ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.02.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 03.02.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JAN-2015
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 7

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
84.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 66 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Rusinos pentru un hotel de 4 stele

TIPĂREȘTE

Stimati cititori, am fost intr-o minivacanta la schi cu familia la Hotel Orizont in Predeal bazat pe faptul ca datorita piscinei si SPA-ului ne va oferi seara posibilitatea de relaxare.

Am rezervat pe Booking.com camera la pretul de 1100/ 3 nopti - insa la receptia am avut neplacuta surpriza sa imi spuna ca este o gresala la datele de pe Booking - ca trebuie sa platesc 35 lei / zi pentru copil pentru ca are peste 6 ani. A trebuit sa ma cert cu ei si sa chem un superior ca sa-mi faca o "favoare" si sa nu-mi ia acesti bani - asumandu-si ei gresala la rezervare.

Micul dejun este saracacios, cafeaua NU SE POATE BEA. Daca vrei insa sa-ti aduca un espresso - platesti 12 lei

Cum seara, dupa piscina nu mai poti iesi prin frig sa cauti restaurante prin oras, am ales sa mancam la restaurantele hotelului - 2 la numar - Miorita cu specific romanesc si Orizont.

Restaurantul Orizont te incanta cu atmosfera placuta, muzica live, insa te distruge efectiv la preturi, iar calitatea mancarii este ca la orice cantina corporatista sau bodega de cartier.

Restaurantul Miorita este de asemena cu muzica live - taraf popular - mancarea este mult mai buna decat la celalalt iar preturile sunt mai rezonabile - deci pe acesta vi-l recomand.

As vrea sa punctez totusi puntele pozitive ale acestui hotel - camera, panorama, piscina si zona de SPA foarte bine intretinute.

Din pacate, la plecare au facut-o din nou de oaie fata de noi ca si clienti:

am coborat la receptie sa platesc sejurul, am confirmat ca nu am consumat nimic de la minibarul din camera, m-au intrebat cand eliberaz camera - si eu le-am spus ca imi strng bagajele, si in jur de 10-15 minute voi pleca. Receptionera insa a pus mana pe telefon si a trimis de urgenta o camerista sa verifice ca nu am mintit referitor la consumul din minibar, aceasta intrand peste sotie si copil in camera in timp ce acestia se imbracau. Este rusinos si foarte urat din partea hotelului sa te trateze cu o lipsa de incredere si de respect incat sa te controleze ca pe vremea lui Ceausescu in conditiile in care tocmai paltisem 1100 lei - era cazul ca eu sa ma "bucur" la o cola din frigider de 2 lei? Sau ei, ca si hotel, in cazul cel mai nefavorabil - in care eu as fi mintit referitor la consumatia din camera - din 1100 de lei nu puteau sa isi asume o "pierdere " de 2 lei?

E jenant si rusinos - cu siguranta nu as mai reveni la acest hotel.


[fb]
---
Trimis de titeica in 03.02.15 09:23:33
Validat / Publicat: 03.02.15 10:23:36

VIZUALIZĂRI: 2227 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (titeica); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10100 PMA (din 15 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 66.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    papone
    [03.02.15 19:46:50]
    »

    era cazul ca eu sa ma "bucur" la o cola din frigider de 2 lei?

    chiar asa rau arata frigiderul ala? bravos pt scriere, mi-a placut. dar ati aruncat o galagie de bani pe cazare, parerea mea... hac!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂOrizont Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036112070083618 sec
    ecranul dvs: 1 x 1