ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.08.2011
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: Ploiesti
    ÎNSCRIS: 25.07.09
    STATUS: SILVER
    DATE SEJUR
    AUG-2011
    DURATA: 0 nopți
    familie cu copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    CAZARE [camere etc]:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    PLAJA şi MAREA:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

    ARTICOL ARHIVAT
    TIMP CITIRE: 1 MIN

    Comportament specific romanesc, lipsa de profesionalism

    TIPĂREȘTE

    Am contractat si platit pe 1 aug prin agentia [de turism - edit WM] un sejur la hotel lido in perioada 4-10 august; aceasta agentie avand un sistem in parteneriat cu hotel prin care se afla cu exactitate cate camere mai erau disponibile pt rezervarea efectuata intr'o anumita perioada.

    marti 2 august am sunat la hotelul lido, am discutat cu cineva care m-a intrebat cum ma numesc si m-a gasit in baza de date; motivul telefonului era ca vroiam o camera cu vedere la mare si persoana cu care am vorbit mi-a promis ca se va tine cont de preferinta mea;

    miercuri 3 august am fost sunata in decursul diminetii de o agenta de turism, care mi-a spus ca la lido s-au facut supra rezervari si ca voi fi mutata la hotel ambasador (aceasta mutare fiind facilitata de agentie si nu de cei de la lido) intr-o camera cu vedere spre lac; atat eu cat si agenta de turism am fost de parere ca personalul receptiei a profitat de faptul ca veneau turisti care doreau sa se cazeze si sa plateasca pretul din receptie pt o camera, lucru mai profitabil.

    am fost total dezamagita de acest comportament, m-am simitit pacalita, initial am dorit sa refuz replasarea, dar am acceptat pt ca imi doream sa plec in vacanta in aceasta perioada.

    chiar daca amplasarea si alte servicii sunt in regula, daca ne lovim de aceasta proasta conducere, bazata pe filosofia castigului de moment si nu a clientului multumit (care plateste in avans si pe baza caruia hotelul functioneaza, pt ca nu se poate baza doar pe turistii de ocazie), consider acest hotel dezamagitor si nu il recomand.

    am notat nr voucherului, in cazul in care exista indoieli in privinta spuselor mele


    [fb]
    ---
    Trimis de eftimiemihaela* in 14.08.11 18:27:27
    Validat / Publicat: 14.08.11 19:36:56
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3170 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (eftimiemihaela*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmaster0
    [14.08.11 18:38:11]
    »

    Asa cum scrie in mai multe locuri pe aici, mentionarea agentiilor este interzisa (si) pe acest site, fiind considerata reclama. Vezi, de exemplu, textul scris cu rosu mai jos.

    De asemeni, astfel de articole (ale turiştilor cărora dintr-un motiv sau altul nu au fost cazaţi) se publică fără notele acordate.

    eftimiemihaela*AUTOR REVIEW
    [14.08.11 18:54:32]
    »

    nu era o referire pozitiva la agentie; era doar mentionata ca detaliu pentru a explica intreaga istorisire.

    webmaster0
    [14.08.11 18:58:22]
    »

    Negativă în mod cert NU este; în plus, povestind despre modul (profesionist) în care au reuşit să rezolve o gafă a unui hotelier neserios, e clar că nu eşti supărată pe ei.

    eftimiemihaela*AUTOR REVIEW
    [14.08.11 19:02:56]
    »

    am inteles ce am gresit, dar chiar nu tin sa le fac nici lor reclama, pt ca nu am de unde sa stiu sigur daca nu au si ei vreo parte din vina;

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    eftimiemihaela*
    Alte impresii din această RUBRICĂLido Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043144941329956 sec
    ecranul dvs: 1 x 1