GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
La intoarcerea din concediu am hotarat sa ne odihnim o noapte la Hotel Trianon.
Un hotel deosebit, intr-o locatie "ascunsa", dar centrala.
Eu, sotia si fetita de 4 ani si ceva, cu 5 valize si o geanta de voiaj mai mica. Intrarea in hotel, in panta, dar OK chiar si ptr. cei cu scaune cu rotile. Oricum, tragand dupa mine doua valize grele-peste 20 kg fiecare, am poposit la receptie, sub privirile "blajine" ale tanarului receptioner, care m-a privit linistit cum m-am luptat cu usa hotelului.
Dupa micile formalitati, mi-a explicat linistit si oarecum plictisit ca am doua posibilitati de a ajunge in camera-scari sau lift. Apoi mi-a demonstrat gradul lui de inteligenta, asigurandu-ma ca e sigur ca voi folosi liftul :). Adunandu-mi rudele de gradul I, am reusit, dupa doua drumuri sus-jos, sa-mi vad familia si bagajele in camera.
Rasfoind mapa de prezentare a hotelului, am descoperit CU STUPOARE ca aveau prevazut la "Servicii gratuite" si "transportul bagajelor in/din camera de catre personalul calificat".
1) Nu am zarit picior de "personal calificat" in carausie in zona receptiei.
2) Nu mi s-a oferit nici o "consultatnta/ asistenta" in legatura cu acest serviciu de catre "vajnicul" receptioner.
3) Ciudat ca abia dupa ce ajungi in camera si doar daca ai obiceiul de a citi mapa de prezentare a hotelului afli de acest "serviciu gratuit".
Sa mai mentionez ca in statiunea din care tocmai veneam tipa de la receptie m-a intampinat, pe bicicleta, cu cateva sute de metri inainte de a ajunge la hotel, ptr. a fi sigura ca totul e ok... ! ?? !!
Despre hotel, numai de bine, in mare. Poate ar fi necesar un pic de var prin camere, in special la baza peretului-banuiesc ca e mai ros datorita bagajelor frecate de el.
Am coborat sa mancam ceva la micul dejun-am comandat 1 ou ochi, o omleta si 2 oua fierte, plus maruntisuri-asta ptr. toti 3. Am auzit cand ospatarul-barman a sunat undeva si a comandat, justificand la telefon ca el nu are acolo oua fierte si nici ochiuri. Nu am asteptat exagerat-eram singura masa ocupata cu comanda-cam 20 minute.Interesant modul de apreciere din partea ospatarului a numarului feliilor de paine prajita comandate-4 felii pentru 2 adulti si un copil !!!
Una peste alta, OK...
Oricum, legat strict de hotel, mi s-a parut un pic peste 3 stele, avand camere deosebite, mai mult "suite" decat camere simple. Curatenie generala-nota 9,5.
Curtea interioara interesanta si, un plus, un stand cu biciclete de folosit gratuit.
Recomand acest hotel, trecand peste neprofesionalismul receptionerului.
Trimis de gabriel7* in 21.07.11 23:21:21
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUCUREȘTI.
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gabriel7*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.43746469 N, 26.08696103 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)