ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.08.2014
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Craiova
ÎNSCRIS: 04.01.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2014
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
37.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 7 MIN

Dezamagire completa

TIPĂREȘTE

Voi incerca sa rezum experienta mea la acest hotel, desi imi este dificil sa prezint lucrurile in putine cuvinte. Titlul este foarte relevant pentru mine, am fost chiar dezamagit.

Sa incep cu inceputul. Am ajuns mai devreme, la ora 11:30 si mi s-a spus sa astept o ora deoarece nu exista nicio camera disponibila. Ok, am zis, este normal sa fie asa fiind devreme. Ceea ce m-a deranjat este ca peste o ora mi s-a spus ca mai dureaza o alta ora. Una peste alta, am asteptat mult mai mult. Daca ne uitam pe regulile lor de cazare, vom observa ca la ei cazarea se face intre 16:00 si 18:00, deci as putea sa ma consider privilegiat din acest punct de vedere, fiind cazat cred in jur de 15:00 sau 15:30, nu imi amintesc exact, dar m-a deranjat ca nu mi s-a spus de la inceput acest lucru, adica putea sa zica la 11:30 sa revin si in 4 ore si poate imi faceam alt program decat sa ma invart pe acolo degeaba.

Dar sa trecem peste acest aspect deoarece am altele mai importante de prezentat.

Am mancat pranzul la o terasa din apropiere deoarece masa la ei incepe cu cina si se termina cu pranzul, lucru nenegociabil, o mare tampenie dupa parerea mea, avand in vedere ca trebuie eliberata camera la ora 12:00, cel tarziu. Pentru a fi siguri ca nu fac abuz de bratara de AI probabil, mi-au dat-o dupa ora 15:30 (pranzul se termina la ora 15:00). In sfarsit, mi-am luat camera mult asteptata si m-am dus sa ma cazez.

Cand am intrat in camera, m-a izbit un miros de mucegai si nici urma de balcon. Iata un aspect inacceptabil nici la 2 stele, la jumatate din pretul platit de mine. M-am intors suparat la receptie si am spus ca nu sunt multumit si ca vreau o camera cu balcon. Mi s-a raspuns ca nu au ce face, hotelul este plin si ca mi se va schimba camera a doua zi, ca asa procedeaza ei. Dupa cum am observat in urmatoarea zi, dupa nemultumirile exprimate la receptie cred ca asa procedeaza cu toata lumea, toti noii veniti primesc o camera fara balcon si daca vin si comenteaza, li se schimba in a doua zi, daca nu (adica tac), pacalelea lor. Cica au un numar de camere fara balcon si ei ce sa faca? Pai puteau sa spuna inainte de acest aspect si sa aiba si un pret mai mic pentru ele. Daca imi convenea luam camera asa, daca nu, plecam in alta parte.

A doua zi, stai cu grija, sa nu pleci prea departe pentru a fi la dispozitie pentru schimbarea camerei, du-te sa-i bati la cap, stai cu bagajele nescoase din troller, lucruri de genul acesta suparatoare. Cica la ora 12:00 sa eliberez camera pentru a fi pregatita pentru alti turisti. Dar eu am asigurata camera la acea ora, am intrebat? Pai nu, pentru ca de-abia de atunci se elibereaza camerele. Deci, dupa ei, este in regula ca eu sa stau cu bagaje in drum, in vacanta mea, pe banii mei sa astept o camera; ei sa nu sacrifice cumva ceva. Din fericire nu a fost cazul, am primit o camera imediat dupa ce am eliberat-o pe aceea (426, este camera cu pricina) si am primit una la etajul 6 (608, parca).

Noua camera a fost mai mare, cu vedere buna (la mare, la piscina si la lac) si mobila, desi mai veche, arata bine. Televizorul a fost un dezastru, ceva de acum 25 de ani, o piticarnita care bazia, astfel ca l-am scos din priza - deci, ca si cum nu era (la hotel de 3*+).

In baie, para de la dus era stricata (curgea apa pe langa din greu), iar la bazinul de apa de la WC, flotorul era stricat, asa ca apa curgea mereu dupa umplerea acestuia. M-a tentat sa chem pe cineva sa repare, dar m-am gandit ca stau pe afara si astept o gramada pana vine si apoi pana termina de reparat, asa ca m-am razgandit. Patura de invelit nu era imbracata in cearsaf, te inveleai cu ea direct - foarte neigienic, cu ea se inveleste toata lumea si nu cred ca este prea des spalata. Schimbarea prosoapelor se face dupa regula ecologista: numai daca le lasi pe jos in cabina de dus, altfel nu. Sa nu ma intelegeti gresit, sunt un mare sustinator al ecologismului, dar la mare, unde iti faci dusuri des si te mai si ungi cu creme, acest lucru nu prea este aplicabil. Partea cea mai nasoala legata de acest lucru este ca am lasat prosoapele mari pe jos in dus pentru a fi schimbate iar in acea zi nu a intrat nimeni in camera: nici mop dat prin baie, nici gunoi luat, nimic. Cand m-am intors de la plaja, surpriza, prosoapele stateau cuminti pe jos unde le lasasem. Va dati seama ca nu ma mai puteam sterge cu ele dupa ce statusera pe jos, deci, iata cum am ramas fara prosoape de dus. In urmatoarea zi au schimbat prosoapele si au luat gunoiul dar nu erau semne ca ar fi facut si altceva pe acolo.

Sa trec la partea de masa (all inclusive, cum i-au spus ei pachetului meu).

In primul rand eu nu l-as numi all inclusive. In conceptia lor, all inclusive inseamna bauturi nelimitate si mancare doar in timpul meselor la restaurant. Dupa orice clasificare acest lucru se cheama pensiune completa. Intre mese, nu aveam nici macar un pahar de apa inclus. M-a deranjat profund acest lucru: cum sa dau 6 lei pe o jumatate de litru de apa plata cand eu platisem all inclusive? Cica aveam limonada din partea casei, dar nu aveam voie sa o beau la piscina iar cateodata nu avea cine sa te serveasca cu ea (vedeti ce ziceam de atitudine). Dar credeti ca nu aveam voie cu limonada la piscina din motive de siguranta (sa nu ma impiedic cu ea) sau de curatenie (sa nu o vars pe acolo) ? Nu, daca iti cumparai de acolo ceva era in regula, atata timp cat dadeai bani. Adica sa platesc de doua ori? Prea multa lacomie, asta este parerea mea.

Aceasta lacomie se vedea si la restaurant, foarte aglomerat si ei vindeau si bratari separat. Cand spun aglomerat, ma refer ca se putea intampla sa nu gasesti masa deloc. Pai daca stii ca ai hotelul plin, nu mai vinde bratari, ajunge cati clienti ai, ofera ceea ce trebuie celor deja existenti.

Seara, cina se termina la ora 21:00 iar spectacolul incepea la ora 20:30, deci daca vroiai sa stai la spectacol, trebuia sa dai alti bani, deoarece, dupa cum spuneam, in afara orelor de masa, bratara de all inclusive nu avea nicio valoare. Exista o zona proiectata pentru clientii cu AI foarte in lateral fata de scena si am inteles dintr-un review (nu am mai incercat personal) ca nu te lasa sa stai in fata acesteia. Daca este asa, repet, netestat de mine, este o noua dovada de lacomie. Panourile de peste tot cu "Din partea casei" m-au deranjat. Treziti-va, totul este platit, nu este nimic din partea casei. La servicii de super calitate se poate intampla sa simti asa si asta trebuie sa ti se insufle (nu sa fie scris undeva), dar nu oricum era cazul de niciun fel, iar aceste panouri nu fac decat sa te enerveze. Gratarul era facut in fata ta, ceea ce insemna ca era proaspat, dar si ca trebuia sa stai la coada in fum pentru a prinde ceva. Ar fi fost mai indicat sa faca si ei un stoc minim in restaurant inainte si sa duca constant acolo carne. La fel si cu cartofii prajiti.

M-au deranjat si panourile de peste tot cu Interzis..., obligatoriu... Totul a culminat cu panoul care zicea ca este intersiz sa pleci cu mancare sau bauturi din restaurant in camera iar daca nu respecti acest lucru s-ar putea chiar sa-ti anuleze sejurul. Chiar ziceam, sa nu cumva sa-mi anuleze concediul de odihna cu totul si sa ma trezesc ca ma trimit direct la birou a doua zi. Cica daca se deterioreaza bratara trebuie sa platesti 60 de lei pentru una noua. Pai ce, este din aur?

La all inclusive ai parte de sezlonguri gratuite pe plaja in limita stocului disponibil. Sunt de acord ca stocul nu poate fi nelimitat, dar exista o limita penibil de mica si numai printr-un mare noroc sau daca veneai extrem de devreme puteai gasi ceva disponibil. Eu am avut noroc ca m-a vazut cineva in timp ce eram la vanatoare de sezlonguri si mi-a oferit sezlongurile lor, ei fiind pe punctul de a pleca, altfel nu aveam nicio sansa. In schimb la piscina, erau mari sanse de a gasi sezlonguri libere fie dimineata sau dupa-amiaza, aici un lucru pozitiv. Apa din piscina era curata si destul de calda. In general locul din zona piscinei era curat si modern (erau si canapele, fotolii, umbrelute); am vazut intr-o dimineata in jur de 05:30 cum curatau filtrele piscinei, dezinfectau dusurile de langa piscina, etc. Din anumite puncte de vedere erau zone comune cu dotari peste cele 3*+, dar pe mine cu bilet rezervat acolo si all inclusive nu ma ajuta cu nimic, deoarece oricum si preturile practicate acolo erau peste 3*+ iar eu nu aveam nimic inclus din ce se vindea acolo. Asadar, un alt mod de a-mi cere mie sa platesc din nou si de a aduce si alti clienti din afara hotelului; puteau fi foarte bine la hotelul vecin.

Cam atat despre experienta mea la hotelul Majestic din Mamaia. Nu am facut cine stie ce rezumat, dar chiar nu am putut sa sar peste nimic. Sper sa va fie de folos.


[fb]
---
Trimis de mircea.stancu in 26.08.14 13:13:58
Validat / Publicat: 26.08.14 17:31:21
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2354 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mircea.stancu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P14 Afisul vedeta: oare pot anula si concediul de odihna?
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7650 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[26.08.14 17:32:23]
»

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

popa miliana
[24.08.15 20:25:01]
»

@mircea. stancu - Ati avut mare dreptate cand ati scris recenzia referitoare la acest hotel si la restaurantul lui. Dupa un an de zile, lucrurile stau cam tot asa. din pacate, si atitudinea persoanalului lasa foarte mult de dorit. Spectacolele prezentate seara sunt mult mai rasuflate fata de anul trecut. Acelsi Mihai Constantinescu care in loc sa se pensioneze mai face cate un play back pe banii turistilor pe care, cica, ii distreaza! Abureli! Va dau foarte mare dreptate! La unison cu dvs! PM

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
popa miliana
Alte impresii din această RUBRICĂMajestic Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04591703414917 sec
    ecranul dvs: 1 x 1