ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.08.2014
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Iasi
    ÎNSCRIS: 14.07.11
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    JUL-2014
    DURATA: 7 nopți
    familie cu copii
    2 AD. + 2 COPII -- v: 2/12

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    0.00%
    Sub orice critică
    CAZARE [camere etc]:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    PLAJA şi MAREA:
    70.00%
    Satisfăcător

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    53.33%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 8 MIN

    Concediu ratat din cauza PROPRIETARILOR

    TIPĂREȘTE

    Anul acesta familia subsemnatului formata din 2 adulti si doi copii (2/12 ani), impreuna cu alte 7 familii, care la randul lor aveau in alcatuire cate un copil (varste variate 1/4/8/12 ani), ne-am hotarat sa ne orientam inspre o cazare tip vila- cu facilitati pentru copii, pe care sa o inchiriem in totalitate, in ideea de a nu deranja prin numarul mare de copii si de a nu fi deranjati de catre alti turisti.

    Cautarile noastre pe internet, aparent, au fost incununate de succes gasind in statiunea Costinesti, vila TCM, care la descriere intrunea toate conditiile pe care noi le cautam: 8 camere si un apartament, piscina, spatiu de joaca pentru copii, cu alte cuvinte ideala pentru familii cu copii, drept pentru care in luna aprilie, am rezervat cele 8 camere aferente locatiei pentru perioada 21-28 iulie 2014. Totodata am cautat si recenzii vizavi de vila respectiva, gasind doar una-din pacate, in care se facea referire la atitudinea necorespunzatoare pe care o are proprietarul fata de clientii acestuia, insa pe care am ignorat-o, gandindu-ne ca o singura recenzie nu poate fi determinanta in hotararea noastra de a merge sau nu.

    Ulterior rezervarii celor 8 camere am incercat sa inchiriem si apartamentul, insa ni s-a spus ca acesta nu este disponibil fiind rezervat unor prieteni de familie a proprietarilor.

    Ajunsi la fata locului am constatat cu stupoare ca situatia este diferita din punct de vedere al configuratiei acesteia. Astfel, am avut surpriza ca cele 8 camere de care dispunea vila, sa fie de fapt 12, 13, cu vreo 4, 5 mai multe decat in descrierea pe care propietarii o au pe toate site-urile de profil - toate inchiriate, aspect ce nu constituie o asa mare problema, insa care ar fi trebuit adus la cunostinta turistilor de buna-credinta, care si-au manifestat dorinta de a inchiria in totalitate vila, aspect care daca l-am fi cunoscut, probabil, ne-ar fi facut sa ne reorientam in alegerea noastra.

    O alta chestiune, insa pe care noi o cunosteam, insa nu de la proprietar, ci de la cunoscuti care au fost prin zona, o reprezinta accesul la piscina, care nu este destinat exclusiv turistilor cazati in vila, ci tuturor persoanelor care achita o taxa de intrare de 15 lei. In concluzie, te afli in curtea vilei pe care ai inchiriat-o, la piscina cu copiii si te trezesti cu alti 20 de oameni calare peste tine, ca doar asta e principiul "SCOATEM BANI DE UNDE PUTEM".

    Trecand si peste numarul mai mare de camere, am constatat legat de conditiile de cazare, ca acestea sunt in regula, camere/piscina curate, mobilier aproximativ nou, Led-uri in camera, asa cum rezulta din descrieri si din pozele postate.

    Intrucat am ajuns mai devreme de orele 15, am asteptat ca ceilalti turisti sa faca check-out-ul, timp in care am mai conversat cu proprietarul, care a si sarit pe noi sa ii achitam contravaloarea cazarii (nefiind cazati in camere), avand in vedere ca ii era frica sa nu plecam in toiul noptii, asa cum cica au procedat alti turisti.

    In acelasi context, s-a nascut si prima ingrijorare a noastra, avand in vedere ca in acest timp proprietarul ne vorbea despre cat este de bucuros ca a scapat de turistii precedenti si de copii acestora, care pur si simplu l-au innebunit si ca nu intelege cum de niste copii se pot juca asa de mult si cat de neascultatori pot fi, intrucat alergau, intrau dedesculti de la piscina in holul unde se afla toaleta comuna, drept pentru care ne recomanda sa tinem usile inchise. Mai mult decat atat, a inceput sa ne tina o teorie despre cum sa ne educam si sa ne tinem in frau copiii, de parca eram in pelerinaj la vreo manastire si nu la mare in concediu. Si fata de aceasta imprejurare ne-am spus, e si proprietarul om, are si el limitele lui si poate or fi fost copiii celor care au plecat extrem de obraznici, insa la noi nu va exista o asemenea problema, intrucat ai nostri sunt relativ cuminti. In concluzie, ne transmitea sa avem grija la comportamentul nostru si al copiilor nostri, astfel incat sa nu ii deranjam prea tare, pe ei ca proprietari si pe celelate 4, 5 camere de a caror existenta noi nu stiam.

    Dupa check-in, senzatia pe care ne-a transmis-o proprietarul a fost una de supraveghere legat de absolut orice faceam in incinta vilei acestuia, ca si cum am fi fost in vizita la cineva, care isi dorea sa treaca cat mai repede, uitand ca ne aflam acolo ca si clienti contra unui pret.

    Personal am incercat sa respect rugamintea acestuia de a tine in permanenta usile inchise si de a nu ii uda pretiosul hol, motiv pentru care pret de vreo 3 zile mi-au luat rolul de usier, adresand totodata rugamintea persoanelor din grupul nostru, cat si celorlalte persoane cazate acolo sa tina usile inchise.

    Intr-una din zile existand in incinta alte persoane, venite la piscina, acestea au intrat in hol facand apa in faimosul hol, fapt surprins de catre subsemnatul si imediat dupa si de catre proprietara (CE A CREZUT CA NOI NE FACEM VINOVATI), care a mai surprins faptul ca unul dintre noi ar fi inchis o usa din hol putin mai tare, fapt ce ar deranja pe cei cazati la parter, chestiune ce a determinat-o sa inceapa sa ne reproseze ca nu tinem usile deschise, ca lumea doarme, ca facem apa pe hol etc.

    Fata de reactia acesteia, i-am reprosat ca este vina lor "ca nu le prezinta un regulament de ordine interioara" si celor care le intra la piscina - sa stie si ei ca nu trebuie sa faca apa in hol, i-am atras atentia ca pe de-o parte sotul vine si ne bate la cap cu usile inchise, iar ea cu usile deschise, precum si faptul ca nu au fost cinstiti cu noi in momentul in care i-am contractat prin a ne spune... NU SUNT DOAR 8 CAMERE, CI 13, astfel evitand riscul de a "deranja".

    CUM ESTE FIRESC, PROPRIETARUL A SARIT IN APARAREA PROPRIETAREI, ADOPTAND O ATITUDINE AGRESIVA, AVAND O EXPRESIE FACIALA A UNUI OM AFLAT PE PUNCTUL DE A SARI LA BATAIE. INCERCAND SA VORBESC CU PROPRIETARA, CA PRACTIC DE LA EA A PORNIT TOT INCIDENTUL, SOTUL ACESTEIA ATAT II SPUNEA: "TACI, (...) CA DE ACUM VORBESC EU", IAR VORBIND CU ACESTA EL A CONCLUZIONAT CA TOT II REPET ANUMITE CHESTIUNI PE CARE EL NU LE INTELEGE, FAPT CE MA FACE PE MINE O PERSOANA INCOERENTA.

    Imediat dupa a inteles sa mearga la 3 persoane din grupul nostru, spunandu-le ca nu intelege ce e cu noi, ca ar trebui sa fim multumiti ca ne aflam intr-o locatie unde ni se schimba prosoapele la doua zile si fel si fel de baliverne legate de frumoasa lui vila de la malul marii, drept pentru care i s-a atras atentia ca lucrurile nu stau chiar asa cum le vad ei, ca sunt numeroase locatii in care se schimba si mai des prosoapele, ca am fost chiar si prin alte statiuni, chiar si țări - nu doar la frumoasa vila TCM, si ca pe langa obraznicia lor, mai avem si gandaci in camere (e adevarat ca nu de la lipsa curateniei, ci erau gandaci zburatori ce intrau de afara, dar ajungeau si prin pat), apa calda cu portia, insa vezi tu... tot noi ne faceam vinovati, intrucat gandacii ar fi venit la pampersii copiilor din camera. I-am spus acestuia ca toti pampersii sunt aruncati la gunoi, iar cei mai plini, pusi in pungi si dusi la gunoiul din curte si ca teoria lui nu sta in picioare, atata timp cat si cei care nu aveau copii ce utilizau pampersi au gandaci in camere, deci rautati ieftine din partea acestuia.

    Dupa acest incident, probabil dandu-si seama ca nu este proprietar de azil, ci de vila la mare, unde lumea vine in concediu, s-a mai linistit fiind mai putin prezent prin randurile turistilor.

    Cu toate acestea neplacerile cauzate de catre acestia nu au incetat sa apara.

    Astfel, intr-una din zile una dintre familii cu un copil de 1 an, a lasat aerul conditionat deschis in camera in timpul in care erau iesiti, pentru a se racori, intrucat nu puteau utiliza aparatul cu copilul in camera. Sesizand acest fapt, proprietarii si-au permis sa intre in camera, sa inchida aerul si sa ia telecomanda de la aerul conditionat, cand firesc ar fi fost sa atraga atentia asupra acestei situatii, rugand sa nu se mai repete... daca reprezenta o neplacere asa mare.

    Apoi, proprietara facand curat in cateva camere a gasit doua prosape patate, unul cu o culoare roz de la o rochie de plaja si unul cu o culoare roscata de la vopseaua de par a sotiei. Cu toate ca stia ca sunt din camere diferite, a inteles sa vina la usa mea, cu ambele, sa imi spuna ca le-am patat si ca daca nu vor iesi la spalat le voi plati. Pana aici, de acord cu dansa, insa i-am spus ca normal e sa mearga cu ele la fiecare camera de unde le-a luat si nu sa vina cu toate problemele la mine, ca nu sunt eu reprezentantul celorlalte camere. A doua zi, ne-am interesat de starea prosoapelor, insa alta surpiza, am fost acuzati ca le-am furat din masina de spalat si acestea nu se mai gasesc.

    Alt exemplu, care tine de lipsa de educatie o reprezinta imprejurarea ca tu in calitate de proprietar, cand vezi ca unul din turisti se sincronizeaza cu tine la usa de la intrare si ca acesta duce un bax cu sticle in mana, in loc sa ii deschizi si sa il lasi sa intre, preferi sa intri tu si la propriu sa ii inchizi usa in nas.

    Exemplele sunt multe, din pacate, fapt ce denota un singur lucru, respectiv LIPSA DE PROFESIONALISM A PROPRIETARILOR, care nu pleaca de la ideea ca a te comporta decent cu turistii care iti calca pragul e un plus pentru afacerea ta, multumindu-se doar cu incasarea banilor si fiindu-le straina satisfactia clientiilor, avand o singura deviza: atata timp cat la noi e frumos, suntem pe malul marii, nu vom duce lipsa de clienti si ne intereseaza mai putin cu ce gust pleaca cei care au fost cazati.

    Domnilor proprietari, in speranta ca de aceasta data am fost coerent si m-am facut inteles, va sugerez sa va aplecati asupra celor reclamate si sa incercati sa remediati aceste lipsuri pe care le aveti in relatia proprietar-client si sa intelegeti ca pe langa conditiile acceptabile pe care le oferiti, ca si regula de aur este necesara si o doza de respect!!!


    [fb]
    ---
    Trimis de lakun_deya* in 01.08.14 10:46:48
    Validat / Publicat: 01.08.14 11:40:25
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3674 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lakun_deya*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4050 PMA (din 6 voturi)

    ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [01.08.14 11:40:06]
    »

    @lakun_deya: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    gabynegru
    [01.08.14 12:12:43]
    »

    Multumim de descriere, chiar ne placea vila cum arata dar nu credeam ca e asa proasta organizare. Va recomand casa Firu e putin mai sus pe strada dar nu are piscina, macar e ok ca proprietari.

    cocan
    [01.08.14 14:45:08]
    »

    @lakun_deya: Eu va dau dreptate in tot ceea ce ati scris. Eu am fost de Revelion in 2010 la Durau (jud. Neamt ), hotel Bradul. Aveau descrisa pe oferta una (1) camera tripla. Cind am facut rezervarea am facut-o ptr o camera cu trei paturi (tripla). La fata locului am constatat ca exista camere triple cite vrei, adica intr-o camera de 2 persoane doua paturi, se mai introduce un pat = camera tripla. nici macar aerul pt. respirat nu l-am avut, darminte spatiul de miscare. Daca stiam ca asa arata o camera tripla, nu mai faceam rezervarea, asta raportat la ce ati spus dvs. cu nr de camere.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    cristianam
    [01.08.14 16:27:20]
    »

    si noi am trecut printr-o experienta nefericita in urma cu 2 sau 3 ani in Eforie, am scris despre ea si tare s-au mai scandalizat proprietarii. Pana la urma am ajuns la concluzia ca doar noi intre noi ne putem ajuta cu impresii si cine alege sa mearga desi a citit niste lucruri negative si le asuma. Oricum, in Romania, eu consider ca nu se poate face turism de calitate daca nu se schimba mentalitatea oamenilor. Pana la urma si daca nu iti convine ceva, dar ai cu cine sa discuti aspectul respectiv si il vezi ca macar a inteles ce incerci sa ii spui, ajungi sa treci peste, dar cand vezi atata nepasare si nesimtire...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    melena
    [01.08.14 16:56:18]
    »

    Astia sintem din pacate (nu toti!), banii, banii si iar banii in rest nu mai conteaza, eventual sa te dea imediat afara si sa inceapa din nou ciclul cu banii, banii.

    Greu in astfel de situatii si este greu de ferit sa nu te enervezi si sa ti faci un concediu placut!

    Pacat de astfel de situatii, (SPERAM LA CIT MAI PUTINE!)

    sunflower
    [01.08.14 17:40:56]
    »

    Exact cum spunea cineva zilele trecute... amabilitatea gazdelor face mai mult decât luxul!

    Păcat de concediul ratat!

    marius_uta
    [22.08.14 08:55:04]
    »

    @lakun_deya:

    Confirm ca si in august 2014 propietarul a ramas la fel de grobian. Am fost la vila TCM tot intr-un grup cu copii si citind comentariul ne-am regasit total in descriere. Acest individ nu are nimic de a face cu ideea de turism. Daca vreti sa va ratati un concediu din pricina unui (...) care a a gasit banii sa construiasca o vila suficient de draguta sa atraga clientii dar caruia ii lipseste si cea mai mica urma de educatie atunci faceti greseala noastra si alegeti Vila TCM din Costinesti

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [22.08.14 09:32:49]
    »

    @marius_uta: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    [În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)]

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    brenciua*
    [06.05.15 16:39:59]
    »

    Credeam ca numai mie nu mi-a placut atitudinea proprietarilor dar se pare ca asa se comporta cu toti turistii, apropo de faptul ca va acuzat ca ati furat prosoapele din masina de spalat, ei spala prosoapele si lenjeria la o spalatorie profesionala asa ca nu prea vad cum puteati fura prosoapele (am vazut intr-o dimineata cum incarcau lenjeriile murdare intr-o masina apartinand unei spalatorii profesionale). Sincer vila nu arata asa frumos si nici conditiile nu sunt cine stie ce, in afara de piscina. Noi am fost cazati in 2013 la casa Havana situata vis a vis de vila TCM si nu se compara conditiile de cazare si atitudinea proprietarului care este un om deosebit. Imi pare rau ca v-ati rata concediul, sper ca anul acesta sa aveti un concediu de vis.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Aniana78
    [31.08.19 23:01:32]
    »

    @lakun_deya: Aoleu!!! Asa am patit si noi anul asta. Nu am vazut asemenea atitudine a unui proprietar niciodata in viata mea! Lipsa de respect, plin de aroganta... putin spus. Nesimtire! Nu suporta copiii, cauta scandal din orice, face numai reprosuri. Este oribil! Parca e penitenciar! Fugiti cat puteti!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Aniana78, brenciua*, cristianam, gabynegru, marius_uta, melena, sunflower
    Alte impresii din această RUBRICĂVila TCM:
    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049248933792114 sec
    ecranul dvs: 1 x 1