ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.10.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 11.10.12
STATUS: JUNIOR
LUNA
OCT-2012
la PMM* = 37 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Drept la replica

DREPTUL la REPLICĂ se referă la următorul articol (încărcat anterior pe sait):
TIPĂREȘTE

Buna "Musei"!

Iti multumim pentru review-ul postat de catre tine pe acest site si pentru aprecierile la adresa pensiunii noastre.

Observatiile pertinente, privind anumite deficiente constatate in desfasurarea micii noastre afaceri de familie, le acceptam si ni le insusim si, fara intarziere, procedam la remedierea acestora. Ne crezi sau nu, suntem intr-un perpetuu stagiu de perfectionare, pentru a ne putea ridica, intotdeauna, la nivelul exigentelor pertinente ale oaspetilor nostri.

Ne motiveaza faptul ca, din partile pozitive exprimate, a reiesit ca am raspuns in mare parte asteptarilor tale. Sa fii sigura ca, data viitoare, cand ne vei mai calca pragul, vor mai fi si alte detalii menite sa te incante.

Sa stii ca "administratoarea" a fost tare demoralizata cand i s-a adus la cunostinta intregul review si, mai mult, mahnirea cauzata de faptul ca nu a fost prezenta sa-si ia "ramas bun" la plecarea voastra din pensiune (dupa o socializare reciproc placuta, intelegem), a fost adancita si mai mult de aflarea informatiilor din review. Asta, in conditiile in care, conform celor transmise de dansa, pe toata perioada sederii, nu i-ati comunicat nicio neplacere cauzata si/sau constatata. Comunicare spontana si deschisa, ce ar fi fost menita sa remedieze, pe loc si fara echivoc, gradul de multumire al tau, oaspetele nostru.

Ne indoim ca "nu ati avut voie" sa stati la povesti pana tarziu (sau devreme, dimineata) in living, care dealtfel este la dispozitia tuturor oaspetilor nostri. Daca ritualul "am sa va rog sa stingeti lumina si sa inchideti usa de la intrare, cand va retrageti", si nespusul "avem incredere in bunul dumneavoastra simt de a nu deranja, prin galagie, ceilalti oaspeti", a fost perceput altfel decat mot-a-mot, ne cerem scuze! Vom incerca reformularea!

Stresul privind atingerea unui sau altui obiect, credem ca intr-adevar a fost excesiv, suntem siguri ca nu ati avut nici cea mai mica intentie de a deteriora ceva. Va sugeram, nu va mai retineti, atata timp cat sunteti deplin constienta de consecinta actiunilor dumneavoastra.

Trebuie sa spunem ca ne simtim foarte lezati, categorisiti fiind ca "zgarciti" si "calici". Credem si sustinem, ca, daca ar fi fost adusa la cunostinta personalului lipsa unui prosop (in conditiile in care, noi punem la dispozitie doua prosoape mari de baie si unul de fata pentru fiecare camera dubla) aceasta ar fi fost remediata imediat. In orice caz, ne cerem scuze fata de acest aspect, dar va rugam ca, pe viitor, sa aveti curajul clientului si sa comunicati! Chiar daca avem un mare respect pentru mediu, nu am fi pregetat sa spalam, daca era nevoie, si sa va punem la dispozitie obiectul dorit. Fara niciun cost suplimentar :)

Ne este greu sa estimam cantitatea de lapte solicitata si consumata, si nici nu negam posibilitatea intervenirii unei erori. Din nou, cu respect, va solicitam comunicarea la momentul constatarii, pentru clarificare. In cazul in care sunteti de acord, dorim sa va compensam pentru aparentul pret platit in plus!

Ne bucura faptul ca ati apreciat calitatea bucatelor pregatite de personalul nostru. Totusi, exceptand faptul ca, conform celor intelese de la "administratoarea" pensiunii, intotdeauna, in cele doua boluri de servit supa, precum si in farfurii, ramanea suficient de multa cantitate de ciorba neconsumata, ne intriga contradictia dintre cele declarate de dumneavoastra, respectiv "se baga mereu pe gat mancare" versus "era extrem de putina". Rugam coerenta sau clarificare, pentru a ne permite sa ne corectam in consecinta. In asteptarea eventualului raspuns din partea ta, admitem ca, dorinta sincera de ne imbia oaspetii sa guste din bucatele pregatite cu drag, poate fi tendentios calificata ca si intentia de “a baga mana in buzunarul clientului”. Departe de noi si cea mai mica urma a unei asemenea intentii, comportament demonstrat si de lipsa conditionarii cazarii, de obligativitatea servirii mesei in pensiunea noastra.

Admitem modul de servire a micului dejun, in cea de-a doua dimineata insa, pentru elucidare, am dori sa facem urmatoarele clarificari: construita fiind si promovand ideea de cultura familiala, precum si din motive strict legate de irosirea nesabuita a resurselor, atunci cand fie in pensiune gradul de ocupare este foarte scazut, sau exista oaspeti ale caror tabieturi orare de luare a micului dejun difera, apelam la metoda inlocuirii bufetului suedez cu servirea personala. In afara de aspectele mentionate mai sus, credem ca acest lucru aduce plus valoarea grijii fata de oaspeti, atat din prisma confortului cat si din faptul ca, intotdeauna, servirea este insotita de impamantenita si riguros pastrata invitatie catre oaspeti de a-si exprima doleantele privind preferintele culinare si suplimentarea bucatelor, fata de cele oferite pe platou. Dar da, in aceasta situatie, ne cerem scuze pentru faptul ca nu vi s-au adus la cunostinta aceste aspecte, in asa fel, incat, sa va simtiti confortabil si sa va exprimati liber. Acest lucru il puteti considera a fi deja remediat. Si da, suntem de acord cu dumneavoastra ca nu saracea nimeni cu 5 lingurite in plus, nici nu se imbogatea cu 5 "in minus".

Din nou, sincer si din suflet, ne pare rau de sentimentele de nemultumire suferite. Consideram ca, din lipsa exprimarii imediate a deficientelor constatate, ati scazut nivelul multumirii ocazionate de scurta sedere, de relaxare, in pensiunea Iara, la care va asteptati si fata de care, cu siguranta, am fi putut face fata. Si ne asumam lipsa abilitatilor de a anticipa dorintele oaspetilor nostri, sau sesiza nemultumirile neexprimate verbal! Ne indreptam si ne perfectionam, in asa fel incat probleme de acest fel sa ramana istorie!

In cazul in care recomandarea dumneavoastra de "nu vom recomanda nimanui sa mearga! " nu este insotita si de calificantul "decat daca-si remediaza problemele pe care, obiectiv, le-am constatat! ", tindem sa ne simtim usor nedreptatiti, pentru ca nu ne permite sa va dovedim ca ne-am invatat lectia si am remediat deficientele.

In orice caz, reiterand faptul ca facem eforturi continue de perfectionare si de eliminare a neajunsurilor, va lansam o invitatie ca, oricand credeti de cuviinta, sa ne treceti din nou pragul, ca si oaspete. Noi va dorim, de pe acum, un calduros si sincer "Bine ati venit! Va rugam sa ne spuneti, oricand, ce putem face ca sa va simtiti perfect! "

N. B. – multitudinea de detalii stipulate mai sus, punctual privind sederea dumneavoastra, este o dovada in plus ca ne pasa, suntem legati afectiv, ne intereseaza si contabilizam tot ceea ce se intampla cu mica noastra afacere de familie. Cu fiecare oaspete, in parte!

Cu respect si stima,

Proprietar,

Andrei Tarba


[fb]
---
Trimis de Proprietar Iara in 11.10.12 22:04:19
Validat / Publicat: 11.10.12 23:39:17
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2760 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Proprietar Iara); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 15946 PMA (din 20 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 37.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    cris1982
    [12.10.12 12:45:49]
    »

    Acest review ca drept la replica mi se pare foarte bun si de bun simt. Se vede ca proprietarul este un om educat si cu respect fata de turisti, dispus sa faca tot ce-i sta in putinta pentru a se simti bine oaspetele sau.

    Daca ar exista mai multa comunicare si din partea turistului, in sensul de a-si exprima doleantele la momentul oportun, pentru a se rezolva problema pe loc, sunt sigura ca ar avea un sejur placut si ar pleca multumit de la aceasta pensiune. Si nu in ultimul rand, ar recomanda-o si altora, asa cum au facut de altfel si ceilalti useri care au postat review-uri despre aceasta pensiune.

    Musei
    [12.10.12 15:25:24]
    »

    @Proprietar Iara: Apreciez enorm faptul ca ati raspuns postarii mele si intradevar ati dovedit ca va pasa.

    Nu am comentat nimic pe timpul sederii pentru ca nu am dorit sa ne stricam mica escapada enervandu-ne.

    Prosopul de fata era normal sa fie in camera si fara nici un cost suplimentar. E normal ca fiecare persoana sa aiba un prosop de dus si unul de fata!!!

    In prima seara ni s-a spus ca putem sta in living doar pana la ora 11 deoarece pe urma trebuie sa inchida si ea trebuie sa aiba grija de lucruri. Nici pe departe nu a spus ceea ce ati citat dv. De deranjat nu aveam cum deranja pe cineva, stateau de vorba 2 persoane care nu s-au mai vazut de ceva vreme si doreau sa stea in living pt. a putea eu sa dorm in camera.

    Afirmatia ca se baga mancare pe gat se refera la alta mancare, nu la portiile deja comandate (astea erau mici). Nu cred ca la masa noastra a ramas vre-o urma de ciorba in boluri. Eu am ras tot si as mai fi mancat un pic pentru ca era buna si imi era pofta de fasole de ceva vreme!

    Ciudata explicatia cu micul dejun pt. ca in prima dimineata am fost doar noi si inca un cuplu si a fost bufet, pe cand a doua dimineata au fost 5 camere ocupate (din 6) si am fost serviti cu portia. Sincer ne-am tot sfatuit la masa care sa ceara inca putin gem dar nimeni nu a avut curajul.

    Suna stupid, dar la 4 oameni de 30 si de ani ne era frica de tanti Mia!

    Oricum sunt convinsa ca multe alte persoane care va vor vizita se vor simti bine la dumneavoastra si datorita raspunsului dumneavoastra imi retrag afirmatia ca nu voi recomanda pensiunea nimanui. Voi recomanda partile bune si ii voi lasa sa traga propriile concluzii referitor la alte aspecte.

    E o pensiune superba cum nu sunt multe la noi in tara, dar trebuie sa tineti cont si de faptul ca unii oameni sunt mai pretentiosi in privinta modului in care sunt tratati.

    Musei
    [12.10.12 15:46:39]
    »

    @Proprietar Iara: Scrisesem un raspuns mai elaborat dar nu stiu de ce nu am reusit sa-l postez.

    Oricum, apreciez mult raspunsul dumneavoastra.

    Nu am comentat nimic la fata locului pentru ca sunt de parere ca nu are rost sa iti strici sejurul intrand in polemici si enervandu-te.

    Tanti Mia cu mine a fost rea! Stiu ca suna stupid din partea unor femei in toata firea dar si mie si soramii ne era frica de ea!

    Pensiunea e superba, putine in tara sunt asa frumoase si cu asa bun gust, dar parerea mea este ca trebuie sa aveti in vedere faptul ca unii oameni sunt mai pretentiosi in privinta felului in care sunt tratati.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Utube
    [12.10.12 21:26:36]
    »

    Cu scuzele de rigoare că intervin în acest mic schimb de opinii, foarte civilizat şi frumos disputat până acuma, dar se pare că proprietarul ori a înţeles greşit problema fundamentală a micii sale afaceri de familie ori a înţeles-o dar caută o scuză elegantă şi acum se află într-o dilemă de credibilitate evidentă.

    Principala, şi singura problemă a oaspeţilor, este Tanti Mia, ea fiind polul în jurul căreia gravitează toate problemele reclamate. Greu de crezut dar de la faptul de a evita a mai cere un prosop şi până la a mai cere o linguriţă de gem, toate s-au întâmplat datorită fricii de Tanti Mia!

    Ori domnul proprietar trebuie acuma să aleagă, pentru a tranşa mica dispută, pe cine credibilizează cu adevărul: pe Tanti Mia sau pe turiştii nemulţumiţi.

    Oricum va hotărâ, grea sarcină.

    Sănătate!

    ak-ar de rumÂn †
    [12.10.12 22:18:45]
    »

    Un drept la replică extrem de elaborat și formal, cu multă prețiozitate avocățească. Atât de multe explicații riguroase, bine articulate, uneori cu urme de persiflări subtile, încât m-ați convins să nu vă calc niciodată pragul.

    Andox
    [13.10.12 00:42:23]
    »

    Pe mine m-a convins. Cand ajung in zona clar voi trage la Iara. Pensiunea arata intr-un mare fel. Si daca nu am un prosop in in camera nu-i bai, da' daca nu ma lasa in livingul ala fain e bai. Dar am si eu gura si nu mi-e frica de nimeni

    cosmy8
    [14.10.12 01:58:20]
    »

    @Proprietar Iara: intradevar pensiunea arata ok, cladita intr-o zona frumoasa si cu gust realizata.

    Pb este cu tanti Mia care aparent este o gazda primitoare si saritoare (prima zi) dar am cunoscut imediat cealalta fatada. Personal am cerut lapte de doua ori cate 200ml -ea a turnat intr-o sticluta gradata - iar la sf sa imi incarce nota de plata cu 8LEI (1 L lapte trecut pe nota de plata) mi se pare intradevar un gest lacomie, in alte imprejurari sunt convins ca laptele respectiv era din partea casei mai ales ca la micul dejun nu consumasem laptele pt cafea etc...

    Referitor la cafea... dansa nu ne-a instiintat ca a 2-a cafea la micul dejun se plateste (o alta supriza pe nota de plata asta asa ca fapt divers, pentru ca oricum se consuma si a doua cafeluta. Acest obicei nu l-am intalnit niciunde la mic dejun servit bufet suedez.

    Atmosfera de acolo mi se parea destul de incarcata, puneam muzica la tv, cand reveneam de pe terasa era pe canal D sau stiri.

    Am citit un comentariu mai vechi si vreau si eu sa punctez ca am fost cazat de vineri pana duminica dar menajera nu a trecut deloc prin camera in acest timp.

    Sa nu uitam ca sunt si aspecte bune, frumoase mentionate si in alte posturi.

    Inteleg si ideea ca mai sunt si zile proaste, sper sa fi avut noi parte de ele nu sa fie ceva obisnuit.

    Oricum un [bun] manager tb sa cunoasca cele 4 reguli; planificare, organizare, coordonare si verificare (control)... si atunci poate nu e tanti Mia atat de vinovata .

    Va doresc succes si numai bine!

    webmaster
    [14.10.12 02:15:16]
    »

    cosmy8 , asteptam impresiile tale de acolo scrise ca review nou. Procedand astfel, ai ocazia ca prin notele si evaluarile proprii sa contribui la o medie mai reprezentativa a acestei destinatii. Daca doresti, copiaza textul de mai sus si reincarca-l - cu eventuale ajustari, completari etc - folosind linkul ADAUGA IMPRESII NOI (vezi imediat mai jos)

    cosmy8
    [14.10.12 19:15:46]
    »

    @Proprietar Iara: Draga domnule Tarba,

    Fac si eu parte din grupul mofturosilor ce v-au calcat pragul peste weekend-ul cu pricina, mai exact sunt mama fetitei de 2 ani... In primul rand trebuie sa va spun ca am citit printre randuri si vad ca v-a deranjat in mod deosebit review-ul postat de sora mea, pe alocuri sunteti de-a dreptul rautacios, trasatura de familie observ.

    Despre sejurul nostru ce sa va zic, eu sunt o persoana cu foarte mult bun simt deci nu era nevoie sa imi faca tanti Mia observatii de genul "nu e voie incaltata pe canapea" si "ai grija cu alea sa nu le scapi ", pentru ca avand copil stiu unde sa o las sa umble si unde nu, si bineinteles ca pe canapele care candva au fost albe (total neadecvate pentru o pensiune as putea adauga) nu las copilul incaltat. ma rog pare-se ca tanti Mia a vrut sa fie sigura ca am grija. M-am simtit ca in vizita la o ruda sacaita, mereu in alerta sa nu cumva sa ii deranjam mileurile de pe masa. Faza cu laptele m-a dat gata ) am crezut ca nu vad bine, mai ales ca sotul meu mi-a zis din prima seara ca o sa ne incaseze laptele, eu am zis ca no way, mai ales ca ea cica iubea copiii foarte mult. Ce era daca bea fetita mea la micul dejun un pahar cu lapte?? mi-l taxa si pe ala? sau cum e cu bufetul suedez? va serviti in limita a 100ml de lapte de caciula? sa nu ma intelegeti gresit, nu e vorba de bani, ca vorba aia cu 8 lei nu ma imbogatesc nici eu la fel cum nu va imbogatiti nici dvoastra cu 5 lingurite de gem, e vorba de principiu, cum sa faci asa ceva, mai ales ca era pentru un copilas absolut adorabil?! ma rog

    La sfarsit mi s-a zis cat avem de plata si am cerut nota, la care cica nu se poate scoate nota ca nu stiu cum a batut ea pe casa, ca dupa 5 minute sa imi aduca nota "poftim draga nota".

    Tanti Mia mi-a fost chiar simpatica in prima zi si adevarul e ca are stofa de comercianta, probabil ca daca mergeam fara micuta nu as fi avut vreo problema cu ea.

    Pensiunea este absolut superba, cred ca e cea mai frumoasa pe care am vazut-o, zona e minunata, mancarea delicioasa, camera e frumoasa si peisajul divin!!!

    Daca imi permiteti o sugestie, inteleg ca ii luati apararea lui tusi Mia insa intelegeti ca oamenii sunt de multe feluri si clientul e rege, fiti obiectiv, nu cred ca sora mea a scris lucrurile acelea ca o fabricatie a imaginatiei sale sau doar ca sa va discrediteze.

    Va doresc sa va prospere mica afacere de familieafacerea si sa reusiti in incercarea perpetua de a va imbunatati!!!

    Ioana Anghel

    PS: @Andox nu mi-a fost frica sa zic ceva Doamne feri, insa nu avea rost sa comentez, mi se parea genul de om pe care nu il scoti din ale lui am rezistat si eu 2 zile

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    ak-ar de rumÂn, cosmy8, cris1982, mstancu, Musei, Utube
    Alte articole din această RUBRICĂPensiunea Iara [Galbena]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.04892897605896 sec
    ecranul dvs: 1 x 1