ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 06.01.2015
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- M ---
    GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 06.01.15
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    SEP-2014
    DURATA: 6 nopți
    cuplu fara copii
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    70.00%
    Satisfăcător
    CAZARE [camere etc]:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    75.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 3 MIN

    Ultima oara

    TIPĂREȘTE

    A fost a 3-a oara cand am ales acest hotel din Neptun. Deoarece imi place plaja de langa complexul prezidential foarte mult, atat partea din Neptun, cat si cea din Olimp. Iar hotelul este amplasat foarte aproape de plaja preferata. De cand au fost renovate cele 3 hoteluri comuniste, sunt printre putinele hoteluri inca functionale si renovate din fosta statiune nr 1 inainte de '89, dar care a decazut foarte mult, cu cateva mici exceptii, acest lucru vazandu-se si in nr de turisti veniti in statiune.

    Prima oara am ales acest hotel, parca prin 2011, apoi 2012 si ultima oara in 2014.

    Preturile sunt foarte bune pt acest hotel, tinand cont de amplasament si ce ofera.

    Camerele sunt ok, cu mici probleme, dar tinand cont de pret si pt ca nu sunt un turist tipicar, mereu spun ca e ok si doar am venit pt mare si plaja, nu sa-mi petrec ziua in hotel. Se face curatenie in camere si prosoapele se schimba, daca le arunci pe jos.

    Accesul la piscina interioara, exterioara, jacuzzi si sauna este gratuit.

    Pt cei care au AI, am inteles ca se ofera si sezlong gratis la plaja lor.

    Preturile pt masaj mi s-au parut foarte mari si era foarte putina lume care mergea.

    Mancarea a ajuns in timp de tot rasul, ultimul an a fost jalnic.

    Meniul ales a fost DP, si am ales Mic Dejun cu Dejun.

    MD e ok, merge. Iar la MD era foarte multa lume. Problema a inceput cu Dejunul.

    Putina lume la Dejun, iar de ales erau mereu 2 tipuri de supa/cioarba, iar la felul 2 erau 2-3 tipuri de carne sau oua jumari, garnituri 2-3 tipuri, salata la alegere, 2 tipuri de prajituri, apa + apa cu suc. Pt cei cu AI exista suc la dozator.

    Sa zicem ca ma multumesc si cu putin, ca de preturile sunt mici si totul costa. Problema era ca vedeai uneori carnati cabanos de dimineata la pranz, taiati bucatele cu jumari, ouale de dimineata uneori in salata etc... trucuri folosite in gastronomie, le vedeai si miroseai ca erau cele de dimineata, am lucrat in studentie in domeniu si stiu cum merge treaba.

    Greseala a fost ca nu am ales doar cazare cu MD, dar mi-am invatat lectia. Majoritatea turistilor erau cu MD, caci la pranz venea foarte putina lume, iar la cina cred ca era la fel. Iar diferenta dintre cazare cu MD si DP e de 50-60 de lei, deci un pranz normal, zic eu. dar acesti bani nu merita pt masa respectiva. Am mancat la un restaurant mic cu mese si scaune de plastic din complexul cu produse artizanale de langa hotel Doina, o masa de pranz proaspata si foarte buna, iar pretul a fost sub 50 de lei, deci se poate ;), dar important era ca era naturala si proaspata, nr turistilor francezi confirma acest lucru, deci un mic restaurant ii da clasa unui hotel de 3 stele...

    Am avut si o discutie cu seful de sala pe aceasta tema si altele, dar pe care nu-l interesa clientul, la fel si sefa de la receptie, care dadeau din umeri si ziceau ca asta e si asa sunt regulile (adica ordinele de sus).

    Deci concluzia, managementul decide tot, daca ai noroc, atunci e bine, daca ai probleme, angajatii nu prea pot schimba ceva, pacat, la un hotel mic unde o mica flexibilitate ar putea exista, dar mai bine pleaca clientul daca are probleme sau turistii opteaza pt cazare si MD unde nu exista batai de cap. Dar din pacate astfel nu poti face bani, tinand cont ca si asa nr turistilor e mic, sezonul e scurt, iar obiectivul major al oricarui manager e sa scoata si ultimu leu din buzunarul clientilor. Poti cere un pret, dar trebuie sa si oferi ceva in schimb raportat la acel pret. Iar ca exemplu un restaurant ok dar mai scump unde am fost seara e restaurantul Ambasador, cam 100 de lei de persoana. Deci nu pretul e problema pt mine, ci ce oferi pt acel pret. Acest lucru este inca o enigma pt hotelurile din Romania, vor turisti si bani, dar nu stiu cum...


    [fb]
    ---
    Trimis de NWR2015* in 06.01.15 14:40:35
    Validat / Publicat: 06.01.15 15:35:28
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP.

    VIZUALIZĂRI: 3780 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (NWR2015*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7200 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster20*
    [06.01.15 14:54:20]
    »

    @NWR2015: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    Ioana_Ioana
    [01.09.15 14:48:28]
    »

    Ati vauzt cumva camerele de la parter?

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Ioana_Ioana
    Alte impresii din această RUBRICĂ2D Hotel [Neptun] (ex Dobrogea & Sulina):

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038993120193481 sec
    ecranul dvs: 1 x 1