ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.08.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 07.08.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 2 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
CADRUL NATURAL:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
32.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 54 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

O data a fost mai mult decat suficient...

TIPĂREȘTE

Ne-am cazat 2 nopti la acest "extraordinar" hotel, in ideea ca este de 4 stele, ca trebuie sa fie OK din toate punctele de vedere.

in momentul in care am ajuns ne-a fost data o camera dubla si imediat dupa ce am evaluat-o la prima vedere deja am constatat neregulile, in sensul ca WC-ul cu toate ca avea pusa banderola de hartie cu igienizat pe capac, cand am ridicat capacul am dat de niste minunate fire de par pe colac inclusiv picaturi... galbene... am chemat personalul avizat care a constatat neregula schimbandu-ne camera fara prea multe comentarii.

dimineata micul dejun a fost extrem de saracios in sensul ca in afara de niste sortimente de branzeturi si niste salam care statea pe mese la temperatura restaurantului (destul de ridicata) nu am prea aveai de ales, dar putem spune ca e cat de cat ok. in schimb seara la cina ca sa poti ocupa un loc la o masa a fost mai mult decat imposibil. la oricare masa de pe terasa voiai sa te asezi in secunda urmatoare venea un ospatar care iti punea in fata un cartonas cu masa rezervata sau pur si simplu sareau si spuneau aici nu se poate e rezervata, pe tarasa erau cel putin 7-8 mese "rezervate", in restaurant aceeasi problema inca de la prima masa la care ne-am apropiat un ospatar a si venit "e rezervata", cu toate ca nu avea nici un semn cu asa ceva. dupa cateva minute bune de nervi, discutii cu ospatarii seful de sala, ajungandu-se pana la receptionist am reusit sa obtinem o masa libera. insa nu s-a terminat bataia de joc din partea acestor angajati ai hotelului.comanda de bauturi a venit dupa aproximativ jumatate de ora iar mancarea dupa cca o ora in conditiile am specificat daca se poate sa vina cat se poate de repde intrucat eram si cu copilul mic.comanda a fost luata, de adus ne-au adus in acelasi timp si felul de mancare si desertul (ceea ce nu am mai vazut asa ceva pana la acest restaurant), si in plus de asta nu au adus tot ceea ce comandasem, incurcand totodata si comanda (am cerut special clatite cu gem ei ne-au adus cu ciocolata). iar preturile enorme...

cam asa s-au petrecut cele 2 zile de vis petrecute la hotelul acesta.

hotel de 4 stele obtinute nu stiu cum, mai mult de 2 nu merita, personal depasit de situatii, mentalitati comuniste, preturi exorbitante.

un hotel pe care nu il voi recomanda nimanui.


[fb]
---
Trimis de dianastoica in 07.08.13 15:39:56
Validat / Publicat: 07.08.13 17:21:08
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în POIANA BRAŞOV.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2003 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dianastoica); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 54.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [07.08.13 16:03:51]
    »

    @dianastoica: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂAlpin Hotel & Aparthotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043605089187622 sec
    ecranul dvs: 1 x 1