GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am ales sa ma cazez la acest hotel in week-end-ul de 1 mai de forta majora pt ca nu am mai gasit camere la un alt hotel in care fusesem in vara 2009. Nici pe departe 5 stele asa cum este catalogat. Cu indulgenta 3 stele.
In primul rand am asteptat sa primim camera de la ora 14: 30 de cand am ajuns, pana la ora 18: 30 cand am reusit sa intram in camera. Motivatia celor de la receptie: se face curatenie in camere. Va dati seama? Faceau curatenie in camere chiar in ziua sosirii clientilor (pentru ca in momentul sosirii noastre acolo erau la receptie vreo suta de oameni care asteptau sa fie cazati). Si cu aceasta curatenie am ramas pt ca 4 zile cat am stat nu au intrat in camera nici macar sa ia gunoiul, ce sa mai zic de aspirat, schimbat prosoape sau lenjerie...
Singura bila alba pe care pot sa o acord a fost pt faptul ca am stat la etajul 6 in camera cu vedere spre mare si aveam o priveliste minunata.
Trimis de loredana 1980 in 11.05.10 18:15:53
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de aur, Hotel Griffid Arabela si Sunny Beach, Hotel Victoria
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (loredana 1980); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.27905700 N, 28.03754300 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Loredana 1980, bine ai venit pe site, am aprecia daca intr-o zi ti-ai gasi putin timp sa argumentezi notele oferite serviciilor, mai ales ca in review-ul tau n-am citit povestind ceva despre masa/distractie si relaxare/plaja si mare. Sunt amanunte care pe foarte multi ii intereseaza iar cateva argumente suplimentare in sustinerea gradelor de satisfactie ar fi binevenite.
Urat pentru un hotel de 4 stele. Se pare ca anul acesta bulgarii si-au dat-o in petec!
Cred ca au practicat principiul "las-o ba ca merge-asa!"
In afara de privelistea oferita de etajul 6, cum v-ati fi putut distra in hotel? Si mancarea cum a fost ?
Mare atentie cu acest hotel pt ca are 2 corpuri cu camere clasificate diferit unele de 3 stele si altele de 4 stele (in nici un caz 5 stele desi unele agentii in mod eronat afirma astfel) iar repartizarea nu se face la momentul achizitiei ci se organizeaza o "loterie" in momentul sosirii in functie de cat de rapid ajungeti acolo, este diferent si de marime intre camere, de dotari mobilier etc.
Hotelul nu este promovat de agentii ca fiind de 5 stele ci este catalogat asa chiar si pe booking. com si pe site-ul lor click aici si pe alte diferite site-uri de pe net. Stiu ca are doua corpuri. Noi am stat in cel renovat. Camera si baia destul de mari, nimic de zis. Dar cu peretii murdari, zgariati, mocheta patata, etc. Si eu cred ca numarul de stele al unui hotel nu trebuie sa influenteze cu nimic curetenia ci doar facilitatile. Adica intr-un hotel de 2 stele nu trebuie sa ai pretentia curateniei?
Pt Diaura: Erau vreo cativa animatori care se ocupau ziua de clienti cu diferite jocuri: darts, gimnastica etc. (sincer nu era nimic interesant) iar seara se organizau jocuri de bingo, karaoke.
Mancarea destul de buna, cam inghesuiala la masa pt ca erau prea putine mese in restaurant fata de nr clientilor si de aceea trebuia sa astepti sa se ridice cineva de masa ca sa te poti aseza.
Hotel Helios, am ajuns acolo pentru ca au cel mai tare centru SPA ba chiar aspectul medical este sustinut de specialisti in domeniu...
mai putini vorbitori de l. romana in rest - ca'n vis
ma amuza faptul ce cei ajunsi la 10:00 la receptie asteapta sa fie cazati imediat oameni buni... daca ati mai fost ici colo prin lume - cazarea se face dupa 14:00, caci abia la 12:30 un alt "Mitica" eliberase camera...
Comparativ calitate/pret -- tot litoralul bulgaresc o ia inainte, drept dovada si Helios.
am abordat managerul de hotel, un neam de meserie - de la anul introduc brendul HILTON in corpul de 5 ***** iar Helios va ramane doar parte de 4 *****, la fel opereaza din anul acesta (iulie) cu Double Tree by HILTON
Poloco: vacanta placuta pe mai departe iti doresc (inteleg ca estiinca acolo).
Si cand te-ntorci te asteptam cu impresii distincte (inclusiv cu note/grad de multumire proprii) -- inteleg ca ai lucruri interesante de impartasit
@isabelaisa, la revenirea din vacanta poate te gandesti sa postezi cateva impresii utile fara a ataca ceilalti utilizatori care isi exprima experientele turistice. Pana atunci am sters ecoul tau pe care il consider jignitor.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Aug.2019 Helios cu sobolani in camera, viermi in mancare, fara apa calda sau curatenie. 4 stele???!!! — scris în 22.09.19 de maria- din BUCURESTI
- Aug.2019 Hotel de maxim 2 stele... — scris în 07.08.19 de Alina 2019 din BACAU
- May.2019 Impecabil — scris în 13.05.19 de bobu din SIBIU - RECOMANDĂ
- Jul.2017 Oribil terifiant — scris în 31.07.17 de Claudiuvasi1 din BUCUREşTI - nu recomandă
- Jul.2017 Incalificabil — scris în 24.07.17 de Mma12 din BUCUREşTI - nu recomandă
- Jul.2017 Nu recomand — scris în 06.07.17 de FlorinCozma din BUZAU - nu recomandă
- Aug.2016 Se putea şi mai bine — scris în 04.09.16 de ascella din ALBA - RECOMANDĂ