ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.09.2017
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Drobeta-Turnu Severin
ÎNSCRIS: 31.05.17
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2017
DURATA: 6 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
63.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu recomand extrasezon

TIPĂREȘTE

Am fost anul trecut in august la acest hotel am avut AI si am fost fost multumiti. Am hotărât sa mergem si anul acesta tot AI, dar am ajus de abia in 1 septembrie.

Mi s-a parut hotelul schimbat in sensul ca desi la curatenie nu ai ce reprosa, mâncarea a fost mult mai proasta.

Daca anul trecut se organiza de exemplu seara greceasca si te serveau cu cocteiluri la intrare, caracatite si salate specifice grecesti, anul acesta seara greceasca a constat in tocanita, cartofi prajiti?! si salata de rosii cu brânză si busuioc si sos tzatiki. Nici vorba de cocktailuri sau mâncăruri mai deosebite. De altfel cam in toate zilele tocanita era nelipsita.

La meniul copiilor era servit piure de cartofi cica dar era din fulgi de cartofi.

Mancarurile mai mult prajite iar ciorbele... Te uitai cu lupa sa vezi carnea. Deci mâncarea mult mai proasta. Poate ca de aici diferența de pret de la 3700 lei cat am dat in august 2016 la 1700 lei in septembrie 2017. Poate au schimbat si bucătarul...

O alta problema: galagia infernala ce a fost dinspre restaurantul localizat lângă hotel pe toata perioada week-endului Anul trecut nu am avut probleme de acest gen. Acum nu am dormit toata noaptea. Se zguduia hotelul.

La 3 noaptea am solicitat la receptie daca se poate face ceva sa putem dormi ca eram in concediu si aveam nevoie de liniste. Răspunsul m-a lasat fără cuvinte. Sa sun eu la politie, dar ca oricum nu voi rezolva nimic. Si ca trebuia sa stiu condițiile de cazare cand am venit la hotel.

Va spun sincer daca pana acum il recomandam hotelul pot spune ca avum recomand sa fie evitat. Este tipic romanesc: Totul se raportează la bani. Dai sume mari esti tratat bine. La sume mici nu te astepta la servicii de calitate. Nici măcar la același hotel. Rusine!

Ar trebui sa specifice in oferta ca pretul reflectă calitatea serviciilor oferite in sejur.


[fb]
---
Trimis de cristianar in 09.09.17 00:06:36
Validat / Publicat: 09.09.17 01:21:44
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Mamaia, Neptun, Oradea, Caras, Brasov, Gorj, Neamt, Sighisoara, Bucuresti
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1782 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (cristianar); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[09.09.17 01:18:59]
»

Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 99&ridAnt=81826

cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[09.09.17 20:13:10]
»

@cristianar:

Am fost anul trecut in august la acest hotel am avut AI si am fost fost multumiti..... Va spun sincer daca pana acum il recomandam hotelul pot spune ca avum recomand sa fie evitat.

Inteleg ca in sezon ati fost multumiti, dar in extrasezon nu. Ar fi util sa faceti un review si despre experienta de anul trecut, ca sa intelegem care sunt diferentele.

La 3 noaptea am solicitat la receptie daca se poate face ceva sa putem dormi ca eram in concediu si aveam nevoie de liniste. Răspunsul m-a lasat fără cuvinte. Sa sun eu la politie, dar ca oricum nu voi rezolva nimic. Si ca trebuia sa stiu condițiile de cazare cand am venit la hotel.

Anul trecut nu ati prins zi de weekend cu petrecere la restaurantul Dorna? Sau ati avut camera mai in spate si nu ajungea zgomotul pana la dvs?

Este arhicunoscuta problema cu zgomotul de la restaurantul Dorna. Cel putin pe acest site, aproape in fiecare review este mentionata problema.

Cunosc si cei de la receptie, si conducerea stie, dar nu au ce sa faca. Raspunsul celor de la receptie mi se pare foarte normal. Credeti ca sunteti primul care ar fi sunat la politie fara niciun rezultat?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
cristianarAUTOR REVIEW
[09.09.17 21:43:55]
»

@cris1982: Referitor la comentarile/intrebarile avute va pot spune ca anul trecut am avut camera tot cu vedere la piscina si ca problema cu zgomotele si muzica prea tare nu a fost si anul trecut desi am prin si atunci weekendul (poate ca nu a fost nunta in acel weekend?!)

Problema e ca nu am stiut de aceasta problema a hotelului si nu am analizat in detaliu site-urile ca sa stiu acest aspect, deoarece am facut prima data rezervare anul trecut foarte din scurt din motive personale si daca am fost multumiti mi se parea normal sa ma duc tot acolo.

Si da, nu mi s-a parut potrivit raspunsul salariatului. Am venit in concediu sa ma relaxez dupa un an de munca si stres si vroiam liniste, nu sa ascult muzica la maxim sau sa ma enervez facand reclamatii ca de asta sunt in concediu. Obligatia lor ca hotel era sa imi ofere intelegere si o solutie, chiar si prin oferirea unei camere intr-o zona linistita a hotelului sau sa imi aduca la cunostinta aceste probleme sau optiuni de cazare la momentul cazarii. Asta este parerea mea.

Cu privire la experientele anului trecut cred ca am facut deja cateva comparatii inca din comentariul prezentat initial pe site.

Ce pot adauga e ca anul trecut personalul era mult mai orientat spre client si servirea lui, alimentele erau mult mai de calitate, si gatite cu mai multa grija, asigurand gusturile diversificate ale unor clienti diferiti, inclusiv se faceau diferente intre meniul copliilor si cel al adultilor, la copii meniul era mult mai atent selectat (acum mancarea era aceeasi la toti).

Muzica si programele de diverisment inclusiv cele de pe plaja, mai bune anul trecut (acum programe mai slabe, cu persoane mai slab pregatite profesional)

Sper ca detaiile suplimentare sa va ajute mai mult acum. Multumesc.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cris1982, cristianar
Alte impresii din această RUBRICĂDorna Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039908885955811 sec
    ecranul dvs: 1 x 1