ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.07.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Bacau
ÎNSCRIS: 01.10.13
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 16 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
66.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 26 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Exterminarea pensionarilor prin masuri extreme de austeritate

TIPĂREȘTE

Am achizitionat un bilet de tratament pentru doua persoane, de la Casa de Pensii din Bacau, eu si sotia fiind pensionari, si ambii foarte bolnavi de multiple boli pe fond reumatic. Biletele au fost la Hotelul Padis din statiunea Felix, hotel de numai doua stele. Doresc mai departe sa-mi exprim impresiile create de aceasta locatie, mentionand ca am o vasta experienta in spate capatata de-a lungul a peste 20 de ani, in statiuni ca: Felix, Herculane, Mangalia, Techerghiol, Eforie Sud si Nord, Saturn, si Neptun.

Hotelul este unul grandios, cu trei corpuri, baza proprie de tratament, din cate am inteles a fost hotelul UGSR-ului pe vremuri dar si acum este gestionat tot de sindicatele de la Bucuresti. La intrare este dotat cu o parcare foarte incapatoare si un lucru bun, nu se platea parcarea deloc, spre deosebire de alte hoteluri din alte statiuni. La intrare, hotelul este dotat cu un parc plin de arbori si multe banci unde cei cazti puteau sa-si omoare timpul. Imprejurimile hotelului sunt scaldate de multa verdeata alcatuita de foarte multi pomi, iar pavilionul in care am fost cazat eu (corpul C), era invecinat cu padurea (la o distanta de 5 metri). dimineta erai trezit de cantecul pasarilor din padure daca dormeai cu usa deschisa. Cam atat despre locatie.

La receptie am fost intampinat de un personal foarte amabil, si mi-am dat seama de lucrul acesta intrucat eram un caz mai aparte, lucru de care nu doresc sa-mi aduc aminte. Pot spune ca si in alte schimburi cei de la receptie erau foarte atenti si serviabili.

O nota negativa care o dau acestui hotel imens este faptul ca pe holul de la intrare unde era si receptia (avea o lungime de peste 130 metri) se afla o singura priza de 220v. si semnal minim wireles ceea ce facea imposibil folosirea unui laptop macar pentru citirea unor mesaje.

Camera care mi-a fost repartizata in Corpul C et. 3 era reamenajata partial si anume: zugravita proaspat, spatioasa, dotata cu termopane si mobilier nou, un pat dublu foarte spatios dotat cu o saltea foarte buna (sincer sa fiu nu ma asteptam), parchet pe jos, perdele si draperii noi (sau aprope noi), balcon mare cu vedere la padure, frigider spatios si un televizor foarte mic (cel mare se defectase de cateva luni si nimeni nu s-a ingrijit sa fie inlocuit cu unul corespunzator), televizor care mi-a fost inlocuit la rugamintile mele. Am spus ca spatiul repartizat cazarii era partial renovat intrucat la baie lucrurile stateau total invers. O chiuveta veche asezata aiurea, un dus vechi dotat cu o perdea partiala, apa care curgea pe jos nu avea scurgere la sifonul din pardoseala si trebuia stransa manual cu ce puteai, o gresie si faianta veche pusa aiurea pe perete, o usa veche care se inchidea cu greu, lipsa cuier sau suporti de prosoape, in general baia se prezenta ca acum 25 de ani, poate si mai rau.

Femeile de serviciu veneau numai sa ridice gunoiul din cos care era amplasat in baie, dar de 9 zile de cand sunt cazat aici nu s-a facut curat in camera, si nici nu s-au schimbat prosoapele sau asternuturile, desi am trecut de jumatatea perioadei de cazare, sa fie oare o intamplare sau un obicei?

Baza de tratament este cu dotare veche, atat aparatura cat si spatii, dar in general era curat, se respecta programarea si nu era aglomerat, iar personalul foarte amabil. Tot referitor la tratament aici am primit numai trei proceduri Casa de Sanatate nu a mai alocat nici un ban pentru suplimentarea procedurilor cum se proceda in alti ani in alte statiuni.

Masa se servea in doua serii, hotelul avand 4 sali de mese, unde era destul de curat, cu mese si scaune spatioase, personalul atent cat se putea. Se observa saracia si lipsa de fonduri prin lipsa de scobitori pe masa a piperului, si meniul foarte saracacios. Am inteles ca erau alocati pe zi pentru masa doar 12 roni, va dati seama ce mancare putea sa se ofere de aceasta suma.

Ca incheiere as putea sa evidentiez ce anume lipseste ca sejurul sa fie perfect sau aproape perfect:

- renovarea bailor din camere si dotarea cu cuiere si suporti de prosoape;

- dotarea balcoanelor cu niste sezlonguri sau fotolii, sau scaune;

- schimbarea la timp a asternuturilor si prosoapelor;

- efectuarea curateniei in camera si baie macar la doua zile;

- amplasarea mai multor prize la parterul hotelului (este doar una singura);

- un semnal wireles mai bun pentru a se putea folosi un laptop;

- alocarea de fonduri suficiente pentru alimente in asa fel incat sa se poata oferi un meniu decent.

----

Text încărcat ulterior și inserat aici de echipa tehnică

---

Am avut un sejur de 16 zile, timp in care am mai scris niste impresii dar acestea nu erau finale, avand doar 9 zile de cazare. Mai am doua zile ramase din intregul sejur si desii impresiile nu erau chiar asa de bune, acum la sfarsit am reusit sa-mi formez o imagine de ansamblu cat mai corecta.

Impresia generala (si nu este doar o impresie ci un fapt), este ca se simte lipsa unei persoane autoritare care sa conduca intreaga activitate prestata de personalul destul de numeros care isi desfasoara activitatea in acest hotel imens, asezat la loc bun dar lasat la voia intamplarii.

Nu vreau sa repet ce am mai scris in celalalt articol, dar singurul lucru bun pe care l-am sesizat a fost amabilitatea personalului de la receptie, si atat.

Dupa 10 zile de cazare am solicitat sa mi se schimbe lenjeria si prosoapele, dar am fost refuzat. Abia a 12-a zi s-a efectuat acest serviciu, in urma altei interventii. Sa inteleg ca acest lucru se face numai la cerere?

Cat priveste serviciile de servirea mesei, acestea sunt de nedescris.

Personalul care deserveste la mese nu stie ce are de facut, iti aduce mancarea in niste farfurii care le murdaresc la exterior cu mancare in timpul transportului, iar daca se reproseaza ceva, in loc sa se corecteze, raspunsul este: DE CE ATI VENIT LA UN HOTEL DE 2 STELE. Pe mese nu sunt oliviere, (am observat ca de fapt in intreaga sala de mese erau cam 4 buc.), piper niciodata nu s-a gasit pe masa, painea in cele mai multe cazuri era semiuscata datorita faptului ca era feliata de seara pt. dimineata.

Deja cand mai aveam 4 zile pana la plecare, desi exista o programare cu ora de masa, erai bagat in seama dupa 15-20 min, dupa ce veneai si se aduceau pe masa resturi de la alte mese (paine, ceai, etc), fapt care m-a lasat fara cuvinte. Cand am vorbit cu asa zisa sefa de la cantina, acesteia i s-a parut normal sa stept si sa vad cum se aduna de la mai multe mese si apoi mi se aduce mie. Nu ai cu cine sa stai de vorba.

Oricum nu voi recomanda la nimeni aqcest hote, si e pacat pentru ca este loc de mai bine.


[fb]
---
Trimis de nicugafiuc in 07.07.15 18:44:20
Validat / Publicat: 07.07.15 20:04:42
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BĂILE FELIX / '1 MAI'. A mai fost în/la: Herculane, Mangalia, Neptun, Saturn, Eforie, Techerghiol
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3738 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nicugafiuc); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P03 Frumuseti de neuitat la Felix
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 26.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [07.07.15 20:04:35]
    »

    Mutat, la reorganizare, în rubrica "Padiș Hotel [Băile Felix]" (deja existentă pe sait)

    nicugafiucAUTOR REVIEW
    [12.07.15 14:48:28]
    »

    Text încărcat de autor ca review separat și mutat aici ca ecou de către echipa tehnică. De asemenea, fiind destul de complex, l-am inserat și în textul articolului.

    ---

    Am avut un sejur de 16 zile, timp in care am mai scris niste impresii dar acestea nu erau finale, avand doar 9 zile de cazare. Mai am doua zile ramase din intregul sejur si desii impresiile nu erau chiar asa de bune, acum la sfarsit am reusit sa-mi formez o imagine de ansamblu cat mai corecta.

    Impresia generala (si nu este doar o impresie ci un fapt), este ca se simte lipsa unei persoane autoritare care sa conduca intreaga activitate prestata de personalul destul de numeros care isi desfasoara activitatea in acest hotel imens, asezat la loc bun dar lasat la voia intamplarii.

    Nu vreau sa repet ce am mai scris in celalalt articol, dar singurul lucru bun pe care l-am sesizat a fost amabilitatea personalului de la receptie, si atat.

    Dupa 10 zile de cazare am solicitat sa mi se schimbe lenjeria si prosoapele, dar am fost refuzat. Abia a 12-a zi s-a efectuat acest serviciu, in urma altei interventii. Sa inteleg ca acest lucru se face numai la cerere?

    Cat priveste serviciile de servirea mesei, acestea sunt de nedescris.

    Personalul care deserveste la mese nu stie ce are de facut, iti aduce mancarea in niste farfurii care le murdaresc la exterior cu mancare in timpul transportului, iar daca se reproseaza ceva, in loc sa se corecteze, raspunsul este E CE ATI VENIT LA UN HOTEL DE 2 STELE. Pe mese nu sunt oliviere, (am observat ca de fapt in intreaga sala de mese erau cam 4 buc.), piper niciodata nu s-a gasit pe masa, painea in cele mai multe cazuri era semiuscata datorita faptului ca era feliata de seara pt. dimineata.

    Deja cand mai aveam 4 zile pana la plecare, desi exista o programare cu ora de masa, erai bagat in seama dupa 15-20 min, dupa ce veneai si se aduceau pe masa resturi de la alte mese (paine, ceai, etc), fapt care m-a lasat fara cuvinte. Cand am vorbit cu asa zisa sefa de la cantina, acesteia i s-a parut normal sa stept si sa vad cum se aduna de la mai multe mese si apoi mi se aduce mie. Nu ai cu cine sa stai de vorba.

    Oricum nu voi recomanda la nimeni aqcest hote, si e pacat pentru ca este loc de mai bine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    eelena*
    [03.05.16 21:08:34]
    »

    Da, absolut adevarat.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    eelena*
    Alte impresii din această RUBRICĂPadiș Hotel [Băile Felix]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054111003875732 sec
    ecranul dvs: 1 x 1