ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.09.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 01.07.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
SEP-2019
DURATA: 1 nopți
prieteni
30 AD. + 20 COPII -- v: 5-14

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
48.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Nu recomand! (...) Pensiunea invechita, degradata!

TIPĂREȘTE

Pensiunea are o locatie buna, cu peisaje frumoase, retrasa de la sosea. Are diverse facilitati (teren de fotbal, baschet, zona de tras cu arcul, balansoare, hamace, foisoare frumoase, zona de gratar, un mic iaz amenajat, langa foisoare o platforma maricica betonata care se poate transforma intr-o zona de dans in cazul in care doriti o seara cu dans, o zona pt foc de tabara).

Facilitatile prezentate sunt singurele atuuri ale pensiunii. Pensiunea e in stare destul de avansata de degradare pt ca nu s-a investit deloc in ultimii ani. Balcoanele nu sunt functionale pt ca sunt facute din scanduri subtiri care au putrezit intre timp, proprietarul a scos clantele de la usile balcoanelor pt nu putea iesi pe balcon si a te prabusi cu acesta. In camere curatenia e facuta superficial. Lenjeria de pat parea cat de cat noua si curata, in rest totul prost intretinut si curatat. Servirea in restaurant este facuta probabil de niste localnici sau rude ale patronului, cam neprofesionisti. Oamenii isi dau interesul, dar sunt terorizati, cred eu, de patronul hapsan si dictator, sub aceasta teroare aparand greselile in servire. Patronul incearca sa fie amabil cu clientii, dar la sfarsitul sejurului isi da arama pe fata si incearca sa-ti bage pe gat diverse costuri neasteptate. E genul de patron care vrea sa nu piarda nici un cent, dar care nu-si sa seama ca-si da singur la valiza si ca pierde mai mult: unu, clientul nu va mai reveni, doi clientul nemultumit nu va mai recomanda pensiunea sub nici o forma, ba dimpotriva o ca ponegri cat se poate de mult.

Nu recomand aceasta pensiune deloc din cauza proprietarului care este un (...) personaj care nu are ce cauta in turism si alimentatie publica.


[fb]
---
Trimis de DeliaSofia in 15.09.19 21:06:47
Validat / Publicat: 15.09.19 23:35:14

VIZUALIZĂRI: 1236 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (DeliaSofia); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[15.09.19 23:34:58]
»

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 70&ridAnt=96731

1953
[01.10.19 11:09:42]
»

Dupa ce ati scris dumneavoastra in introducere toate sunt bune si frumoase cu exceptia patronului.

Dupa cum stiti, dumneavoastra, inainte de a va prezenta la pensiune m stabilit programul si meniul de comun acord. Prin mesaj e-mail mi-ati cerut in ultimul moment sa amanam cina si sa o servim la pranzul de a doua zi, deoarece veti aduce un porc pe care sa- l pregatiti la protap. Am acceptat acest lucru fara pretentii financiare in plus cu toate ca check-out-ul se face pana la ora 11 si nu dupa ora 4 asa cum s-a intamplat.

Ati solicitat si o ciorba de vacuta si una de burta la alegere pentru toti participantii la eveniment lucru ce a creat automat conform intelegerii, costuri suplimentare de 14 lei/perslei/pers In urma discutiilor in cadrul grupului ati solicitat la ora 11.30 renuntarea la ciorba care era deja aproape gata, urma sa fie servita la ora 13.00. Cu toate ca ciorba s-a pregatit si pentru persoanele care au plecat inaintea servirii pranzului si nu am fost anuntati in timp util, am acceptat sa se plateasca doar ciorbele care s-au consumat, lucru care v-a deranjat. Ati fi dorit ca cele consumate sa fie din partea casei, deci ne impuneati alte conditii fata de cele stabilite anterior. Nici un moment nu vi s-a vorbit urat sau rastit ci doar vi s-a spus pe un ton firesc ca trebuiesc platite ciorbele comandate si consumate. Nu cred sa fie vina mea faptul ca nu ati anuntat participantii la eveniment despre costurile pt consumatia suplimentara.

Nu cred sa va faca cinste improscarea cu noroi a hotelierului pentru propriile scapari

Eu nu am avut pretentii suplimentare ci dimpotriva am acceptat gratuit prelungirea sejurului cu 5 ore, de la ora 11.00 la ora 16.00

Pacat, toata lumea a fost foarte multumita ba chiar mi s-au cerut carti de vizita pentru eventuale rezervari ulterioare

Va astept cu drag si cu alta ocazie


NB 1953 este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
DeliaSofiaAUTOR REVIEW
[01.10.19 21:50:49]
»

@1953: Situația a fost in felul urmator: după câteva apeluri telefonice în care am discutat diverse aspecte referitoare la micul nostru sejur la pensiune, am așternut negru pe alb într-un prim mesaj pe e-mail tot ce discutasem anterior la telefon: număr de persoane din grup, ce tip de camera (dubla / tripla), ce meniu.

Ne-am cazat in regim pensiune completa, cu solicitarea de a muta masa de seara (cina) a doua zi la prânz întrucât la cina am dorit să ne pregătim un purcelus la protap. In mesajul trimis pe e-mail, pentru prânzul de a doua zi, notasem si ce fel de ciorba dorim să servim. Precizez pt. cititori ca diferenta de meniu între cina si prânz este ca la prânz se serveste in plus o ciorba.

Proprietarul pensiunii ne-a transmis că ciorba de a doua zi nu intra in pretul discutat si ca daca totusi dorim ne poate pregăti si servi contra 14 lei / porție. I-am raspuns ca discut cu grupul si ca daca dorim revin cu un mesaj scris. Nu am revenit cu mesaj scris întrucât nu au fost doritori.

Mai departe, povestea e urmatoarea: la masa de prânz de a doua zi o parte din grup a comandat ciorba pt. ca cineva le-a spus că au posibilitatea de a opta pt felul 1 in loc de felul 2 (grupul nostru spune că personalul din restaurant le-ar fi spus, eu personal nu pot sa confirm pt ca nu am auzit).

La plecare, cand sa achitam si diferenta rămasă de achitat (anterior achitasem 30% din valoarea totală a sejurului), ne-am trezit ca proprietarul ne mai cere sa-i achitam 546 lei reprezentând c/v ciorbelor. I-am explicat că nu asa a fost înțelegerea, dar a fost de neînduplecat. Ne-a scazut într-un final din cei 546 lei o parte (182 lei) pe motiv că nu au fost servite toate portiile întrucât o parte din grup plecase deja. Ni s-a precizat că a fost astfel facut un gest de generozitate, ca putea sa ne impute toata cantitatea ca dansul nu are cui sa o mai vanda neavand clienti, duminică dup-amiza fiind.

Sincer, nu stiu daca a fost o neînțelegere in comunicare sau daca e o practică uzuala, o modalitate de a mai vinde ceva in plus. Dar citind celelalte review -uri ii las pe cititori să tragă concluziile.

Referitor la bonusul de 5 ore (de la 11:00 la 16:00)... Acum am aflat ca ora de check-out a fost 11:00, n-am discutat niciodată acest aspect. Dar ora 16:00 ne-a prins în pensiune după ce 1-1 1/2 ora am discutat pe tema ciorbelor buclucase si am asteptat întocmirea facturii si a chitantei.

Despre cărțile de vizita... asa e, o colega din grup a solicitat însă e posibil sa nu o folosească niciodata după happy-end-ul avut. Păcat!

Pentru proprietar: daca doriti sa aveti succes si turiștii sa revina si mai mult sa recomande mai departe, va trebui să vă schimbați. Într-o piață concurențială cum e in zona Bran, nu puteti rezista, nici măcar supravietui băgând pe gât clientilor ceea ce nu se cuvine, in disperarea dvs de a nu pierde nici un ban.

1953
[02.10.19 23:03:15]
»

@DeliaSofia: Nu doamna, nu incercati sa va fofilati. Ati scris negru pe alb, redau textul trimis prin e-maill:

" Buna ziua,

pentru camere:

9 familii, fiecare familie compusa din 2 adulti si 1 copil

2 familii, fiecare compusa din 2 adulti

2 familii, fiecare compusa din 1 adult si 1 copil

2 familii, fiecare compusa din 2 adulti si 2 copii - acestia ar dori 2 camere duble de familie

3 copii fara insotitori adulti (puteti sa-i cazati intr-o tripla)

O zi buna

---

În mie., 11 sept. 2019 la 12:29, (...) a scris:

Buna ziua,

pentru Sambata 14 septembrie 2019 revenim cu detalii, asa cum am discutat ieri la telefon.

Dorim 18 camere duble si una tripla.

Vom fi 30 adulti si 16 copii peste 5 ani, dar mai mici de 14 ani.

Din meniurile pe care ni le-ati trimis am ales asa:

Pranz 14.09

Ciorba de burta si ciorba de pui. Adultii prefera ciorba de burta, iar pentru copii dorim ciorba de pui. Puteti pregati ciorba de pui un pic mai mult ca sa acoperim si adultii care nu vor ciorba de burta.

Friptura mixta (porc, pui) la tava cu cartofi prajiti si piure. Unii vor piure, unii vor cartofi prajiti. + Salata

Clatite si papanasi.

Mic dejun 15.09

Omleta, telemea (DE VACA, nu de oaie va rugam), sunca, rosie, unt, gem, ceai, cafea.

Pranz 15.09

Ciorba de burta si ciorba taraneasca. Adultii prefera ciorba de burta, iar pentru copii dorim ciorba taraneasca. Puteti pregati ciorba taraneasca un pic mai mult ca sa acoperim si adultii care nu vor ciorba de burta.

Tochitura + mamaliga + muraturi

Placinta cu mere

Referitor la bauturi: pretul de 50 de lei este pentru camera sau de persoana?

Multumim"

---

Asa ca nu sunt eu de vina ca nu ati comunicat colegilor diferenta de pret

Recititi e=maill-ul si va veti convinge ca nu a mea este vina ci va apartine

In alta ordine de idei nu inteleg aprecierea notata cu... Nu ati fost tratata cu nici un fel de ocara sau nici macar nimeni nu a ridicat vocea. Vi s-a explicat cu foarte mult calm faptul ca o comanda data la un restaurant in scris nu poate fi contramandata dupa ce preparatul este deja gatit. In plus nu ati platit decat ciorbele pe care le-ati servi si nimic mai mult

Deci am cerut plata pentru ce s-a comandat si nimic in plus. Nu eu doresc sa incasez in plus farta de ceea ce s-a comandat ci dumneavoastra va contraziceti comanda facuta in scris

Cu toata supararea dumneavoastra sa stiti ca nu va face cinste o astfel de atitudine. Ceea ce comandati se plateste daca acea comanda nu a fost contramandata in timp util

Aveti dreptate, cei care vor citi acest review precum si aceste ecouri isi vor da seama de realitate

Pentru ca am ajuns la sfaturi, nu mai improscati cu noroi tot ce va apare in cale. Discerneti si faceti-va autocritica

Multumesc, si va doresc tot binele din lume.

Va astept oricand cu placere la pensiunea noastra. Cu exceptia atitudinii dumneavoastra de ocolirea adevarului tot grupul s-a simtit minunat, iar pentru mine asta conteaza cel mai mult.


NB 1953 este (sau a fost) reprezentant al unității
DeliaSofiaAUTOR REVIEW
[03.10.19 09:00:55]
»

@1953: Dvs ati copiat din corespondenta de pe e-mail cateva informatii care va avantajeaza sa le prezentati. Ce nu spuneti este ca, ulterior acestor mesaje de pe e-mail, au avut loc si discutii telefonice care au modificat datele problemei.

V-am spus telefonic ca revin cu mesaj scris daca dorim ciorbele contra cost de a doua zi. Nerevendind cu mesaj scris e clar ca n-am dorit ciorbele si e la fel de clar ca n-am nici o dovada s-o prezint, asa cum ati procedat dvs.

Dvs ati speculat acest lucru ca sa scapati de ciorba pregatita in plus pentru ziua de dinainte, cred eu.

Dac-ati fi fost corect si ati fi vrut ca nici dvs sa nu ramaneti cu mancare in plus si nici noi, clientii pensiunii, sa nu ne simtim pacaliti, ne-ati fi contactat ori inainte (vazand ca nu venim cu un raspuns pe mail) ori chiar in timpul sejurului in pensiune ca sa clarificati daca dorim sa servim contra cost ciorba.

"Ati mers pe burta" si la final ne-ati " trantit-o" iar acum pozati in victima incercand cumva s-o dati in favoarea dvs.

Referitor la faptul ca ne-am simtit bine: este adevarat, suntem un grup frumos si am facut tot posibilul sa ne simtim bine, nu este meritul dvs.

Trebuie sa precizez totusi, ca nu ar fi cinstit altfel, ca nu ne-ati deranjat cu nimic cat am fost cazati la dvs, ca ne-ati permis sa acultam muzica si sa dansam pana in noapte tarziu, ca le-ati permis copiilor sa se joace cu poneii de la pensiune, ca ne-ati permis accesul in toate facilitatile pensiunii... dar astea fac parte din pretul platit pe cazare.

Recomand viitorilor clienti sa puna totul negru pe alb cand isi negociaza conditiile de cazare! Totul! Totul!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
1953, DeliaSofia
Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Coroana Reginei [Predeluț]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034339189529419 sec
    ecranul dvs: 1 x 1