ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.08.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Braşov
ÎNSCRIS: 28.09.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
80.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel Minerva - Ok pentru 2 stele

TIPĂREȘTE

Am cumparat un voucher, de pe site-urile cu reduceri, pentru un sejur de 4 nopti/5 zile la hotel Minerva. In pozele prezentate pe respectivul site camerele sunt noi, frumoase, curate, dar cand ajungi acolo parca esti la alt hotel.

Noi am vrut camera fara vedere la mare (pt ca nu avea rost vederea la mare daca oricum stateam ziua pe plaja) si fara frigider considerand ca mancam la autoserviri.

Am ajuns la hotel in jurul orei 10 dimineata si spre surprinderea noastra camera era libera si ne-am cazat imediat. Cand am intrat in camera am ramas uimiti de conditi... usa de la intrarea in camera abia se inchidea, mobila veche, usa la balcon abia se inchidea si nu mai zic ca se auzea tot zgomotul de afara, in baie gresie si faianta veche din loc in loc inlocuita cu alt model, dusul era la robinet, wc era ok.

Am aflat apoi ca pozele de pe net erau din camerele cu vedere la mare care au fost renovate si care costau cu 50lei mai mult pe sejur.

Nu am stat mult si am plecat pe plaja dornici de mare si soare. La intoarcere am vrut sa facem si nou un duș ca tot omul si ne-am dat seama ca nu avem apa caldă... am facut duș cu apa rece, dar apoi am vazut un afis in care se specifica un program pentru apa calda... bun, ne-am conformat si am zis ca a doua zi ne vom incadra in program, dar chiar si in program am avut tot apa rece... dupa 2 zile de dușuri reci m-am dus la receptie sa intreb ce se intampla cu apa calda si ni s-a spus ca trebuie sa asteptam si sa lasam apa sa curga mai mult timp, asta insemnand vreo 20-30 minute... ne-am conformat si am lasat apa sa curga si abia dupa vreo 30 minute venea si apa calda.

In cele 5 zile cat a durat sejurul, femeia de serviciu a venit de 2 ori sa schimbe sacul menajar dar niciodata nu a facut curat in cameră.

Cam acestea au fost conditiile oferite de un hotel de 2 stele... nu poti avea prea mari pretentii... cand bugetul este mic te multumesti sa ai macar unde pune capul si sa te odihnesti, dar pe viitor voi alege un hotel care ofera ceva mai multa calitate.


[fb]
---
Trimis de kata0587 in 24.08.13 20:45:34
Validat / Publicat: 24.08.13 21:56:37
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4735 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (kata0587); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 baia
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂMinerva Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.057498931884766 sec
    ecranul dvs: 1 x 1