ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.07.2016
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 18.07.16
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2016
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
37.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Prețuri de 3 stele, condiții de 2... cu indulgență!

TIPĂREȘTE

#amfostacolo anul acesta (2016), la sfarsitul lunii iunie. Am optat pentru acest hotel plecand de la ideea de "all-inclusive", avand copil. Din pacate, serviciile oferite in aceasta categorie sunt f f f departe de ceea ce ar trebui sa fie. O sa va redau pe scurt aspectele foarte deranjante care mi-au stricat vacanta:

1. MASA in regim allinclusive organizata in conditii complet neadecvate numarului de persoane acceptate in acest regim la cazare - pe scurt: COZI, COZI, COZI!! si aglomeratieeee!!!

- coada formata la intrarea in restaurant cu cel putin 15 min inainte de ora deschiderii si buluceala aferenta, lesne de inchipuit,

- de "bataia" pe mese, ce sa mai spun... insuficiente e putin spus, la care adaugam si nesimtirea clientilor care le ocupau cu o ora inainte, asezand diverse obiecte pe mese/scaune,

- recipientele in care este oferita mancare f f mici, de genul unor castroane mai mari, complet impractice, care se goleau instantaneu, fiind nevoit sa astepti cel putin 5 min pana la reumplere! sa vezi cozi! sa vezi nervi! (spre exemplu, se ofera 2 feluri de ciorba zilnic, dar este servita de o persoana, care pune fiecaruia in castron! sa vezi coada! sa vezi nervi!

- asa-zisul gratar, asezat in zona piscinei, complet inadecvat, ca dimensiune/capacitate regimului de servire all-inclusive si pe deasupra, pornit fix la ora deschiderii mesei... trebuia sa astepti practic, iarasi! , la coada, si, de cele mai multe ori, hrana cruda, fiind grabita, sub presiunea multimii/cozii, va dati seama...

- lipsa unui recipient cu cafea gata preparata, fiind obligat sa stai la coada la SINGURUL aparat de cafea!

- fructe cu taraita

- cozile

- cereale la sac, oribile!

- zilinc cush-cush!!!

- apa minerala - nu, doar sifor de la dozator

- inghetata lasata la servire proprie, unde se buluceau continuu copiii si se serveau singuri... nu vreti sa stiti cum arata...

- muste pe la mancare

- alimentele repuse mai multe zile la rand, la fel

- "transformarea" alimentelor din zilele anterioare in feluri "noi" de mancare, in zilele urmatoare - la Hotel Dorna nimic nu se pierde, totul se transforma!

Deci, masa in regim all-inclusiv la Dorna Hotel... HORROR! , ocazie de gastrita pe fond nervos si de raspandire rapida a microbilor.

2. LA PISCINA

- sezlonguri in numar limitat, unde ne lovim, iarasi, de nesimtirea oamenilor si neimplicarea personalului pentru reglarea situatiilor - esti, practic, care-pe-care; ori renunti la orice urma de bun-simt si aplici si tu regula prosopului - prosopul lasat pe sezlong toata ziua. Ce naiba?!, ai all-inclusiv deci "ai dreptul" sa blochezi vreo 3-4 sezlonguri la piscina pt "famelia" ta, pt tot sejurul chiar!

- apa necuratata zilnic

3. GALAGIA

- in fiecare seara sunt activitati organizate in zona piscinei, cu volumul la maxim, pana la ora 23! in camerele care dau spre spatele hotelului nici nu poti sta cu usa deschisa, abia poti adormi copilul...

4. CAMERELE

- singurul lucru pe care l-am apreciat la acest hotel este ca, desi, clar, nu e de 3* (decat in holul de la intrare!), curatenia se face bine!

- vederea catre mare, o iluzie/minciuna! - poate doar cele de la etajul 2 sa aiba asa ceva, restul fiind blocate de piscina si cladirile iaflate intre hotel si plaja

5. PLAJA PROPRIE

- accesibila pe o alee intortocheata, printre masini,

- necuratata

- aceeasi problema a neimplicarii angajatilor responsabili in permiterea accesului tuturor la sezlonguri, generatoare a unor situatii cel putin jenante.

- imposibilitatea accesarii serviciilor alimentare-bauturi incluse! NIMIC pe plaja!

6. ALTE ASPECTE

- wi-fi - da, dar daca ai ghinionul sa ai o camera mai indepartata de receptie... ghinion!

Concluzia: am dat "o caruta" de bani ca sa nu putem manca in conditii civilizate, fara sa te poti odihni seara, din cauza galagiei, discutii neplacute pe seama MESELOR/sezlongurilor... si alte aspecte pe care nu le mai insir aici. Personal indolent, care face impresia fie ca nu-i pasa, fie ca habar nu are cam care ar fi rostul sau pe-acolo, si asta incepand de la manager! Mai au de lucru serios! Aveti grija, daca aveti ceva standarde referitoare la cum trebuie sa fie o vacanta in regim A.I., HOTEL DORNA nu e inca la un nivel de 3*, ba chiar mai are mult pana acolo!

Sper sa va fie de folos in alegerea pe care urmeaza sa o faceti.

Cu sinceritate,

Cristina T


[fb]
---
Trimis de Cristina Tns in 18.07.16 11:48:53
Validat / Publicat: 18.07.16 14:19:10
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: LITORAL SI ALTE ZONE ALE TARII
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2117 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cristina Tns); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 mobilier negienic, pe care stai pe un cm de greata...
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8550 PMA (din 13 voturi)

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[18.07.16 14:18:52]
»

@Cristina Tns: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[18.07.16 14:58:28]
»

Eu am facut deja alegerea, peste o saptamana mergem la Dorna.

Se pare ca am fost inspirata cand am ales varianta de cazare doar cu mic dejun, tocmai pentru a evita neplacerile enumerate de dvs. Ma gandeam sa incercam macar o data si masa de pranz sau cina, dar cred ca nu vom mai incerca dupa ce am citit review-ul dvs.

Imi puteti recomanda vreo plaja apropiata mai libera?

Noi nu avem sezlong inclus in pret, asa ca oricum trebuie sa platesc sezlongul si nu vreau tot pe plaja Dorna, pentru a evita aglomeratia si discutiile neplacute de care ati amintit.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
balcosty
[20.07.16 22:38:02]
»

@Cristina Tns - Noi maine trebuie sa ajungem la Dorna... am platit si foarte multi bani, am luat si all inclusive, bazandu-ne pe ceea ce au scris predecesorii... vai de noi... nu vreau sa ma gandesc dacat ca trebuie sa raspund cumva privirilor mirate ale familiei...

tm67bru
[20.07.16 22:57:43]
»

@balcosty - fără să intenţionez să contrazic, în niciun aspect, autoarea articolului de mai sus, îţi recomand nu te pripeşti să tragi "concluzii"

Suntem diferiţi, avem nivele de aşteptare şi pretenţii diferite. Impresiile de anii trecuţi sunt *la fel* de adevărate precum cele de mai sus - asta pentru că nu există "un singur adevăr", "o singură realitate".

S-ar putea ca unora dintre voi să vă placă la Dorna; ce place cuiva, este la fel de posibil ca altcuiva să nu-i placă.

În orice caz, trebuie să percepi un merit incontestabil al rev de mai sus, *pentru voi*: a avut darul să vă coboare nivelul de aşteptări, ceea ce - poate îţi vine greu să crezi - ar putea fi unul din premizele să aveţi totuşi un sejur reuşit acolo

Cristina TnsAUTOR REVIEW
[20.07.16 23:02:30]
»

@balcosty: poate aveti noroc si nu veti nimeri intr-o perioada in care hotelul sa fie plin, situatie in care, s-ar putea sa nu va confruntati cu ceea ce ne-am confruntat noi. Chiar ar fi de apreciat daca veti reveni cu impresiile proprii, dupa sejur. Vacanta frumoasa va doresc!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
balcosty, cris1982, Cristina Tns
Alte impresii din această RUBRICĂDorna Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.42913699150085 sec
    ecranul dvs: 1 x 1