ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.07.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 10.09.09
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
25.00%
Foarte nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
54.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Experienta interesanta

TIPĂREȘTE

tocmai ne-am intors dintr-un concediu cu peripetii la acest vestit resort (cei money chanel le face reclama non-stop)

desi am avut asteptari mari corelate cu pretul platit (aprox eur 800 - asta in perioada de reducere din febr 2013 pt un apartament normal de 2 camere in cladirea topaz) din pacate realitatea m-a dezamagit.

puncte negative

1. parcare masini insuficienta - contra unei mici atentii (ron 5-10) ori de cate ori ieseai din resort puteai sa parchezi masina in resort;

2. loc servire masa insuficient - era o adevarata provocare/lupta in adevaratul sens la cuvantului sa gasesti un loc de masa

3. plaja murdara (plina de mucuri de tigara, scoici sparte), lipsa masute la sezlonguri; cativa catei isi facusera veacul pe acolo si nu dadeau semne ca plecau prea curand - nu va speriati traim in romania;

4. numar sezlonguri total insuficiente - am avut ocazia de a vedea intr-o dimineata la ora 9 o disputa verbala greu de reprodus intre membrii a doua familii - dezgustator spectacol la cati bani au dat fiecare si in conditiile in care plaja era plina de copii. lumea se trezea de la 5-6 dimineata si isi punea haine pe sezlonguri pt a fi siguri ca ai unde sa faci plaja. alternativa era plaja alaturata dar contra cost (ron 10/sezlong)

5. la apartamentul de 2 camere mobilier saracacios (plina de chinezisme ieftine) - comparativ cu hotel insula din neptun unde ne-am cazat in 2012 acesta din urma e mult peste dotarile din camera pe care am avut-o; sa va dau un ex - in baie nu era nici macar un covor simplu de cauciuc pt a nu aluneca la iesirea din cada (vorbim de 4 stele); in bucatarie plita electrica se incalzea cu greu;

6. mirosul din baie e sub orice critica (miroase groaznic a canalizare);

7. seara preturile la restaurante (kastane&libanez&italian) nu sunt deloc mici (exemplu - ron 95 platiti pt o portie schnitzel pui & legume ratatouille si alta cu gratar piept pui & cartofi nature plus o apa plata la 750 ml)

sunt f curios cum va arata noul hotel phoenicia luxury (raport pret/calitate).

ca puncte pozitive remarc locurile de joaca pt copii, multitudinea de feluri de mancare (bucatarul sef excelent), amabilitatea personalului.

per total a fost o experienta interesanta dar ma bucur ca am luat biletele la reducere (30%) pt ca altfel mi-as fi dat pumni in cap daca plateam la intreg.

cu totul alta era situatia daca erai cazat in camere superioare (dotari camere mult peste cele din regular, zona mese separata) dar costa in plus inca 200 euro pret pe care eu personal il consider exagerat de mare.

aceasta recenzie se doreste a prezenta realitatea si nu comentarii rautacioase/malitioase.

la anul cu siguranta voi incerca turcia sau grecia

cosmin


[fb]
---
Trimis de cosmin_nbk13 in 13.07.13 14:54:02
Validat / Publicat: 13.07.13 15:50:46
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: neptun, hotel insula

VIZUALIZĂRI: 2802 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cosmin_nbk13); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    12 ecouri scrise, până acum

    DoreD
    [13.07.13 22:44:08]
    »

    lumea se trezea de la 5-6 dimineata si isi punea haine pe sezlonguri pt a fi siguri ca ai unde sa faci plaja. alternativa era plaja alaturata dar contra cost (ron 10/sezlong)

    Tz tz tz. Anul trecut, când nu mai erau gratuite, păreau a fi suficiente. O alternativă ar fi și nisipul din spatele șezlongurilor.

    Asta o fi ideea de business a managerului de la Phoenicia (mă gândesc acum și la locurile din restaurant, și la șezlongurile de pe plajă).

    O să merg și anul ăsta câteva zile acolo, chestia cu șezlongurile mă lasă rece, însă sunt curios dacă au făcut ceva cu restaurantul ăla...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    cosmin_nbk13AUTOR REVIEW
    [14.07.13 09:38:20]
    »

    @DoreD:

    pe nisipul din spatele sezlongurilor se desfasurau servicii de echitatie.

    stai linistit ca plaja se va aglomera si mai rau deoarece de ieri au dat in folosinta la phoenicia luxury (un alt hotel).

    cu restaurantul nu s-a intamplat nimic (nu s-a extins zona de mese) - aceeasi aglomeratie la mese, mancare.

    sejur placut!

    Remicade
    [15.07.13 19:33:52]
    »

    Luxury ala unde e plasat?

    M'Liviu
    [02.08.13 21:04:52]
    »

    Iti recomand cu incredere Turcia...

    Remicade
    [02.08.13 21:13:50]
    »

    Aaaa nu ca m-as duce acolo, sint sarac mai bine aleg Coasta de Azur

    M'Liviu
    [02.08.13 21:19:10]
    »

    @Remicade: (

    M'Liviu
    [02.08.13 21:22:15]
    »

    Eu cand vad ca se dau cate 800 chiar 1000 euro pe 5 6 nopti cu dp plus ca se mai cheltuie cateva sute ca doar ai demipensiune mie imi vine sa ma reprofilez sa ma fac consilier turistic. sincer

    PhoeniciaHR
    [13.06.14 12:03:36]
    »

    Buna ziua! Va multumim pentru review-ul dumneavoastra! Dorim sa va oferim un raspuns complet, care cuprinde toate aspectele pe care le-ati punctat. Asadar, vom incepe prin a va asigura ca raportul calitate-pret este unul corect. Serviciile, facilitatile si spatiile de cazare sunt cotate la cele mai inalte standarde.

    1). Numarul locurilor de parcare a fost suplimentat, in momentul de fata ajangandu-se la un numar de aproximativ 700 de locuri.

    2). Restaurantul Kasttane s-a extins pentru a face fata numarului mare de turisti, chiar si in plin sezon.

    3). Nisipul de pe plaja este cernut seara de seara, insa peste zi, problema mucurilor de tigara, si a celorlalte resturi menajare apartine turistilor. Noi am facut tot posibilul sa eliberam zona de cateii vagabonzi, insa independent de noi, existau altii care veneau de pe alte plaji. Anul acesta aceasta problema a fost rezolvata complet.

    4). Plaja Phoenicia Holiday Resort are o latime de aproximativ 500 de metrii, si este prevazuta cu un numar suficient de sezlonguri si baldachine pentru toti turistii. Pe langa cele de pe plaja, exista numeroase sezlonguri si la cele 6 piscine ale complexului. Nu putem controla problema ocuparii inca de dimineata a sezlongurilor, desi mentionam acest lucru fiecaruia dintre oaspetii nostrii, deoarece cu totii isi doresc locuri cat mai aproape de malul marii.

    5). Apartamentele sunt complet utilate si mobilate modern, pentru a oferi oaspetilor confortul dorit. Spre deosebire de alte spatii de cazare intalnite pe litoralul romanesc, noi oferim un intreg apartament, prevazut cu bucatarie, baie, living, si camera/camere, in functie de pachetul achizitionat. Ca in fiecare an, si anul acesta am tinut cont de parerile fiecaruia dintre turistii care ne-au vizitat, si am completat, modernizat si adaugat diverse dotari si servicii pe care in anii trecuti nu le-am avut. (televizor LCD in fiecare dintre cele 420 de spatii de cazare, covoras in baie, cuptor cu microunde, masa de calcat, etc).

    6). Putem intampina problema mirosului neplacut de canalizare chiar si in propria noastra baie. Oricum, acest caz este unul izolat, acest inconvenient nefiind prezent tot timpul.

    7). Preturile a la carte sunt aliniate celor din statiune, insa, ca si alternativa, am introdus serviciul ALL INCLUSIVE, care este mult mai avantajos.

    Va invitam sa ne vizitati pentru a va putea face o parere si despre noul nostru hotel, Phoenicia Luxury.

    Pachetele superioare au in plus, fata de celelalte standard o serie de servicii si facilitati, iar acestea se refleta in pretul mai mare.

    Va multumim pentru punctele forte pe care le-ati mentionat. Ne bucuram ca au fost pe placul dumneavoastra, si va mai asteptam si anul acesta cu multe surprize placute!

    Cu stima,

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    cosmin_nbk13AUTOR REVIEW
    [15.06.14 21:41:08]
    »

    @PhoeniciaHR:

    ma bucur pt investitiile facute si sper sa se vada intr-o crestere a calitatii serviciilor oferite.

    sincer va spun am urmarit f. atent ofertele resortului in dec 2013 si la inceputul acestui an pt un early booking.

    am remarcat o crestere a pretului cu 15-20% fata de 2013 fapt care m-a facut sa ma orientez catre o alta destinatie de 4 stele tot de pe litoralul romanesc (40% mai ieftin in perioada 26 iulie - 2 august).

    incercati sa fidelizati clientela (de ex. 5% reducere suplimentara fata de cea de pe site pt familiile care petrec cel putin 1-2 sezoane la rand etc)

    un sezon placut!

    numai de bine

    M'Liviu
    [17.06.14 23:09:29]
    »

    Ptr 3nopti la inceput de iunie mi i s a cerut 2300lei. Fratilor am innebunit eu? Sau mi i se pare exagerat de mult. Am cativa ani de cand nu am mai fost pe litoralul nostru si sincer la ce preturi sunt si ce ofera nu ma intorc pe litoralul nostru prea devreme... pacat ca... cu 500 euro poate stateam la turci 5 nopti nu 3... si conditiile erau mult pestw. Nu poti compara all inclusive de la noi cu uai de la turci... nici macar de la bulgari... pacat

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    PhoeniciaHR
    [25.06.14 14:17:53]
    »

    @cosmin_nbk13: Raportul calitate, facilitati, servicii-tarife este unul corect, preturile fiind aliniate celor de pe litoralul romanesc.

    Multumim frumos pentru sugestii! Vom tine cont de ele. Lansam oferte speciale constant, va sugeram sa le urmariti si sa beneficiati de ele daca doriti sa achizitionati o vacanta la un pret redus.

    Speram sa va avem ca oaspete in curand!

    Cu stima,

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    PhoeniciaHR
    [25.06.14 14:26:44]
    »

    @m liviu: Buna ziua! Cum am spus si mai devreme, raportul calitate, facilitati, servicii-tarife este unul corect, preturile fiind aliniate celor de pe litoralul romanesc.

    Regimul ULTRA-ALL-INCLUSIVE este diferit fata de cel ALL-INCLUSIVE. Pe litoralul romanesc, momentan, este disponibil numai AI. In viitorul apropiat va ajunge acest concept si la noi, deoarece turismul romanesc se afla intr-o panta ascendenta.

    Va invitam sa profitati de ofertele noastre speciale pentru a putea achizitiona vacante la un pret mai bun.

    Va asteptam alaturi de noi!

    Cu stima,

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cosmin_nbk13, DoreD, M'Liviu, PhoeniciaHR, Remicade
    Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Holiday Resort [Mamaia Sat]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050467967987061 sec
    ecranul dvs: 1 x 1