ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: pantelimon
ÎNSCRIS: 16.08.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
59.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 2 MIN

Servicii proaste

TIPĂREȘTE

Va salut,

pentru perioada 30.07 - 04.08.2011 am achizitionat de la o agentie de turism cazare pentru un sejur la Mamaia, la hotel Lido. Stiind ca Lido este o firma cu renume in lume, nu am verificat recenzii sau forumuri despre hotel. La cazare nu am avut probleme, trecand peste faptul ca am solicitat camera cu vedere la mare si cei de la receptie ne tot spuneau sa venim din ora in ora ca "nu stiau ce camere li se elibereaza" asteptand binecunoscuta spaga.

In timpul sejurului, intr-o zi cand ni s-a facut curat in camera ne-au fost ridicate cateva prosoape si nu au mai fost inlocuite. Fiind weekend am presupus ca poate nu lucreaza spalatoria si probabil vor fi inlocuite mai tarziu; oricum foloseam prosoapele personale. Am aflat ulterior ca politica hotelului este sa se schimbe prosoapele la fiecare 3 zile, nu zilnic. Schimbarea prosoapelor se face zilnic si la pensiuni, asa ca nu ma asteptam la un asemenea raspuns de la personalul unui hotel de 3 stele.

La predarea camerei (care se face cautand cameristele, nu la receptie ca la orice hotel) imediat ne-au spus ca lipsesc prosoape. Au fost singurele lucruri la care s-au uitat (eu stransesem scrumierele, telefonul, sticlele care erau la minibar si erau sus pe sifonier, dar nu se vedea exact ce sunt daca nu erau date jos). Erau doua cameriste care sustineau ca au completat prosoapele, ca poate le-am uitat la plaja, ca poate le-am pierdut...

Am vrut sa fac o reclamatie la receptie, dar cand cele doua receptionere s-au uitat una la cealalta si au inceput sa rada spunand ca la ele se face reclamatia le-am amenintat ca voi face reclamatia la OPC. L-au chemat pe seful lor si au facut un adevarat circ la care bineinteles ca am ripostat.

M-a socat ca aveau imediat si calculat costul prosoapelor (nu era tot setul disponibil pentru o camera, ci doar o parte cu valoarea de 75 ron). Am asteptat sa faca inventar de prosoape si au spus ca putem pleca, chiar daca nu este in regula.

Voi face o reclamatie la OPC pentru ca am fost tratati nu ca oaspeti, ci ca hoti carora li s-a facut o favoare ca au fost cazati acolo si la Garda Financiara pentru lipsa bonurilor fiscale de la restaurantul hotelului. Poate ca modul in care am ripostat nu a fost tocmai civilizat, dar eram foarte furioasa de tot teatrul pe care il jucau angajatii. Bineinteles ca fiecare gasea scuze ca noi suntem vinovati si nici o clipa nu au presupus ca poate era o neglijenta in serviciu, nu ca intr-adevar lipsea ceva.

Imi pare rau ca fiind acuzati de furt nu am chemat Politia sa se faca intr-adevar inventar faptic conform cu inregistrarile din gestiune.

Parcarea nu este pazita; ziua este cineva care directioneaza masinile, dar trebuie sa insisti sa intri in parcare, chiar daca esti clientul hotelului.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de adinutza in 16.08.11 17:55:40
Validat / Publicat: 16.08.11 18:57:49
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4072 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adinutza); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 1 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [16.08.11 20:35:29]
    »

    Despre masa ce ne poti spune, am vazut ca nota acordata este foarte mica... ?

    adinutzaAUTOR REVIEW
    [17.08.11 20:15:51]
    »

    masa este destul de scumpa si prin asta vreau sa spun ca preturile sunt obisnuite pentru un restaurant, dar mancarea este foarte putina; cineva din grupul nostru a comandat penne si i le-au inlocuit cu quatro fromaggi (mai scumpa portia cam cu 8 lei) fara sa ne anunte decat cand au adus farfuriile la masa. mancarea mai buna este la alte doua terase foarte aproape; nu stiu daca pot sa postez aici numele acstora sa nu fie considerata reclama.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster0
    [17.08.11 20:43:29]
    »

    Scrie clar, cu roşu (puţin mai jos), ce NU ai voie să scrii. Numele de cârciumi nu sunt în lista lucrurilor interzise de aici!

    Bolosh
    [18.08.11 22:52:45]
    »

    si noi am patit la fel cu prosoapele acum 2 ani. probabil asta e politica nescrisa a hotelului. oricum noi am scapat ieftin, doar cu 30 de lei, receptionera sustinand ca am "ratacit" prin bagaje 3 prosoape de picioare.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adinutza, Bolosh
    Alte impresii din această RUBRICĂLido Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046313047409058 sec
    ecranul dvs: 1 x 1