 - trebuie ceva finante si ceva rabdare

2 - trebuie dopuri de urechi uneori

3 - nu ar strica niste ochelari de somn de stati langa holul cu becuri pentru ca deh, una-i noaptea alta e ziua...

4 - intuitie sa faceti rezervari si provizii pt dimineata in cazul in care va treziti pe la... 8 si vreti sa mancati pe la 9 fara.

5 FARA GLUMA - atentie la locul de joaca sa nu se zgarie/agate copii in diverse de pe acolo. Altfel e bine ca exista locul de joaca plus 2 mese langa si chiar in incinta lui pentru a-i putea avea in ochi pe cei mici fara sa alergati de colo colo. Nu stiu daca mai merg si a 3-a oara la Insula. D-abia asteptam sa ma reintorc anul asta, chiar refuzasem alte oferte pe motiv ca nu si nu eu acolo vreau ca a fost asa bine cu un an in urma... dar am plecat de acolo cu un gust nu amar, dar amarui, de dezamagire...

o sugestia daca pasa cuiva - poate nu ar strica se se urmeze si modelul altor hoteluri de calibru... inalt si sa se ofere niste sezlonguri clientilor, pe plaja chiar daca nu au iesire la plaja pentru ca nu e super fain sa platesti 20 ron per sezlong zilnic.

Recomandarea locului vine cu OBIECTII de data asta.


[fb]
---
Trimis de geral in 30.07.12 13:18:48
Validat / Publicat: 30.07.12 14:04:48
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2679 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (geral); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [30.07.12 14:03:01]
    »

    Bun review de debut - @geral: bine ai venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    laura12345
    [02.08.12 00:20:50]
    »

    Imi pare rau sa citesc ca tot mai multe persoane se intorc dezamagite de la Hotel Insula.

    Poti sa imi spui, te rog, la ce ora se face chech in?

    Michaell
    [02.08.12 07:00:17]
    »

    nu am fost cazat la hotel dar am servit masa de citeva ori acolo. in ceea ce priveste acest punct pot afirma cele scrise de autor. mancarea buna dar foarte scumpa. prea scumpa pentru contravaloarea optinuta.

    in ceea ce priveste mini-gradina zoologica sunt de parere ca nu are ce cauta in incinta unui restaurant. mirosurile erau pe masura. mai ales la acele temperaturi. ma rog... sa incercat din toate cite ceva dar nimic calumea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    laura12345, Michaell
    Alte impresii din această RUBRICĂInsula Hotel [Neptun]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038114070892334 sec
    ecranul dvs: 1 x 1