ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.10.2012
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 25.10.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2012
DURATA: 0 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

TIMP CITIRE: 2 MIN

La Pensiunea Brâncoveanu mentalitate românească de a putea ciupii ceva bani

TIPĂREȘTE

Rezervare făcută telefonic, în care ne este comunicată "regulă de aur" a casei şi anume, pentru Rezervări ferme trebuie plătită în avans prima noapte de cazare.

Zis şi făcut, am depus în contul firmei suma de 200 lei reprezentând avansul pentru prima noapte de cazare, nici vorbă de factură sau factura proformă.

Revenim cu telefon să ne asigurăm că viitoarele noastre gazde au primit mail cu copie ordin de plată şi întrebând ultimele amănunte cu privire la cazare aflăm că nu ne este îngăduit accesul cu animal de companie.

Bun, în cazul ăsta renunţăm la cazare şi vorbind cu proprietarul îi transmitem acestuia dorinţa de anulare a rezervării şi recuperarea avansului de 200 de lei.

După o scurtă discuţie cu proprietarul, acesta ne asigura că banii vor fi trimişi cu siguranţă a doua zi, dar... nici după 3 săptămâni nu a făcut acest lucru, invocând că rezervarea a fost fermă şi pentru faptul că nu ne-am prezentat avansul a fost reţinut.

În tot acest interval de timp (3 săptămâni) am fost pasaţi între el şi o recepţioneră care iniţial ne-a spus că ne ajută în recuperarea banilor, ulterior cedand şi ea politicii de aur a pensiunii.

Pe scurt nu există nici o cale prin care noi să ne recuperăm avansul plătit, orice tentative de dialog cu acest proprietar este practic nulă.

Există cutume turistice în toată lumea civilizată în care avansul plătit este susţinut de o factură, sau de o factură proformă, şi imediat după ce dovada platii se afla în posesia unităţii de cazare aceasta trimite un mail de confirmare a rezervării... nici gând de aşa ceva la acesta pensiune... nu am primit aşa ceva si nici măcar factura pentru avansul plătit, probabil o alta regula de aur...

Modalitatea "grobiană" prin care proprietarul a reuşit să-şi rotunjească veniturile turistice cu importanta suma de 200 lei spune multe...

Felicităm pe acesta cale modul “şmecheresc” de lucru şi regula de “aur a casei”, în speţă Pensiunea Brâncoveanu, nouă nu ne-a mai rămas decât posibilitatea, liberă de altfel, de a vă informa pe toate canalele posibile de informaţii, in legătura cu acest fapt să nu cădeţi la rândul Dumneavoastră în aceiaşi capcană.


[fb]
---
Trimis de fishcega in 25.10.12 16:40:34
Validat / Publicat: 25.10.12 18:17:05
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2383 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (fishcega); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 1 vot)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 30.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmaster0
    [25.10.12 17:49:36]
    »

    Articolul va fi publicat FARA NOTE, pentru ca nu ati fost cazati efectiv la aceasta unitate.

    @fishcega: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare.

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [25.10.12 18:36:30]
    »

    @fishcega: O sesizare la ANPC pentru nerespectarea legii contractelor la distanţă şi a celei privind reclama de către respectiva unitate vă va reda şi banii, şi satisfacţia că acei oameni vor fi primit ceea ce li se cuvine.

    Şi poate aşa obţii şi realizarea dorinţei de mai sus:

    să nu cădeţi la rândul Dumneavoastră în aceiaşi capcană.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Costi
    [25.10.12 19:13:32]
    »

    @fishcega

    Uite de asta prefer eu rezervarea prin booking.com.

    Această pensiune are şi o pagină pe booking.com, aici:

    booking.com

    Dacă ai fi făcut rezervare de pe acest sait, ai fi avut două avantaje. Primul este că ai fi văzut scris pe pagina pensiunii:

    Animalele de companie nu sunt acceptate.

    Al doilea este următorul: dacă nu ai fi văzut precizarea privitoare la animale şi ai fi făcut totuşi rezervarea, aceasta se putea anula fără nicio penalizare până cu trei zile înainte de cazare.

    Pe de altă parte, dacă ai fi consultat saitul amfostacolo.ro înainte de rezervare, ai fi putut vedea media notelor şi procentul de recomandare şi poate te-ai fi gândit mai mult înainte de a contacta pensiunea.

    Nu vreau să înţelegi greşit cele spuse de mine, eu vreau să-ţi recomand acest sait pentru alegerea destinaţiei, pentru că părerile exprimate aici te pot ajuta foarte mult.

    Andox
    [25.10.12 20:00:49]
    »

    Există cutume turistice în toată lumea civilizată în care avansul plătit este susţinut de o factură, sau de o factură proformă

    Intrebare: de ce ai platit daca nu ti-au emis niciunul din aceste documente?

    Revenim cu telefon să ne asigurăm că viitoarele noastre gazde au primit mail cu copie ordin de plată şi întrebând ultimele amănunte cu privire la cazare aflăm că nu ne este îngăduit accesul cu animal de companie.

    Intrebare: Nu era normal sa intrebi de la inceput daca este permis accesul cu animale?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    benescu75
    [25.10.12 22:27:19]
    »

    In afar ANPC, poti sesiza Garda Financiara pentru evaziune fiscala, neemiterea unui document (factura in cazul platii prin banca) pentru incasarea banilor asta inseamna! Si crede-ma ca va regreta politica de aur a pensiunii. Cu ANPC scapa mai usor, e spaga mai mica.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    benescu75
    Alte impresii din această RUBRICĂBoutique Garden Resort by Brancoveanu [Moieciu de Jos]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050395011901855 sec
    ecranul dvs: 1 x 1