ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.07.2016
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 26.06.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2016
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
94.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 14 MIN

Papillon Zeugma Relaxury - o destinaţie decentă cu mici reţineri

TIPĂREȘTE

In perioada 02-09 iulie 2016 am petrecut impreuna cu prietena mea primul nostru concediu pe litoralul turcesc in zona Antalya, statiunea Belek la hotelul Papillon Zeugma. Sejurul a fost achizitionat in luna martie 2016 cu o reducere de 30% (conform agentiei de la care l-am achizitionat), pretul sejurului pentru 7 nopti /2 persoane ridicandu-se la 1800 Euro cu toate taxele incluse (camera dubla cu vedere la munte, bilete avion charter, transport aeroport-hotel-aeroport, taxe aeroport si asigurare medicala).

Ulterior studiind ofertele din saptamana de dinainte de ziua plecarii am observat ca se putea achizitiona la acelasi pret sau la un pret si mai mic (la alte agentii) un sejur chiar cu plecare peste 2 saptamani de la data achizitiei deci asa zisa reducere EB se pare ca a fost mai putin “prezenta” – lucru probabil datorat stadiului in care se afla la acest moment turismul turcesc (nivelul de ocupare mult mai mic decat in anii anteriori) din varii motive (embargoul rusesc, atentatele din ultimul an, etc.).

Am plecat de pe aeroportul Otopeni sambata dupa amiaza cu un charter Tarom – orele 16.30, am aterizat pe aeroportul Antalya dupa 1h 30min si apoi dupa o mica asteptare am fost preluati de reprezentantul agentiei de turism partenera, imbarcati intr-un microbuz si in aproximativ 1h-1h15min am ajuns la hotel. Ca fapt divers reprezentanta agentiei dupa ce ne-a tinut de-a lungul drumului un discurs destul de obositor (a vorbit mult si pe alocuri neinteresant) referitor la ce se poate vizita prin zona ne-a sugerat ca “obiceiul” este de a lasa un mic bacsis soferului microbuzului, bacsisul fiind in opinia ei un obicei care se practica peste tot prin Turcia. Din cei 8 pasageri ai microbuzului am fost singurii care ne-am “indurat” de “saracul” sofer si i-am lasta o hartie de 5 euro, sfatul meu fiind insa sa nu o faceti, pur si simplu nu se justifica acest bacsis.

Ajunsi la hotel unul din multitudinea de bell boys ai hotelului a luat bagajele direct din mainile soferului microbuzului (cu o rapiditate care probabil sugera o noua recompensa de care vorbea anterior domnisoara de la agentie) si am mers la receptie pentru a completa un formular de cazare cu datele noastre. Desi initial nu am vrut sa strecor “o mica atentie” in pasaport pentru tanarul de la receptie, am pus totusi 10 Euro in speranta ca vom primi o camera cat de cat ok, fara vreun viciu ascuns.

Tanarul de la receptie (foarte bun vorbitor de limba engleza dealtfel) ne-a indicat initial ca am primit o camera la nivel cu receptia (nivelul L – echivalentul etajelor 2-3 ale hotelului). Am incercat sa o obtin o camera situata la un etaj superior (hotelul avand 8 etaje) si pana la urma am primit dupa ceva insistente o camera la etajul 5 (L+2) in aripa stanga a hotelulului camera cu vedere la pisicina de relaxare. Am fi putut primi o camera la acelasi etaj cu vedere la drumul de acces + parcarea hotelului deci poate ca cei 10 euro au contat sau poate nu, sfatul meu este sa nu ii dati decat daca doriti sa faceti gesturi filantropice.

Hotelul are 2 aripi orientate Nord - Sud, 8 etaje (G+R+L+5 etaje), intre cele 2 aripi aflandu-se piscina de relaxare, cele 4 restaurante a-la-carte, patiseria Macrina si Z Lounge (o zona de relaxare dotata cu canapele, aer conditionat, toalete si dusuri pentru cei care ajung mai devreme la hotel si care sunt nevoiti sa astepte pana se face checkin-ul de la orele 14.00). Hotelul a fost complet renovat in 2015 lucru care se vedea la exterior si la interior inca din zona receptiei. Exista 2 lifturi Schindler pentru fiecare aripa (in total 4 lifturi) care la gradul de coupare al hotelului de la momentul sejurului nostru – aprox. 50-60%, faceau fata decent.

Ajunsi in camera, i-am urmat din nou “sfatul” domnisoarei de la agentie (din microbuz) si i-am dat si tanarului care ne-a carat bagajele o hartie de 5 euro, recompensa pe care se pare ca a apreciat-o, acesta gratulandu-ne cu un zambet larg si incercand sa ne ofere si informatii referitoare la instalatia de aer conditionat si cartelele magnetice pentru controlul acesului in/din camera + controlul instalatiei electrice.

Camera hotelului este spatioasa (aproximativ 40-45 metri patrati), mobilata modern (ca dupa renovare), pat mare si confortabil cu saltea inalta si tare pentru 2 persoane, perne mari, inca un pat pentru o persoana + o canapea intr-un separeu in forma de semicerc, deci se pot caza cu usurinta intr-o astfel de camera 3 adulti si 1 copil sau 2 adulti si 2 copii. Exista televizor LCD cu diagonala de 42 inch Philips cu port USB/HDMI (se poate conecta un stick sau un HDD extern), peste 80 de posturi pentru amatorii de TV (Discovery Channel, National Geographic, CNN, BBC World, Eurosport, MTV, Fox, un singur post romanesc –TVR International, etc.), minibar gratuit (care a fost realimentat zilnic fara exceptie) ce contine 2 cutii bere Efes, 4 cutii Cola/Fanta/Sprite, 2 sticle apa minerala, 2 sticle apa plata, si 2 cutii cu suc neacidulat pentru copii.

Aerul conditionat a functionat ireprosabil pe toata durata sejurului. Aerul conditionat se oprea in momentul in care usa de la balcon era deschisa existand un senzor pe perete care detecta acest lucru.

Baia destul de spatioasa, cu mobilier modern, exista cabina de dus separata prin sticla, 2 chiuvete, zona toaletei separata prin sticla de restul baii, cosmetice in sticlute mici (sampon, gel de dus, balsam, spuma de baie, sapun, betisoare de urechi) realimentate zilnic de catre femeia de serviciu, prosoape de dus, fata si de pus pe jos si halate + papuci. Baia este dotata si cu uscator de par. Dulapul din hol destul de spatios cu umerase, sertare, led interior (declansat prin senzor), seif gratuit in dulap. Pe balcon 2 scaune din ratan + masuta din ratan cu geam de sticla si scrumiera pentru fumatori si deasemenea uscator de rufe amplasat in peretele interior al balconului + plasa pentru tantari (desi pe durata sejurului eu nu am observant nici un tantar in resort – exista se pare un sistem de ultrasunete in tot resortul care alunga tantarii, mustele si alte insecte). In camera existau deasemenea plicuri de ceai/cafea/zahar plus un fierbator de apa, pahare si cesti. Deasemenea burete pentru pantofi si incaltator.

Prizele, becurile, spoturile functionau in toalitate, eu avand un obicei “prost” sau “bun” depinde cum il privesti sa apas pe fiecare buton din camera pentru a testa instalatia electrica si de iluminare.

Ca si minusuri la camera (pentru ca erau si cateva mici minusuri): langa senzorul de aer conditionat era o pata scursa pe perete, mocheta de sub paturi decupata stramb (nu am inteles rostul mochetei pozitionata sub paturi), geamul exterior de la balcon nu mai fusese sters de ceva timp, plasa de tantari prinsa pe rama de PVC destul de precar in unele locuri (lipita cu banda adeziva), la baie banda de cauciuc din zona inferioara a usii de la dus cu scop izolator era partial desprinsa deci mai putea scapa apa pe gresie daca faceai dus intr-un mod dezordonat, unul din cele 2 manere de la 2 pseudo sertare din mobilierul de sub chiuvete se desprindea la tractiune (probabil ca alti turisti “inteligenti” au crezut ca sunt sertare reale si au tras cu putere de ele), la unul din sertarele din dulap, cantul ABS era partial desprins, sistemul de jaluzele actionat electric care acoperea geamurile de la separeul cu canapea functiona doar la deschidere nu si la inchidere (una din cele 2 jaluzele nu mai era tractionata la inchidere). Par chestii minore dar probabil ca nu ar trebui sa fie prezente la un hotel de 5 stele de lux asa cum este marketat Papillon Zeugma Reluxury si sa tinem cont si ca hotelul a fost renovat complet in 2015.

Curatenie se face in camera zilnic, se realimenteaza cosmeticele de la baie, se schimba prosoapele folosite, se golesc cosurile de gunoi, scrumiera, se spala paharele/cestile folosite se rearanjeaza lenjeria pe paturi (probabil ca a si fost schimbata minim 1 data in cele 7 nopti petrecute) se sterge praful pe ici pe colo si cam atat. Sincer probabil ca lipsa de personal afecteaza si eficienta curateniei facute de femeia de serviciu, asa ca, camera este curatita in viteza la suprafata (zilnic ce-i drept) dar aspiratorul folosit (in caz ca exista un asemenea instrument) nu era prea eficient, pe balcon si mai putin eficient :).

Restaurantul principal aflat la etajul R (etajul inferior receptiei (L) si superior zonei de piscine (G)) foarte incapator si neaglomerat (la un grad de 50-60% de ocupare), elegant cu mese curate, aerul conditionat functiona exemplar si aici, mancarea pot spune ca a fost foarte buna si diversificata, foarte multe feluri de carne (pui, curcan, peste, scoici, calamar, vita, miel), 2 feluri de supa/ciorba, o multitudine de garnituri / salate / legume pe grill, murate, proaspete / branzeturi / sosuri / produse de panificatie / pizza turceasca. Restaurantul principal are si terasa pe care se poate lua masa in aer liber. Pe terasa exista si o zona de grill/gratar unde se preparau fripturi proaspete chiar in timpul mesei cu fumul si aburul aferent :).

Zona de prajituri si fructe foarte variata, nu sunt o persoana care se omoara cu prajiturile dar erau extreme de multe, gama de fructe diversa si indeajuns la toate cele 3 mese ale zilei (caise, piersici, banane, portocale, grapefruit, struguri, pepene rosu/galben, cirese, nectarine etc.)

La micul dejun exista lapte, fresh de portocale, ceai/ceai turcesc, cafea turceasca (OK) /cafea de la dozator/cappucino (de calitate indoielnica), ayran, pe langa acestea la pranz si la cina se serveste vin alb/rosu imbuteliat local (OK) si bere Efes de la dozator (OK), apa plata, erai servit in pahar de foarte multi angajati care alergau in toate partile, se debarasau mesele foarte rapid, din acest punct de vedere nu am ce comenta, calitatea mancarii si servirea au fost exemplare. Pentru pretentiosi si cunoscatori se puteau comanda contra cost si specialitati de vinuri din Franta/Italia/Africa de Sud/Chile/Argentina din vinoteca existenta la intrarea in restaurant (30 + Euro/sticla). In cadrul restaurantului principal exista si un restaurant pentru copii.

La nivelul L - nivelul receptiei – exista un bar cochet cu canapele si terasa cu vedere spre piscina principala si mare (Zeugma Bar), aici se pot servi atat bauturi incluse in meniul All Inclusive cat si bauturi Extra – contra cost (exista un meniu separat), pentru fiecare bautura extra ti se emite chitanta pe camera pentru fiecare comanda si poti plati totul la check-out. Barmanul de la acest bar este cunoscator de limba engleza si in acelasi timp o persoana foarte placuta, un loc placut pentru a-ti petrece o seara linistita pe terasa cu vedere la mare savurand o bautura de calitate alaturi de persoana/persoanele dragi. Ca fapt divers inn zona de lobby de la etajul cu receptia (L) in fiecare seara o doamna canta live la un pian.

La nivelul R – nivelul restaurantului principal exista deasemenea un bar elegant cu canapele si cu o mica terasa de data aceasta orientata spre pisicina de relaxare situata intre cele doua aripi ale hotelului. Exista deasemenea la acest nivel un magazine cu bijuterii daca mi-aduc bine aminte.

Nivelul G – este nivelul de unde se face accesul catre cele doua piscine (piscina principala dinspre mare si piscina de relaxare dintre cele doua aripi ale hotelului), catre cele patru restaurante a-la-carte (Turcesc (Arabesque), Pescaresc (Meyhane), Italienesc (Farfalle) si Asiatic (Haru)) si catre patiseria Macrina unde se pot servi specialitati de cafea (foarte OK) si prajituri (produsele de la patiseria Macrina sunt incluse in lista de All inclusive). La acest nivel exista deasemenea magazine cu suveniruri si magazine de haine. Se poate plati cu Euro/Dolari/Lire turcesti, preturile nu sunt afisate insa asa ca unele preturi se pot negocia presupun.

Pentru cele 4 restaurante a la carte se face rezervare cu minim o zi inainte la receptie – in limita locurilor disponibile, rezervarea este 10 Euro /masa cu exceptia celui pescaresc (Meyhane) unde rezervarea este gratuita. Noi am servit cina la cel turcesc si la cel pescaresc si pot spune ca merita incercata o cina la cel putin unul din cele patru restaurante.

La receptie exista si o casa de schimb valutar, cursul este afisat electronic fara a fi un curs foarte avantajos pentru turist (la momentul sejurului nostru cursul afisat Euro/Lira turceasca era 3.05- 3.06)

Exista si sala de fitness dotata modern cu acces gratuit, sauna si salon de spa/masaj (contra cost), salon de coafura/frizerie si piscina interioara (probabil deschisa in extrasezon).

Cele 2 piscine sunt foarte mari, foarte curate, apa are adancime standard 1.42 m peste tot.

La piscina de relaxare, situata intre cele 2 aripi ale hotelului exista un Pool Bar care functioneaza intre 12.30-18.00. Sezlonguri sunt indeajuns, saltelele insa au o calitate inferioara celor de la piscina principala, nu exista salvamar (lucru specificat vizual), apa din pisicina insa este foarte curata, zona este linistita cu multe flori copaci si arbusti, locul ideal pentru cei care vor sa se prajeasca la soare intr-un mediu mai calm, linistit fara galagie si aglomeratie si fara copii nesupravegheati care alearga in toate directiile.

De la pisicina de relaxare se poate ajunge la zona de pool suites (apartamente in vile cu piscine semi-private) si dincolo de aceasta la zona de topogane (deschisa intre orele 10.00-12.00 si 13.00-17.30). Exista 4 tobogane pe 3 nivele, 3 dintre ele sunt accesibile pentru copii si adulti si cel de al-4-lea (aflat la ultimul nivel) doar pentru adulti. La aceasta piscine nu exista pool bar, si nici o zona de fast food (pentru cei amatori) dar se poate veni cu bautura de la celelalte pool bar-uri. Deasemenea in aceasta zona este deschis si un Kids Club (Pappy Club) unde cei mici isi pot petrece timpul zilei cu membrii echipei de animatori. Pentru cei foarte mici exista o mini piscina cu 3 mini topogane. Zona de topogane nu este foarte aglomerata desi ma asteptam sa fie coada la cele patru topogane (probabil lipsa bauturii si a mancarii i-a indepartat pe multi din turisti :)).

Piscina principala situata in zona dinspre plaja, foarte multe sezlonguri (cu saltele mai calitative decat cele de la piscina de relaxare si decat cele de la plaja), pool bar care este deschis intre orele 10.00-18.00, un food court (Fast Food Alley) deschis intre orele 12.00-16.00 unde se poate servi dupa cum ii spune numele “fast food” adica : pizza, sandwiches, hamburgers, shaworma, legume, porumb fiert, inghetata, fructe. La aceasta piscina exista si program de animatie (diferite jocuri de-a lungul zilei - polo, volei, darts, water aerobics, tenis de masa, fussball, etc.). Tot de aici se ridica si prosoapele de plaja in schimbul tichetelor primite la receptie in momentul cazarii. Prosoapele se pot schimba zilnic sau chiar si de 2 ori pe zi :).

Plaja privata este certificata BlueFlag (cu tot ceea ce presupune aceasta certificare), nisip fin, parasolare peste toate sezlongurile, nu foarte aglomerata, sezlonguri indeajuns pentru toata lumea, intrarea in apa nu foarte lina, cateva pietricele la inceput apoi nisip. Accesul la sezlonguri se face pe niste podete de lemn care permit si deplsarea carucioarelor pentru familiile cu copii mici. Resortul nu are ponton propriu cu sezlonguri cele 2 pontoane existente in stanga si in dreapta plajei hotelului nu apartin de acesta (unul apartine de hotelul vecin iar celalalt nu este amenajat- a se citi este lasat in paragina). In partea stanga exista o zona de water sports contra cost (parasailing, banana, shark, etc.)

Intre pisicina principala si plaja exista un Beach Bar pe 2 nivele, deschis incepand cu orele 09.00 dimineata si care se inchide la orele 02.00 noaptea, langa acesta este si amfiteatrul destul de incapator in care se tin in fiecare seara incepand cu orele 21.00 showuri, unele dintre destul de atractive (pe durata sederii noastre au fost cateva spectacole interesante de circ, street dance, dans modern, comedy night, turkish night) urmate de after showuri intre orele 23.00-02.00 in zona beach bar/piscina principal/gazon (neon party, pool party, karaoke night, live music, garden games, etc.). In ultima seara (vineri seara) am avut parte si de un foc de artificii pe plaja foarte frumos.

Exista dusuri la in zona dintre plaja/pisicina principala cat si la piscina de relaxare deasemenea toalete curate in aceste zone cat si in hotel la nivelurile publice (G, R, L).

Langa piscina principala exista si o mini piscina pentru cei mici.

Pentru a rezuma in cateva idei impresiile lasate de acest hotel deosebit am sa enumar urmatoarele :

-arhitectura deosebita exterioara si interioara, curatenie, multe spatii verzi cu flori, arbusti, palmieri, totul intretinut, hotelul este bine impartit din punct de vedere al sectiunilor acestuia (piscine, plaja, baruri, kids areas, restaurante a-la-carte)

-camerele de 5 stele ca si dotari, dimensiuni si design cu un mic minus la partea de curatenie efectuata de femeile de serviciu.

-piscine foarte curate, intretinute, sezlonguri indeajuns pentru toata lumea;

-plaja Blue Flag curata, nisip fin, curatenie, sezlonguri destule pentru toti, acces rapid la beach bar, water sports;

-zona de topogane OK desi nu mare ca dimensiune si diversitate, neaglomerata, fara pool bar/food area - din punctul meu de vedere lipsa acestora constituie un lucru pozitiv ;

-mancarea si servirea atat la restaurantul principal cat si la restaurantele a-la-carte si la produsele de la patiseria Macrina foarte bune, nimic de reprosat din acest punct de vedere;

-conexiunea la internet prin Wi-FI gratuita, foarte buna pe toata suprafata resortului inclusiv pe plaja, cu mici bottleneck-uri de scurta durata la anumite ore de seara in unele restaurant;

-bautura de la baruri/terase inclusa (nu foarte multe branduri de import : Ballantines, J&B, Highland Queen, Olmeca, Gordon’s, Malibu, Martini, etc.) se putea si mai bine probabil daca citesti alte review-uri din alti ani de la acest hotel si de alte hoteluri din aceeasi categorie de pret cu mentiunea ca pentru mine un mare minus il constituie lipsa la cele mai multe baruri a unui amarat de meniu coraborat cu lipsa cunostiintelor de limba engleza a majoritatii barmanilor si chelneritelor (cu exceptia barmanului de la Zeugma Bar si a chelnerului de la Arabesque – restaurantul a-la-carte cu specific turcesc, un mare plus pentru ei vorbitori foarte buni de limba engleza si personae foarte placate in acelasi timp);

-exista foarte multe facilitati pentru familiile cu copii, se vedea de la o posta ca este un hotel orientat catre acestia (ca majoritatea hotelurilor din Antalya), pe de alta parte viata de noapte aproape inexistenta pentru cuplurile tinere fara copii (cazul nostru) – un alt mare minus din acest punct de vedere;

-spectacolele de la amfiteatru cu mici exceptii majoritatea au fost de calitate, le consider un factor pozitiv al acestui resort;

-calitatea turistului in general nu foarte ridicata, ca sa nu fiu foarte dur as putea spune - medie, nu stiu cum a fost in alti ani la acest hotel sau cum este la alte hoteluri din aceasi categorie de pret, noua ni s-a parut ca o mare parte din cei prezenti acolo ar necesita din cand in cand studiul unor carti de bune maniere.

-personalul nu foarte numeros din zona barurilor si care era redistribuit de la un bar la altul fara a tine cont de competentele acestora (uneori ajungeai sa fii servit la pool bar-ul de la pisicina de relaxare de fetele care debarasau mesele la restaurantul principal, ceea ce nu ar fi fost un lucru rau daca acestea ar fi avut cunostiinte minime de limba engleza si/sau cunostiinte minime despre prepararea unori bauturi de altfel simple :))

-senzatia de securitate deplina in resort si nu numai, nu am avut nici cea mai mica senzatie ca ma aflu intr-o tara in care au fost atentate recente, din acest punct de vedere le pot transmite celor care au dubii ca pot veni fara nici cea mai mica teama sa isi petreaca un concediu relaxant in acasta zona a Turciei.

Per total as putea concluziona ca Papillon Zeugma este un resort de 5* de calitate dar care necesita anumite imbunatatiri in unele aspecte cheie, l-as recomanda familiilor cu copii, nu l-as recomanda cuplurilor tinere fara copii, probabil pentru ei exista si alte posibile variante (nu foarte multe in Antalya din cate am citit ), pentru prima experienta in Turcia nu as putea spune ca am aruncat banii pe fereastra dar nici nu pot concluziona cum o fac altii “A fost senzational! ”.

P. S. Multumesc celor care au avut rabdarea sa citeasca intregul review, sunt constient ca e parerea mea si ca e subiectiva, as mai fi avut multe lucruri de adaugat dar deja ma intindeam prea mult, probabil ca am omis si unele lucururi esentiale pentru unii dintre cititori, sper ca m-am facut util prin ceea ce am descris aici pentru multi dintre cei care vor sa isi petreaca un concediu in Antalya/Belek la acest resort de calitate!

P. P. S Voi reveni si cu un set de fotografii facute in decursul sejurului stiind ca o poza poateface uneori cat 1000 de cuvinte!


[fb]
---
Trimis de lilian_marius in 11.07.16 22:43:14
Validat / Publicat: 11.07.16 23:29:20
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4760 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

18 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lilian_marius); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P29 Cocktail deosebit la Zeugma Bar
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 24500 PMA (din 26 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

18 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[11.07.16 23:27:44]
»

Voi reveni si cu un set de fotografii facute in decursul sejurului stiind ca o poza poateface uneori cat 1000 de cuvinte!

Într-adevăr, câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 10&ridAnt=70182

calincheita
[12.07.16 00:33:26]
»

Cred ca 10 ani de acum incolo n-are cine sa mai scrie noutati despre Zeugma. Un review extrem de detaliat si folositor.

aurache
[12.07.16 00:57:45]
»

@lilian_marius - un adevarat ghid pentru acest hotel! Un mare Bravo!

webmasterX
[12.07.16 08:28:56]
»

@lilian_marius - Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

adiso8
[12.07.16 09:58:36]
»

Un review foarte bun, felicitari.

GabrielaG
[12.07.16 10:37:54]
»

Am onoarea de a acorda superbonusul acestui articol si doresc sa va multumesc pentru tot ce ati scris. Ne bucuram mult ca ati petrecut o vacanta frumoasa la noi in hotel si va mai asteptam cu drag.

Gabriela


NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDE
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
mishu
[12.07.16 11:00:01]
»

Intr-adevar un articol complet, plin de informatii, mai ceva ca un pliant de prezentare.

Ai descris tot ce poate fi util (incepand de la bacsisuri si pana la locurile in care care se poate manca sau bea ceva.

Iar pozele au fost facute astfel incat sa vina ca o dovada sau completare a celor spuse.

Iar cele 2 cocktailuri cred ca au fost minunate.

Felicitari, votat cu placere.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
niki
[23.04.17 14:29:39]
»

Salut,

Felicitari pentru review-ul exhaustiv.

Mergem si noi anul acesta la Zeugma.

As avea doua intrebari:

1. Exista cumva colace pentru copii pe care le pune hotelul la dispozitie? Mergem cu copii mici de 3-4 ani si cum apa inteleg ca devine adanca destul de rapid ar fi necesare.

2. La restaurantele a-la-carte ce scoruri sunt? Spre exemplu am vazut o poza cu ceva gustari apetisante la Arabesque.

Merci.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
GabrielaG
[23.04.17 15:08:04]
»

@niki: Buna ziua,

Ma bucur mult sa aud ca voi avea placerea de a va cunoaste.

Colace pentru copii puteti gasi de cumparat la magazinul hotelului. Cei de la clubul pentru copii pun la dispozitie jucarii, lopatele, etc. De asemenea, pe plaja exista si un loc de joaca special amenajat pentru copii.

Anul trecut pretul de persoana pentru a rezerva la restaurantele a la carte era de 10 euro. Inca nu este 100% definit conceptul pentru anul acesta dar nu cred ca vor aparea schimbari.

Pentru orice alte intrebari, va stau cu drag la dispozitie.

Gabriela


NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
niki
[25.04.17 23:56:15]
»

@GabrielaG:

Buna Gabriela,

Multumesc pentru informatii. Pana la momentul plecarii o sa ne mai vina idei, asadar posibil sa revin cu intrebari.

Pe curand,

Niki

polat
[25.06.17 18:21:00]
»

foarte bine scris! felicitari!

garcia
[18.04.18 21:19:45]
»

Bun review. Felicitări și mulțumiri!

garcia
[18.04.18 21:24:32]
»

@GabrielaG: Ne vom cunoaște ^_^... Vom veni la dv. 8 nopți, începând cu 28 august. După patru zile în Cappadocia. Poate că ne veți ajuta cu unele informații, în limita timpului disponibil. De exemplu, la plecare (suntem cu mașina) nu știm exact unde să oprim pentru escală? Canakkale? Kusadasi?

GabrielaG
[21.04.18 20:38:51]
»

@garcia: Mi-as dori sa ne cunoastem doar ca anul acesta nu voi mai fi din pacate la hotel. Pentru orice informatii va stau cu drag la dispozitie.


NB GabrielaG este (sau a fost) reprezentant al unității
lmocanu
[18.07.19 00:09:23]
»

Stie cineva daca patul dublu si cel single se pot uni?

Multumesc!

DANDAN44PHONE
[14.07.21 11:28:06]
»

@GabrielaG: Sărut mâna m-a numesc P. Dan și vom veni la dumneavoastră in hotel începând cu data de 26.07.2021 am o rugăminte mare dacă se poate sa m-a ajutați ce recomandați dumneavoastră sa luam pentru cazare dacă suntem 4 adulti toți familie și un băiețel de 1 an. Vilele duplex famili sau doua camere individuale. Va mulțumim frumos! Adresa mea de email este [...]

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
nrs †
[14.07.21 11:34:39]
»

GabrielaG nu mai lucreaza de mult la acest hotel

webmasterX
[14.07.21 11:41:15]
»

@DANDAN44: Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor de tip date personale (nume, numere de telefon, adrese de mail etc) — sunt interzise, de ceva timp, și de lege. Aceste info se pot trimite/primi însă prin mesaje private, destinatarul primind aceste mesaje în aceeaşi căsuţă de mail în care primeşte şi înştinţările despre ecouri.

Pentru a transmite un mesaj personal: click pe linkul "mesaj pers" afişat la fiecare ecou, lângă username (click pe „pliculeț”).

Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă bifată opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI. Opțiunea se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
10 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
adiso8, aurache, calincheita, DANDAN44, GabrielaG, garcia, lmocanu, mishu, niki, polat
Alte impresii din această RUBRICĂPapillon Zeugma Relaxury Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.083497047424316 sec
    ecranul dvs: 1 x 1