ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.07.2011
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- M ---
    GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Botoşani
    ÎNSCRIS: 12.01.11
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    JUL-2011
    DURATA: 1 nopți
    familie cu copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    CADRUL NATURAL:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    82.50%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 47 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Hotel deosebit, personal 'ciudat'

    TIPĂREȘTE

    La intoarcerea din concediu am hotarat sa ne odihnim o noapte la Hotel Trianon.

    Un hotel deosebit, intr-o locatie "ascunsa", dar centrala.

    Eu, sotia si fetita de 4 ani si ceva, cu 5 valize si o geanta de voiaj mai mica. Intrarea in hotel, in panta, dar OK chiar si ptr. cei cu scaune cu rotile. Oricum, tragand dupa mine doua valize grele-peste 20 kg fiecare, am poposit la receptie, sub privirile "blajine" ale tanarului receptioner, care m-a privit linistit cum m-am luptat cu usa hotelului.

    Dupa micile formalitati, mi-a explicat linistit si oarecum plictisit ca am doua posibilitati de a ajunge in camera-scari sau lift. Apoi mi-a demonstrat gradul lui de inteligenta, asigurandu-ma ca e sigur ca voi folosi liftul :). Adunandu-mi rudele de gradul I, am reusit, dupa doua drumuri sus-jos, sa-mi vad familia si bagajele in camera.

    Rasfoind mapa de prezentare a hotelului, am descoperit CU STUPOARE ca aveau prevazut la "Servicii gratuite" si "transportul bagajelor in/din camera de catre personalul calificat".

    1) Nu am zarit picior de "personal calificat" in carausie in zona receptiei.

    2) Nu mi s-a oferit nici o "consultatnta/ asistenta" in legatura cu acest serviciu de catre "vajnicul" receptioner.

    3) Ciudat ca abia dupa ce ajungi in camera si doar daca ai obiceiul de a citi mapa de prezentare a hotelului afli de acest "serviciu gratuit".

    Sa mai mentionez ca in statiunea din care tocmai veneam tipa de la receptie m-a intampinat, pe bicicleta, cu cateva sute de metri inainte de a ajunge la hotel, ptr. a fi sigura ca totul e ok... ! ?? !!

    Despre hotel, numai de bine, in mare. Poate ar fi necesar un pic de var prin camere, in special la baza peretului-banuiesc ca e mai ros datorita bagajelor frecate de el.

    Am coborat sa mancam ceva la micul dejun-am comandat 1 ou ochi, o omleta si 2 oua fierte, plus maruntisuri-asta ptr. toti 3. Am auzit cand ospatarul-barman a sunat undeva si a comandat, justificand la telefon ca el nu are acolo oua fierte si nici ochiuri. Nu am asteptat exagerat-eram singura masa ocupata cu comanda-cam 20 minute.Interesant modul de apreciere din partea ospatarului a numarului feliilor de paine prajita comandate-4 felii pentru 2 adulti si un copil !!!

    Una peste alta, OK...

    Oricum, legat strict de hotel, mi s-a parut un pic peste 3 stele, avand camere deosebite, mai mult "suite" decat camere simple. Curatenie generala-nota 9,5.

    Curtea interioara interesanta si, un plus, un stand cu biciclete de folosit gratuit.

    Recomand acest hotel, trecand peste neprofesionalismul receptionerului.


    [fb]
    ---
    Trimis de gabriel7* in 21.07.11 23:21:21
    Validat / Publicat: 22.07.11 06:39:15
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUCUREȘTI.
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 1570 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gabriel7*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 4 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 47.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂTrianon Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03668999671936 sec
    ecranul dvs: 1 x 1