ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.09.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 12.09.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 16 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
83.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 34 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Un concediu reusit

TIPĂREȘTE

Am ajuns la hotel Paradiso cu bilete CNPAS (ceva probleme de sanatate), nu aveam asteptari foarte mari, cunosteam imprejurimile hotelului si pentru ca ne place foarte mult Mangalia am acceptat oferta aceasta.

Hotelul este renovat in acest deceniu, impresia este buna inca de la intrare, parcare gratuita cu paza si camere de luat vederi, te intampina o receptie generoasa, toate camerele au vedere la mare, unele din ele chiar pe faleza, imi pare rau ca nu am insistat pt. acest lucru.

Camerele cam mici (fara vina investitorului) mobilier relativ nou, draperii excelente ce tineau soarele afara, paturile prinse intr-un blat nu au permis apropierea lor, suficient spatiu pt. instalat un patut de bebelus intre ele. aer conditionat, minibar ce racea foarte bine, am suferit foarte mult de lipsa unei plase de tantari.

Se intra zilnic in camera sa se faca curatenie si sa se schimbe prosoapele. sistemul cu cartela de curent ne ne incanta, am renuntat sa mai luam cartela dupa noi.

Masa a fost la limita incat sa nu poti reprosa insa nici incantati nu am fost. Fara cuvinte am simtit de la receptie ca trebuie sa cumparam micul dejun pt. copil in felul acesta asigurand locul la masa. Nu a fost o suma mare dar parca o fortare de a scoate niste bani, tinand cont ca biletul e platit jumatate de stat si cine stie cand isi recupereaza patronul banii am renuntat la orice forma de prostest. Micul dejun era lipsit de inspiratie, in fiecare zi 20g unt, o cutiuta de gem, 2 feli de mezeluri si branza proaspata, cateodata acrisoara..., pranzul si cina mai bune insa repetate in fiecare zi a saptamanii, inca odata amintesc ca am fost la tratament si am acceptat si acest lucru. Invariabil mere ca desert.

Angajatii hotelului (ce este privat) in afara de receptionere mi-au lasat impresia de oameni sincer nefericiti si platiti foarte prost, nu sunt eu in masura sa judec aceste lucruri insa am vazut cameriste in genunchi prin curtea hotelului cu o foarfeca obisnuita in mana pt. a tunde iarba, s. a. situatii pe care nu le expun si tin de o alta discutie.

Daca pot evalua hotelul intre 7 si 9, pot sa va spun ca baza de tratament ce inca apartine statului si sper sa ramana asa are nota 10. excelent, superlativ, multumit. Sanatoriul balnear Mangalia, desi apartine statului si se vede lipsa de finantare, oamenii de acolo reusesc sa conserve locul, foarte curat si primitor, chiar sunt niste profesionisti si chiar merita o finantare mai mare. ma simt ciudat spunand aceste lucruri pt. ca obisnuiesc sa fiu foarte critic si acum imi este putin greu sa recunosc multumirea.

Ne-am simtit bine la Paradiso, am prins o vreme excelenta si am plecat foarte multumiti de Complexul Balnear Mangalia.


[fb]
---
Trimis de CojocaruC in 12.09.14 14:59:35
Validat / Publicat: 12.09.14 15:32:06
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MANGALIA. A mai fost în/la: in fiecare an ma incapatanez sa merg pe litoralul romanesc
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6140 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (CojocaruC); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 34.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster28
    [12.09.14 15:28:19]
    »

    @CojocaruC: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    - - -

    Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂParadiso (ex Mangalia) Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04525899887085 sec
    ecranul dvs: 1 x 1