ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.08.2013
DE llia
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: RM VALCEA
ÎNSCRIS: 22.06.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 13

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
46.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

O mare pacaleala!

TIPĂREȘTE

Pentru ca ne-am hotarat in ultimul moment sa petrecem ultimul we de vara la mare, n-am mai gasit locuri la hotelul preferat din Mamaia. Am studiat putin si am ales Hotelul Savoy, citind si cateva descrieri de pe acest site, care-l recomandau OK. Singura disponibilitate era un Apartament Senior, care continea dormitor matrimonial, living cu canapea extensibila, baie si balcon de-a lungul celor doua camere. L-am rezervat la telefon si evident am virat si avansul pentru o zi.

Am ajuns la hotel seara la orele 22.30. In living canapeaua nu era aranjata pentru a se putea dormi pe ea. Am rugat la receptie sa vina camerista si sa aduca asternuturi, dar mi s-a spus ca la acea ora nu mai e camerista in hotel. Si nici mai mult nici mai putin, receptionera – o Barbie veritabila atat la propriu cat si la figurat! – mi-a adus asternuturile si mi le-a pus in brate! Si iata-ma in hotel de 4* (!!!) carand in brate asternuturile pentru canapea si avand nervi cat cuprinde!

Apartamentul spatios, nu zic nu… dar se vede ca hotelul este vechi, iar la renovare nu s-a renovat prea mult! Mai ales la baie, care arata deplorabil. Basca rezervorul de la WC nu functiona! Cat despre cosmetice… 3 sapunele de calitate inferioara, evident.

Se face multa reclama ca acest hotel este in regim All Inclusive… hmmmm daca ai fost vreodata intr-un hotel veritabil “all inclusive”, te apuca plansul! In afara de faptul ca terasa restaurantului arata groaznic (dusumea pe jos si folie in loc de geamuri!), ospatarii plictisiti, diletanti si pestriti, mancarea nu este nici pe departe pe masura a 4* - aceleasi garnituri mereu: orez, piure, cartofi si aceleasi aripioare de pui pane si piept de pui fiert! (A propos de restaurant: intr-o seara pustiul meu si-a uitat geaca pe un scaun. Evident ca n-a mai fost de gasit…)

Asa zisa terasa de pe plaja, este de fapt langa hotel, destul de departe de plaja! Pe plaja nu exista WC-uri!!!

(In schimb pe plaja, destul de aproape de hotel era o terasa (nu a hotelului!) la care a fost muzica de club continuu, zi si noapte, la un volum ingrozitor! Nu stiu daca am putut inchide ochii 2 ore noaptea…)

La plecare, am scos bagajele din camera si am cautat camerista sa faca inventarul (pentru ca studiasem review-urile despre hotel si aflasem ca altii asa au facut ca sa castige timp). Mi-a spus bosumflata ca ea nu verifica decat in urma telefonului primit de la receptie!... Mda, no comment!

Este cred ca prima data cand merg la un hotel si nu fac nici macar o fotografie… dezamagirea a fost imensa! Am dat 4300 lei pe 3 nopti… pentru ce? ... Savoy=Hotel de 4*? ... O pacaleala ieftina, da’ scumpa!

Am citit comentarii in care se spunea “macar aici se incearca! ”… Laudabil, da, ca se incearca! Dar avand in vedere costurile, de fapt e o inselatorie si o mare teapa!

Am vazut in alte review-uri ca daca sunt pareri contra hotelului, apar sustinatori vehementi care iau la tocat fiecare cuvant, incercand sa demonteze totul, pe un ton agresiv. Cred ca ar trebui sa-si pastreze pentru ei comentariile si eventual sa le scrie in propriul review. Pana la urma acest site e un loc unde fiecare isi prezinta punctul de vedere si nu un loc de balacareala ieftina. Si ca sa citez din intelepciunea populara: “Nu-i frumos ce e frumos! E frumos ce-mi place mie! ” Eu una nu voi raspunde decat daca vor fi intrebari pertinente ale unor persoane interesate de acest hotel. Nicidecum unor comentarii tendentioase si nicidecum nu voi intra in polemici.

Oricum… nu recomand acest hotel, ca hotel de 4*!


[fb]
---
Trimis de llia in 30.08.13 10:57:57
Validat / Publicat: 30.08.13 13:04:22
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5601 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

31 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (llia); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8100 PMA (din 11 voturi)

ECOURI la acest review

31 ecouri scrise, până acum

johnnyredlabel † CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[30.08.13 13:06:46]
»

Incredibil cât ai putut să plătești pentru 3 zile... la banii ăștia... dar cred că știi și tu ce puteai să faci...

daniel_72
[30.08.13 14:11:55]
»

@llia:

Am dat 4300 lei pe 3 nopti

si

In schimb pe plaja, destul de aproape de hotel era o terasa (nu a hotelului!) la care a fost muzica de club continuu, zi si noapte, la un volum ingrozitor! Nu stiu daca am putut inchide ochii 2 ore noaptea…)

de unde si vorba cantecului:

"Dimineata mahmureala da-i cu sana umple cana

Ca un weekend la Mamaia e cat un sezon la Varna"

rentea
[30.08.13 14:27:30]
»

Se pare ca incep sa se adune impresiile negative despre hotel. Pacat, chiar ma miram sa fie ceva de calitate in zona aceea. Am mai spus-o si in comentariul la review-ul unui alt coleg care a fost la acest hotel> Incredibil cat de usor poti fi pacaliti unii... mai ca merita ce li se intampla... Pana la urma totusi, ignoranta te poate salva, esti fericit in lumea ta, atat timp cat nu ai pretentii si te multumesti cu orice.

Cat despre vajnicii aparatori ai unui hotel sau altul, cred ca modul de apreciere a unui asezamant tine de valoarea fiecaruia, si de experienta de viata, inclusiv de nivelul social la care se afla. Asadar...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
lliaAUTOR REVIEW
[30.08.13 14:38:47]
»

@johnnyredlabel: da... stiu...

Numai daca ar fi sa spun ca ne-am facut concediul in Turcia la un resort de 5* AI... asa ca pot compara... ca sa nu vorbesc si de alte locuri...

lliaAUTOR REVIEW
[30.08.13 14:42:20]
»

@daniel_72: Bine spus!

lliaAUTOR REVIEW
[30.08.13 14:45:51]
»

@rentea: Ai dreptate!

Ciudat este faptul ca nu realizeaza ca la atatia bani, chiar MERITA altceva!

bogdan10
[01.09.13 01:39:41]
»

@llia:

Am ajuns la hotel seara la orele 22.30. In living canapeaua nu era aranjata pentru a se putea dormi pe ea. Am rugat la receptie sa vina camerista si sa aduca asternuturi, dar mi s-a spus ca la acea ora nu mai e camerista in hotel. Si nici mai mult nici mai putin, receptionera – o Barbie veritabila atat la propriu cat si la figurat! – mi-a adus asternuturile si mi le-a pus in brate! Si iata-ma in hotel de 4* (!!!) carand in brate asternuturile pentru canapea si avand nervi cat cuprinde!

Nu inteleg de ce ti se pare anormal ca nu era canapeaua din living aranjata pt. dormit! In primul rand living = camera de zi si nu se aranjeaza ca un dormitor! Ai solicitat in momentul rezervarii ca doresti sa ai aranjata canapeaua pt. dormit deoarece sosesti tarziu la hotel? Cel mult hotelul putea sa asigure un set de asternuturi + perne de rezerva in dulapul din dormitor dar nicidecum sa pregateasca pt. dormit canapeaua din living daca acest lucru nu a fost solicitat in momentul rezervarii apartamentului! In cazul unei camere cu 3 paturi, daca turistul gaseste al 3-lea pat fara asternuri si perne pe pat, atunci intr-adevar are tot dreptul sa fie nemultumit!

Cameristele nu au program ca la un serviciu de room-service!

O receptionera are alte sarcini de serviciu si nu intra in sarcina ei sa aranjeze pt. dormit canapele sau paturi din hotel!

Apartamentul spatios, nu zic nu… dar se vede ca hotelul este vechi, iar la renovare nu s-a renovat prea mult! Mai ales la baie, care arata deplorabil. Basca rezervorul de la WC nu functiona! Cat despre cosmetice… 3 sapunele de calitate inferioara, evident.

In jur de 90 % din hotelurile de pe litoralul romanesc sunt construite inainte de '89. In acele vremuri erau alte standarde privind constructia hotelurilor si degeaba compari hoteluri vechi cu hoteluri noi!

In ce sens baia era deplorabila?

Daca ai sesizat ca rezervorul de la WC nu functiona, ai anuntat la receptie acest lucru pt. a putea fi remediate defectiunea?

Esti sigura ca la baie erau "3 sapunele de calitate inferioara, evident" sau de fapt in acele cutiute paralelipipedice erau de fapt casti de baie? Ai gasit sapunuri din acele cutii si te-ai spalat cu ele? M-as mira!

Pe perete, atat la chiuveta cat si la cada/cabina de dus erau montate dozatoare pt. sapun lichid care erau umplute cu sampon + gel de dus (solutie 2 in 1).

Se face multa reclama ca acest hotel este in regim All Inclusive… hmmmm daca ai fost vreodata intr-un hotel veritabil “all inclusive”, te apuca plansul! In afara de faptul ca terasa restaurantului arata groaznic (dusumea pe jos si folie in loc de geamuri!), ospatarii plictisiti, diletanti si pestriti, mancarea nu este nici pe departe pe masura a 4* - aceleasi garnituri mereu: orez, piure, cartofi si aceleasi aripioare de pui pane si piept de pui fiert! (A propos de restaurant: intr-o seara pustiul meu si-a uitat geaca pe un scaun. Evident ca n-a mai fost de gasit…)

Faci comparatie cu hoteluri de 4* sau 5* cand te referi la "hoteluri veritabiel cu servicii AI"?

Acea "folie in loc de geamuri" este de fapt un rulou din PVC transparent care se foloseste in mod curent la inchiderea teraselor, foisoarelor etc. si are tratament anti U. V. Sunt practice aceste rulouri deoarece se pot rula partial sau integral si asigura ventilatia spatiului respectiv.

Cum crezi ca ar fi trebuit sa aiba terasa restaurantului podeaua, avand in vedere modul cum este construita si amenajata (rulouri PVC, structura de lemn si faldurile de panza de sub acoperisul ei) ? Crezi ca ar fi aratat mai bine cu pardoseala placata cu gresie, granit sau marmura? Ar fi aratat ca nuca in perete!

Referitor la felurile de mancare eu am observat mai multe sortimente in vitrine + gratar seara (lucru observat si de alti turisti care au postat review-uri pe acest site) !

Ai intrebat sefii de sala sau la receptie daca acea geaca a gasit-o cineva? In cazul in care, pana la eliberarea completa a restaurantului, a "saltat-o un turist binevoitor", nu mai e vina personalului de la hotel. In timpul spectacolelor pt. copii, care aveau loc seara pe terasa restaurantului, multi parinti lasau haine si genti la mesele unde servisera masa si stateau pe langa copii, dar nu am auzit sa se planga cineva ca i s-ar fi furat ceva!

Asa zisa terasa de pe plaja, este de fapt langa hotel, destul de departe de plaja! Pe plaja nu exista WC-uri!!!

"Asa zisa terasa de pe plaja" este de fapt barul de pe plaja si este amenajat la marginea plajei care ajunge pana langa hotel. Se poate ajunge pe acele panouri din lemn si este la circa 70 - 80 m fata de zona sezlongurilor. In acea zona a statiunii, plaja are latimea cea mai mare din Mamaia (circa 125 m) si de aceea e mult mai aerisita decat alte zone din statiune. Ar fi trebuit sa fie neaparat "la botul calului" langa sezlonguri? E asa de complicat sa faca omul putina miscare dupa "odihna de pe sezlong"?

Pe intreaga plaja din Mamaia exista doar cladirile vechi cu destinatia de WC-uri care sunt construite din loc in loc si sunt concesionate de diferite firme. Sa construiesti asemenea cladiri pt. WC-uri presupune un proiect, aprobari/avize ca si la constructia unei vile/case cat si realizarea bransamentelor de utilitati (apa, canalizare si curent electric). Deoarece plaja nu este proprietatea hotelurilor (portiunile de plaja sunt concesionate pe un anumit numar de ani), niciun hotel nu se complica sa construiasca astfel de cladiri!

(In schimb pe plaja, destul de aproape de hotel era o terasa (nu a hotelului!) la care a fost muzica de club continuu, zi si noapte, la un volum ingrozitor! Nu stiu daca am putut inchide ochii 2 ore noaptea…)

Acea terasa cu muzica este de fapt o discoteca in aer liber (se numeste Kudos) si se afla la circa 200 - 300m de hotel, catre Navodari. Nu este vina hotelului ca este zgomot noaptea de la acea discoteca. Mai multi turisti care nu s-au putut odihni noaptea au facut reclamatie la politie, au fost amendati dupa care au pornit din nou muzica la un nivel sonor ridicat.

Este cred ca prima data cand merg la un hotel si nu fac nici macar o fotografie… dezamagirea a fost imensa! Am dat 4300 lei pe 3 nopti… pentru ce? ... Savoy=Hotel de 4*? ... O pacaleala ieftina, da’ scumpa!

Tariful de 4300 lei pt. 3 nopti (de fapt 4252.50 lei) reprezinta cazarea in apartament Senior pt. 3 personae, la care se face reducere de 30 % pt. a 3-a persoana, fiind vorba de un copil de 13 ani (vezi conditiile de cazare). Daca ai fi ocupat de exemplu o camera dubla cu vedere la mare + pat suplimentar ai fi platit pt. 3 nopti suma de 2875.50 lei!

E o diferenta majora in privinta confortului intre apartamentul ocupat de tine si o camera dubla matrimoniala: ai o suprafata de 2.5 ori mai mare, ai 2 bai din care una cu Jacuzzi si alta cu cabina de dus si ambele camere ale apartamentului sunt dotate cu TV tip LCD!

Am vazut in alte review-uri ca daca sunt pareri contra hotelului, apar sustinatori vehementi care iau la tocat fiecare cuvant, incercand sa demonteze totul, pe un ton agresiv. Cred ca ar trebui sa-si pastreze pentru ei comentariile si eventual sa le scrie in propriul review. Pana la urma acest site e un loc unde fiecare isi prezinta punctul de vedere si nu un loc de balacareala ieftina. Si ca sa citez din intelepciunea populara: “Nu-i frumos ce e frumos! E frumos ce-mi place mie! ” Eu una nu voi raspunde decat daca vor fi intrebari pertinente ale unor persoane interesate de acest hotel. Nicidecum unor comentarii tendentioase si nicidecum nu voi intra in polemici.

Nu e nevoie sa-mi raspunzi daca "ma incadrezi" la categoria "sustinatori vehementi care iau la tocat fiecare cuvant, incercand sa demonteze totul, pe un ton agresiv"!

Rugamintea mea este sa privesti pe viitor lucrurile in ansamblu si sa nu mai tragi concluzii pripite la nervi.

bogdan10
[01.09.13 01:44:13]
»

@rentea:

Nu inteleg cum de iti "poti da cu presupusul" atat timp cat nu ai fost cazat la acest hotel?

rentea
[01.09.13 21:53:24]
»

@bogdan10: Uite, asa bine! Din ceea relateaza un om care a fost. Ce ”imi place” genul asta de interventie: daca nu ai fost acolo si spui ceva ce nu imi convine inseamna ca e in neregula rau. Bogdan, asa cum as fi putut sa comentez aafirmatiile tale, la fel de bine o fac si cu cele ale autorului acestui review.

Chiar daca esti un suporter atat de infocat, pune mouse-ul si uita-te la pozele postate de userul bestbog. Am toate motivele sa il cred ca sunt reale asa cum pot sa accept si faptul ca tu consideri acest hotel ceva superb si cu un raport calitate pret imbatabil. Iti doresc succes si vacante la fel de dragute la Savoy in zone si camere surprinse in pozele lui bestbog, dar nu imi spune mie ca imi dau cu presupusul. Eu comentez un context REAL descris de un utilizator cu aceleasi drepturi ca si tine, singura diferenta e ca tu esti un fan infocat, iar el este tocmai invers. Eu cred ca el are dreptate si nu tu. Pozele postate de el m-au convins, ca si comentarile autorului acestui review, ca nu este un hotel bun pentru MINE, nu pentru altcineva. Atat de complicat e oare?

bogdan10
[02.09.13 00:41:49]
»

@rentea:

Daca ai fi retinut raspunsul pe care tot tie ti l-am dat la ecourile de la postarea lui bestbog ai fi vazut ca i-am dat dreptate in ceea ce priveste aspectul camerei care i-a fost repartizata (geam de lemn la baie si batut in cuie, urme de inundatie pe tavan si fixarea desprinsa a caloriferului din baie). Acea camera trebuia scoasa provizoriu din circuitul turistic de catre hotel pana la remedierea deficientelor.

La fel de interesant era parerea lui si despre camera in care a fost mutat, dar nu a mai relatat acest lucru daca a fost multumit de conditii sau nu!

Discutia de la postul lui a fost pe tema caditelor de spalat nisipul de pe picioare si a faptului ca intr-una din poze a specificat ca e vorba de tencuiala de la peretele de la WC-urile de langa receptie cand de fapt era parapetul balconului. Daca nu esti atent la "firul discutiei" mai bine nu comentezi din senin anumite fraze "prinse din zbor"!

Nu i-am contestat pozele, ci doar l-am corectat in legatura cu zona fotografiata dintr-o anumita poza si am cautat sa-i explic tehnic de ce a aparut acea fisura in tencuiala.

Daca tu atat ai inteles ca as fi un fan infocat al acestui hotel se vede ca tragi concluzii superficiale, dupa cum de fapt citesti in fuga postarile, fara sa stai sa analizezi daca relatarea unui anumit user este obiectiva si care au fost cauzele care au produs acea nemultumire!

Daca ai fi citit atent toate discutiile mele cu diferiti colegi de pe acest site referitor la numite probleme legate de acest hotel, ai fi vazut ca am specificat si ce minusuri am constatat si eu cand am fost cazat acolo.

Nu am constestat niciodata minusurile acestui hotel dar mi s-a parut absurd in unele cazuri ce concluzii au tras unii la nervi! Cand vrei sa tragi o concluzie despre un lucru, daca vrei sa fi obiectiv si sa fie luata in considerare parerea ta si de alte persoane, e bine sa ti cont atat de plusuri cat si de minusuri. Tocmai de aceea, daca te-ai fi uitat la review-ul meu despre acest hotel, nota pe care am acordat-o este 9.20 si nu 9.8 sau 10 cum au acordat altii! Apropo, care e mai fan al acestui hotel? Eu sau cei care au dat nota 10?

La fel de bine unele pretentii ale unor turisti care au fost cazati acolo sunt greu de pus in practica si am cautat sa le explic cat mai detaliat (din punct de vedere tehnic sau legal), ce implicatii apar ca sa fie realizate acele pretentii sau motivele pt. care nu pot fi realizate, in functie de caz!

Vad ca ca nu faci diferenta intre ceea ce am cautat sa explic anumitor useri si faptul ca as fi cautat sa "salt in slavi" acest hotel, dupa cum afirmi tu!

Eu unul nu m-am apucat sa fac comentarii la review-rile altor colegi de pe acest site in legatura cu conditiile de la anumite hotel-uri/pensiuni la care nu am fost cazat deoarece nu vreau "sa fac discutii de dragul de a face acest lucru" si nici nu vreau sa devin poate absurd in unele situatii!

Insasi inceputul raspunsului pe care mi l-ai dat la intrebarea mea anterioara

Uite, asa bine! Din ceea relateaza un om care a fost. Ce ”imi place” genul asta de interventie: daca nu ai fost acolo si spui ceva ce nu imi convine inseamna ca e in neregula rau

denota faptul ca faci comentarii despre lucruri pe care nu le cunosti, dar iti place sa te bagi in discutii ca sa castigi punctaj pe acest site in urma raspunsurilor postate!

lliaAUTOR REVIEW
[02.09.13 08:42:22]
»

@rentea: O fi hotelul lui bogdan10, de face atata caz? ...

Imi spune el mie cat costa o camera la care tocmai am stat?! Adica era 4450 si mi-au facut reducere la 4300 si el imi explica "marea cu sarea"!!! Sau vrea sa vada factura?!... Basca imi spune dac-as fi stat la alt tip de camera... Cand eu am si scris ca a fost singura disponibilitate in acea perioada!!!

[...]

bogdan10
[02.09.13 10:35:52]
»

@llia:

O fi hotelul lui bogdan10, de face atata caz? ...

Nu e hotelul meu si nu vad de ce consideri ca "as face caz"?

Basca imi spune dac-as fi stat la alt tip de camera... Cand eu am si scris ca a fost singura disponibilitate in acea perioada!!!

Am facut o comparatie de preturi intre un ap. Senior cum ai avut si o camera dubla cu vedere la mare, ca sa poti sa ai o privire de ansamblu privind diferentele de pret respectiv de confort dintre ele. Retinusem de prima data ca nu ai mai gasit liber decat acel tip de apartament!

Nu vad de ce ai inteles ca te-as fi intrebat de ce nu ai ales o camera dubla sau alta solutie cand eu nu am facut referire la acest lucru!

webmaster
[02.09.13 10:58:28]
»

@all - vă rog să încercați să mențineți disputa de idei la un nivel decent, fără tentative de „fault”.

rentea
[02.09.13 15:28:59]
»

@bogdan10: hai ca nu intelegi nimic... daca tu crezi ca eu comentez ca sa iau niste puncte, gata, am inteles cam tot ceea ce conta despre tine.

Hai sa repetam: oricine poate comenta un review atat pozitiv cat si negativ prin lumina celor afirmate de autor, care este o sursa de informatii. Informatiile pot fi comentate si apreciate din mai multe puncte de vedere cat timp sunt oferite publicului larg. E elementar.

Parerile despre hotel sunt evident subiective, realitatea ta nu neaparat si a altora, insa mie mi s-au parut concludente niste poze. In afara acestora, e greu sa ma convingi ca e un hotel bun unul de 4 stele la care se bate geamul de la baie in cuie si la care caditele de spalat picioarele si robinetii lor arata in halul acela. Dar pot accepta faptul ca nu consideri importante si determinante aspectele acestea si prin consecinta apreciezi hotelul cu o nota f mare. Ok.

bogdan10
[02.09.13 23:57:49]
»

@rentea:

Parerile despre hotel sunt evident subiective, realitatea ta nu neaparat si a altora, insa mie mi s-au parut concludente niste poze. In afara acestora, e greu sa ma convingi ca e un hotel bun unul de 4 stele la care se bate geamul de la baie in cuie si la care caditele de spalat picioarele si robinetii lor arata in halul acela. Dar pot accepta faptul ca nu consideri importante si determinante aspectele acestea si prin consecinta apreciezi hotelul cu o nota f mare. Ok

Treaba cu aspectul camerei respective nu o mai discut pt. ca am specificat mai sus ca nici mie nu mi se pare normal acest lucru. In hotel exista doar 4 astfel de camere care au baie cu geam exterior (m-am interesat la receptie la vremea cand am fost cazat la hotel), restul camerelor si apartamentelor avand bai cu aerisire prin ventilatie. Deci nu inseamna ca cele 4 camere sunt reprezentative fata de restul de 127 de camere si apartamente din hotel. Exista de fapt si poze postate de mai multi turisti din restul camerelor si se pot vedea cum arata.

Am mai spus acest lucru si o repet ca era interesant ca bestbog sa fi postat si impresii+poze din noua camera care i-a fost repartizata, dar nu a mai facut acest lucru si a vrut intentionat sa creeze impresia ca asa e in tot hotelul (lipsa obiectivitatii).

Spui ca ti s-au parut concludente pozele postate de bestbog. Dar pozele postate de alti colegi de pe site care au stat in diferite camere, unde nu apar astfel de deficiente, cum ti se par? Si tine cont ca sunt destule persoane, nu doar una singura!

rentea
[03.09.13 10:12:16]
»

@bogdan10: celelalte poze pot fi frumoase, insa existenta unor astfel de mizerii descalifica intreg hotelul, din pacate. Eu sunt turist, nu stau sa fac investigatii de ce, cum, exista deficiente. Nu ma intereseaza, eu platesc pentru a fi tratat corespunzator. Restul e treaba hotelului si sincer nu imi pasa de cauze.

bogdan10
[03.09.13 12:08:15]
»

@rentea:

Peste tot exista si parti bune si deficiente, indiferent la ce domeniu facem referire. Conteaza foarte mult ce primeaza: cele bune sau cele rele.

Pe principiul tau, daca intr-un parc curat si frumos amenajat sunt rupte 2-3 banci dintr-un total de 200, inseamna ca tot parcul e vai de mama lui?

Acelasi lucru ar fi valabil si in cazul marcilor de autoturisme cunoscute ca fiind foarte bune in intreaga lume, la care unele modele au fost "rechemate in service" pt. anumite remedieri! Pe principiul tau inseamna sa cataloghezi ca marca respectiva de autovehicule este "execrabila"!

Indiferent de domeniul la care se face referire intr-o discutie, nu e normal ca de la anumite aspecte negative sa cataloghezi ca totul este dezastru. Pui in balanta plusuri si minusuri (la fel cum am vazut la unii colegi de pe acest site ca fac la mai multe unitati de cazare unde au fost de-a lungul timpului) si pe urma tragi o concluzie.

Daca te vei uita pe review-ul care l-am facut pe acest site la Pensiunea Casa Medievala, vei observa ca am specificat pe langa motivele care m-au deranjat si m-au facut sa plec dupa o noapte de cazare si partile pozitive ale aceste locatii si am diminuat nota doar cu o cota parte aferenta problemelor care m-au deranjat. Daca procedam ca unii colegi de pe aici, de nervi as fi dat o nota foarte mica si cautam sa improsc cu noroi aceasta unitate de cazare. Nu mi se pare normal sa fac acest lucru! Caut sa fiu obiectiv si sa tin cont si de partile bune!

Tu si alti cativa colegi de pe acest site m-ati catalogat "ca fiind un fan inrait al Hotelului Savoy" sau ca as avea vreo legatura cu acest hotel! Aceste discutii puteau avea loc la fel de bine pentru oricare alt hotel/pensiune care are review-uri pe acest site si la care eu sa fi fost cazat in ultimii ani, deoarece ma abtin sa comentez conditiile de la unitati de cazare unde nu am fost sau la care am fost cu foarte multi ani in urma si exista posibilitatea ca intre timp sa se fi schimbat in bine sau in rau conditiile, fata de ceea ce stiam la vremea respectiva!

Tu ca si alti cativa colegi nu ati sesizat un lucru de fapt. Eu am cautat sa va fac sa priviti un lucru in intreg ansamblul lui (cu plusuri si minusuri) cand trageti o concluzie finala si sa nu o trageti pripit, sub impulsul nervilor, deoarece e posibil ca sa induceti altor cititori o impresie falsa despre acel lucru (lucru care se intampla deseori in presa sau TV cu articolele/emisiunile la care realizatorul nu s-a documentat temeinic). Putea fi vorba in discutie in loc de Savoy de hotelul "xxxx" sau "yyyy", ca principiul tot acela ar fi fost!

Eu sunt turist, nu stau sa fac investigatii de ce, cum, exista deficiente. Nu ma intereseaza, eu platesc pentru a fi tratat corespunzator. Restul e treaba hotelului si sincer nu imi pasa de cauze

Ca o recomandare si nu are nicio legatura cu Savoy sau cu oricare alta locatie anume: fa te rog comentarii de bine sau de rau, cum consideri la momentul respectiv, doar la locatiile unde efectiv se aplica principiul "eu platesc pentru a fi tratat corespunzator", adica acolo unde ai fost cazat si cunosti in detaliu problemele. Vei fi mult mai credibil pentru cei care iti citesc impresiile/postarile decat daca le faci de pe margine fara sa fi fost "in miezul problemei"! E o chestie de principiu care se aplica in general!

bogdan10
[03.09.13 12:20:49]
»

@llia:

Referitor la pretul total de 4450 lei (4441.50 lei mai exact) ai dreptate. Greseala a fost a mea cand am calculat, deoarece am considerat toate cele 3 nopti la acelasi tarif, iar tu ai prins prima noapte la tarif mai mare si urmatoarele nopti cu alt tarif (din 23.08 au mai scazut preturile putin). De aceea initial mi-a iesit un total mai mic.

[...]

lliaAUTOR REVIEW
[03.09.13 14:37:45]
»

@webmaster: Cand scrii un review exista posibilitatea de a bloca anumiti utilizatori specificati in mod explicit, in sensul de a nu putea publica ecouri la review-ul tau?

bestbog
[05.09.13 15:23:12]
»

@rentea:

"Daca ai fi retinut raspunsul pe care tot tie ti l-am dat la ecourile de la postarea lui bestbog ai fi vazut ca i-am dat dreptate in ceea ce priveste aspectul camerei care i-a fost repartizata (geam de lemn la baie si batut in cuie, urme de inundatie pe tavan si fixarea desprinsa a caloriferului din baie). Acea camera trebuia scoasa provizoriu din circuitul turistic de catre hotel pana la remedierea deficientelor. "

Problema e ca pozele cu geamul si cu tavanul sunt din doua bai diferite. Cea cu tavanul e din a doua camera care mi-a fost repartizata. Deja avem doua camere care ar trebui scoase din circuit...

llia:

Foarte la obiect si foarte adevarat review-ul. Si asa ii daca mergi la AI in alta tara la 4 si 5 stele, te prpadesti de ras cand vezi AI de aici.

myk007
[25.10.13 13:22:31]
»

@bestbog:

... parafrazand ultima ta propozitie, noi, cei care citim (desi, mai mult "pe sarite") kilometri de review-uri negative pe care-i scrieti, putem sa concluzionam ca "daca mergi la AI in alta tara la 4 si 5 stele, te prapadesti de SCRIS cand vezi AI de aici (din Romania, n. m.) ".

Asta pentru ca n-am remarcat deloc partea cu "amuzamentul"...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
davidana
[04.07.14 22:49:34]
»

acum ca am vazut si eu cum arata hotelul, ma gandesc ca nu ar trebui sa facem comparatie intre aici si alta tara, pentru ca nu se poate compara.

Cine poate sa plece din tara, pleaca si gata. Cine nu poate, ramane si alege local ce ii convine mai mult.

Dupa cum am spus si in postarea mea referitoare la acest hotel, raportul pretcalitate la pret de early booking e chiar ok. Eu am calculat cat am cheltuit la alt hotel in aceeasi perioada pe o camera micuta cu pat suplimentar cu mic dejun plus ce am cheltuit pe mancare si bauturi separat pe la restaurante/terase si am iesit mai scump decat aici cu AI, cu apartament si restul.

Sigur ca e loc de imbunatatiri, dar cred ca o persoana care se umple de nervi doar pentru ca nu e facut patul are tendinta de a observa numai neajunsurile.

Si oriunde in lumea asta, daca te duci cu lista de "cautat defecte" fara sa stii sa iti temperezi supararea si fara sa fii in stare sa gandesti repede si la obiect niste solutii, ti-ai ratat concediul la o adiere de vant.

Eu am stiut la ce sa ma astept, nu m-am asteptat la AI de Turcia, ci la AI de Romania, am stiut asta de la bun inceput si sunt multumita si relaxata.

Am colegi cu cortul la Vama si au platit pe el cat eu nu as da vreodata, dar sunt multumiti si fericiti chiar daca la cheltuieli au iesit la fel ca mine, pentru ca astea le-au fost asteptarile.

De vreme ce traiesti in Romania. trebuie sa te adaptezi, altfel o sa tot ai dezamagiri. Sau te duci numai unde iti place din start. Eu nu stiu, dar cum te-ai gandit ca la AI in Romania ar trebui sa fie ca in strainatate?

E oare posibil asa ceva, atata timp cat nimic de la noi nu e ca in strainatate?

roxxie
[05.07.14 00:30:00]
»

Bun, nu intra in atributiile receptionerei sa schimbe asternuturi sau sa pregateasca acea canapea, dar mi se pare o lipsa totala de respect sa-i pui turistului astenuturile in brate la hotel de 4 stele si la pretul platit.

Nu cred ca-i cadea rangul doamnei aceleia daca aranja totusi patul ca doar nu facea nu stiu ce munca istovitoare.

bogdan10
[05.07.14 23:34:06]
»

@roxxie: In timpul serviciului, un receptioner nu are voie sa-si paraseasca postul si sa urce in hotel!

lliaAUTOR REVIEW
[07.07.14 08:53:38]
»

@davidana: Daca AI de Romania e ca in Romania la noi unde "nimic nu e ca in strainatate", atunci si preturile de la AI din Romania ar trebui sa fie tot ca in Romania si nu ca in strainatate!!!

bestbog
[07.07.14 08:57:18]
»

Buna ziua!

Sunt in concediu la Bulagari in momentul de fata si drept sa va zic nici nu se compara cu ce am trait anul trecut la savoy... este cu doua clase peste aici. Si tot la hotel de patru stele. imi pare rau, mi-ar fi placut sa merg la noi decat sa dau banii in afara... dar deocamdata cu asemenea hoteluri ca Savoy sigur o sa mai dureze ani pana o sa mai merg la noi.

Imi pare rau si de noua "victima "a hotelulului savoy...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
lliaAUTOR REVIEW
[07.07.14 09:27:15]
»

@bestbog: Concediu placut!

Si costurile? ...

davidana
[07.07.14 22:02:06]
»

Ilia, da, intr-adevar, preturile nu sunt de Romania, dar ne raportam la ce avem, ce sa facem... asta e. Desi mie, oriunde m-as fi dus, imi mai trebuiau minim 1000 euro in plus fata de cat am platit la Savoy. Ma refer in afara de Bulgaria. Si pe acest site am studiat parerile celorlalti si cu 1200 euro nu ma duceam prea departe, din start ne mai costa o groaza de bani avionul. Asa ca... ma multumesc cu ce gasesc in Romania.

Mi-ar fi placut enorm o pensiune cum sunt cele montane, cu spatiu verde, cu restaurant, cu camere spatioase, dar pe litoral e cam greu.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
bestbog
[11.07.14 12:13:15]
»

1150euro camera superioara cu pat dublu, canapea extensibila, patut de copil (si nu ca cel de la savoy in care efectiv nu puteai pune copilul, prafuit si ponosit) si ULTRA ALL INCLUSIV (nu numai bauturi autohtone).

Anul trecut la Savoy am dat 4250 Ron.

Oare tot asa la Savoy gasim pahare inscriptionate cu toate bauturile posibile, parca erau stranse dimineata de pe toata plaja din Mamaia.

bestbog
[11.07.14 12:24:34]
»

Am uitat sa specifi ca stam 8 nopti, iar la Savoy am stat 6 nopti... si ca servicii nu ecista termen de compratie. nu e ca in Turcia, dar oricum sunt departe de noi si ma oftica chesti asta ca nu stim sa facem turism.

lliaAUTOR REVIEW
[15.07.14 08:30:05]
»

@bestbog: Din pacate in Romania parca a devenit o traditie pentru multi antreprenori, sa dea "tunuri" si atat! Ca si cum n-ar conta si ziua de maine, ci numai castigul de azi! Si tot din pacate, multi romani accepta acest lucru, pe principiul: "Las-o asa, bine ca e! "

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
bestbog, bogdan10, daniel_72, davidana, llia, myk007, rentea, roxxie
Alte impresii din această RUBRICĂSavoy Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.062384843826294 sec
    ecranul dvs: 1 x 1