ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.06.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Pitești
ÎNSCRIS: 02.03.15
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
MAY-2017
DURATA: 7 nopți
prieteni
6 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 34 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 6 MIN

Recomand HOTELUL IL PALLAZIN

TIPĂREȘTE

Hotelul Il Palazzin este catalogat ca având patru stele malteze și prezentat în oferta agențiilor de turism ca fiind de trei stele. Grupul nostru (trei familii, vârsta medie 53 de ani) l-a evaluat la trei stele.

Hotelul Il Palazzin este situat în staţiunea Qawra-Bugibba şi nu este recomandat pentru cei care vin în MALTA doar pentru plajă. Noi am venit mai mult pentru istorie, atracţii turistice şi un pic de plajă.

Litoralul în zonă este stâncos, iar cea mai apropiată plajă cu nisip este Mellieha, la cel puțin jumătate de oră de mers cu autobuzul. Noi am făcut plajă la Laguna Albastră (când am fost în croazieră) și la Golden Bay.

Referitor la stațiune, mie mi-a plăcut foarte mult. Noi în fiecare zi, conform unui program prestabilit, mergeam în altă parte, pentru că în MALTA mergi ca să vizitezi.

Comparativ cu afirmațiile, din anul 2011, ale colegelor Lizette - vezi impresii - și Iuliaen - vezi impresii (pe care atunci când le-am citit, m-au înspăimântat) pot spune că lucrurile s-au îmbunătățit.

Poziția hotelului este aproape de Bus Terminus Bugibba (5min., noi am circulat cu carduri *tallinja 21* cu autobuzele locale). Intrucât hotelul nu este pe faleză, nu există vedere la mare decât probabil de la etajul 5, dar și aceea este redusă și de pe terasa hotelului (etajul 6- unde este și o piscină interioară mică pentru 7 persoane, iar pe terasă sunt șezlonguri și se face plajă). Nefiind poziționat pe strada pe care circulă autobuzele poți să te odihnești destul de bine. Întradevăr în față se află hotelul Club Salina Wharf, care obstrucționează vederea spre mare și are instalații (probabil de aer condiționat) care fac un zgomot deranjant (cu ușa închisă nu se aude).

Piscina exterioară din fața hotelului este pentru 20 de persoane și (la fel ca cea interioară) cu program - între 10.00 și 18.00.

Condițiile de cazare s-au îmbunătățit: frigiderul (unul mic) funcționa foarte bine (am făcut și cuburi de gheață în el) și nu mai este contra-cost (se mai vede sistemul pentru lacăt). Camerele sunt bine luminate și au draperii care trebuie să le tragi dacă nu vrei să te trezești când se luminează. Mobilierul este OK. Noi am avut o masă și trei scaune, o comodă, două noptiere, iar pe pat (matrimonial) noi am avut deasupra saltelei un topper cu memorie. Lenjeria de pat era zilnic așezată frumos (noi o întindeam, dar camerista avea un stil mai bun decât al nostru). Aerul condiționat își face treaba, însă nu poate fi reglat la temperatura dorită (este setat pe 23 grade). Există un uscător de păr a cărui priza am folosit-o pentru a încărca telefonul. Prizele sunt pe sistemul englezesc (eu am știut și am luat pentru fiecare familie câte un adaptor de acasă și un triplu ștecher). Baia este curată, are priză pentru aparatul de ras, iar prosoapele sunt schimbate zilnic. În șifonier sunt foarte multe umerașe și două pături care au un miros dubios (noi nu le-am folosit că era și așa destul de cald). De asemenea, zilnic se aerisește și se face curat. Ca în toată MALTA apa nu este potabilă.

Personalul este foarte amabil și te ajută să rezolvi faci rezervare de excursii sau tranfer de la/la aeroport contra cost. Noi am optat pentru transfer de la/la aeroport și o croazieră pentru 25 de euro de persoană. De fapt cam atât este la firmele de turism din zonă (noi având tranferul de la/la aeroport nu am beneficiat de all inclusive pe vapor, care nu este cine știe ce). Hotelul colaborează cu SUPREM TRAVEL în acest sens.

La capitolul gastronomie lucrurile au fost de asemenea foarte bune. Atât la micul dejun, cât și la cină am avut bufet suedez pe gustul tuturor. În sistemul cu autoservire, ca la all inclusive, existau:

La mic dejun 07.30-09.30:

- coșuri cu felii de pâine cu coajă groasă malteză, în diverse combinații, chifle, croissante;

- tăvi pline cu: cașcaval, mezeluri, cuș-cuș cu fructe de mare, legume (roșii, castraveți, foi salată tăiată cu rucola, etc.);

- boluri cu cutiuțe (de mici dimensiuni, dar la discreție) cu diferite tipuri de gemuri, miere de albine, finetti sau cremă de ciocolată;

- un bol cu pachețele de unt, care era un pic sărat dar foarte gustos;

- salate de fructe, iaurturi și cereale expandate de diferite sortimente;

- marmite cu mâncare caldă (în fiecare zi alt fel de mâncare pregătită): omletă de ouă, ouă poșate sau ochiuri, ouă fierte moi sau tari, bacon prăjit, cremvurști, mancare de fasole boabe;

- platouri cu mai multe feluri de prăjituri, ca un fel de chec, dar cu bucățele tăiate mici;

- fructe, întregi sau bucățele: felii de ananas, banane, porocale, mere, kiwi;

- automate pentru băuturi: cafea, sucuri, pliculețe de ceai, lapte fiert;

La cină 18.30-20.30:

Dacă stați ca noi 7 nopți, nu sunteți foarte gurmanzi în timpul zilei și vreți să scăpați de grija căutării unui restaurant pentru masa de prânz în fiecare zi, puteți plăti masa de seară la recepția hotelului și ati scăpat de griji.

La hotel poți plăti anticipat (pentru tot sejurul, sau doar pentru anumite seri) masa de seară și apoi te delectezi acolo cu preparatele respective. Băuturile se plătesc separat. Noi am negociat direct cu managerul hotelului (pentru 6 persoane) un discount pentru masa de seară şi, în loc de 15 euro, am plătit 10 euro de persoană pentru fiecare masă de seară. Am avut surpriza că în fiecare seară am primit în aceşti bani câte două carafe de vin şi două sticle de 0,75 ml. de apă plată. Vinul roşu este servit la temperatura camerei, iar vinul alb şi apa plată îl aduceau de la rece în momentul în care noi intram în restaurant.

Masa de seară conține:

- coșuri cu felii de pâine cu coajă groasă malteză, în diverse combinații, chifle, croissante;

- în fiecare seară există un fel de mâncare cu pește (somon, fileuri marinate de alte specii, pește la grătar, etc.);

- în afară de pește în funcție de meniul săptămânal există mereu câte 2 feluri de mâncare cu carne: iepure, miel, pui, vita, sau porc, în diferite combinații și moduri de preparare;

- garnituri la mâncărurile cu carne aveai de ales între mai multe tipuri de orez, sau diferite preparate cu legume;

- există platouri cu două tipuri de brânzeturi sau cașcaval (am avut în două seri brânză cu mucegai albastru, alte două seri cașcaval cu ardei iute foarte gustoase);

- fructe diferite de cele de la micul dejun;

- la desert nu lipseau niciodată două feluri diferite de prăjituri.

Nu pot oferi prețuri la băuturi fiindcă nu a mai fost nevoie. Noi am cumpărat apă și bere, când ne întorceam din vizitele de la obiectivele turistice sau istorice, de la un magazin care este foarte aproape de Bus Terminus Bugibba.

În privința modului în care ar fi trebuit să fii îmbrăcat în timpul mesei nu mai există niciun afiș. Oricum la masă se mergea îmbrăcați ca într-o stațiune turistică (majoritatea în tricouri, pantaloni scurți papuci (nu de baie) sau încălțăminte ușoară.

Concluzia este că Hotelul Il-Palazzin și-a îmbunătățit condițiile de cazare și de servire a mesei. În plus noi am plătit pentru toate serviciile în total 450 de euro/pers (cu tot cu transport, transfer și taxe). Prin urmare, hotelul nu este un dezastru și îi putem acorda trei stele reale.


[fb]
---
Trimis de lenti in 10.06.17 12:57:40
Validat / Publicat: 10.06.17 14:11:41
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în MALTA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1776 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lenti); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Piscina exterioara
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
[1300 PMA] [600 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 19500 PMA (din 15 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 34.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [10.06.17 14:09:40] »

    Bun review-ul.

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    webmaster [10.06.17 14:40:33] »

    Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut” (interes crescut din pdv al politicii saitului!)

    — e fie (1) dintr-o destinaţie apreciată ca „inedită”, fie (2) despre un obiectiv/destinație la care, la momentul publicării, nu existau impresii recente.

    Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

    (Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    andromeda
    Alte impresii din această RUBRICĂIl-Palazzin Hotel [Qawra]:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045711040496826 sec
    ecranul dvs: 1 x 1