ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.08.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Chiajna [IF]
ÎNSCRIS: 01.08.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
26.88%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

Gust foarte amar la revenirea pe litoralul romanesc

TIPĂREȘTE

Nu mai fusesem de 10 ani pe litoralul românesc, în general preferând să mergem în afara ţării unde ştiam că raportul preţ calitate e mult mai bun.

Totuşi, litoralul românesc are o mare calitate: este aproape. Cu alte cuvinte, într-un singur weekend e foarte greu să ajungi până în Grecia, dar poţi ajunge în 4 ore din Bucureşti într-una din staţiunile noastre.

Aşadar, după 10 ani, am decis să mergem să vedem cum mai arată staţiunile de la noi. Ne-am pregătit în câteva minute bagajele, ne-am urcat în maşină şi am plecat plini de entuziasm la drum.

După aproximativ 3.5 ore am ajuns în faţa hotelului Cocor & Spa din Olimp, unde erau deja cazaţi nişte prieteni cu care vroiam să ne întâlnim. Preţul unei camere pentru o singură noapte a fost de 530 ron, preţ în care era inclus micul dejun şi cina.

La început ne-a picat un pic faţa când am aflat tariful, dar fiind în plin sezon iar hotelul având 4 stele, am zis că şi serviciile vor fi pe măsură.

Am aşteptat cam 40 de minute până când am primit camera, lucru pe undeva normal având în vedere că ajunsesem la ora 14 şi probabil nu era nici o cameră pregătită. (legat de acest aspect, foarte ciudată politica hotelului - nu am mai întâlnit-o nicăieri în lume. Checkout-ul se face la ora 12, iar checkin-ul la ora 18?!?).

Cam în momentul în care am băieţelul nostru îşi cam pierduse răbdarea, am fost informaţi de cei de la recepţie că putem merge în cameră. Uraa...

Am fost cazaţi în corpul B.

În momentul în care am intrat în cameră... am avut efectiv un şoc. În ditamai hotelul de 4 stele, am primit o cameră în care mirosea infernal a mucegai şi igrasie. Am deschis larg geamul şi uşa şi am plecat la masă, sperând că până seara mirosul va dispărea.

Restaurantul ne-a lăsat o impresie bună, ambianţa era plăcută, curat şi aranjat. Am comandat a la carte şi am plătit ~ 100 ron pentru 3 persoane, destul de decent.

Seara în schimb la cină, impresia n-a mai fost la fel de bună, mâncarea fiind de nivelul unei cantine, foarte puţin diversificată. Erau destul de mulţi străini în jur şi încercam să mă gândesc de ce Dumnezeu aleseseră să vină în România, pentru a sta în miros de mucegai şi a mânca lucruri de o calitate îndoielnică.

Hotelul se laudă cu o piscină interioară, dar apa din ea mirosea foarte puternic a clor şi nici culoarea ei nu prea mă îndemna să intru în ea.

Ajunşi pe plajă, am încercat să folosim şezlongurile hotelului. Unul dintre ele era efectiv rupt, deci de nefolosit. Nisipul evident plin de gunoaie şi de mucuri de ţigară.

Seara ne-am întors în cameră şi surpriză: mirosul de mucegai era tot acolo. N-am putut dormi cu geamul deschis de frica ţânţarilor, astfel încât ne-am resemnat cu mirosul şi am încercat să dormim aşa cum s-a putut.

A doua zi la masa de prânz, am avut alta surpriză care ne-a amintit de litoralul românesc al anilor 90. Şeful de sală ne-a invitat elegant să plătim masa la negru, oferindu-ne o "reducere" de la 110 ron la 100 ron. A fost probabil cel mai penibil moment de care am avut parte în vreo vacanţă, atâta nesimţire nu am mai întâlnit nicăieri.

A fost picătura care efectiv ne-a umplut paharul, de la masă am plecat direct la managerul hotelului, căreia i-am explicat toate problemele întâmpinate în cursul sejurului.

Din păcate, la problema mirosului de mucegai nu am primit nici măcar promisiunea că se va rezolva ci doar un ridicat de umeri "astea sunt problemele de pe litoralul nostru, ce să facem, la noi e umiditatea prea mare".

Ca să concluzionez: acest hotel a făcut investiţii certe dar din păcate calitatea serviciilor a rămas slabă. Încurajați probabil de faptul ca românul merge oricum şi plăteşte, pentru că nu are de ales, hotelierii noştri continuă să ofere calitate foarte scăzută şi să-şi bată joc de clienţi.

Nu vă recomand acest hotel, evitaţi-l sau dacă totuşi ajungeţi acolo, evitaţi camerele din corpul B.


[fb]
---
Trimis de indy2001ro in 01.08.16 15:28:57
Validat / Publicat: 01.08.16 16:44:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.

VIZUALIZĂRI: 1525 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (indy2001ro); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8100 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [01.08.16 16:12:59]
    »

    @indy2001ro: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ===

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 08&ridAnt=71253

    rentea
    [01.08.16 19:15:34]
    »

    @indy2001ro - Un hotel oribil, asa cum majoritatea colegilor de site au confirmat. Nu ne ramande decat sa luam o masura simpla: nu le mai calcati pragul si, mai ale, informati-va bine inainte de a alege un hotel, inclusiv de pe aces site.

    Probabil ai vazut si tu ce pareri erau aici despre hotel... din pacate si tu ai confirmat acelasi lucru... spun din pacate pentru ca ai facut-o pe banii tai, multi de altfel

    Sunt hoteluri bune si la noi la mare, nu ezita sa cauti prin site, gasesti orice gama de la 2 la 5 stele, cu conditii excelente.

    Noi trebuie doar sa ii lasam pe acei proprietari care isi bat joc de noi, cum sunt acestia de la Cocor, sa dea faliment. E simplu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    indy2001roAUTOR REVIEW
    [01.08.16 19:31:20]
    »

    @rentea - Din păcate nu m-am informat înainte, am fost "în orb", dar mi-am învăţat lecţia. Trebuie să formăm o comunitate foarte activă şi să facem review-uri negative la greu acolo unde cazul, doar așa va creşte calitatea.

    Între timp am aflat că acest hotel este în insolvenţă.

    Cei care citiţi pe aici, feriţi-vă de el.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Michaell
    [01.08.16 19:40:15]
    »

    @indy2001ro - Mi-a placut faza cu oferta ospatarului in privinta platii la negru. Imi aminteste de o intimplare asemanatoare avuta cu citiva ani in urma la hotelul Neptun (din Neptun)

    Vine chiar seful de sala la noi si ne ofera citeva bonuri valorice / tichete, cu care, dupa spusele lui, am putea lua masa la restaurantul Insula. In schimbul tichetelor ne cere o suma considerabila in forma de numerar, deci cash. Hotie in stil balcanic.

    Pe intelesul tuturor: Bonurile pe care turistii veniti prin agentii le valorificau la restaurant pentru a servi masa, banditul de sef le vindea mai departe in folosul buzunarului propriu.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Michaell
    [01.08.16 19:43:44]
    »

    @indy2001ro - Cum iti explci ca, unii totusi il recomanda. Ultimul articol in care autorul spune ca a fost multumit de aceasta unitate, parca a fost scris chiar zilele trecute.

    rentea
    [01.08.16 20:02:32]
    »

    @Michaell - Pai e simplu: ori au un interes (nu neaparat legat de bani, poate relatii de rudenie etc...) fie au pretentii foarte mici. Ai ramane surprins (sau poate nu) sa vezi cati oameni cu bani nu au avut niciun fel de experienta turistica, se multumesc cu orice le da cineva. Acestia sunt oarecum "pierduti" pentru evolutia turismului romanesc. Sunt acel gen care iti spune atunci cand camera arata ca o dugheana ca "nu a venit in vacanta sa stea in camera" sau cand mancarea e oribila - ca nu a venit ca sa isi umple burta de mancare. Nu ai ce sa le faci!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Radu Tudoran
    [01.08.16 23:29:03]
    »

    Nici eu n-am mai fost pe litoralul nostru de zece ani si imi dau seama ca n-am pierdut nimic. Raman pe alte meleaguri

    Pacat ca sunt atatia optimisti care tot spera intr-o transformare in bine si acasa.

    Pana n-o sa le lasam restaurantele si hotelurile goale, sa le umple doar cu prietenii si neamurile lor, n-o sa avem parte de ceva bun.

    Incercati Grecia, Bulgaria si chiar Turcia. Mult mai mult noroc in viitoarea vacanta.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    indy2001roAUTOR REVIEW
    [02.08.16 10:18:14]
    »

    @Radu Tudoran:

    Pentru un concediu lung, minim 6 zile, mereu am preferat sa plec in afara.

    Dar mai sunt si weekenduri in care vrei sa dai o fuga pana la mare si n-ai timp efectiv sa mergi pana in Grecia.

    O sa mai incerc sa merg si la alte hoteluri de la noi, trebuie sa existe si pe aici niste oameni cu idei noi, care trebuie sustinuti.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    indy2001roAUTOR REVIEW
    [02.08.16 10:27:23]
    »

    @Michaell:

    Eu nu pricep de ce se mai folosesc acele tichete... nicaieri in afara n-am intalnit asa ceva. Cu ele ramanem ancorati in trecut si cred ca sunt pastrate doar pentru micile combinatii.

    Pe de alta parte, cred ca e greu sa gasesti personal ok, acum lumea pleaca in afara unde castiga mult mai bine facand acelasi lucru. De ce ai lucra in Neptun pe 1500 ron (habar n-am daca e o cifra reala, am scos din burta) cand poti lua 1500 euro in afara.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    indy2001ro, Michaell, Radu Tudoran, rentea
    Alte impresii din această RUBRICĂCocor Hotel & Spa [Neptun]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040033102035522 sec
    ecranul dvs: 1 x 1