ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.09.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Baia Mare
ÎNSCRIS: 18.05.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
46.88%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Al III - lea an la Hotel Tomis Mamaia, nu mai recomand

TIPĂREȘTE

Am fost al III-le an la Tomis si nu mai recomand. A fost dezamagire totala, regret enorm ca nu am mers in alta parte, adica alta tara. S-a infiiintat ceva club in zona (plaja Zu parca) si era in unele nopti o galagie infernala, de nu am putut dormi nici noi, nici copilul (23 luni). In prima noapte am sunat la politie, cu copilul plangand ca nu poate dormi, aia de la politie mi-au zis ca e statiune, ca e normal etc, i-am rugat sa dea macar mai incet, si au dat mai incet dupa vreo ora de la apel, se auzea in continuare, dar nu ca si cum as asculta la maxim in camera muzica. Ziua iarasi se auzeau pe plaja muzica si de la Tomis si de la plaja alaturata.

Cand a trebuit sa ne cazam am lasat nr sa fim sunati, cu rugamintea ca avem copil mic ce nu doarme afara, nu ne-au sunat. Am ajuns sa sun la agentia prin care am luat biletul si persoana de la agentie a sunat la ei (la Tomis). Ei au zis ca aveam telefonul inchis, insa nu am primit nici un apel pierdut si am mesageria activata. Am si mers in timpul asta de 2 ori sa intreb daca e gata camera, si nici nu am apucat sa spun ceva ca m-a repezit receptionera: ,,v-am zis ca va sunam noi! ". Vroiam sa ii amintesc ca am vorbit la agentie sa fim cazati mai devreme, asta era printre singurele motive pt care am ales sa mergem la Tomis iar, ca puteam fi cazati mai devreme, ca si anu' trecut (am fost cazati pe la 11:00). Receptionera mi-a raspuns pe acelasi ton sec: ,,toti au copii ca si dvs". Ok, toti au copii, dar eu am facut o intelegere cu tipa de la agentia, ea mi-a raspuns: ,,am sunat la Tomis si mi-au zis ca o sa faca tot posibilul sa va cazeze inainte de pranz". Cand am sunat-o pe tipa de la agentie de la mare, mi-a zis altceva, deci nu a fost doar vina hotelului, ci si a ei si a mea ca mai cred oamenii pe cuvant (data viitoare cer sa fie trecut in contract), mi-a spus si continuarea frazei, adica ,,check in ul se face incepand cu ora 18:00", practic nu a rezolvat nimic, m-a mintit sa imi vanda concediul. Urat!

Am mers din Baia Mare cu trenul, am facut 16 h, da 16h, pe tren, cu un copil mic, ce ziua a fost agitat, nu a putut dormi deloc pe tren, noaptea iarasi a dormit aiurea, la amiaza ii era somn, si am avut surpriza sa nu am unde il culca din cauza incompetentei unora. Si dupa aia au urmat niste nopti horror cu muzica la maxim...

Mancarea: pranzul se serveste doar de la 12 incolo, idem si orice altceva si la fel la toate restaurantele din zona. Mi s-a parut stupid! Daca eu vreau sa iau o gustare la 11 pot sa comand doar cafea sau apa/suc (de la bar doar se putea comanda). Anu' trecut luam pranzul dupa somnul de amiaza al copilului (undeva pe la 14:00/15:00), anu' asta vroai si el sa mance inainte de somn, doar ca nu aveam unde sa ii dau ceva gatit. In final, am ajuns sa il culc mai tarziu si i-am dat tot programul peste cap si cu asta.

Tot la capitolul mancare, la Tomis nu am mai mancat, m-au enervat prea tare cu check in-ul si cu servirea pranzului dupa 12, dar am mancat la autoservirea Tomis, si acolo is de o incompetenta rara si specific romaneasca. Nici acolo nu este inainte de 12 mai nimic, la 11:30, intr-o zi ne-au zis ca au doar la restaurant ciorba, aceasi ciorba ce ti-o servesc la autoservire, dar cu cativa lei mai scumpa. Am acceptat, ca ii era foame si somn copilului si in zona nu e nimic. Socul a fost sa fiu luata la rost ca am murdarit scaunul de masa al copilului si sa imi dea ospatara servetele sa sterg. Oare ospatarii si restul angajatilor ce mai fac daca eu sterg masa? Daca un adult lasa firimituri pe masa e ok, dar daca un copil lasa e problema? Am ramas prea socata si am curatat, dar dupa ce am plecat mi-am dat seama ca ne-au tras in piept si cu nota: o ciorba + un pilaf de orez au ajuns la 23 lei (in conditiile in care ambele is sub 10 lei). Nu m-am intors sa cer justificari pt ca sigur se lasa urat si cum ziceam, trebuia sa duc copilul la somn.

Aceasi atitudine ingamfata am intalnit-o la majoritatea restaurantelor. Chelneri aroganti si mincinosi si niste preturi exagerat de mari. In doua locuri ne-au mintit cu privire la sosul de rosii, care era ketchup pus in bol. Foarte urat, din nou! Mai ales ca sotul a intrebat clar daca e sos de rosii sau ketchup, si era ketchup.

Am avut inclus micul dejun, iarasi, o sa spun ca nu recomand celor cu copii mici si alergici la oua/ lactate. Nu prea e diversitate, multe mezeluri/dulceata/oua, aceasi mancare zilnic. Pt un adult e ok, pt un copil mic, nu prea. Asta daca nu obisnuieste sa mance cereale cu ciocolata, cremvusti si alte nebunii.

Plaja parca a fost o idee mai curata decat anul trecut. Dar si aici am avut probleme, intr-o dupamasa am lasat prosoapele acolo si piscinuta copilului si am mers sa ne plimbam, cand am ajuns inapoi la plaja la ora 21:00 nu mai erau nici prosoapele nici piscinuta... Tipic romanesc! Nu stiu cine ar putea fura piscina unui copilas? Aici nu acuz hotelul, angajatii de pe plaja chiar m-au ajutat sa caut proasoapele si piscina, au intrebat si la plaja de langa Tomis, is convinsa ca nu le-au luat ei, nu cred ca isi permit sa isi riste job-ul pt asa ceva. Dar ca idee am fost socata de patanie.

Cazarea a fost ok. Aici nu am ce reprosa. E curat, se face curatenie, zilnic se schimba prosoapele, lenjeria cred ca la 3 zile o schimbau. Is conditii de 3*: adica camera e mica si cu multa mobila, exact ca in poze (dar repet, is 3 *, nu 4/5, deci e ok), in baie capacul de la toaleta iti cade mereu cand stai pe toaleta, dar iarasi asta nu e o problema asa mare comparand cu restu celor enumerate.

Am ramas cu un gust amar, cu oboseala f multa de la galagia aia infernala zi si noapte, iar copilul a fost agitat si plangacios vreo 2 saptamani dupa ,,minunata" vacanta. Regret enorm ca nu am mers in Grecia cum vroiam si m-am zgarcit.

Ca o concluzie: NU mai recomand acest hotel. Poate e ok pt cei care sunt amatori de galagie si muzica la maxim, dar pt cine vrea sa nu mearga mai obosit de cat a sosit, ii recomand altceva, alta tara, poate.

Pt cine e interesat aici e si review-ul din 2011 de la Tomis (primul an cand am mers, inca nu aveam copil): . Ce e tragi-comic, e ca in fiecare an am fost tot mai dezamagita. Anul trecut de mizeria de pe plaja, anul asta de tot ce ati citit mai sus.


[fb]
---
Trimis de anamaria_2010 in 15.09.14 16:32:19
Validat / Publicat: 15.09.14 17:27:26
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Mamaia Golden Tulip
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3027 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (anamaria_2010); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5399 PMA (din 8 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [15.09.14 17:47:59]
    »

    @anamaria_2010: Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS, mai precis localizarea acestei unități pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    Mulțumesc.

    anamaria_2010AUTOR REVIEW
    [15.09.14 18:43:13]
    »

    @webmasterX: pe harta pare ok. Nu stiu coordonatele, noi am mers cu tren pana la Constanta si dupa acea cu masina. De acea nu am completat sectiunea GPS.

    anamaria_2010AUTOR REVIEW
    [15.09.14 18:45:25]
    »

    Masina, adica taxi.

    jabbaro
    [24.02.15 08:50:04]
    »

    ... si eu sunt la al doilea an in acest hotel; au inceput sa lase garda jos si la restaurant si pe plaja, din pacate.

    Ramonella
    [22.06.15 11:01:58]
    »

    @anamaria_2010 - Autoservirea Tomis nu apartine de hotelul Tomis.

    anamaria_2010AUTOR REVIEW
    [22.06.15 11:48:25]
    »

    Nu stiu daca apartine de Hotel autoservirea Tomis, dar banuiesc ca da.

    Ramonella
    [22.06.15 12:02:26]
    »

    @anamaria_2010 - Sigur nu apartine

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    anamaria_2010, jabbaro, Ramonella
    Alte impresii din această RUBRICĂTomis Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053629875183105 sec
    ecranul dvs: 1 x 1