ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.08.2015
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- M ---
    GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 10.08.15
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    JUL-2015
    DURATA: 7 nopți
    familie cu copii
    2 AD. + 1 COPII -- v: 7

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    CAZARE [camere etc]:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    95.00%
    Mulțumit, aproape încântat
    PLAJA şi MAREA:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    45.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 4 MIN

    [hotel Meduza] Never again

    TIPĂREȘTE

    Am achizitionat biletele pentru acest "Magnific Hotel " Meduza, de anul trecut din noiembrie, prin Agentie, sejur 7 nopti, sistem AI, 2 adulti si un copil de 7 ani.

    Stiam ca, camera este mica, nu are balcon, in schimb ne am facut sperante privind pozele de pe site ul lor de la piscina, plaja, restaurant si am spus ca o sa trecem peste aceste "mici" inconveniente.

    Cand am ajuns, am fost pasati de la Delfinul la Meduza, fara prea multe explicatii, asta se intampla in jurul orei 13 (check in ul se face la ora 18). La Meduza ne-a intampinat o tanara domnita care a vorbit foarte frumos (de fapt toti angajatii, spre surprinderea noastra se purtau si vorbeau frumos cu turistii) si ne-a explicat ca nu sunt camere libere momentan si ca trebuie sa mai asteptam. I-am explicat si eu cu ajutorul lui Aurel Vlaicu, ca suntem obositi si vrem sa ne instalam cat mai repede. Astfel ca, in 15 minute maxim eram deja in caamera.

    Am uitat sa precizez faptul ca, atunci cand am intrat in hotel, ne-a izbit un miros puternic de odorizant pentru camere. Chiar ne gandeam... uite ce grija au de nasurile oaspetilor. Am descoperit mai tarziu "secretul" acestui miros... Femeile de servici aveau asupra lor cate 1 spray chiar 2 si cum mergeau prin holurile hotelului terminau cate un astfel de odorizant... incercand sa acopere mirosul de mucegai care se simtea atunci cand disparea "parfumul" imprastiat cu atata generozitate de angajati.

    Sa revenim:

    Cand am intrat in camera, geamurile larg deschise, mica. mica... mica. Atat de mica, incat asa cum spunea cineva care a scris si el aici despre acest hotel, daca iti venea sa lesini, nu aveai unde. Am lasat doar un geam putin deschis si am plecat sa vedem piscina, marea si zonele din imprejurimi. La piscina stupoare:in loc de piscina... un LIGHEAN, umplut cu o apa lalaie, statuta... dar care am fost asigurati ca vine chiar din mare... m-a scapat rasul cand am vazut ca in cele 8 zile nu s-a schimbat decat o singura data apa.

    Plaja, nu exagerez deloc daca va spun ca avea o deschidere de 30 metri maxim unde se inghesuiau jumatate din populatia Romaniei. Am descoperit mai apoi ca in partea dreapta a hotelului (a digului practic) exista o plaja ingusta dar cu o apa limpede si fara pietre.

    Sezlonguri... faine, albe dar insuficiente pentru cati turisti eram. Ajungeau pentru 2 etaje ale unui hotel (aici veneau si cei de la Delfinul si cei de la Meduza). Am aflat ulterior, tragand cu urechea la discutia dintre doi angajati, ca intr-o dimineata pe la 4, lantul care restrictiona accesul la piscina, a fost rupt de cateva "domnisoare" (la 80 de ani), care au impodobit ca bradul de craciun, cu prosoape, fiecare sezlong. Ce sa gaseasca Mandea, la 7 dimineata, sezlong liber, cand toate erau ocupate de la 4,4:30, cu prosoape, dar pe o mare parte din ele nu statea nimeni pana pe la 11:30 sau 12.

    Cand ne am intors in prima seara in camera (v-am spus ca am lasat un singur geam putin deschis) si am deschis usa... ne-a izbit un miros de pipi, pipilica, pipiloi, de am crezut ca a venit in baia noastra un sfert din turistii din statiune, au facut pipi si nu au tras apa. Cu acest miros "superb" am fost tratati pana la sfarsitul sejurului.

    Hartia igienica "de calitate maxima"... va sfatuiesc sa va cumparati din magazin cea mai proasta hartie igienica si va asigur ca o sa fie de calitate superioara celei din hotel.

    Prosoapele unei familii cu care am fost, au atarnat in camera, deasupra patului unde dormeau, pe o sfoara legata de tevi (ruginite), iar dimineata se trezeau cu nisip pe fata sau in gura (patul bineinteles plin nisipul de pe prosoape).

    Mancarea BUNA!!! -Singurul lucru bun a fost mancarea (nu foarte diversificata).

    Randul la mancare (vezi foto) se forma cu 15 minute inainte de ora mesei, turistii asezandu-se cuminti la intrarea in restaurant

    Cozile la prajituri, ca pe vremea lui Raposatu". Mai dadeau si pe sub mana daca insistai. Teachers ul varsat in pahar 20 grame, daca ii spunea sa puna mai mult spunea ca nu are voie.

    Stau bine la locurile de joaca (3 la numar).

    As mai scrie dar ma opresc, ar fi multe de spus. Un lucru e sigur... Never Again la acest hotel. Punct.


    [fb]
    ---
    Trimis de laurycy81* in 10.08.15 16:22:18
    Validat / Publicat: 10.08.15 17:30:47
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 1404 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (laurycy81*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P01 Cum se forma randul la mancare
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂSteaua de Mare, complex hotelier:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040411949157715 sec
    ecranul dvs: 1 x 1