ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.08.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: iasi
ÎNSCRIS: 29.08.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 2,1

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
61.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

4 stele pacalite

TIPĂREȘTE

Buna ziua!

Nu am mai fot la noi pe litoral de vreo 6 ani si cred ca o sa mai treaca cativa ani pana o sa ma reintorc.

Dar sa va detailez: hotelul nu este de 4 stele nici in cele mai frumoase vise, serviciile sunt de maxim doua stele, personalul a avut o atitudine de nedescris, erau copii sub 18 ani sigur in practica, parca mi-ar fi platit ei sejurul asa se uitau la noi. Nu aveau un echipament unitar, fiecare venea cu ce gasea pe acasa, nu au avut sigur un training inainte de a fi angajati.

Mancarea si asezarea hotelului s-a ridicat, poate, aproape de 4 stele.

Apa la piscina era rece, chiar si la copii, noroc ca apa din mare era mai calda plus ca la copii nu prea vedeai fundul piscinei din cauza ca era cam tulbure.

Lenjeria in camera a fost schimbata o data pe tot timpul sejurului, prima camera am schimbat-o dupa prima zi deoarece usa de la balcon nu se putea inchide bine si era curent, geamul de la baie a venit si l-a batut in cuie pentru ca nu se putea inchide deloc (era un geam de lemn de pe timpul lui Ceausescu cred), masuta din camera se balansa in toate directiile, uitau sa puna hartie igienica, trebuia sa sunam la receptie, para de la dus era infundata de mizerie, igrasie pe tavanul de la baie, insecte moarte pe la geamuri, cu toate ca abia se facuse curatenie in camera inainte de ceck in.

Locurile de joaca sunt, dar entertaimentul este varza, cateva fete plictisite care nici nu-i baga in seama pe copii. Pe plaja se mai organizau cateja jocuri pentru copii.

Una peste alta am fost pentru copii si ei s-au simtit bine, erau prea mici sa realizeze problemele si asta este foarte important... deci per total a fost „ok”. Sunt multe de povestit, dar nu prea am asa mult timp.

Va multumesc si promit ca data viitoare sa aleg o vacanta in alta tara.

Bogdan


[fb]
---
Trimis de bestbog in 29.08.13 14:15:20
Validat / Publicat: 29.08.13 15:22:41
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2352 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

15 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (bestbog); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P09 cadite de spalat pe picioare la hotel de 4 stele
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

15 ecouri scrise, până acum

webmaster
[29.08.13 15:07:56]
»

@bestbog: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

rentea
[29.08.13 15:52:52]
»

@bestbog: Doamne, ce rau arata hotelul din pozele tale. Chiar eram bucuros intrucat multi oameni anul acesta comentasera pozitiv despre el. Dar, cel mai convingatoare mi se ar pozele: foarte urat pentru pretentiile si pretul platit. PS Iar foto P03 bate orice fel de imaginatie - exemplu de hotel de 4 stele... jenant.

Ceeilalti turisti chiar nu au vazut cum arata restaurantul sau zonele fotografiate de tine?? Cum poti spune ca este ok un astfel de hotel, ba chiar sa il si lauzi?? Ciudat. Foarte ciudat.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
bestbogAUTOR REVIEW
[29.08.13 19:07:46]
»

@rentea: eu de asta m-am dus acolo, am citit pe site, dar am ramas cu o impresie f proasta, mai ales la servicii.

rentea
[29.08.13 19:38:25]
»

@bestbog: Normal ca tine si de pretentiile fiecaruia. dar luand in considerare pozele pe care le-ai postat si eu consider ca e o mizerie de neconceput pentru un hotel de 4 stele serios. daca altii se multumesc cu mai putin, e treaba lor. Probabil ca le place caloriferul acela care statea sa cada din perete, dusurile mizerabile la propriu si figurat de pe plaja, geamul acela batut in cuie...

Incredibil, ma repet, chiar ma convinsesera review-urile precedente, dar nu pot decat sa reafirm: cat de lipsiti de pretentii minimale sunt unii! Mai ca merita sa ii prostesti, pe cuvant!

bogdan10
[30.08.13 08:19:06]
»

@bestbog:

Dar sa va detailez: hotelul nu este de 4 stele nici in cele mai frumoase vise, serviciile sunt de maxim doua stele, personalul a avut o atitudine de nedescris, erau copii sub 18 ani sigur in practica, parca mi-ar fi platit ei sejurul asa se uitau la noi. Nu aveau un echipament unitar, fiecare venea cu ce gasea pe acasa, nu au avut sigur un training inainte de a fi angajati.

Din modul in care ai relatat intreg review-ul reiese faptul ca ai scris totul sub impulsul nervilor. Te inteleg ca ai fost nemultumit de anumite aspecte dar vad ca nu ai evidentiat deloc si aspectele pozitive.

Copii de care spui ca erau sub 18 ani care "nu aveau un echipament unitar" erau cei care ajutau ori la barul de la piscina pe ospatarul de acolo ori cei de la plaja care veneau sa puna/stranga saltelele pe sezlongurile de la plaja. Nu vad ce te-a deranjat acest lucru. Personalul de la restaurant si de la barul din holul hotelului era imbracat decent in alb si negru cum o cere tinuta in astfel de locuri! Toti erau respectuosi si atenti cu clientii, indiferent de tinuta cu care erau imbracati si erau instruiti in acest sens.

Apa la piscina era rece, chiar si la copii, noroc ca apa din mare era mai calda plus ca la copii nu prea vedeai fundul piscinei din cauza ca era cam tulbure.

La piscine exterioare apa nu este incalzita la fel cum se procedeaza la piscinele interioare sau la piscinele de la hotelurile de la munte, unde temperatura aerului exterior e mult mai scazuta ca pe litoral.

Lenjeria in camera a fost schimbata o data pe tot timpul sejurului, prima camera am schimbat-o dupa prima zi deoarece usa de la balcon nu se putea inchide bine si era curent, geamul de la baie a venit si l-a batut in cuie pentru ca nu se putea inchide deloc (era un geam de lemn de pe timpul lui Ceausescu cred), masuta din camera se balansa in toate directiile, uitau sa puna hartie igienica, trebuia sa sunam la receptie, para de la dus era infundata de mizerie, igrasie pe tavanul de la baie, insecte moarte pe la geamuri, cu toate ca abia se facuse curatenie in camera inainte de ceck in.

Dupa schimbarea camerei au fost tot aceleasi conditii?

Esti primul pe care il aud ca nu a avut hartie igienica la baie. Pe langa sulul deja inceput de la suportul din baie intotdeauna camerista lasa un sul de hartie igienica suplimentar pe capacul de la rezervorul vasului WC.

La fel prosoapele sunt schimbate zilnic iar asternuturile la doua zile (lucru confirmat de multi clienti pe acest site).

Una peste alta am fost pentru copii si ei s-au simtit bine, erau prea mici sa realizeze problemele si asta este foarte important... deci per total a fost „ok”. Sunt multe de povestit, dar nu prea am asa mult timp.

Cand locul de joaca (cel de la mezaninul hotelului) este plin de copii (mai ales pe timp nefavorabil), cele doua fete nu fac fata la numarul de copii. Oricum copii sub 5 ani trebuie insotiti de unul din parinti, lucru specificat si in cateva locuri pe afisele de pe pereti din acel loc. Totusi este un loc de joaca pt. copii nu o gradinita cu program prelungit!

Referitor la pozele postate de tine, poza P05 este facuta in balconul camerei nicidecum la toaletele de langa intrarea in restaurant (se vede gresia de pe jos si scurgerea din pardoseala de pe balcon!

La poza P09 acel nisip e curatat periodic din chiuvetele din exteriorul hotelului. Daca se mai strange nisip intre 2 curatari. Nu e de vina personalul hotelului ca unii clienti sunt nesimtiti si nu stiu sa isi curete nisipul ramas in chiuveta dupa ce s-au spalat pe picioare! Acelasi lucru e valabil si pt. unii clienti nesimtiti care nu se spala pe picioare atunci cand vin de la plaja si aduc nisip peste tot in hotel.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
rentea
[30.08.13 09:11:02]
»

@bogdan10:

Referitor la pozele postate

Acum, sa fim sinceri, indiferent din ce zona sunt pozele, daca sunt din hotel, demonstreza ceva deloc placut pentru turisti. Daca P09 vi se pare ok pentru un hotel de 4 stele, chiar sa fie si ~luna~ de curatenie, nu stiu ce sa mai zic. daca era la un hotel de 2 stele, era in regula, dar asa, nu prea cred. La ce hotel de 4 stele din lumea asta civilizata ati mai vazut asa ceva? Sau sa vina sa iti bata in cuie geamul??

Eu nu spun ca nu se poate sta acolo, dar nu cred ca este o corelatie fireasca intre pret-calitate si pretentiile unui hotel de 4 stele.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
emmisor
[30.08.13 09:29:38]
»

@rentea: Sincer, sunt groaznice fotografiile! Noi am stat intr-un ap junior si nu am avut parte, din fericire, de asa ceva. PO5 e facuta in balcon, cred, nu la baie! Geamul de la baie si dusul nu sunt de 4 stele in niciun caz, de acord!

In legatura cu PO9, fiecare turist ar trebui sa-si faca si curat dupa ce se spala de nisip-dar sa stiti ca se curata mereu de femeile care ingrijesc hotelulș iar in lift... exact, turistii urca direct de pe plaja cu tot nisipul- asta tine de noi, nu de hotel.

bogdan10
[31.08.13 00:13:17]
»

@rentea:

Referitor la batutul geamului in cuie sunt de accord ca nu e normal. La fel de anormal e si faptul ca exista astfel de ferestre la un hotel de 4*. Nu este un hotel perfect (cum de fapt nicaieri nu exista daca e sa fim carcotasi), dar asigura totusi servicii de calitate iar personalul isi da silinta sa multumeasca cat mai mult posibil clientii!

Te contrazic insa la faptul cu nisipul in chiuvetele folosite la spalatul pe picioare. Intre 2 curatari successive ale menajerei, se mai strange nisip in chiuveta datorita nesimtitilor care nu stiu sa curate in urma lor nisipul! In primul rand e lipsa de respect fata de ei insisi cat si fata de urmatorii client care vor folosi chiuvetele.

Conform afirmatiei tale ar trebui sa stea permanent un "paznic" la chiuvete ca sa le spele dupa fiecare nesimtit! Totodata sa mai stea inca un paznic la intrarea in hotel dinspre piscine, ca sa intoarca inapoi la chiuveta pe nesimtiti care nu s-au spalat pe picioare de nisip!

Referitor la faptul daca am mai vazut si in alte locuri astfel de treburi, iti spun ca am mai vazut. Daca prinde momentul dupa ce au fost spalate chiuvetele, lumea afirma "ooooh, ce curatenie este la acest hotel" iar daca lumea prinde momentul dupa ce mai multi nesimtiti nu au clatit nisipul din chiuveta, atunci multi afirma "vaaaai, ce hotel jegos"! Unde este adevarul pana la urma? E normal sa tragi o concluzie dupa un aspect singular sau mai bine observi acel lucru daca se repeta in timp ori a fost doar o intamplare?

O fisura in glet sau in tencuiala poate apare in urma contactului prelungit cu apa. Daca acea fisura era pe fata interioara a parapetului balconului, inseamna ca a aparut in urma unor ploi repetate in timp. Ce ar fi trebuit sa faca? Sa inchida balcoanele cu tamplarie termopan ca sa nu se mai prelinga apa pe parapet, la ploile torentiale care pot cade oblic?

Ai stat cumva in acest hotel ca sa afirmi daca exista "o corelatie fireasca intre pret-calitate si pretentiile unui hotel de 4 stele" sau "discutam discutii" de dragul punctajului in clasament?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
bestbogAUTOR REVIEW
[31.08.13 15:02:24]
»

@bogdan10:

Poza cu dusurile a fost facuta sa arat unicitatea acestor dusuri pentru un hotel de 4 stele. nu nisipul din ele e problema. Si per ansamblu am vrut sa scot in evidenta ca hotelul nu e de 4 stele si nu face banii.

Va multumesc

bogdan10
[31.08.13 17:25:01]
»

@bestbog:

Acelea nu sunt dusuri in primul rand. Sunt cadite la care turistii se pot spala pe picioare si pe incaltari (papuci, slapi etc) de nisipul de pe plaja. Dusurile se afla langa piscina pt. copii, pt. cei care vor sa se racoreasca daca nu vor sa intre in piscina sau daca vor sa faca un dus dupa ce au iesit din piscine!

bestbogAUTOR REVIEW
[31.08.13 18:21:48]
»

@bogdan10:

Cum spuneti dumneavoastra. nu arata scele cadite cu furtun de 4 stele

bestbogAUTOR REVIEW
[31.08.13 18:38:44]
»

@bogdan10:

Sa stiti ca daca iau cu amnuntitul gasesc mai multe motive pentru care acest hotel nu merita 4 stele:

-cestile de cafea nu erau curate, puteai sa vezi amprenta buzelor celui care a baut inainte

-aveati bere Timisoreana dar 90% din halbe si pahare erau de la toti producatorii de bere din lume, cam ce sa gasit prin magazie

-la final la receptie a incercat sa mi se bage pe gat doua ceaiuri din racitor, dar sau lasat repede cand au vazut ca sunt ferm pe pozitie ca nu am consumat nimik

-credeti ca barul care este situat "pe plaja", dar e tot lipit de hotel, arata a 4 stele?!

-magazinul din incinta hotelului nu emite bon fiscal, cica era casa la reparat

-lifturile sunt trei la numar, dar sunt de 4 stele?! te cam sperie cand te urci prima data in ele la cum zdruncina

Eu prin ce am scris am incercat sa arat doar ca hotelul nu e de banii si de stelele pe care le pretinde. Da pentru trei stele cred cs ar fi fost multumitor. imi cer scuze dscs v-am suparat, dar asta e parerea mea.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
rentea
[01.09.13 22:05:19]
»

@bogdan10: Am inteles, iti place designul caditelor pentru spalatul picioarelor si robinetii acestora. Super. Nu e vorba de nisipul din ele, ci de calitatea constructiei, ca sa zic asa. Aici chiar nu e de comentat: iti place cum arata, eu consider ca e mult mai potrivit la un hotel de o stea sau doua... ce sa mai spunem? Astea sunt pretentiile pe care le ai, le consideri satisfacute, deci esti multumit. Dar nu ma pune, te rog, si pe mine si pe autorul review-ului in aceeasi categorie.

Si, da, nu as vrea fisuri in glet sau in tamplarie la un hotel de 4 stele si pe banii astia, e atat de complicat??? Si din nou, soc, mai sunt oameni care nu doresc asta, vor sa se bucure de confort pentru banii platiti.

Pot fi de acord ca personalul isi da silinta, foarte bine, dar nu e deloc suficient pentru a un hotel de 4 stele.

biama
[06.09.13 01:10:57]
»

@bogdan10: Draga domnule, sa inteleg sa esti un angajat al hotelului si, evident, iti faci datoria. Dar, daca tot iti faci datoria cu atata patos, poti sa-mi spui si mie, spre exemplu, de ce apa din piscina copiilor era opaca, tulbure? Sa inteleg ca nu era clorinata? Sa inteleg ca nu era schimbata de foarte mult timp? Oricum ar fi, constituie o problema. Asupra acestui fapt ce explicatie poti sa-mi dai?

Acesta e singurul hotel care are piscina, dar doar ca sa te uiti la ea, sa nu poti intra in ea, ca te iau trepidatii la inima de cat de rece e. Probabil ai observat si ce "multi " clienti ai hotelului au profitat de ea.

Acei copii de care vorbeste sotul meu constituie personalul restaurantului. Niste copii in practica, nu aveau habar ce inseamna turism, servicii, ospitalitate. Nu exista un"buna dimineata, buna ziua, pofta mare", zambetul lipsea cu desavarsire. Si da, nu aveau echipament unitar. La un hotel de "4 stele", de calibrul Best Western, echipament unitar nu inseamna alb si negru si fiecare vine cu ce are acasa. Unul cu tricou, alta cu maieu, alta cu o fusta de lasa tot la vedere. Echipament unitar inseamna UNIFORMA, camasi si pantaloni/fuste la fel pentru toti, pentru a nu deranja vizual clientii. Ma indoiesc foarte mult ca au fost instruiti la capitolul ospitalitate. LIPSEA CU DESAVARSIRE!!!

Lenjeria nu se schimba zilnic, asa cum vrei sa convingi, iar camerista de pe etajul unde am stat in mod clar nu stia cum sa puna hartia igienica. Ce sa mai zic de toaleta din holul hotelului, unde nu se incuie usile, si, bineinteles, lipsea hartia...

Si ce conteaza ce conditii au fost dupa schimbarea camerei??? Ti se pare normal ca in secolul in care traim, la un hotel de 4 stele, din cadrul UE, sa vina tehnicianul si sa bata geamul in cuie ca sa stea inchis?!?!?! E de ras si de plans in acelasi timp... Ti se pare normal sa- i fac eu, ca si client, o lista de reparatii tehnicianului??? Personalul hotelului ce face, managerul ce face? Toate astea se traduc prin MANAGEMENT DEFECTUOS!!! Iar eu, ca si client, platesc o groaza de bani sa beneficiez de niste servicii si conditii mediocre...

Nu cred ca sotul meu se referea la nisip cand a postat poza P09, asa ca nu are rost sa jignesti clientii hotelului degeaba. Revin la aceeasi problema... crezi ca acele robinete si acele furtune de spalat picioarele de nisip sunt compatibile cu un hotel de 4 stele???

Imi pare rau ca nu am facut poze la vesela si pahare. Stateam minute bune cand mergeam la masa sa caut vesela si tacamuri curate, fara resturi de la mesele anterioare. Cestile de cafea erau imbacsite, aveau urme de buze pe toata marginea, mai ales cele negre. Nu vreau sa-mi imaginez ce era in bucatarie...

In concluzie, draga domnule bogdan10, daca tot esti asa interesat de ceea ce se intampla in hotel, ai putea trage un semnal de alarma, poate mai schimba cineva ceva... Hotelul nu merita sigla "Best Western".

biama
[06.09.13 01:14:33]
»

@bogdan10: Nu te impiedica in detalii, pierzi din vedere esentialul!!!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
bestbog, biama, bogdan10, emmisor, rentea
Alte impresii din această RUBRICĂSavoy Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.058335065841675 sec
    ecranul dvs: 1 x 1