ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.07.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 08.07.17
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2017
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 1 & 5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
60.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

5 nopti la Venus hotel Turquoise

TIPĂREȘTE

astazi am revenit acasa dupa 5 nopti petrecute la Turqoise Venus.

Am fost dezamagita de mancarea oferita de acest hotel care se vrea de 5 stele. Mare atentie dc mergeti cu copilasi mai mici... sucurile sunt de cea mai proasta calitate adica de dozator. Am mers cu 2 copii de 5 ani si de 1 an. Mancare de proasta calitate.

La piscina la gustare s-au oferit doar porumb fiert iar in alta zi papanasi. Nici urma de pizza inghetata fres-uri de fructe de salate de fructe. tin sa mentionez ca am avut all inclusive dar nu am simtit ca am mancat la all inclusive ci mai degraba la o cantina. Cafeaua era doar cea de la aparat Nescafe f prosta. Nu am simtit ca am baut o cafea de calitate. Fresurile si frape-urile erau contra cost... la all inclusive.

Sunt f dezamagita de acest hotel in ceea ce priveste servirea si mancarea.

Lucrurile care mi-au placut a fost locatia (pe plaja) si camera destul. de curata.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de mflory in 08.07.17 23:58:45
Validat / Publicat: 09.07.17 10:15:14
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: Mamaia hotel Perla
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4289 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mflory); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

12 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[09.07.17 07:55:26]
»

@mflory: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detaliere oferit, pe viitor.

Pentru eventuale completări, adăugiri, corecturi poţi folosi linkul EDIT IMPRESII, afişat sub textul trimis - permanent până la publicarea articolului (şi timp de 30 de minute după publicare). Completări se pot aduce şi ulterior — prin rubrica ECOURI (cea de faţă); eventualele erori se pot corecta prin folosirea funcţiei "Sesizează... ", afişată (cu roşu) dedesubtul textelor sau fotografiilor încărcate.

- pentru a încărca foto din sejur ori minisejur: click aici.

cosminp
[09.07.17 11:31:25]
»

@mflory: merita facuta o comparatie intre anul acesta si anii anteriori, dar pt aceeasi perioada. De regula, toti hotelierii incep sezonul prost. Acest lucru nu se intampla doar la noi, dar si afara. Despre sucuri, pot fi la dozator, dar sa fie de calitate, cum ar fi santal, prigat, parmalat. Asa am avut noi anul trecut la Mera resort, tot in Venus. Sucurile fresh, de regula, doar pe la turci le gasesti la liber, si nici acolo in toate resorturile.

Cred ca ar trebui sa facem si un raport pret/calitate-servicii prestatate.

Apropo, pretul sejurului in ce moneda este exprimat?

Din cate am studiat, pretul la Turqoise este cam piperat.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
cristina47*
[09.07.17 12:38:14]
»

@cosminp: In euro este pretul. Nu este "cam piperat", ci foarteee piperat. Am dat eu o cautare, si-mi dadea cu 870 de euro, 5 zile, in august! Pfffffff! In conditiile in care noi am luat cu 700 euro pensiune completa, transport cu avion, transfer de la aeroport pana intr-o statiune din Costa Brava.

In Romania, hotelierii nostri viseaza sa se imbogateasca peste noapte.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
mfloryAUTOR REVIEW
[09.07.17 15:09:14]
»

am achitat cam 600 euro. nici vorba de sucuri de calitate am baut sucuri de dozator cum erau pe timpuri. Sincer m-a cam durut stomacul de la ele! Am ramas uimita sa vad la un hotel de 4 stele mancare de calitate scazuta. Pentru mine a fost ultima oara cand voi merge la all inclusive in Romania. Am fost la all inclusive si nu am mancat inghetata pizza nu am baut o cafea de calitate. in afara de locatie si camera ok am ramas cu un gust amar. Inca un lucru care nu mi'a placut a fost ca minibarul nu a mai fost umplut in ultima zi... iar cand am predat camera nu am primit un multumesc ca ati ales hotelul nostru un buna ziua... un ceva...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
cosminp
[09.07.17 18:44:21]
»

Noi am ales Mera Resort pentru a doua oara consecutiv. Anul trecut a fost foarte bine. Anul acesta am citit ca nivelul a crescut. Se poate, daca vrem, dar pretul este nebunesc.

cosminp
[09.07.17 18:48:07]
»

@mflory: e vorba de minibarul din ziua plecarii? Nicaieri nu il umple in ziua plecarii, nici macar la UAI 5* Turcia.

De regula nici curatenie nu se face.

mfloryAUTOR REVIEW
[09.07.17 20:08:40]
»

ok deci sa inteleg ca minibarul nu se umple nici in ziua cazarii dar nici la plecare?

cosminp
[10.07.17 07:58:00]
»

@mflory: doar in ziua plecarii. noi l-am gasit plin si l-au refacut in fiecare zi, atunci cand beam cate ceva, pentru ca beam zilnic tot ce era acolo.

cristina47*
[10.07.17 14:20:56]
»

@cosminp:

mfloryAUTOR REVIEW
[10.07.17 20:05:56]
»

la Turqouise nu se umple in ziua plecarii...

Andox
[10.07.17 20:11:11]
»

Minibarul nu se umple in ziua plecarii nici la ăl mai al dracu' hotel de 5* din Antalya.

Doamne ce pretentii...

mfloryAUTOR REVIEW
[10.07.17 21:38:45]
»

aha... chiar nu sunt de fel pretentioasa... nu am o problema cu asta buba cea mare a fost ca mancarea si sucurile de la acest hotel de 4 stele lasa mult de dorit. Eu si sotul nu consumam bere coniac etc si atunci am avut asteptari ca sucurile vor fi mai de calitate.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cosminp, cristina47*, mflory
Alte impresii din această RUBRICĂTurquoise Hotel (ex Silvia) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.059952974319458 sec
    ecranul dvs: 1 x 1