ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.07.2015
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Târgu Mureş
ÎNSCRIS: 02.02.09
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
65.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Se poate si mai bine

TIPĂREȘTE

Am avut rezervare platita si confirmata printr-o agentie de turism, dar in momentul in care am ajuns la receptia hotelului, doamna care era acolo a incercat sa ne convinga sa acceptam cazare la hotel Raluca (fara a mai plati o eventuala diferenta de bani, acesta din urma fiind clasificat la 3 stele).

Motivul acestei incercari a fost acela ca s-au rezervat camere peste capacitatea reala a hotelului. In dimineata in care am ajuns la hotel, au fost puse in aceeasi situatie inca cel putin 5 familii cu copii.

Am mers sa vedem si acest hotel Raluca, insa dupa ce am vizitat una dintre camere am decis sa nu ne lasam induplecati si sa ramanem la hotel Lidia. Camerele renovate (spre deosebire de cele de la Raluca), mobilierul inca nou si amplasarea acestuia ar fi aspectele pozitive in ceea ce-l priveste.

Dupa ce ne-am cazat am intrebat daca in camera exista minibar. Raspunsul lor a fost ca unitatea, fiind clasificata la 2 stele nu e obligata sa asigure racitoare in camere. Intr-adevar, ne-au confirmat acest lucru si cei de la OPC veniti la hotel in urma reclamatiilor primite.

Dar atunci de ce pe mai toate site-urile care promoveaza acest hotel se precizeaza ca exista minibar in camere. Fie lipsa de comunicare hotel - agentii de turism, fie inducere viota in eroare a turistilor de catre acestea din urma. Aviz turistilor cu copii mici care au nevoie de racitor in camera!!!

Un alt aspect negativ ar fi lipsa de reactie a cameristelor in ceea ce priveste completarea cu hartie igienica cand aceasta lipsea. In cazul nostru am lasat un biletel personalului care se ocupa cu partea de curatenie sa ne lase hartie igienica si sa ne schimbe prosoapele.

Acest lucru s-a intamplat in a 5-a zi de cazare si surpriza, prosoapele care se presupune ca ar fi trebuit sa fie de schimb erau patate si rupte. Aceste aspecte (hartie igienica, prosoape) tin totusi de bunul simt si de respect pentru turistii care lasa niste bani pentru a-si petrece un concediu reusit. Totusi, din banii turistilor isi platesc ei angajatii, nu? Daca societatea care se ocupa cu administrarea hotelului decide sa faca economie tocmai prin hartie igienica, sapun, prosoape murdare si rupte e trist!!!

Cat despre restaurant, aceeasi nota a economiei. Servetele la masa erau doar cele pe care se aseaza tacamurile. La orice restaurant, in momentul in care iti serveste mancarea ti se mai aduce inca un suport cu servetele. Felurile de mancare reduse la numar, dar bune la gust. Mustele erau prezente si ele, iar la toaleta de langa restaurant s-a pus hartie igienica in a 4-a zi de la cazarea noastra.

In concluzie, daca se doreste o cazare foarte aproape de plaja (ideala pentru familiile cu copii), intr-un hotel cu camere renovate, acesta ar putea fi o alegere buna, dar foarte mare atentie la aspectele negative prezentate mai sus.

Daca cineva din conducerea societatii care administreaza hotelul sesizeaza si remediaza toate aceste aspecte negative, e bine pentru turistii din acest sezon estival. Daca nici macar amenda primita de la OPC nu ii fac sa isi schime atitudinea... TRIST


[fb]
---
Trimis de liviu in 15.07.15 15:20:02
Validat / Publicat: 15.07.15 15:55:36

VIZUALIZĂRI: 1195 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (liviu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[15.07.15 15:53:00]
»

@liviu: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro după 6 ani (?!?!?!) de chibițat.

Mulţumim pentru impresii, și acum, că ai spart gheața , te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

liviuAUTOR REVIEW
[15.07.15 20:17:32]
»

@webmasterX - Suntem din Targu Mures, nu Galati. Se poate corecta? Multumim!

webmaster
[15.07.15 20:33:18]
»

@liviu -

Suntem din Targu Mures, nu Galati. Se poate corecta?

domiciliul se poate modifica de fiecare user, din secțiunea "contul meu" — al lui, de fapt, nu al meu

Uite link direct amfostacolo.ro/myaccount.php?t=0

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
liviu
Alte impresii din această RUBRICĂCarmen Azzuro Hotel (ex Lidia) :

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042054176330566 sec
    ecranul dvs: 1 x 1