GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Adresa: Binbirdirek Mahallesi, Terzihane Sokak nr. 17 Sultanahmet
Hotarati ca la intoarcerea din Antalya sa ne oprim 3 nopti in Istanbul, trebuia sa identificam rapid un hotel care sa indeplineasca o serie de criterii. Drept pentru care am intrat pe principalul site strain "concurent", am vizualizat clasamentul celor peste 900 de hoteluri din Istanbul, le-am ales pe primele 10 si am inceput sa cautam oferte de pret pentru fiecare din ele. Singurul cu un pret rezonabil, o pozitie excelenta, parcare asigurata si referinte foarte bune a fost World Heritage.
Am trimis mail catre hotel solicitand o oferta de pret. Ni s-a raspuns imediat ca pretul pentru o tripla cu mic dejun bufet si parcare este 386 de eur daca platim cash. In plus pentru faptul ca vom sta 3 nopti ni se asigura un trasfer gratuit de la aeroportul Ataturk. Fiind cu masina proprie nu ne-a "aranjat" initial aceasta facilitate. Pentru garantarea rezervarii ni s-au cerut apoi datele unui card de debit sau credit, patronul hotelului asigurandu-ne ca in caz de neprezentare ne va retine doar costul primei nopti de cazare. Hotelul este amplasat excelent, in 3 minute ajungeam lejer in piata Sultanahmet, fara sa urcam sau sa coboram.
In ziua in care trebuia sa ne cazam trimitem dimineata mail din Izmit si anuntam ca vom ajunge spre seara. Primim mail inapoi cu un numar de telefon la care sa-i sunam daca nu gasim hotelul, cu o harta cu pozitionarea hotelului in zona si cu explicatii in engleza despre cum ajungem din partea asiatica la hotel. In fine, ajungem usor la hotel (situat langa hotelul Lady Diana), parcam in fata hotelului, intram in receptie unde suntem rugati sa servim ceai, cafea, suc, prajituri si bomboane. Formalitatile dureaza putin, ni se explica ca mini barul se reumple zilnic, ca micul dejun se serveste intre orele 8 si 10.30, ca orice doleanta avem sa ne adresam fara retineri, ca putem lua produse din receptie sa le consumam in camera. Alegem sa platim la check-in desi au spus ca putem plati la plecare. Un angajat al hotelului insista sa ne duca bagajele in camera 402 situata la etajul 2, cu vedere in spate.
Ajungem in camera, ne explica din nou ca minibarul este free si se reumple, cum se pune cifrul la seif, cum functioneaza ac centralizat si ne spune la plecare ca toti angajatii sunt la dispozitia noastra. Am coborat sa iesim in oras, la receptie primim 2 harti si ni se explica detaliat tot ce putem vedea, cum ajungem la fiecare obiectiv, care este orarul, cat costa intrarea, unde putem schimba avantajos valuta, etc. Nefiind prima data in Istanbul stiam unele lucruri, pe altele le citisem aici sau pe alte site-uri.
Hotelul are cate 4 camere pe nivel, in total 16 camere fara balcon, la etajul 5 este sala unde serveste micul dejun bufet, iar la parter este receptia. Este un hotel mic, cochet, foarte curat si cu un personal dedicat clientilor. Nu a fost data cand sa iesim sau sa intram in hotel fara sa fim intrebati daca totul este ok, daca avem nelamuriri, daca avem ceva de semnalat, daca vrem sa servim ceva de baut. Realmente nu am gasit hotel in Turcia in care toti angajatii sa iti zambeasca, sa te intrebe daca totul este in regula si daca te pot ajuta cu ceva.
Camera noastra tripla este de fapt o dubla cu 2 paturi twin unite pentru a face loc celui de-al treilea pat single si are o suprafata in nota majoritatii hotelurilor din Istanbul. Fiecare pat are cate 2 perne si o pilota, lenjeria este imaculata. In dulap se gaseste minibarul (2 ape plate, 2 ape minerale, 2 doze de fanta, 2 doze de cola, 3 doze de sprite si 1 doza de cola light), seif, 3 perechi papuci de baie, 3 pilote mai groase, umerase. Pe masuta se gaseste o cana electrica, 2 pahare, 2 cesti, 2 lingurite, pliculete cu ceai, pliculete cu cafea, pliculete cu zahar. In dreptul geamului este o canapea mica de 2 persoane.
Pe perete un led Vestel cu 200 de programe si panoul de comanda pentru ac centralizat care functiona excelent. Pe fiecare etaj exista router pentru wi-fi care functioneaza binisor si este cu parola (se primeste la check-in). In camera este parchet iar in baie gresie. Baia este de dimensiuni reduse, dotata cu cabina de dus, consumabile (sampon, gel de dus, crema de corp, balsam de par), uscator de par, sapun, prosoape. Aerisirea in baie se face cu un mic ventilator car porneste automat cand se aprinde lumina.
Micul dejun bufet care se servea la etajul 5 se compunea in principal din: fructe, legume, cereale, lapte, ceai, cafea turceasca, unt si margarina, 3 feluri de salam, 3 feluri de branza, paine, dulceata, cascaval, oua fierte, omleta, cremwursti, carnaciori, prajituri, placinta cu branza, suc. Desi se repeta in fiecare zi aveai de unde alege ca sa te ridici satul de la masa. Deplasarea in hotel se poate face atat cu liftul cat si pe scari. In receptie sunt doua canapele, o masuta cu reviste, un lcd mare, doua laptop-uri conectate la net care se pot utiliza de turisti, doua fotolii, umbrele (in dimineata plecarii ploua torential), o masuta cu dulciuri, ceai si suc.
In dimineata in care trebuia sa plecam l-am intrebam pe patron, dnul Yusuf (bun vorbitor de engleza), ce facem daca nu mai avem credit pe stick-ul HGS. Desi ne-a explicat ca nu vom avea probleme in vama i-am spus ca nu dorim sa mergem pana la punctul de vanzare HGS situat la iesirea de pe autostrada in Edirne. In acel moment si-a chemat un angajat si l-a rugat sa ne duca la cel mai apropiat punct postal pentru a ne reincarca creditul. Iar la plecare, pe langa faptul ca ne-a condus personal la masina, ne-a inapoiat 80 de lire deoarece nu am beneficiat de facilitatea cu transferul gratuit de la Ataturk la hotel. Un gest neasteptat! La doua zile dupa ce am ajuns acasa, ne-a trimis un mail in care ne-a intrebat daca am ajuns cu bine si daca avem macar o singura plangere referitoare la sejurul nostru sa o scriem pe mail pentru a indrepta lucrurile pe viitor.
Concluzionand, un hotel excelent pozitionat, cu personal deosebit de amabil si de orientat catre client si cu conditii de cazare foarte bune. Chiar au meritat fiecare euro platit. Pe de alta parte, pe acel site strain, in momentul in care am facut rezervarea, acest hotel era situat pe locul 9, iar in momentul cazarii ajunsese pe locul 6.
Trimis de narcisa in 10.09.14 00:06:47
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (narcisa); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 41.00638300 N, 28.97336100 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
4 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Mutat în rubrica "World Heritage Hotel, ISTANBUL" (nou-creată pe sait)
_ _ _
Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.
Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)Mulţumesc.
Buna ziua, avem si noi rezervata cazarea la acest hotel la sfarsit de iunie, intrebarea este cum ati procedat cu parcarea masinii? Ati lasat-o pur si simplu tot sejurul in fata hotelului?
Si noi avem rezervare 1-6 Septembrie 2021. O sa revenim cu o impresie de la acest hotel. Sincer, am citit numai chestii bune despre el.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2021 Istanbul in 2022? Review World Heritage Hotel (3 min. de Moscheea Albastra) — scris în 11.01.22 de PovesteaYT din BUCURESTI - RECOMANDĂ