ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.05.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
    DIN: București
    ÎNSCRIS: 07.04.10
    STATUS: PREMIUM
    DATE SEJUR
    MAY-2010
    DURATA: 5 nopți
    cuplu fara copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    80.00%
    Mai degrabă mulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    70.00%
    Satisfăcător
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    PLAJA şi MAREA:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    85.00%

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    la PMM* = 27 EUR
    *PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

    TIMP CITIRE: 1 MIN

    Liniste, brazi, aer curat...

    TIPĂREȘTE

    Am fost la Valea Mariei de Rusalii, pentru un concediu de 5 nopti.

    Drumul:

    Drumul este foarte bun, venind din Ramnicu Valcea; a doua intrare pentru Novaci este cea mai buna, se intra direct pe Transalpina - drum excelent, refacut de curand. Peisajul este minunat pana se ajunge la pensiune.

    Pensiunea:

    Situata la intrarea in statiune, in stanga drumului principal. Are o pozitie excelenta, de la terasele spatioase se vad peisaje superbe (mai exista zapada).

    Brazi sunt pana in spatele pensiunii, practic tot ce vezi sunt brazii si muntii; este foarte multa liniste, se aud doar pasarile.

    Cazarea:

    Camerele sunt foarte mari, spatioase, cu terase imense. Baia este spatioasa, utilata cu ce e nevoie. Din pacate in primele 3 nopti am avut probleme cu apa calda, care a lipsit - a fost nevoie sa discutam in fiecare seara cu domnul care se ocupa de centrala (pe lemne, de aici si problemele). In ultimele 2 nopti totul a fost in regula - partea buna e ca s-a rezolvat intr-un final. Prosoapele si asternuturile nu au fost schimbare niciodata in cele 6 zile - lucru care ma surprinde, mai ales dupa ce am citit celelalte pareri.

    Restaurantul:

    Mancare excelenta, totul facut acolo (inclusiv painea) ; privelistea din restaurant este superba. Mici probleme la servire si la calculul notei, dar fara sa strice impresia generala.

    Imprejurimi:

    Se poate ajunge destul de usor la Targu Jiu, drumul este foarte bun. La Pestera Muierii, desi e drum din Novaci, cel mai bine se ajunge din drumul principal Valcea-Targu Jiu. Statiunea Ranca este in dezvoltare, dar este linistita; Transalpina se continua dupa statiune spre munte, oferind peisaje superbe.


    [fb]
    ---
    Trimis de irma_ro* in 31.05.10 15:34:43
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în RÂNCA.
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2405 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    54 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (irma_ro*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 foc de tabara in prima seara - o surpriza placuta
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4400 PMA (din 8 voturi)
    NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 27.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    54 ecouri scrise, până acum

    dannek
    [31.05.10 15:53:28]
    »

    Cum se poate a sa lipseasca apa calda 3 zile citez din autor"Din pacate in primele 3 nopti am avut probleme cu apa calda, care a lipsit - a fost nevoie sa discutam in fiecare seara cu domnul care se ocupa de centrala (pe lemne, de aici si problemele) "

    Dece a trebuit sa discutati 3 zile la rind, daca aveati numai 3 zile sejur ce va facea-ti ducea-ti praful de la Ranca acasa.

    In caseta tehnica ai scris 5 nopti si cred 6 zile.

    Nu prea inteleg toata lumea (buna) numai 100% super multumiti fara macar un regret ca au fost acolo, scrise mai deunazi si acum surpriza 3 zile fara apa calda si lenjeria nu stiu cind se schimba dar prin Grecia, Turcia sau alte tari la 3 zile maxim dar si cind este nevoie.

    Bine ca sa rezolvat pina la urma macar scuze de situatia creeata ati primit.

    Asa era etic din partea lor

    irma_ro*AUTOR REVIEW
    [31.05.10 16:16:54]
    »

    In fiecare seara apa calda "a aparut" pana la urma. Cum am explicat mai sus, fiind centrala cu lemne, trebuia sa fie cineva langa ea sa vada cand se termina apa; asta a fost si problema;

    Partea buna - dupa ce am spus, cazanul a fost "aprins", si in maxim 45 minute a fost si apa calda; scuze au fost de fiecare data, si cum am spus, in ultimele 2 seri nu au mai fost probleme.

    Da, am stat 5 nopti - 6 zile.

    Valentina69
    [31.05.10 16:31:07]
    »

    si noi am fost acolo de Rusalii dar nu am avut probleme cu apa calda, poate am urcat noi in camera mai tarziu, dar nu au fost probleme, rog si ceilalti colegi care au mai fost sa confirme. Sincer Irma (cred ca sunteti cei din Bucuresti) mi se par cam carcotase afirmatiile tale pentru ca nu cred la noi sa fi schimbat prosoapele si la voi nu. Apoi servirea la restaurant a fost impecabila, nu cred ca ai stat mai mult de 10min sa astepti mancarea sau ce ai comandat, si cu calculul notei chiar nu cred.

    O zi buna

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    acapulco
    [31.05.10 16:34:37]
    »

    Interesant din toate punctele de vedere.

    Bine macar ca dupa ce avenit si apa calda au venit si scuzele.

    Sa inteleg ca era-ti singura familie din vila, sau la ceilalti ajungea apa calda si la voi numai dupa ce vorbea-ti cu fochistul????

    Deci sa inteleg ca apa calda a intirziat nu ca a lipsit??

    Iar la 4 stele nici nu trebuia sa mai precizezi situatia cu lenjeria este deranjant sa stai 5 zile cu aceleasi prosoape sau mai ales cearceafuri.

    Eu am patit asa ceva prin Grecia dar la 2 stele.

    irma_ro*AUTOR REVIEW
    [31.05.10 16:42:10]
    »

    Nu eram singura familie; am avut camera la etajul 2, si initial ne-am gandit ca asta poate fi unul din motive - apa nu ajunge atat de sus; dupa ce am vorbit cu fochistul am lamurit insa cauza problemei;

    Apa a intarziat - nu a lipsit; a fost insa neplacut ca in jur de 9-10 seara trebuia sa cobori prin frig sa rezolvi problema

    irma_ro*AUTOR REVIEW
    [31.05.10 16:58:13]
    »

    @Valentina69:

    Noi am avut problemele cu apa in jurul orelor 21-22 - doua nopti; 22:30 o noapte: am asteptat pana la ora 0:20 cand am reusit sa facem baie;

    Prosoapele nu au fost schimbate niciodata; nici asternuturile (am si precizat ca sunt surprinsa de acest lucru)

    Noi am cerut nota de fiecare data - de cateva ori nu au fost trecute produsele consumate pe nota; de 2 ori a fost calculata gresit ( in - pentru pensiune);

    O zi buna

    georgiana
    [31.05.10 18:07:21]
    »

    Eu cred ca daca s-ar fi omis camera ta, atunci cand trebuiau prosoapele schimbate, nu era mai bine, discret sa le fi spus acest aspect si sa se rezolve de la sine situatia, decat sa... ??? Crezi ca te-ar fi refuzat?

    Nu stiu de ce, dar am anumite rezerve ca relatarile tale nu sunt atat de reale, tinand cont ca ati fost in aceesi perioada cu restul colegilor pe care ii stiu, ii stiu si pe patroni, cat de mult se implica.

    Stii ca familia Maria a refuzat sa vina la intalnirea site-ului din Ungaria, care a fost de Rusalii, tocmai ca sa ramana in pensiune, sa se poata ocupa cum trebuie de bunul mers al treburilor, tinand cont ca are oaspeti de la AFA?

    Eu refuz sa cred ca oamnii acestia inimosi nu-si trateaza oaspetii cum se cuvine!

    Si inca ceva... mi se pare ciudata ''harnicia'' ta din saptamana cand ai castigat premiul de la Ranca si apoi... liniste deplina!

    Astept sa mai confirme si altii ceea ce ai spus si doar atunci vei avea credibilitate!

    Sper ca bunul lor simt si buna crestere sa nu-i impiedice sa fie sinceri!

    irma_ro*AUTOR REVIEW
    [31.05.10 19:19:45]
    »

    pana in ziua 3 am asteptat schimbarea prosoapelor; dupa aceea mi s-a parut inutil sa mai cer acest lucru;am scris despre asta in ideea ca va fi util pe viitor; harnicia se datoreaza faptului ca atunci am descoperit site-ul; cum nu am mai plecat de atunci, a aparut si pauza...

    georgiana
    [31.05.10 19:42:03]
    »

    @Irma ro,

    Deci, 3 zile te-a preocupat schimbarea prosoapelor, iar a 4, si a 5 a... ''ti s-a parut inutil'' sa spui, te-ai gandit ca e mult mai bine sa ''te razbuni'', scriind ceva de rau aici, ca sa incerci sa le strici imaginea reala a serviciilor de la pensiune, celor care ti-au deschis usa si te-au primit ca pe-un musafir!

    Oare atat de rau a fost?

    Ai idee cum se vor simti oamenii aceia cand vor citi aici ce ai scris tu? Ai putea sa le mai treci pragul,cu alta ocazie?

    Imi vine mie sa las capul in jos, in locul tau...

    Sanziana
    [31.05.10 19:44:12]
    »

    @Georgiana, nu imi place sa te contrazic tocmai pe tine, care imi esti draga dar:

    1. mi se pare normal ca proprietarii unei pensiuni sa fie la respectiva locatie cand au musafiri, nu cred ca cei de la Valea Mariei au facut cuiva un serviciu neplecand de Rusalii undeva, este interesul lor in calitate de hotelieri mai ales cand au turisti castigatori ai unui concurs de pe un site de profil de pe urma caruia ei beneficiaza de reclama

    2. lucrez la o firma de instalatii (si crede-ma ca, catusi de putin ma pricep) iar variantele sunt: oricat de mare ar fi boilerul producator de apa calda la un moment dat se cam termina apa si dureaza ceva pana se reincalzeste, in cazul de fata ora la care respectivul user a semnalat lipsa apei fiind una destul de tarzie, , deci fiind logica explicatia: au facut toti baie din pensiune si cand au incercat ei se cam terminase

    3. nu pot sa cred ca e adevarat ceea ce tu insinuezi, si anume ca a scris doar ca sa castige respectivul premiu doar ca sa intre dupa aia sa ponegreasca pensiunea.

    Cat despre lenjerii si prosoape, haideti sa fim cu totii seriosi, acasa schimbati lenjeria o data la cateva zile? intradevar la 4 stele este un must dar si acolo mi se pare absurd atata timp cat nu ati patat-o sau murdarit-o cu ceva, in conditiile in care sejurul dureaza mai putin de o saptamana

    PS sunt ferm convinsa ca d-l proprietar al pensiunii va lua aceasta critica ca atare si va sti ce sa ii raspunda celui nemultumit,deci nu ar trebui sa te simti tocmai tu prost ,Georgiana care ai fost deschizatoare de drumuri ptr Ranca

    molko*
    [31.05.10 19:51:18]
    »

    sanziana mi-ai luat vorbele din gura. Felicitari pt ecou!

    mirelutza
    [31.05.10 20:43:52]
    »

    Acum cateva saptamani am primit cartonas (rosu parca) pentru ca m-am legat de o fetiscana care din toata Viena nu a vazut decat un... snitel... ; adica am facut-o Proasta, ... E pacat draga imra, ca din tot efortul concertat al fam. Maria impreuna cu Cornel sa nu vezi decat... niste prosoape si... adica mici inadvertente! Ai laudat putin peisajul si cam atat.

    Te rog sa-mi indici un singur site romanesc unde poti primi sejur gratuit la o pensiune de 4 stele clasandu-te, de ex. , si pe locul 40 intr-un anumit top... si eu il inghit cu tot cu megabitii lui cu tot. Prin aceasta gaselnita ingenioasa (geniala chiar) de a nu primi premiu 8 saptamani dupa ce ai primit deja unul, Cornel ofera astfel posibilitatea alocarii de premii la cat mai multi useri, indiferent de locul pe care sunt clasati.

    Aropo, tu imra draga, pe ce loc erai in acea saptamana cand ai primit acest premiu oferit tie de Cornel, te asigur, cu multa bucurie?

    Eu iubesc familia AFA, acest site si acest om extraordinar care l-a creat... pentru ca asta dovedeste ca inca mai sunt romani de calitate in tara noastra draga, nu numai profitori si carcotasi aroganti carora niciodata nimic nu le convine...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    webmasterXY*
    [31.05.10 21:02:54]
    »

    @mirelutza, deoarece acest schimb de replici degenereaza in ceva ce nu face cinste acestui site, ma vad nevoit sa pun pauza si sa lamurim anumite aspecte:

    -@imra ro nu a facut decat sa isi exprime punctul de vedere despre o anumita locatie

    -nemultumirile la aceasta adresa cred ca cel mai in masura sa le clarifice este proprietarul pensiunii si nu tu sau alt user care se crede indreptatit din nu stiu ce motive

    -se pare ca pana la urma cartonasul l-ai luat pentru o abordare nepoliticoasa a unui alt user care tie personal nu iti face cinste si nu as vrea sa se intample din nou

    -cu totii iubim acest site si pe membrii comunitatii sale, tocmai de aceea nu putem sa ne improscam unii pe altii cu noroi din varii motive

    @all: haideti sa ne limitam strict la impresii despre aceasta locatie fara a face o intreaga polemica despre cine a castigat, pe merit sau nu, un anumit premiu, nu e locul, aveti forumul pentru acest lucru

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mirelutza
    [31.05.10 21:12:59]
    »

    Ok web , am inteles ....

    any*
    [31.05.10 21:28:55]
    »

    Doamnelor si domnilor, ca sa nu gresesc si sa supar pe stimatii mei colegi de discutii, am cautat pe net [ca tot se poarta... asa am invatat]si am gasit urmatoarele: comform Normelor de igiena, se stipuleaze in ordinul ministrului sanatatii nr102/1993 si 536/1997 ca in unitatile de cazare clasificate la 4 si 5 stele "... lenjeria si prosoapele se schimba la doua zile iar halatele la 3 zile..." asadar, profesional, turistic vorbind, trebuiau schimbate sau macar sa fi intrebat daca se doreste schimbarea lor, mai ales ca era si "seful"acolo si se si stia ca Irma era din AFA... se mai intampla... insa in nici un caz nu trebuie pusa problema, "nici acasa nu schimbi lenjeria asa de des... ce Dumnezeu, esti la o pensiune de 4****... sunt curioasa, Irma, daca se intra in camera ptr. curatenie [aspirat, cosul de gunoi], pentru a va povesti ce am patit in Scotia cu prosoapele din baie... de, noi, balcanicii. Sper ca nu am suparat pe nimeni am incercat sa fiu cat mai obiectiva.

    georgiana
    [31.05.10 21:34:35]
    »

    Eu chiar sunt curioasa sa aflu adevarul gol-golut! Deci @Valentina 69 a fost in aceeasi perioada acolo si a avut norocul sa fie mereu totul in regula, iar @Irma_ro, doar ghinioane? Nici apa calda, nici prosoape schimbate, nici lenjerie schimbata, nici servire in regula, nici nota de plata corecta??? Ma intreb cum de ai dat notele acelea la evaluare? Te cam contrazici singura!

    webmasterXY*
    [31.05.10 21:44:27]
    »

    @mirelutza, este (sper) pentru ultima oară când îţi atrag la modul cel mai serios atenţia: lasă în pace pe ceilalţi utilizatori. Nu eşti 100% de acord cu ideile, modul lor de prezentare etc., ai posibilitatea de a-ţi expune civilizat punctul de vedere. Dar strict legat de ceea ce nu agreezi! Încearcă te rog să patrunzi un pic în filozofia anglo-saxonă a lui 'live and let live'. Şi cartonaşul ăla n-a fost roşu, că acum această discuţie n-ar mai fi avut loc. Dar următorul, dacă va fi...

    Mulţumesc,

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    divio*
    [31.05.10 22:08:26]
    »

    @all:

    nimeni nu a cerut ca irma_ro sa aiba parerea 100% cu a celorlalti turisti care aufostacolo,

    insa nici nu este cazul sa-i dati in cap, doar fiindca a emis o parere/pretentie (din punctul ei de vedere justificat, din punctul altora exagerat).

    @valeamariei inca se lasa asteptat cu clarificarile care ar putea limpezi apele si linisti spiritele deja incinse...

    lizuk
    [31.05.10 22:24:43]
    »

    irma, eu consider ca ai prezentat corect experienta ta la aceasta pensiune. Inca n-am ajuns pe-aici, dar cand voi ajunge cu siguranta voi avea pretentia sa am apa calda fara sa cer asta expres, sa primesc nota calculata corect fara sa atrag nimanui atentia si sa fiu macar intrebata daca doresc sa-mi fie schimbate prosoapele (pe care nici acasa nu le tin 6 zile). Si toate astea o sa le vreau pentru ca sunt un turist cazat la ei, si nu pentru ca scriu pe A. F. A si trebuie sa fiu tinuta-n palme pentru asta.

    In alta ordine de idei, cred ca atunci cand avem ceva de comentat despre un hotel/pensiune trebuie sa o facem gandindu-ne la turistii care vor plati sa ne "calce pe urme" si nu sa ne abtinem gandindu-ne la sentimentele proprietarilor.

    irma_ro*AUTOR REVIEW
    [31.05.10 22:42:43]
    »

    am incercat sa fiu cat mai corecta in tot ce am scris;

    "harnicia" initiala de pe site se datoreaza faptului ca atunci a fost momentul cand am descoperit acest super site, si m-am simtit nevoita sa postez pareri despre pensiuni/hoteluri la care am fost pana atunci;

    cum din acel moment si pana in prezent nu am mai fost plecata, nici prea multe review-uri nu am avut cum sa scriu;

    de asemenea nu vreau sa se inteleaga ca nu mi-a placut sejurul-voi reveni cand voi avea ocazia la aceasta pensiune; am semnalat doar problemele intampinate de noi si nimic mai mult; cum am spus, in final s-a gasit mereu o rezolvare si a fost totul ok - asta e si ceea ce conteaza - sa fie cineva dispus sa iti asculte problemele atunci cand apar si sa incerce sa le rezolve-asta s-a intamplat

    multumesc.

    mirelutza
    [31.05.10 22:53:36]
    »

    Cum sare cineva pe mine nu se intampla mai nimic, cum sar eu pe cineva doi web ma mustruluiesc. Am inteles, o sa ma abtin de acum in colo sa mai critic pe cineva... voi acorda bucuroasa puncte la review-urile care imi plac si in rest voi da clik mai departe fara sa-mi mai manifest vreo nemultumire personala; daca asta e politica o voi respecta ; nepasarea e mai usoara decat sa iei atitudine ; te rog nu puncta .

    webmasterXY*
    [31.05.10 23:05:11]
    »

    @ mirelutza, poţi te rog să arăţi cine, unde, "a sărit pe tine"? Eu am senzaţia că exagerezi... dar dacă tu vezi altfel, arată-ne rogu-te şi nouă.

    Mulţumesc,

    PS aş prefera printr-un mesaj privat, ca să lăsăm topicul opiniilor turistice.

    mirelutza
    [31.05.10 23:19:31]
    »

    Ar insemna sa intru in polemica... hai sa terminam... sunt eu o Exagerata si gata; sterge toate ecourile mele la acest review si toate punctele primite la ele, ... daca se poate... si Servici usor in continuare, sa nu mai ai parte in aceasta noapte de una ca mine care a indraznit sa va laude deschis eforturile... criticand pe altcineva, recunosc;

    in fine... punct!

    valeamariei
    [01.06.10 00:52:57]
    »

    "E greu să ajungi în vârf, dar e şi mai greu să te menţii” spunea un intelept;

    si pentru ca stiam asta, niciodata nu m-am lasat influentat de ultimele comentarii laudative de pe acest site, spre a calca mai incet pedala acceleratiei, ci din contra daca cititi un ecou de-al meu la revieul colegului de site valimi, o sa vedeti ca am dreptate.

    Revenind la unele probleme neplacute intampinate la pensiune de fam irma_ro, as dori sa fac urmatoarele precizari asigurandu-va de toata sinceritatea:

    1. in prima seara, adica Luni, a fost focul de tabara; apoi toata lumea s-a intors de la foc si s-au bucurat mai mult de dus; probabil dansii au fost ghinionistii care au intrat mai tarziu sub dus; intradevar, dupa cum spunea si sanziana in Ranca nefiind gaze, inertia reincalzirii pe lemne a apei din boiler este mai mare;

    Mi-a adus la cunostinta sotul d-nei ***** (irmei_ro) despre inconvenient iar eu personal nu m-am culcat in seara aceea pana nu l-am anuntat telefonic pe domnul de la et 2 ca s-a rezolvat problema si ca a reaparut apa calda la robinet;

    2. A doua zi (Marti) eu nu am mai fost la cabana pentru ca plecasem la Craiova dimineata, insa Miercuri am lasat balta treburile din Banie si am venit de urgenta la Ranca intrucat fochistul s-a imbolnavit grav si a fost luat cu salvarea (dl Vasile Tudor membru pe AFA, fiind de fata poate confirma) ; am angajat de urgenta alt fochist din Novaci care este si in prezent. Toata aceasta rocada depinzand de venirea mea de la 150km, a durat cateva ore, dar aici pot sa certific faptul ca daca in jurul orelor 17-20 o fi fost apa mai calaie, la ora 22 era la 60 grade;

    Revenind la perioada cat am lipsit pot spune ca m-am intalnit cu toti turistii din pensiune, inclusiv cu familia irma si nu au acuzat ca in seara de Marti n-ar fi fost apa calda; mai mult, pentru ca stiu ca oamenii in general sunt mai rusinosi cand sunt fata-n fata, pot spune ca a devenit un tic sa-i intreb daca e totul OK, lucru ce l-am facut si cu dansii, dar atunci... fata-n fata, mi-au confirmat ca totul este OK... !

    sa continuam cu restul problemelor:

    intr-o seara sotul d-nei ******* mi-a adus la cunsotinta ca fata uitase sa treaca pe nota de plata din graba o ciorba si inca ceva;

    s-a rezolvat;

    consider ca a uita sa treci ceva pe o nota este justificabil, ca de, se ma pote uita; inadmisibil este sa treci in plus, ca atunci nu mai este vorba de uitare;

    in legatura cu calculele, de asemenea se poate gresi, dar ele fiind detaliate se verifica de ambele parti si se ajunge la consens;

    odata sotia fiind de fata, s-a gresit in defavoarea pensiunii; a doua data nu stim de ea, dar nu o excludem; bine ca s-a rezolvat!

    oricum ne cerem scuze!

    la sosire, Luni, dansii au precizat ca stau doar pana Vineri, in total 4nopti;

    fac o paranteza si precizez ca in seara asta am sunat camerista (mai mult de atat nu mai aveam ce face, faptul fiind consumat in acest moment) si mi-a spus ca a intrat zilnic in camera respectiva ca in toate camerele dealtfel pentru a schimba cosurile de gunoi, a da cu aspiratorul si a sterge praful;

    in legatura cu prosoapele, regula stabilita prin regulament este ca acestea sa se schimbe zilnic daca se impune sau obligatoriu la doua zile; din discutie nu-si mai aminteste exact ce s-a intamplat in zilele de Marti si Miercuri, insa a confirmat cu toata convingerea ca Joi dimineata cand a intrat in jurul orelor 10. 30-11. 00, intamplator a gasit cuplul in camera (ceea ce ii rog sa-l confirme sau nu) si dupa ce s-a scuzat justificandu-si prezenta a intrebat daca au nevoie de ceva sugerandu-le chiar inlocuirea prosoapelor;

    a primit raspunsul negativ si s-a retras, crezand ca Vineri camera se elibereaza; Joi seara dansii au anutat ca prelungesc sejurul pana Sambata precizand ca achita prima noapte din weekend;

    cam asta este ce am putut afla in legatura cu problema prosoapelor; personal nici eu nu sunt destul de lamurit; mi-e necaz ca nu mi s-a adus la cunostinta la momentul respectiv;

    in tot cazul, la despartire dat fiind ca existasera acele mici imperfectiuni (evenimentul cu apa calda caci la data aceea nu stiam si restul neplacerilor ce le-am aflat in seara asta), dar observand ca au fost multumiti de sejur neavand nimic de reprosat si promitand ca revin, sotia mea a decis ca noapte solicitata de dansi sa le fie oferita din partea casei ca o compensare;

    As vrea sa stiti ca au mai fost si alte imperfectiuni de-a lungul timpului, chiar daca nu le-a scris nimeni pe aici, dar cu ajutorul celor ca dvs reusim sa trecem peste ele si sa fim mai buni; de fiecare data am incercat sa ne revansam sub o forma sau alta fata de client si mai mult sa invatam din ele, riscul reaparitiei lor fiind mult redus, dar... neeliminat (factorii de franare in orice activitate exista si vor exista, pentru ca nu s-a inventat pana acum perpetuum mobile decat teoretic).

    dupa cele intamplate ezit intre a da cartonas galben sau rosu cameristei; dar credeti-ma dragilor ca pentru a fi impecabil si foarte exigent mergand pana la intoleranta, trebuie sa oferi salarii foarte mari pentru a tine personalul izolat intr-o statiune, departe de familie, sa le oferi cazare si masa care costa unitatea, transport si o serie de alte costuri aditionale care ar trebui sa ridice costurile unei camere la nivelul celor de 4 stele din afara;

    cati vin atunci... ?

    dar cu toate astea eu cred ca prin stilul de lucru cu personalul si abilitatea mea in managementul turismului reusesc sa ma apropi de idealul compromisului pret-calitate pastrand un pret acceptabil si oferind calitatea... asta care este... adica nota 9, 82 per ansamblu.

    multumesc celor care au luat apararea pensiunii total dezinteresat si din tot sufletul!

    propun totusi o concilere a tuturor pe acest site ce au intervenit sub o forma sau alta si personal eu doresc sa raman cu convingerea ca familia irma_ro va pastra remanenta celor 85% mult mai mult decat diferenta de 15%, iar cand in alte locuri pe unde se vor mai plimba si la banii care-i vor plati vor avea pretentii mult mai mari decat la Valea Mariei satisfacute mai mult sau mai putin, isi vor dori sa revina sa-si imbunatateasca curba de magnetizare atrasi fiind de ionii pozitivi din jurul pensiunii.

    da, dar toate acele peisaje superbe, acei ioni pozitivi aflati acolo sus, investitia in sine in acea vale unde se unesc muntii cu norii si unde auzi doar cantecul pasarelelor, pana si zambetul bucataresei Ani, au in culise scrasnet de dinti, munca, lupta cu sistemul si natura si de ce nu chiar lacrimi adesea;

    toate astea le cunosc forte bine cei care au construita ceva in viata lor si continua sa construiasca;

    nu vrea sa indispun pe nimeni sau sa impresionez, ci pur si simplu asta simt cand incer sa finalizez aceasta opinie a mea si daca asta am simtit simt am scris.

    va multumesc tuturor!


    NB valeamariei este (sau a fost) reprezentant al unității
    irma_ro*AUTOR REVIEW
    [01.06.10 08:43:28]
    »

    Multumesc mult.

    Aveti perfecta dreptate, pastrez clar cei 85%... micile probleme se uita in timp...

    Precizez ca discutia cu doamna camerista a avut loc vineri dimineata in jurul orei 11, fiind ultima zi (petrecuta in intregime la pensiune) - dansa a intrebat daca este cazul sa fie schimbate, dar ne-am gandit ca pentru o singura noapte este total inutil sa fie consumata apa pentru niste prosoape folosite doar o data, de aceea am refuzat. Oricum multumesc pentru precizari; nu vreau sa se inteleaga din intregul review ca nu am apreciat foarte tare foarte multe lucruri placute si foarte bine facute de acolo, sau ca nu voi recomanda pensiunea prietenilor care au drum prin Ranca.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    georgiana
    [01.06.10 08:49:44]
    »

    @Irma _ro,

    Ma bucur ca, in final ti-ai amintit ca:

    ''dansa a intrebat daca este cazul sa fie schimbate, dar ne-am gandit ca pentru o singura noapte este total inutil sa fie consumata apa pentru niste prosoape folosite doar o data, de aceea am refuzat. ''

    Dar, era bine daca iti aminteai cand ai scris review-ul, nu dupa!

    Valentina69
    [01.06.10 08:54:18]
    »

    Sunt perfect de acord cu Georgiana, Mirelutza precum si domnul Adelin care a punctat foarte bine.

    Eu pot confirma pentru ca Am fost acolo precum si colegii Ancamariagadea, Dananecula si Daniel35 pe care nu i-am auzit plangandu-se ca nu e apa calda sau nu s-au schimbat prosoapele. Adevarul este ca noi am stat la etajul 1 si poate din cauza asta am avut apa calda fara probleme, chiar in seara cu focul de tabara Luni seara Anca se spalase la par (s-o fi spalat cu apa rece? )de aceea chiar statea cu gluga pe cap sa nu raceasca. Curatenie am vazut ca facea mereu camerista, si nu cred ca a ocolit tocmai camera de la et2 . E pacat sa faci niste afirmatii care pot afecta pe cineva (vezi camerista care acum poate fi data afara) cand poti cere mai ales ca D-ul Adelin chiar ne intreba de 2-3 ori pe seara daca totul e OK. Asa om plin de bunavointa si daruire (chiar ii plce ceea ce face) nu merita recompensat asa.

    georgiana
    [01.06.10 08:59:57]
    »

    @valentina69,

    Da, de multe ori amanuntele ''fac'' viata unui om, dar @Irma_ro e cam tanara, dupa varsta declarata la user cardul ei si mai are multe de invatat!

    S-a gandit ca, plecand de acolo, se ascunde din nou in spatele nik-ului si va scrie doar CAT si CE va dori ea sa vrea sa-si aminteasca!

    M-a intristat un astfel de comportament, sa stiti! E atat de greu sa fim corecti si pe internet?

    Pe mine m-a mirat si faptul ca era de la noi, de pe AFA, cu premiul castigat si nu a comunicat cu restul de colegi, care erau acolo, in aceasta pensiune! Vad ca @Valentina 69, nici nu-si dadea seama cam cine ar putea fi in primele ecouri de mai sus??!!!!

    Dar fiecare cu felul lui de a se integra...ca suntem diferiti, cum zicea Cornel!

    Valentina69
    [01.06.10 09:22:02]
    »

    Exact Georgiana nu am stiut daca sunt colegi de AFA abia in ultima zi am vorbit cu prietenul ei si ne-a spus ca prietena lui a castigat premiu cazare pe nu stiu ce sait dar nu-i stia nickname-ul si la atat am ramas. Atat stiam ca sunt din Bucuresti dupa masina.

    irma_ro*AUTOR REVIEW
    [01.06.10 10:20:29]
    »

    mi-am "amintit" oricum... am precizat asta din comentariile initiale; noi am avut nevoie de apa calda dupa focul de tabara; + ca problema ramane orice ar fi;

    @Valentina69: nu m-am plans niciodata de curatenie, ci de altele; domnul Adelin a confirmat spusele mele, nu stiu ce s-a intamplat cu celelalte camere (cand s-a schimbat si ce) ; faptul ca esti tanar nu cred ca are nicio legatura cu discutia de fata.

    multumesc

    Admin
    [01.06.10 10:44:14]
    »

    da, suntem diferiti, insa, sincer sa fiu, oricate am vazut pana acum, nu ma asteptam ca vreodata cineva sa foloseasca intamplarea ca "s-a gresit nota de plata - in FAVOAREA CLIENTULUI!" in argumentatia scaderii gradului de satisfactie! )

    Sau sa refuze schimbarea prosoapelor, dupa care sa se se planga ca nu s-au schimbat prosoapele!!

    Pentru a nu se intrepreta ca partinire (a sponsorului), las la latitudinea fiecaruia aprecierea gradului de relevanta al acestui review; eu unul mi-am facut insa o parere suficient de clara.

    Valentina69
    [01.06.10 10:47:23]
    »

    Irma eu nu am facut nici-o referire la varsta ta si nici nu ma intereseaza asta

    georgiana
    [01.06.10 10:57:08]
    »

    @Valentina 69, nu tie ti se adresa referitor la varsta, ci mie!

    Pentru ca un turist care da dovada de maturitate in gandire, nu denatureaza adevarul... ca sa ma exprim elegat, sa nu folosesc alt cuvant care ar exprima exact fapta ta, @Irma_ro! Deci domunul Adelin te-a mai lasat fara sa platesti si sambata la pensiune,cu toate ca premiul era doar de duminica pana vineri,dar tu rasplatesti aceasta amabilitate,spund neadevaruri!

    Foarte frumos....asa faci tu cinste acestui site,pentru a carei imagine altii muncesc zi de zi???

    Si eu m-am convins despre relevanta celor spuse in review-ul acesta, iar pe viitor ma voi gandi de 2 ori, inainte sa mai dau click pe vreun review scris de tine!

    irma_ro*AUTOR REVIEW
    [01.06.10 11:14:01]
    »

    Faptul ca s-a gresit... este o greseala indiferent cum e... acum a fost in favoarea mea... alta data poate sa nu fie; s-a mai gresit si alta data la adunari simple, cum a spus si domnul Adelin;

    Schimbarea s-a refuzat dupa 4 zile, cand deja trebuiau schimbate de 2 ori nu?

    Gradul de satisfactie nu a scazut din cauza acelei greseli, ci a cumularii lor.

    @georgiana: relevanta celor spuse de mine a fost confirmata; eu am ajuns la pensiune luni, m-am oferit de 2 ori sa platesc noaptea de vineri spre sambata; inainte de a scrie lucruri incorecte, te rog sa imi spui care din afirmatiile mele reprezinta "neadevaruri"? spusele mele ti-au fost confirmate, deci... credibilitatea este acolo inca fiecare este insa liber sa creada ce vrea, evident.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    georgiana
    [01.06.10 11:24:44]
    »

    @Irma_ro,

    deja imi pierd rabdarea cu tine! Mai sus ai scris ca nu ti s-au schimabat prosoapele si dupa ce ti-a reamintit @Valeamariei, ai recunoscut ca:

    ''pentru o singura noapte este total inutil sa fie consumata apa pentru niste prosoape folosite doar o data, de aceea am refuzat. ''

    Sunt sau nu cuvintele tale?

    Tu crezi ca ne manipulezi cum vrei tu? Sau ca uitam ce ai scris aseara?

    Si cu asta am incheiat orice discutie cu tine si regret amarnic ca mi-am pierdut timpul citindu-ti randurile, cand puteam sa il consum in alt mod mai intersant pe acest site, citind impresii adevarate scrise de oameni adevarati, care iubesc si respecta spiritul comunitatii AFA!

    Sper ca vei reusi, candva, sa intelegi ce am vrut sa spun cu adevarat!

    Admin
    [01.06.10 11:27:59]
    »

    irma_ro: lol, si tu pari sa fii genul care are nevoie sa aiba intotdeauna dreptate - asa ca da, TEORETIC ce spui e corect.

    Insa in practica permite-mi sa am SERIOASE rezerve fata de plangerea cuiva cum ca nu i-au fost schimbate prosoapele dupa ce a refuzat de DOUA ori acest lucru (prima data implicit, spunand ca nu ai nevoie de nimic; a doua oara explicit).

    Si in plus, dincolo de teorie, la fel de ciudata e si plangerea ca s-a gresit in favoarea ta la nota de plata.

    Insa repet, teoretic ai dreptate. Si - pentru ca probabil vei continua - iti spun 'teorie placuta pe mai departe', e ultima mea interventie aici.

    acapulco
    [01.06.10 11:28:24]
    »

    Sa inteleg ca la restaurant nu exista casa de marcat(la 4 stele este musai sa existe), de s-a tot polemizat ca s-a uitat un produs sau a adunat gresitț

    Dar cam asa este mai peste tot, asa ca este de prisos atita tevatura pe marginea acestui lucru.

    Bine ca @irma a fost multumit per total iar administratorul a inteles unele dorinte ale turistilor.

    Nici o data nu o sa multumeasca pe toata lumea indiferent ce ar face.

    Cred ca in majoritatea cazurilor unde sau dat 100% grad de satisfactie imposibil sa fi fost totul perfect, dar de aceea suntem oameni ca sa trecem cu vederea si sa uitam micile nereguli.

    @irma cred ca in viata o sa te lovesti de situatii mult mai grave decit acestea si o sa iti aduci aminte ce frumos la fost la Ranca.

    o zi buna tuturor

    pepsi70ro
    [01.06.10 11:39:51]
    »

    @georgiana, desi iti dau dreptate 100% eu personal nu pot trece cu vederea ceea ce-ai afirmat:

    @Irma_ro e cam tanara, dupa varsta declarata la user cardul ei si mai are multe de invatat!

    Cu siguranta aceasta remarca nu face cinste spiritului AmFostAcolo de care pomenesti si nu clarifica in nici un fel distorsiunile aparute. Doar le amplifica si din pacate in detrimentul Comunitatii noastre. Toti avem de invatat in permanenta, unii este bine sa invete si din greseli si mai ales sa nu le repete.

    Repet, sunt de acord cu tine 100%, pana la aceasta remarca care mi se pare un pic fortata, si care poate genera replici aprinse.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ancamariagadea*
    [01.06.10 11:54:36]
    »

    Mamaaa, ce faceti aici, fratilor? Pai frumos ne sade sa ne contram atata? Am citit ce s-a scris si, eu personal, concluzionez astfel:

    1. @irma_ro si-a spus punctul de vedere la care are tot dreptul, nu-i asa? Suntem oameni, suntem diferiti, vedem lucrurile diferit. Acuma, nu trebuie sa-i dam in cap. La urma urmei, fiecare are dreptul la opinie. Chiar daca noi, restul celor care amfostacolo, nu suntem de acord cu ea, nici nu trebuie sa fim atat de vehementi si sa avem atata incrancenare. La urma urmei, notele sale sunt unele mai mult in favoarea pensiunii decat in defavoara ei.

    2. Domnul Maria a explicat foarte bine ce s-a intamplat. Este de apreciat interventia domniei sale, scuzele, dar si implicarea si sufletul pus in aceasta pensiune. Se pot intampla si lucruri neprevazute, pe care nu le putem controla si cred ca acum si @irma_ro a inteles ce s-a intamplat cu apa calda. Daca la marea majoritate nu au existat probleme si @irma_ro a fost singura ghinionista nota medie a pensiunii ramane tot una foarte buna. Acuma, haideti sa fim seriosi! Perfectiune nu exista, daca pensiunea aceasta avea numai calificative de 100% parea totusi neverosimil, nu?

    3. Eu consider ca discutiile trebuie sa se opreasca aici, tot ce a trebuit spus s-a spus si riscam sa degenereze discutia si sa spunem lucruri mai putin frumoase si e pacat. Haideti sa aratam toleranta si intelepciune!

    4. Eu personal am fost multumita de pensiune (voi scrie poate mai tarziu un review) si pot confirma ca si noi am fost intrebati mereu daca totul e OK, in camere s-a facut mereu curat, camerista s-a intamplat sa vina de doua ori, in timp ce noi eram in camera si, intrebandu-ne daca avem nevoie de ceva, i-am spus NU, asa ca saraca nu ne-a mai deranjat. Doar nu era sa ne bage prosoapele curate pe gat...

    5. Si acum o mica gluma. Dupa cum spune @Valentina69, eu mi-am spalat mandrele plete in prima seara si, cum de obicei pentru acest ritual stau 100 de ani in baie, cred ca mie mi se datoreaza epuizarea apei calde. Asadar, s-a gasit vinovatul adevarat!

    Va rog, din nou, din suflet, nu fiti inversunati! Fiti intelepti si toleranti! Este loc pentru toata lumea pe acest site, nu-i asa?

    Chiar este pacat sa continue aceasta discutie acida.

    Cu drag.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][11 voturi]
    Valentina69
    [01.06.10 12:00:53]
    »

    Bravo Anca frumos zis, sunt perfect de acord

    irma_ro*AUTOR REVIEW
    [01.06.10 12:14:19]
    »

    anca ai perfecta dreptate: am inteles ce s-a intamplat si e firesc;

    acapulco: corect, in final am fost multumiti si s-au inteles problemele noastre

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [01.06.10 12:39:13]
    »

    anca, mai ai putin si NU iei SB la ecou, ca nu s-a inventat; dar era bine sa fi fost...

    valeamariei
    [01.06.10 13:24:38]
    »

    @ acapulco: multa experienta de viata si intelepciune regasesc in ultima parte a comentariului tau!

    asa este!

    ultima fraza chiar m-a senzibilizat, caci stiu ca viata este dura si mult stres e in jur, astfel adesea mi-se intampla sa ma confrunt cu astea din ce in ce mai des;

    imi vine in minte un exempu cald intamplat ieri in piata:

    -cat costa doamna ciresele?

    -15lei kilul

    -sunt de aur, raspund zambind

    imi raspunde urat si gretos, fara sa guste niciun pic ironia;

    -sunteti suparata si nervoasa ca au mers vanzarile prost azi? spun zambind in continuare;

    -hai domne si cara-te d-aci!

    renunt sa mai incerc sa o fac sa gandesca pozitiv si... ma car insa credeti-ma ca am renuntat de mult sa mai gandesc in sinea mea (nicidecum sa ma agit) asa: "ia uite domn'e cum imi vorbeste! si eu sunt clientul ei?!"

    stiti ce am facut?

    m-am dus si am cumparat cirese de la altcineva, dar care tot sictirit mi-a vorbit (e adevarat nu urat) dar nu m-am mai riscat sa glumesc deoarece erau doar doua tarabe si riscam sa raman fara cirese;

    mi-am zis: e stres mult in jur si unii oameni chiar nu pot sa-si stapanesca sau ascunda expresia supararii de pe fata, asa ca demult am incercat ca nu ma mai consum cand am parte de asa ceva ci din contra sa ma bucur de rarele momente cand am parte de "altceva"

    din nefericire normalul a devenit anormal si tot din nefericire multi traiesc cu unele pretentii utopice, dar viata este grea si dura cateodata si ne arata multe pana sa o parasim; si atunci de ce sa nu ne bucuram cand intalnim acel "altceva" de care aminteam mai sus?!

    asa cum am scris anterior, au mai fost si alte imperfectiuni la pensiune, ca peste tot dealtfel; faptul ca nu mi-au fost aduse la cunostinta in public (in gura mare) nu le-am tratat ca si cand nu ar fi fost observate ci am apreciat generozitatea, toleranta si nobletea turistului;

    as reveni la problema casei de marcat fiscale si as preciza faptul ca ea exista chiar in fata la receptie si se poate taia bon fiscal oricand; as continua pentru cine stie sa citeasca printre randuri:

    dimineata la micul dejun putem avea: salam, icre la caserola, parizer, cascaval, branza topita, sunca presata, lapte Dorna desigur cu factura si de asemenea se poate oferi: lapte si branza de casa, sunca de casa, salata de vinete preparate in casa, icre preparate in casa, compot de casa, dulceata de casa, s. a. m. d. tot cu factura... , nu?!

    si as mai vrea sa stiti ca atunci cand am decis sa construiesc langa padure mai departe de inghesuiala constructiilor de la strada, mi-am dat seama ca acea poteca ce era atunci nu se va transforma in drum cu banii publici, ci va trebui sa-l amenajez pe banii mei;

    curentul, apa de la retea au fost tot de mine realizate, si abia astept sa citeasca domn primar ce sciu aici si sa zica altfel;

    stiti ce comod coboara cei de la garda financiara pe drumul acela facut pe banii mei din buzunar? foate comod! cum intra in pensiune direct la casa de marcat se duc sa vada cate bonuri s-au taiat, ca turistii aia mi i-a adus statul roman acolo si eu decat stau ca nababu si mulg roadele;

    haideti sa zambim si sa oferim zambete si altora... ca cineva intelept spunea ca nimeni nu are nevoie mai mare de un zambet decat acela care nu-l are spre a-l oferi...


    NB valeamariei este (sau a fost) reprezentant al unității
    Sanziana
    [01.06.10 13:33:34]
    »

    ce sa-i faci domnule daca in tara noastra totul e cu susu-n jos si nu poti sa oferi turistilor tai produse sanatoase, de casa, bio decat daca ii atasezi vacutei de gat o casa de marcat, sa deconteze sotul Bonul pe lapte... m-am lovit si eu de asa probleme si imi pare rau ca incercand sa faci ceva de calitate statul e cel care iti pune toate piedicile. Felicitari pentru faptul ca va asumati criticile cu capul sus si ca aveti rezolvare pentru orice.

    Pana la urma fochistul e sanatos sau a patit ceva grav?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    irma_ro*AUTOR REVIEW
    [01.06.10 13:40:34]
    »

    pentru toate lucrurile bune, facute in casa, pentru laptele bun, pentru painea calda facuta acolo, pentru supa cu taitei de casa, pentru inghetata excelenta, pentru negrese si prajituri cu mere...nu stiu cum ai putea sa dai factura.. nu cred ca se pot incadra cumva acele lucruri excelente

    valeamariei
    [01.06.10 13:50:54]
    »

    se poate emite si pentru astea factura, caci se face borderou de achizitie, desigur fara tva, insa firma nu recupereaza tva respectiv deloc iar in momentul emiterii bonului acesta(adica tva-ul) trebuie platit la stat;

    ori se stie ca oriunde in lume tva-ul(atunci cand exista...) il suporta persoana fizica, societatile fiind doar cele care-l coleteaza;

    in concluzie, cine isi doreste din tot sufletul sa ajute statul in timp ce privirea-i aluneca peste muntii de cetina, la un lapte de casa respirand aerul plin de oxigen?

    a da! chiar! aerul este fara tva...inca


    NB valeamariei este (sau a fost) reprezentant al unității
    kmy
    [01.06.10 17:09:50]
    »

    Am avut destula rabdare sa citesc tot ce scrie aici, dar cum zicea Georgiana mai bine faceam ceva mai util. Un singur lucru pot sa zic - o noapte am stat la Valea Mariei, dar oamenii aceia care se straduiesc din rasputeri sa faca turistul sa se simta bine nu trebuiau sa fie atacati pe la spate, in aceasta comunitate AFA. Trebuia pur si simplu sa le spuna in fata ce nu e OK si sunt convinsa ca totul se rezolva imediat.

    Am fost acolo si abia astept sa merg iarasi.

    E INUTIL SA MAI ADAUG CEVA.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    irma_ro*AUTOR REVIEW
    [01.06.10 18:07:39]
    »

    @kmy majoritatea lucrurilor scrise de mine aici au fost cunoscute la momentul respectiv; nu vad de ce este vorba de o atacare pe la spate; am relatat aici exact ce s-a intamplat si nimic mai mult;

    webmasterXY*
    [01.06.10 18:16:14]
    »

    oamenii aceia (...) nu trebuiau sa fie atacati pe la spate

    kmy, mie nu mi se pare ca autoarea poate fi acuzată de ceea ce spui tu aici. Ea şi-a spus părerea. Că majoritatea covârşitoare nu sunt (eţi) de acord cu ea, e altă problemă. Dar este dreptul ei să aibe o opinie şi să o poată susţine liber, în faţa tuturor, fără a se teme de 'bobârnace'. Mie, în decursul celor câteva zile de când a publicat aceste impresii, mi s-a părut că autoarea a fost mai mult atacată decât proprietarii, cum spui tu. Şi asta nu mi se pare normal.

    Nu-ţi place > nu votezi. Nu eşti de acord? Spune-ţi păsul fără sa te legi de persoane sau să acuzi nefondat.

    Mulţumesc,

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    divio*
    [01.06.10 18:34:21]
    »

    @WM&all:

    am avut rabdarea sa numar toate ecourile scrise la acest review, sunt deja 50, daca e sa-l includ si pe acesta.

    In continutul lor s-au regasit suficiente detalii care sa fi clarificat toate aspectele care au ridicat unele semne de intrebare referitoare la schimbarea lenjeriei de pat si a prosoapelor, precum si a lipsei temporare a apei calde (in caz ca s-a pierdut punctul de plecare a acestor dispute).

    Am ajuns sa nu mai dovedesc sa dau click in mail box-ul care ma anunta insistent ca am primit un mesaj cu ecou legat de pensiunea mult laudata/putin blamata.

    Nu credeti, totusi, ca se poate pune punct acestor (se pare) interminabile discutii?

    Daniel35
    [01.06.10 19:19:26]
    »

    Mooama ce de comentarii... Am pornit sa le citesc da pe la 35% am pierdut sirul... Tre' sa zic si eu ceva intrucat am fost si eu pe acolo in acea perioada... Am fost venit cu o zi inainte (adica duminica) si am plecat vineri...

    Printre mamaliguta cu lapte si clatitele cu dulceata de afine, mmmmnnnaaa mna, am vazut si stimabilul cuplu "irma_ro"... Tin minte ca domnul era inalt si slabut deci genul meu. Era o familie linistita, retrasa... Ne-am salutat de fiecare data reciproc, au mai zambit la piciul meu dar atat...

    Amu ce sa spun? Mi-e mi-au fost, sincer, schimbate in fiecare zi prosoapele, dar chiar in fiecare zi, inafara de primele doua zile in care am rugat-o eu personal pe camerista sa nu ma deranjeze ca vroiam sa dorm... Ca imi place cand am ocazia, sa mananc bine si sa dorm mult, sic (pardon) Adica ma trezesc pe la 7-8 mai mult fortat de piciu meu, care ne da desteptarea, apoi ma culc iar pe la 10-11 dorm circa o ora, si mai dorm inca odata pe la 14 odata cu piciu de amiaza si daca ma enervez mai dorm odata si dupa masa de la ora 6 dar mai rar... Deh... obosesc dupa atata mancare buna...

    Amu' iar serios, si lenjeria mi-a fost schimbata odata cu una bestiala, neagra toata, din bumbac satinat si avea o floare imensa rosie in mijloc, de era tare gelos piciu, ca lenjeria lui era mai "ulata" ca nu avea "decat" inimioare mici si flori "poltocalii"...

    Treaba cu fochistu' (primul) e adevarata chiar s-a imbolnavit si a fost salvarea dupa dansul, iar dl. proprietar a adus alt fochist si deci intr-o seara e posibil sa fi sot timpi morti la apa calda, dar eu nu am simtit ca nu m-am spalat chiar atunci... Am preferat ca timpul care il dau pe dus, sa-l petrec la bucatarie mancand... Era o gluma desigur... Dar din 5 muste care erau prin restaurant au mai ramas decat 2 restul au murit sufocate... de la mirosu-mi probabil?

    Iar pensiunea nu are 4 stele... are 4 margarete... Eu ii dau insa 5 stele, intrucat asemenea atentie si devotament si asemenea dotari in camere nu am intalnit nici in Grecia, nici in Turcia, nici in Spania si nici in Caraibe...

    Aceasta este declaratia pe care o scriu, sustin si semnez, si ptr. care imi asum raspunderea... parlamentara

    presario
    [01.06.10 19:32:01]
    »

    Parerea mea este ca prea se despica firu-n patru, degeaba.

    Daniel35
    [01.06.10 19:33:50]
    »

    Asa ne place noua romanilor sa depicam firu-n patru... Ca la televizor... Urata treaba...

    webmasterXY*
    [01.06.10 20:25:03]
    »

    OK; atunci punem punct şi virgulă. Când mai vine cineva care are ceva util şi la subiect de zis, să-mi dea un p.m. ca să redeschid firul discuţiei.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.

    [pentru solicitari de redeschidere, scrieti-mi pe Feedback]
    Daca ai fost acolo si doreşti sa ne povesteşti experienţa ta: Scrie impresii

    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Valea Mariei [Rânca]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.065156936645508 sec
    ecranul dvs: 1 x 1