ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.06.2016
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Constanţa
ÎNSCRIS: 20.05.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
MAY-2016
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
68.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Pensiunea Prestige... ?!!!

TIPĂREȘTE

„POPESCUB” a postat anterior comentariul „Foarte placut, insa departe de impecabil”, bine redactat, detaliat, in acord cu realitatea. A, nu stiu de ce a folosit si cuvantul „foarte”... !? In sfarsit, hai sa spunem ca era alt patron, in perioada in care a mers dansul... ! Cu toate ca, nu cred ca s-a schimbat nimic!

Nu o sa critic (prea mult) aceasta pensiune, datorita faptului ca am purtat discutii pe marginea nemultumirilor mele direct cu patronul penisunii, care imediat dupa incheierea „sejurului nostru” ne-a transmis inclusiv prin email rugamintea de a comunica aspectele neplacute (felicitari pentru acest gest)! Nu am facut-o, dansa trebuie sa afle singura ce se impune a fi remediat (sunt un ignorant in domeniu, iar d-na in cauza, dupa spusele dansei, a activat pe piata turismului din Anglia peste 10 ani!)

Pe scurt:

Am rezervat - cu 3 luni inainte (platind avans 20 % pentru o camera dubla pentru 3 nopti). Am stat o singura noapte.

Camera (nr. 5) foarte, foarte mica in raport cu numarul de stele!!!

Dimensiunile balconului nu permit asezarea unui scaun (fumatorii vor sta in picioare);

Privelistea, cel putin din camera respectiva, lipsea total: doar de pe terasa restaurantului poti exclama: frumos!

Micul dejun (cine comenteaza, poate ar trebui sa mai umble prin Romania... !!!) - nu slab, FOARTE slab!!! Seminte: de toate felurile... ! Daca sunt „VEGAN” vin cu semintele mele. Mezeluri, cu toate ca suntem in „zona Bran”, cumparate din comert. Branzeturi, vai de capul meu.

De cina, nu comentez. In cazul meu, vreau sa cred ca a fost un „accident”, adica nu mai exista bucatar!!! Am mancat in apropiere la „Casa Boiereasca”, unde... nu comentez.

Justificari gen: „Nu exista personal in zona!” - NU MA INTERESEAZA!!!

Pensiunii ii trebuie, OBLIGATORIU, un administrator – un om „bun la toate” (electrician, sa dea cu o mana de var pe unde trebuie, sa... NU se poate sa ai in camera abțibilduri pe termopanul montat cu multi ani in urma... !!!).

In concluzie:

Pensiunea este OK, necesita niste imbunatatiri, angajarea unui personal constiincios (nu se poate sa ai mesele de pe terasa nedebarasate la ora 17.00, in conditiile in care acestea au fost folosite de dimineata) cand nu era nimeni in pensiune...

Nemultumirea majora – PRETUL, care este in contradictie cu facilitatile oferite...si cu numarul de stele !


[fb]
---
Trimis de iunie12 in 01.06.16 19:35:39
Validat / Publicat: 01.06.16 21:44:16
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MASIVUL PIATRA CRAIULUI.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2382 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (iunie12); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Catelusul, un scump... poate fi angajat in functia de administrator!
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

Prestigedr
[26.06.16 19:21:19]
»

Stimate domn, multumesc pentru review-ul dvs, si imi pare rau ca nu ati avut o experienta placuta in pensiunea noastra. Acum, dati-mi voie sa va raspund punctual la afirmatiile dvs: este adevarat ca am locuit in Anglia multi ani, am revenit in tara, cu mare drag de aceste locuri si cu experienta in business-ul de turism.

Apropo de schimbari in acest business, care nu se vad intotdeauna, pot sa va amintesc in primul rand investitia substantiala in echipamentele de bucatarie, care, bineinteles ca nu se vede la nivelul clientului, noi speram sa se simta in calitatea mesei; desemenea, personalul s-a dublat, micul dejun a fost inclus in pret, meniul schimbat etc.

Camera are 25 mp, nu este ce se cheama o camera mare, dar este ok, pentru un pat dublu si loc in jur.

Cu privire la micul dejun, trebuie sa spun ca acesta cuprinde: 2 feluri omlete, preparate de carne pe gratar, preparate de carne reci (3-4 feluri, cumparate de la un producator local din Bran, fara mezeluri), branzeturi - 3-4 feluri, locale, capsuni (in perioada in care ati fost dvs), frisca, clatite calde facute in fiecare dimineata, gemuri, lapte batut, lapte de vaca (de la vecina) si da, seminte pentru cei care doresc. Daca dvs numiti acest mic dejun, foarte slab, probabil ca poate fi doar comparat cu hotel de 5 stele...

Referitor la lipsa de personal, noi am fost sinceri, v-am spus adevarul si avand in vedere ca traim in aceeasi tara, ar trebui sa ne intereseze, nu cred ca avem noi o vina ca s-au desfiintat scolile profesionale si nu exista oameni calificati... Noi am preferat sa nu facem un serviciu, decat sa-l facem prost... in acelasi timp, si pensiunea fara restaurant nu este un business ilegal... din acest motiv, am si micsorat preturile in perioada aceea, ca nu puteam sa facem serviciul complet.

Dar am obtinut 10% reducere la restaurant pt dvs de la pensiunea vecina si de la un alt restaurant din Bran.

Si va informez ca avem 2 persoane de intretinere si chiar daca totul nu este perfect, ne straduim foarte mult, noi stam in aceasta locatie si ne concentram numai pe acest business.

Sper ca veti mai reveni sa vedeti toate schimbarile facute intre timp, care sunt convinsa ca vor merita stelele...

Cu drag, Daniela, proprietar.


NB Prestigedr este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
iunie12AUTOR REVIEW
[24.07.16 18:29:04]
»

@Prestigedr - Nu vreau să intru în polemică cu dvs., dar faza cu „am obtinut 10% reducere la restaurant pt dvs de la pensiunea vecina si de la un alt restaurant din Bran”, mă luați de prost... Sper ca dialogul nostru să se termine aici. Am postat acest mesaj, după două luni, CĂCI UNII CHIAR AU TUPEU!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
iunie12, Prestigedr
Alte impresii din această RUBRICĂAkasha Wellness Retreat (ex Prestige) [Peștera]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049544811248779 sec
    ecranul dvs: 1 x 1