ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.08.2013
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: galati
ÎNSCRIS: 09.01.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 14

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
48.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 54 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Oare s-a uitat cum se face turism in Romania?

TIPĂREȘTE

In perioada 26 iulie- 30 iulie am petrecut 4 nopti la Hotelul Alpin din Poiana Brasov. Rezervarea a fost facuta on line pe un site cunoscut de toti amatorii de turism.

Pur si simplu am "vanat" oferta si am avut parte de un pret foarte bun, avand in vedere ca pretul la receptie pentru o dubla standard cu mic dejun este de 115 euro (!) pe noapte pentru o camera.

De mentionat este faptul ca rezervarea am facut-o pentru 2 adulti si un copil de 14 ani. Desi politica hotelului este ca un copil este pana la 12 ani, am platit un pat suplimentar 15 euro/noapte+mic dejun, fapt care este apreciat.

Acum sa va povestesc despre vacanta...

In seara de 26 iulie desi am anuntat ca ajungem in jurul orei 20, desi in rezervare aparea ca suntem 3 persoane, camera nu era pregatita cu patul suplimentar. Cei de la receptie stiau ca suntem 2+1 dar nu aveau idee daca camera era pregatita.

Asa ca a inceput aventura si abia pe la ora 23 ne-au adus patul suplimentar, halat, prosoape pt cea de a 3 a persoana, mai putin papuci si articole de toaleta.

Pe toata durata celor 4 nopti nu a fost schimbat nici un prosop si nici lenjeria desi pe pliantul din camera schimbarea lor trebuia facuta la 2 zile.

In nici o zi nu au completat articolele de toaleta pentru 3 persoane (noroc ca aveam sampon si gel de acasa). Va sfatuiesc sa va luati si hartie igienica ca sa nu ramaneti in pana. (sac)

Camera standard la acest hotel de 4 stele este destul de mare deoarece a incaput si patul suplimentar (pat pliant pt copii), mocheta si baie modernizata.

De retinut este ca NU exista aer conditionat desi este hotel de 4 stele. Puteti intreba de ce aer conditionat ca doar suntem la munte? da dar in data de 29 iulie a inceput canicula care pe timpul zilei s-a simtit si in Poiana Brasov iar petrecerea timpului in camera dupa ora 12 a fost un calvar datorita caldurii. Norocul nostru a fost ca noaptea dupa ora 20 s-a putut respira.

Piscina cu care este dotat hotelul este mare (cca 20 m x 12 m) nu foarte aglomerata cu sezlonguri si prosoape puse la dispozitie daca aveai card de acces piscina. Mai aveau un jacuzzi in care te fierbeau intr-o apa de 40 de grade si o sauna uscata.

O alta problema a fost parcarea dar rezolvata cu spaga de rigoare. Pentru 10 lei baietii din parcarea hotelului iti preluau masina si o parcau apoi pt inca 10 lei ti-o aduceau cand aveai nevoie de a face o plimbare in Brasov sau imprejurimi. Dupa opinia mea erau 3 baieti (angajati ai hotelului) care in week-end (cand parcarea era full) faceau cel putin 400-500 ron de fiecare. La receptie daca intrebai cum se poate aduce masina raspundeau: "vorbiti cu baietii" adica ne invitau sa dam spaga pe care probabil o imparteau (poate sunt prea rau). De duminica seara si pana marti erau locuri de parcare si nu mai era nevoie de spaga.

Acum sa vorbim de micul dejun si serviciile din restaurant.

Micul dejun inclus in pret a fost bufet. La cest bufet am gasit in toate cele 4 dimineti aceiasi mancare: salam sibiu, muschi, 6 sortimente de branza, rosii, castraveti, cremvusti, cremvusti prajiti, oua ochiuri, omleta, dovlecei prajiti, suc de portocale, piersici, apa plata (de la robinet), ceai, cafea, unt si gem. Deci un mic dejun care nu-ti oferea zilnic ceva nou.

Toti cei care se cazau in hotel aveau o reducere de 15% din valoare notei de plata daca serveau masa pe terasa hotelului (nota bene) asa ca preturile erau usor mai mici decat in statiune. Insa servirea era un dezastru: luai loc la masa si invariabil de vineri pana marti cand am parasit hotelul pana te baga in seama un ospatar sa-ti aduca menu-ul si eventual sa-ti ia comanda 20 minute. Comanda la masa se onora dupa cel putin 40 minute! La plangerile mele mi s-a raspuns ca au una din bucatarii in renovare!!! In sezon - am intrebat? No answer!

Atentie la notele de plata deoarece daca un fel de mancare are inclusa in pret si garnitura am luat leapsa de 2 ori si am platit garniturile de 2 ori!

Desi am copil mare trebuie sa recunosc ca pt copii mici aveau destule pentru a-i distra.

Concluzia mea este ca in ansamblu este un hotel de 3 stele, cu servicii de 2 stele, servicii de restaurant de pe vremea comunistilor, organizare receptie mediocra adica intr-un cuvant sefii sunt slabi pregatiti, fara chef de a pune personalul la munca.

Ei au destui clienti chiar si in timpul saptamanii si de aceea nu se agita (turisti straini ceva ceva)

Un hotel la care nu ma voi intoarce niciodata datorita nervilor la cazare, lipsa aerului conditionat pentru un hotel de 4 stele si datorita ospatarilor si bucatariei unde asteptai cel putin 1 ora pentru a fi onorata comanda.


[fb]
---
Trimis de dangalateanul in 01.08.13 14:51:58
Validat / Publicat: 01.08.13 15:52:29
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în POIANA BRAŞOV. A mai fost în/la: Poiana Brasov, Sinaia, Predeal, Bran, Moeciu de Sus

VIZUALIZĂRI: 2062 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dangalateanul); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7200 PMA (din 11 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 54.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    danamandache
    [01.08.13 17:34:54]
    »

    De acelasi tratament aveau parte si turistii straini?

    valeria2012
    [01.08.13 21:45:31]
    »

    ati surprins f bine atmosfera de acolo, am fost si eu tot in iulie, intr-o sambata si pt a ma conforma politicii hotelului prin care cazarea incepe la ora 16, am ajuns acolo pe la 16.30, cu un copil mic pe care trebuia sa-l culc, dar... surpriza, camerista de-abia se apucase sa aranjeze camera, ne-au schimbat-o cu alta imediat, dar mi-a displacut chestia aceasta. Gradina hotelului nu mi s-a parut cea din pozele postate aici, au mai micsorat-o iar asta nu mi-a placut.

    Singurul lucru bun de aici este piscina, in rest nu mi-a placut nimic.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [01.08.13 21:57:24]
    »

    @valeria2012: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    Xla
    [05.08.13 10:14:26]
    »

    Sincer mi se pare ciudat ceea ce citesc in reviewul tau...

    In special plangerile legate de micul dejun... sun exagerate.

    Micul dejun este foarte diversificat si bogat, asa cum spui si tu gasesti mai multe tipuri de mezeluri, branzeturi, legume, oua fierte, prajite, omlte, cremvusti, carnati, dovlecei pane, suc de portocale, piersici, mai multe sortimente de ceai, cafea, unt si gem (mai multe sortimente) si in plus deserturi variate (cornuri cu unt, chec, gogosi si alte produse de panificatie) iaurt, cereale, miere, diferite salate (vinete, zacusca, crema de branza cu verdeata), fructe.

    Iti ofera zilnic foarte multe variante, nu cred ca puteai manca zilnic din toate acestea si a doua zi te plictiseai de ele... Sau poate e mai bine sa iti dea cu portia ca in alte locatii azi 2 sortimente, maine 2 si tot asa... Mie mi-a placut foarte mult micul dejun si am fost de 3 ori acolo si nu am sesizat niciodata probleme cu mancarea.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    danamandache, valeria2012, Xla
    Alte impresii din această RUBRICĂAlpin Hotel & Aparthotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.061164140701294 sec
    ecranul dvs: 1 x 1