GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Conditii precare si servicii ce te fac sa nu mai revii nici macar in Cheia, desi statiunea este intr-o zona mirifica! Pacat! Una vezi pe site si ti se promite la telefon si alta gasesti! Sunt dezamagit
NOTA WebMaster: completare dintr-un ecou postat la rubrica unui alt review
Am fost cazati la d-voastra de 2 ori. Nu am revenit a doua oara de drag ci ptr. ca nu am gasit alta cazare in cheia la ora acea. Stiam ce patisem prima oara dar noi " sadici" am insistat. Doamna Mihaiu Iustina, cu tot respectul, stiti foarte bine despre ce vorbes: mirosul de fum din camere, probabil din cauza incendiului de care ne-ati spus - dar daca vroiam mirosuri deosebite in camera cred ca gasea la preturi f. mici. Acum daca va uitati sub masca ghiuvetei de la baie o sa observati ca este negra si va murdariti de funingine, aerisirea bucatariei este chiar sub fereastra apartamentului (ati incercat sa stati o noapte in apartament) giurgiuvele din lemn, crapate- va asigur ca a doua zi va miros toate hainele a mancare, lipsa prizelor - stiti foarte bine ca ptr. a reincarca acumulatorul telefonului va trebuie adaptor! (de care nu dispuneati in perioada cand am fost cazat), a trebuit sa-mi incarc acumulatorii de la aparat foto intr-o carciuma in cheia! . A fost cazati la d-voastra dupa o discutie ca putem folosi gratarul, dupa care surpriza! - nu-l mai putem folosi ca d-na patroana pe un ton agresiv ne-a explicat incendiul petrecut cu mult timp in urma!
Am stat 3 zile dintre care 2 fara apa calda! Aceasi D-na patroana pe un ton agresiv - ca boilerul s-a defectat si ca asta este - ca va fi reparat. Eu inteleg ca nimeni nu-si dereste defecte electrocaznice, dar cum ramane cu noi turistii care am platit apa calda, nu mai pun la socoteala disconfortul creat - ca doar esti in concediu!
As mai continua dar sunt convins ca o sa divagati de subiect cu scuze de genul: nu ti-ai dat CNP-ul, numele, perioada etc.
O zi buna va doresc si nu mai induceti in eroare clientii cu ofertele! Rezumativa doar la ce aveti si ce chiar pute face fata. Fara scuze cu pretul prosoapelor si dezastrele lasate in urma de turisti!
Trimis de je* in 28.04.09 17:05:25
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (je*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
personal, consider mult prea sever depunctat acest hotel, fara alte argumente in afara unor poze de (foarte) slaba calitate (sub orice critica, daca e sa fac o analogie cu notele acordate! ) ; in special in ceea ce priveste "bucataria si masa", despre care nici nu ai 'comentat' nimic, nici poze (oricat de slabe) nu ai pus.
iar prezenta unor defecte de finisaj (majoritatea probabil datorite folosirii necorespunzatoare de catre alti turisti) a camerelor nu le califica direct in categoria "sub orice critica". parerea mea, cel putin.
ca aceste defecte au fost ascunse, asta e alta discutie. dar repet: ar trebui sa fim obiectivi cand criticam ceva.
ideea este ca prin aceasta critica sa ajutam, nu sa distrugem mai rau. iar bunavointa am vazut ca se gaseste.
pana la o argumentare mult mai solida si 'la rece', review suspendat!
am crezut ca am dat edstulr drtalii ptr. a valida comentariul! S-au a platit hotel royal mai mult?
Comentariul tau indescifrabil nu iti face cinste, ai fost invitat sa vii cu completari la notele date de tine, consider ca ai avut destul timp la dispozitie. Te-as ruga totusi sa nu faci acuzatii nefondate daca nu vii cu argumente in sprijin.
Draga je, am cerut cateva cuvinte care sa sprijine notele acordate. Pe acest sait, proprietarii au doar drept la replica, nu si de "coafare" a realitatii. Daca e alba sau neagra, noi o lasam asa cum o vede turistul. Avem totusi pretentia sa fie cat mai bine argumentata (in special) orice critica. Pentru ca laudele nu au neaparat nevoie de descrieri vaste, insa atunci cand vii aici si spui "nu mi-a placut pensiunea/hotelul X" si dai doar note de 1 si 2 (pe o scara de la 1 la 10), toata lumea care citeste va dori sa stie din ce motive! (ca sa nu mai spun ca unii s-ar putea gandi "asta n-o fi de la concurenta?!")
In concluzie: revii cu mai multe amanunte despre cele ce te-au nemultumit (si reamintesc cerinta explicarii notei pentru "bucataria si masa") > hotelul isi va primi notele pe care tu le consideri cele corecte, din punctul tau de vedere.
Am revenit cu detalii! Vezi ECOURI la review-ul dat de videovox! Sunt date deja, oare trebuie sa ma repet? Pana si angajata hotelului si-a cerut scuze, vorbim doar de acelasi hotel royal din cheia, sper!
okey, mutam acel ecou in interiorul impresiilor...
Cu aceasta ocazie, review-ul a revenit la normalitate si din punct de vedere al validitatii si punctajului standard.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2011 Hotel Royal - Cheia - impresii nealterate — scris în 22.06.11 de Bogdanra din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2010 Hotel Royal – si pastrav la gratar — scris în 31.08.10 de Diaura* din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Oct.2009 Pentru o locatie de 2 stele, doriti servicii de 5 stele??? — scris în 28.02.10 de sirbu cornel din ILFOV - RECOMANDĂ
- May.2009 Conditii proaste la Royal — scris în 13.06.09 de videovox* din BUCURESTI - nu recomandă
- Dec.2008 Low cost — scris în 13.06.10 de OvidiuH din BUCURESTI - RECOMANDĂ