ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.11.2016
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 17.11.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 4

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
82.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel Perla, raport pret-calitate foarte bun

TIPĂREȘTE

Nu aveam de gand sa imi scriu impresiile dar cand am vazut comentariile altor turisti m-am decis sa o fac. Asadar am fost in concediu la hotel Perla 7 familii, fiecare cu unul sau doi copii.

Nu stiu de ce sunt comentarii atat de dezastruoase, dar ce pot sa va spun, este ca, avand in vedere pretul platit pentru un sejur de 7 zile cu mic dejun inclus, nu cred ca isi au locul aceste exagerari.

Noi am mai fost si la hoteluri de 5 respectiv 3 stele in Turcia in anii trecuti asa ca pot sa fac o comparatie. Cand vrei 5 stele trebuie sa platesti bine si pe urma poti sa ai pretentii.

Pe scurt, noi am ajuns la hotel in jurul orei 9 dimineata, am rugat la receptie sa fim cazati pe cat e posibil cat mai apropiati (nu prea speram la acelasi etaj, fiind asa multi) ne-au spus ca vom fi sunati cand se vor elibera camerele... si asa s-a intamplat. Pe la 11:30 am primit telefon si toate cele 7 familii am fost cazate la acelasi etaj (trebuie sa stii sa si vorbesti in momentul in care mai ai si pretentii).

Conditiile sunt rezonabile, este un hotel vechi reamenajat simplu. Adica chiar nu imi pasa ca televizorul este mic sau ca faianta de la baie este alba sau ca mobilierul nu este cel mai nou. Nu am venit la mare sa stam in camera sa masuram patul sau sa ne uitam la televizor.

Se facea curatenie in fiecare zi, ne-a fost schimbata lenjeria o data in cele 7 zile, prosoapele erau schimbate zilnic... asta este ce astept eu in primul rand de la un hotel.

Cat despre mancare la micul dejun pot sa va spun ca intradevar era mereu acelasi dar foarte variat, Adica in cele 7 zile puteai sa iti alegi sa mananci ceva diferit in fiecare zi. Chiar si pentru copii. Nu poti spune ca nu aveai ce manca.

Intr-adevar cu parcarea e problema, au o parcare a hotelului care este clar insuficienta, dar la 10 metri distanta este o parcare foarte mare cu plata 10 lei pe zi, adica nu parchezi in Constanta ca sa te cazezi la Perla, ai si variante.

Repet conditiile sunt bune pentru banii platiti pe acest concediu.

Iar despre personal pot sa va spun ca a fost f ok, atat cat l-am vazut, nu prea am avut timp sa stau cu ochii pe ei ca doar nu am venit la mare sa clasific nivelul de amabilitate. atat cat am interactionat cu el (adica f putin) mi s-a parut f ok. Nu astept de la personal sa imi povesteasca 30 min cand vine sa debaraseze masa, nici nu stiu daca a zambit cand a venit, pentru ca nu m-a interesat. Am fost acolo sa stau cu prietenii si copiii, nu sa dau calificative personalului.

Sper sa va fie de folos


[fb]
---
Trimis de loredana321 in 17.11.16 10:42:59
Validat / Publicat: 17.11.16 18:12:58
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.

VIZUALIZĂRI: 1762 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (loredana321); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmaster26
[17.11.16 18:12:27]
»

@loredana321: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

===

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 59&ridAnt=74927

===

Noi am mai fost si la hoteluri de 5 respectiv 3 stele in Turcia in anii trecuti asa ca pot sa fac o comparatie.

Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă).

NB: linkul SCRIE IMPRESII poate fi găsit şi în pagina 1 a saitului.

Zoazore
[17.11.16 20:27:22]
»

@loredana321: Uite o atitudine de vacanță! Bravo vouă!

iulian68
[21.11.16 14:14:02]
»

Subscriu colegei Zoazore! Foarte ok review-ul, și sincer m-a convins prin exprimare! Felicitări!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
capraru2, iulian68, Zoazore
Alte impresii din această RUBRICĂPerla Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049245834350586 sec
    ecranul dvs: 1 x 1