ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.08.2014
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Galati
ÎNSCRIS: 06.08.10
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 11

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
47.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Observatii critice la un sejur aparent promitator

TIPĂREȘTE

Deficiente majore constatate:

1. prezenta mirosului intepator de mucegai in holul mare al receptiei si in separeurile cu fotolii pentru relaxarea si accesul turistilor la internet wireless.

2. pretul diferit si mai avantajos afisat / practicat la receptie pentru cazarea fara rezervare (338 lei/noapte fata de 424 lei), in acest caz nemaifiind pretinsa "obligatoriu" si demipensiunea asa cum procedeaza cei de la Cleopatra cu turistii care vin cu rezervare (inclusiv prin site-uri online). Nu se accepta renuntarea la demipensiune, la sosire / cazare, micul dejun este inclus dar, am fost obligat / conditionat sa platesc 550 lei demipensiune desi citisem pe net despre serviciile si calitatea inferioare ale asa-zisului restaurant de 4****, real dovedit CANTINA DE MAXIMUM 2 **!!!

3. suprafata locativa mica a camerei dubla standard (cca. 15 mp), cu recompartimentare, fiind adaugata ulterior toaleta + dus in camera;

4. cuva de evacuare a apei de la dus demna de Guiness Book, avand inaltimea de numai cca. 15 cm, fara panta de scurgere, apa baltea, fara panouri glisante, numai cu o perdea care ajuta apa sa se intinda mai bine peste tot si cu scurgerea aproape infundata, trebuia ajutata mereu caci altfel refula;

5. absenta personalului de serviciu in camera, in 6 zile de cazare, gunoiul menajer a fost ridicat doar de 3 ori iar cu aspiratorul in camera s-a dat doar cu o zi inaintea terminarii sejurului - INADMISIBIL ŞI INACCEPTABIL PENTRU 4 **** DOVEDITE MINCINOASE!!!

6. personalul din restaurantul de "4****" (posibil autoclasificat la aceasta categorie) nepregatit, necalificat si in mare majoritate de "imprumut" din Rep. Moldova, sezonieri care nici nu intelegeau bine comanda, faceau frecvente confuzii si nu cunosteau felurile de mancare din menu!!!

7. lipsa zilnica a multora dintre mancarurile precizate in menu, turistul fiind nevoit sa comande si sa serveasca astfel, in toate zilele cam aceleasi feluri de mancare.

8. calitatea slaba a mancarii, a preparatelor la micul-dejun desi, mancarea era gatita destul de curat?!

9. produse ieftine din hypermarket, cele mai proaste salamuri, parizer, cascaval, cremwursti, ficatei, orez si carnati;

10. DURATA MARE DE LUARE A COMENZII SI DE ADUCERE A PRODUSELOR LA MASA, CCA. 40-45 MINUTE, DE REGULA SI NU ACCIDENTAL!!!

11. LIPSA LOCURILOR DE PARCARE, la 300 camere numai 60 de locuri!!!

12. Desi se percepe taxa de 12 lei/zi pentru parcare daca turistul pleaca cu autoturismul locul nu este rezervat!

13. refuzul interesat si nesincer de a porni motorul de la toboganul cu apa al piscinei intrucat majoritatea utilizatorilor erau rezidenti din Hotel Cleopatra cu acces gratuit deci, neplatitori si nu era avantajos pentru administratie!

14. IN OFERTA SCRIE CAMERE DOTATE CU MINIBAR INSA IN REALITATE CAMERELE AU RACITOR SI NU MINIBAR!!!

15. Pentru aceste situatii reale si pagubitoare consumatorilor beneficiari de servicii turistice, se impune sa nu mai promoveze aceasta destinatie si unitate de cazare, cele sesizate putand fi verificate / constatate chiar in cursul acestui sezon estival (prin vizite inopinate, neanuntate hotelului).


[fb]
---
Trimis de turistavizat in 16.08.14 15:07:19
Validat / Publicat: 16.08.14 17:02:17
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SATURN.

VIZUALIZĂRI: 1138 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (turistavizat); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 450 PMA (din 1 vot)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [16.08.14 17:02:00]
    »

    @turistavizat: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂCleopatra Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039091825485229 sec
    ecranul dvs: 1 x 1