ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.08.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Tulcea
ÎNSCRIS: 15.08.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 5 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
49.38%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Hotel frumusel dar servicii la restaurant execrabile

TIPĂREȘTE

Acesta a fost al doilea an petrecut la Melodia si cu siguranta si ultimul!

Daca anul trecut ne-am simtit relativ bine (ca dovada ne-am adus si prietenii cu tot cu copii, veniti pe baza recomandarilor noastre) anul acesta am avut o experienta jalnica la Melodia.

Hotelul este relativ dragut, nu stiu daca lumea a inteles exact dar este o vechitura renovata. Chiar daca designul exterior si interior este dragut si chiar stilat acest lucru nu schimba faptul ca dimensiunea camerelor este meschina.

Daca folosesti camera strict pentru un dus si dormit este in regula dar tot nu poti scapa de senzatia de inghesuiala. Nu intri cu fata si iesi cu spatele dar spatiul este prea mic, asta-i realitatea.

Punctele lor forte sant piscina cu spatiul aferent si terasa. Piscina (sau piscinele pentru ca cea mare este formata din doua sectiuni si mai au si una mica pentru cei mici) este amenajata frumos, cu un pavaj excelent, sezlonguri si bar acceptabile si in plus au un spatiu de joaca pentru copii foarte dragut.

Terasa este amenajata modern si este foarte placut dimineata sa servesti micul dejun acolo.

Urmeaza punctele slabe!

Restaurantul, mai bine spus organizarea serviciilor. Daca micul dejun este extrem de variat si nu am avut probleme in schimb la masa de pranz a fost un dezastru. Nu exagerez cu nimic si exista review-uri similare pe aceeasi tema semn ca nu sant experiente izolate ci o problema nerezolvata nici pana acum.

Indiferent de ora la care am venit s-a intamplat la fel: de fiecare data nu sant tacamuri, lipsesc feluri de mancare, vasele sant goale si pe chelneri ii doare fix... unde ii doare pe chelneri! A fost nevoie sa le spun sa aduca aia, sa aduca ailalta, unde este apa, unde sant nenorocitele alea de deserturi, unde sant lingurile, ardei iute mai aveti... tot felul de intrebari care nu trebuiau puse.

De fiecare data am avut discutii cu chelnerii desi era evident ca sant toti niste copii nauci care habar nu au de ce lipseste mancarea sau tacamurile.

Explicatia stupida ca e personal foarte tanar nu ma intereseaza deloc, banii mei nu aveau nicio varsta cand i-am dat!

Exista totusi in fiecare zi cate un individ extrem de incruntat cu aer important care parea ca se ocupa exact de problema serviciilor din restaurant dar in final mi-am dat seama ca il durea si pe el in aceleasi zone de problema!

Asa, ca o mentiune, ca tot am vazut ca un manager se dadea sensibil la nevoile clientilor : la ultimul pranz la care mi s-a explicat ca pieptul de pui inexistent din vasele de mancare va veni in maxim 3 minute (cu explicatia halucinanta ca ei nu fac mancare decat daca e nevoie si asta la bufet...) am avut calma si fericita bucurie de a sta ca pastarnacul minim 15 minute si in final de a gasi pieptul crud. Am vrut sa dezbat problema prapaditului ala de piept gratinat dar la insistentele sotiei l-am lasat in lumea lui din farfurie.

Sper din toata inima sa-l fi mancat bucatarul sau, de ce nu, chiar supraveghetorul ala incruntat de 4 stele! O salmoneloza la vremea ei face cat... Lasand gluma la o parte, am fost 3 medici veterinari acolo asa ca de discutat discutii cu noi nu mergea deloc, mancarea trebuie preparata termic exact asa cum trebuie, nu trebuie sa asteptam sa o pateasca un copil de exemplu ca sa oferim o mancare si niste servicii normale intr-un turism normal !

Sigur ca este evidenta si iritanta diferentierea clientilor, cei care vin din exterior si servesc masa in regim a la carte sant tratati prioritar, cei care si-au achizitionat sejurul cu masa/mesele incluse beneficiaza de servicii imaginare. Vesnica prosteala romaneasca pentru care clientul care a achizitionat un pachet este cu siguranta un soi de cantinist care a dat un tun financiar si a promovat la 4 stele si restaurant.

Masa de pranz este bunuta, felurile sant cam aceleasi, deserturile sant niste prostii. Servirea eleganta cu apa din bidoane pline pe jumatate si in pahare de vin alb participa la ridicolul senzatiei de la restaurant.

In concluzie, au mari probleme in zona serviciilor de alimentatie!

La sosire ne-a intampinat o mocheta patata modern cu ceva gen cola sau alte chestii lichide ciocolatii, si asta desi am asteptat termenul normal de cazare, ora 16. Au avut timp suficient sa pregateasca camera si sa scape de porcariile alea gretoase de pe mocheta de la intrare. Explicatia a fost ca " am incercat da' nu iese ". Sa mai spun ca petele au iesit urgent in aceeasi zi? Nu mai spun :)

Nu este o mare problema dar arata lipsa unui control pe servicii.

Am stat la etajul 4 asa ca am putut admira minunatul acoperis plin de cioburi de sticla si bucati desprinse de carton asfaltat, poate citesc aici ceva si urca sa stranga sticla aia ca arata penal pentru un hotel de altfel dragut.

Parerea mea este ca daca nu asigura un supracontrol in servicii o sa apara probleme din ce in ce mai multe iar oamenii mai si citesc cate una, alta, nu toata lumea vede 2 poze si hopa la mare.

Pentru mine experienta Melodia s-a incheiat, mi se pare ca dupa numai cativa ani s-a desumflat si asta numai din vina managementului ametit.

Pacat de entuziasmul patroanei, cunosc istoria si eforturile de a amenaja un hotel cu adevarat iesit din comun ca design si care a facut ceva senzatie la inaugurare dar care este sabotat cu o insistenta stupida de un management de 2 bani!

Va urez succesuri!

Statiunea Venus este jalnica, nu ai ce face, este o atmosfera de vechi si paragina la care participa din plin infrastructura distrusa si multimea de cladiri parasite si mizerabile.

Pe noi nu ne-a afectat foarte mult pentru ca am fost plecati in fiecare seara altundeva dar in Venus nu ai ce face, e dezastru!

Plaja si balaceala la plaja Inter, este amenajat excelent si desi este mai scump este asa cum de fapt ar trebui amenajate toate plajele din Romania. Inclusiv pentru scufundari zona este un pachet de pesti si vietati subacvatice cu o apa cristal!

Ponton si acces placat cu lemn special, jetski, flyboard, servire brici, muzica in surdina si ambientala, dusuri, apa fara curenti pentru copii, personal atent si discret, supraveghere atenta! Preturile sant mai mari dar in niciun caz exagerate, nu trebuie sa curga euroii din tine ca sa te simti excelent, esti pe un alt litoral acolo!


[fb]
---
Trimis de Antal B in 15.08.14 14:28:29
Validat / Publicat: 15.08.14 16:17:45
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2430 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Antal B); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8100 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [15.08.14 16:17:34]
    »

    @Antal B: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂMelodia Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036622047424316 sec
    ecranul dvs: 1 x 1