ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.08.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Iasi
ÎNSCRIS: 24.08.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
51.88%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 9 MIN

Experienta trista

TIPĂREȘTE

Am ajuns si noi astazi, 25.08.2013, acasa, dupa 6 zile petrecute la acest hotel. Erau 7 cumparate dar va voi povesti de ce au fost doar 6 si de fapt 5.

De la bun inceput tin sa va spun ca toate, absolut toate opiniile de pe site sunt perfect reale. Nu am vazut in viata mea un hotel care sa fie atat de disproportionat in serviciile oferite, care bune si care rele.

Am ajuns pe data de 19 august si ni s-au dat 2 camere la parter spunandu-ne ca au balcon. Aveau pe naiba. Balconul este de fapt un gard in fata geamului/usii. Mai mult, camera era incredibil de mica, in baie o pata uriasa de igrasie, varul cadea de pe tavan, intre paturile din camera din nou trona o pata imensa despre care nu am fost curios sa vad de ce natura era. Asa zisul balcon era de o mizerie de nedescris, era de fapt "afara" adica cum era pe tapsan asa era si in balcon. Nu s-a dat cu nicio matura iar un scaun alb din palstic farmat (la propriu farmat nu doar crapat) intregea privelistea de groaza din balcon. Cine nu crede sa viziteze camera 22. Am mers seara la receptie si le-am spus ca pot trece cu vederea toate aceste lucruri dar nu pot trece peste faptul ca nu avem unde sa ne uscam prosoapele, slipii etc. Asa-zisul balcon dadea exact pe o alee si era suficient ca cineva sa intinda o mana sa ia ceva de pe o sirma care oricum nu exista. Dupa ce am citit pe aici am refuzat categoric ideea de a lasa rufele la uscat asa in dorul lelii iar la intrebarea mea legata de un eventual furt al prosoapelor lor, daca isi asuma raspunderea, n-am primit niciun raspus, evident eram raspunzator. Si acum discrepantele in legatura cu subiectul asta. Doamna directoare a hotelului s-a oferit sa ne dea alte 2 camere la etajul doi cu pat matrimonial. La care un individ cu chelie si mic de statura (este strict o descriere si nu jigniri) ne ia ca hotelul are camere si la parter asa cum are si la etaj si ca sa intrebam pe ceilalti clienti de la parter cum isi usuca hainele. Dupa ce il face cu ou si cu otet pe ala care povestea aici ca i s-a furat din camera ii explic ca nu ma intereseaza aceste lucruri si ca atunci cand am rezervat camera nu mi s-a spus ca se fac discriminari intre clienti la acelasi pret. I-am explicat ca orice hotel care se respecta pune preturi diferentiate daca confortul camerelor este diferentiat. Pe langa faptul ca mi-a spus ca la ei nu este asa a facut ceea ce nu face niciun manager niciodata. De aceea mi-am dat seama ca individul nu poate fi manager ci este vreun pilos obosit si fara scrupule. M-a luat cu celebra: "ia uitati-va cat ati platit in iarna pe bilet si cat costa acum o camera la receptie". Draga domnule (e mult sa va numesc domn), asa ceva nu se face in veci si pururi cu clientii. Daca dumneata iei credit de la banca ca sa iti extinzi/modernizezi afacerea te usuca cu dobanzile si cu garantiile pe care trebuie sa le pui. Dumneata iei bani cu jumatate de an inainte clientilor si dupa acea ai tupeul ordinar sa le spui ca au platit putin? Intreab-o pe doamna directoare daca e normal sa spui asa ceva. Si sotia este director si a ramas stupefiata cand te-a auzit. De aceea nu a mai vrut sa continue nicio discutie cu dumneata si i-a cerut doamnei directoare camerele de la etajul 2 asa cum ne-a promis. Doamna respectiva este un manager desavarsit, care stie ca primul lucru si cel mai important este "multumirea clientului daca are posibilitatea". Ce am scris in ghilimele poate invatati si dumneavoastra, domnule.

Ok, sa continuam cu cazarea. Mergem in camera de la parter sa ne luam lucrurile si vine o domnisoara camerista de la etajul 2 sa ne ajute si foarte speriata ne spune "pai cum sa va dau 216 ca asta e camera single iar aceea este dubla". Hopa, ma uit si eu cu ochii cat cepele la ea iar dansa, dandu-si seama de gafa facuta imi spune "adica camera asta e cu doua paturi si aia e cu unul matrimonial". Degeaba a dres-o, stiam asta de la receptie si am fost de acord. Atunci mi-am dat seama de ce comentariile referitoare la acest hotel sunt atat de disproportionate. Hotelul are o aripa care candva continea camere single, extrem de mici, infecte, in care respectivii au bagat 2 paturi mici si le-au transformat in asa-zise duble. Spun o aripa intreaga pentru ca presupun ca si cea de deasupra era la fel, tinand cont ca si la bloc daca stai cel de deasupra ta are acelasi tip de apartament. Ajung la camera 216 si observ diferenta imensa. Camera mult mai mare, baia dubla fata de cea de la parter, in balcon masuta cu 2 scaune din plastic (la parter nici n-ar fi incaput o masuta cu 2 scaune). Asadar opiniile la cazare de asta difera atat de mult, unele camere sunt infecte iar altele excelente. Atata timp cat faci o astfel de discriminare in randul clientilor care platesc aceeasi bani nu poti avea pretentii la opinii favorabile.

Sa povestim despre masa. Micul dejun este excelent, sunt absurzi cei care il critica. Am vazut ca sunt care se plangeau ca e acelasi lucru in fiecare zi. Ok, dar atat de multe feluri incat puteai lejer sa mananci ceva total diferit aproape in fiecare zi. Daca nu era asa s-ar fi plans lumea ca e putin diversificat. Pranzul nu ne-a interesat la restaurantul lor in schimb am ce povesti legat de o "cina". Dupa o zi in care primesc sms legat de o petrecere pentru copii si un biletel bagat pe sub usa luam hotararea de a merge si noi in seara respectiva sa luam masa acolo pentru fetita sa vedem cum e. Asta se intampla vineri, 23 august. Ajunsi pe terasa la ora 21 am gasit o masa libera in partea dinspre bucatarie a piscinei. Spun asta pentru a sti cei de acolo ce ospatari erau in zona. De fapt ce ospatarita. Dupa o asteptare de 5 minute in care s-au perindat stand degeaba 2 ospatarite, sotia striga la o una sa ne aduca si noua un meniu. Vine sa ne ia comanda. Am comandat pentru mine si voiam sa comand snitel de pui cu piure pentru fetita si sotie. "Nu mai avem snitel de pui". Poftim? Restaurant de hotel de 3 stele si nu aveti ceva din meniu? Cica ne-ati invitat la petrecere pentru copii si voi nu aveti snitel de pui? Si lasta la ora 21 cand petrecerea a inceput la ora 20.30? Da' cam ce mananca dupa parerea lor un copil de aproape 3 ani cand merge la un restaurant? Incredibil! Ok, vedem in meniu "degetele de pui pane... ". Intreb din ce sunt "degetelele" la care ospatarita foarte mirata de tupeul si intrebarea mea imi spune ca din pui, din piept de pui. Pe moment fiind obosit nu mi-am dat seama ca daca nu aveau piept de pui pentru snitel, cum dracu aveau pentru degetele? Dupa exact o ora (stiu exact timpul pentru ca la 21.14 am vb la telefon cu cineva, apoi imediat am comnadat iar comanda a venit la ora 22.15-deci nu era nevoie sa numar minutele ca prostul ci a fost suficient sa ma uit pe telefon la ce ora am vorbit) vine si comanda. Degetelele din piept de pui erau de fapt acele produse procesate, de forma perfecta pe care le gasesti congelate in orice supermarket. Mi-am dat seama de asta prea tarziu, cand am observat ca puteai sa le dai 50 de gaini si nu aveau cum sa taie 4 bucati impecabil de drepte, de paralelipipedice, cu colturile perfect rotujite si de exact aceeasi marime. Erau exact ca acele fish finger dar mai late. Dar era prea tarziu din pacate. Consecinta? Fetita mea care nu a vomitat niciodata nici cand avea cateva luni a vomat toata noaptea de vineri spre sambata, toata ziua de sambata si aproape toata noaptea de sambata spre duminica, iar sotia s-a stricat groaznic la burta, ambele mancand acea mizerie. Halal unui restaurant de 3 stele sa vanda porcarii mai ingrozitoare decat la cea mai infecta taraba de la colt de strada. Eu am scapat ca n-am mancat asa ceva, chiar pot spune ca am avut noroc, eu fiind mai sensibil la stomac si burta decat fetele. Cameristele pot confirma ca au schimbat sambata dimineata ambele cearsafuri pentru ca initial am crezut ca a fost o intamplare ca a vomat (datorata zbenguielii) si am schimbat primul cearsaf pe care a vomat cu celalalt, iar apoi a vomat in permanenta murdarind si al doilea cearsaf iar noi am stat dupa aceea numai cu o caserola langa ea. Noroc ca nu am patit si eu ceva pentru ca am putut sa ma ocup sambata ziua de drumurile la farmacie sa cumpar ce ne tot spunea doctorita fetitei la telefon. Astfel ca toata ziua de sambata a fost distrusa stand in camera si doctoricind copilul care voma inclusiv orice gura de apa lua si statea numai pe olita cu diaree apa. Dupa ce nici noaptea de sambata spre duminica nu a decurs altfel doar cu o mica imbunatatire ca nu a mai vomat asa tare si am dormit cateva ore am luat hotararea de a merge urgent acasa. Astfel ca acum suntem acasa, cu o zi mai devreme si cu un copil bolnav care refuza sa manance orice fiind speriat ingrozitor de faptul ca ar putea vomita iar, repet, ea nevomitand nici macar cand era mica.

Astfel ca din nou opiniile despre masa nu pot fi decat la doua extreme, la fel si cele despre personal din cauza acelei imbecile care ne-a mintit ca "degetelele" sunt din piept de pui. Aaa, am uitat faptul ca pe "invitatii" scria "tortul din partea casei". Tort pe care noi pana la ora 23 nu l-am vazut. Nu ca ar mai conta, ba chiar ma bucur ca n-a apucat sa manance fetita si din ala ca cine stie ce combinatie iesea.

Asadar un hotel al extremelor nu poate atrage decat comentarii si note extreme.

Pacat, mare pacat de niste investitii facute acolo, de piscina, de locul de joaca pentru copii, de gradina etc. din cauza unor romanisme infecte care, culmea, nu tin nici de bani nici de neajunsuri. Sunt poate primele si cele mai importante aspecte care nu costa si care sunt obligatorii:

1. Nu fa discriminare intre clienti la aceeasi bani. Un hotel din Neptun unde am stat anul trecut (i-am spus individului respectiv numele, aici presupun ca n-am voie sa-l dau) avea preturi diferentiate pentru parter si etaj.

2. Nu iti baga cientii in spital. Daca esti hotel de 3 stele si daca tot asteapta clinetul o ora sa-i fie servita masa, pune-ti bucatarii la treaba sa gateasca nu sa prajeasca porcarii semipreparate de 2 lei in orice supermarket.

3. Nu!!! spune in veci unui client "vedeti cat ati platit in iarna si cat costa acum o camera". Acel client te-a imprumutat cu bani cu jumatate de an inainte iar el a riscat cand a rezervat nestiind cum va fi vremea. Si in fond nu el ti-a propus oferta ci oferta a fost a ta si nu te-a fortat nimeni sa pui acea oferta nici pe groupon nici la agentiile de turism. Poate intelege asta si acel individ.

Nota 10 pentru doamna directoare care era prezenta permanent la receptie, la restaurant la micul dejun, la terasa la pranz si seara. Femeia aia muncea de dimineata de la 7 pana seara pe la 1.

Fotografii nu are rost sa mai pun. Sunt cu sutele si sunt reale toate.


[fb]
---
Trimis de dadrian in 25.08.13 15:59:16
Validat / Publicat: 25.08.13 18:38:54

VIZUALIZĂRI: 2503 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dadrian); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9000 PMA (din 10 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [25.08.13 18:16:15]
    »

    @dadrian: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    bigbrother
    [27.08.13 08:47:41]
    »

    @dadrian: Îmi pare foarte rău pentru problemele care le-ați avut în concediu, mai ales cu fetița. Cu adevărat, un hotel al extremelor, eu și familia mea am avut parte de un sejur extraordinar aici. Ciudat mod de a trata clienții, păcat că acea doamnă manager nu citește acest site.

    Încă sunt șocat de ce ați scris aici, sincer sunt dezamăgit... un loc care eu l-am recomandat tuturor, poate arăta și altfel decât l-am văzut eu.

    Vă doresc sănătate multă și sper să nu se mai repete astfel de episoade, nicăieri în această țară frumoasă.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    dadrianAUTOR REVIEW
    [29.08.13 11:44:10]
    »

    @bigbrother: Multumesc pentru cuvintele frmoase. Din pacate nu cred ca doamna directoare poate face mai mult. Ea citeste cu siguranta ce se scrie aici pentru ca stiau de unde am citit despre cel furat cand am cerut alta camera, de fapt nu alta camera ci un loc unde sa ne uscam prosoapele si costumele de baie. Din ce am observat dumneaei face tot ce tine de dansa sa fie bine. Acel individ insa mi s-a parut "deasupra" ei si probabil el ia decizia de a se ocupa mai intai camerele infecte pentru a fi pastrate cele bune in eventualitatea in care mai vine cineva sa se cazeze la preturile afisate la receptie. Cand de fapt ar trebui sa fie invers pe principiul "nu da vrabia din mana pe cioara de pe gard". Cat am stat 3 ore la receptie pentru cazare au venit 5 persoane si s-au interesat de camere si de pret si niciuna nu s-a cazat, pretul unei camere pentru perioada de sfarsit de august fiind cam piperat. Poate de aceea si remarca acelui individ legata de cat am platit cu jumatate de an in urma si cat costa acum o camera.

    Asta e, din pacate litoralul nostru este mult subdimensionat pentru marimea tarii si pentru numarul de locuitori. Multe unitati de cazare au disparut, hoteluri imense stau in paragina parasite, nu s-a mai construit nimic nou, investitiile lipsesc cu desavarsire prin statiuni, asa ca nu exista niciun interes atata timp cat in timpul sezonului gradul de ocupare este de aproape 100% mereu.

    Am scapat pana la urma si de boala fetitei dupa multe zile chinuitoare, cu vizite la spital unde nu i se putea prinde vena din cauza deshidratarii, cu bagatul cu forta pe gat a solutiilor de rehidratare etc.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bigbrother, dadrian
    Alte impresii din această RUBRICĂMajestic Hotel [Jupiter]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044668197631836 sec
    ecranul dvs: 1 x 1