ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.10.2012
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 26.11.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2012
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
0.00%
Sub orice critică
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
10.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 28 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Efectiv o MARE pacaleala!

TIPĂREȘTE

Povestea noastra incepe cam asa...

Am organizat o mica iesire la munte, fiind un grup de 6 famili, printre care 5 copii mai mici (5-10 ani) din diverse judete. Pe internet pensiunea se prezinta frumos cu o poza cu brazi in spate parca desprinsa din povesti, cu camere frumoase, exact ce aveam nevoie pentru relaxare. Am luat legatura cu proprietarii ne-au transmis ca pensiunea se da la cheie avand bucatarie si un living spatios, curte pentru copii, etc. Am efectuat o plata in avans pentru rezervare si nu mai ramanea decat sa ne revedem cu toii.

Ajunsi acolo prima noastra mirare a fost faptul ca pensiunea se afla la DN (drumul national cu cel mai mare tranzit) avand de fapt o curte extrem de mica unde iti este frica sa iti lasi un copil ca poate ajunge direct in strada (noi nu avem copii insa colegii nostri au fost de-a dreptul socati). Am fost intampinati de un cuplu (40-45 ani) care ne-a urat bun venit si a inceput sa ne prezinte pensiunea. In acel moment sa fiu sincer nu am vrut decat sa imi aleg o camera pe spate inspre brazi sa scap de zgomotul traficului infernal. Insa dezamagirea noastra a venit tot la fel de repede, precum dorinta de a scapa de zgomot.

Dupa cum se vede in imaginea atasata pensiunea este credeti-ma lipita de calea ferata, trenurile circula din 30 in 30 de minute si nu mai exista nici un pic de gradina in spate. Ne-am simtit de-a dreptul pacaliti sa nu zic inselati de faptul ca nici macar nu specifica pe site sau telefonic ca pensiunea se afla la DN1 si mai ales ca in spate este linie de cale ferata complet functionala. Astfel odihna noastra si speranta de liniste sau relaxare era imposibla.

Pana la urma am ramas in camera de pe spate cu "vedere la tren" fiindca o alesesem deja.

Dupa ce am terminat cu cazarea si despachetatul am coborat jos unde proprietareasa ne astepta (eu credeam ca deja plecase) si ne informeaza ca daca avem nevoie de ceva trebuie doar sa sunam la un clopotel caci ei aveau camera la parter!!! No way!!! am zis ca asa ceva nu se poate ori e la cheie ori deloc.

Am incercat sa ne resemnam oarecum, si ne-am apucat de pregateli pentru masa. Copiii au inceput sa se joace (pititea) si cum era logic si de asteptat (doar sunt copii) au inceput sa alerge pe scari si sa tipe, moment in care cei doi "proprietari de pensiune" isi fac aparitia tipand la ei si spunandu-le sa nu mai tipe sa alerge pe scari si sa tranteasca usile sa isi ia jucari sa se joace si sa nu mai faca galagie. Repet, nu avem inca copii insa daca eram parinte cred ca ii strangeam de gat.

Dupa aceea au venit in bucatarie si ne-au spus sa nu spalam vasele in chiuveta fiindca ei au masina de spalat vase (uauu ce chestie). Pe fiecare perete, usa, masa este lipit cate o atentionare pe coala A4 (aici nu se fumeaza, resturile se pun aici, lumina se stinge de aici, pastrati curatenia, etc) niste oameni obsedati pe care chiar daca nu ii vezi isi fac ei simtita prezenta doar prin acele atentionari mari.

La ora 23 in timpul mesei isi face aparitia domnul proprietar (paznic) care ne spune sa ne mutam o masina ca i-am blocat-o pe a lui si dimineata pleaca la 7 (cine il pune sa o tina in spatele curtii daca stie ca are drum dimineata).

Una peste alta sa nu o mai lungesc cu comentariile ideea este in felul urmator. Aceasta locatie nu este pentru cineva care cauta liniste, intimitate sau care are copii. Aceasta locatie este in cel mai propriu mod o pacaleala de zile mari.

Nu pot decat sa remarc frumusetea bailor si marimea lor in rest se simte lipsa de respect fata de turisti. Pe langa faptul ca ne-am simtit prizonieri in acel loc (fiindca proprietarii nu au facut altceva decat sa stea cu ochii pe noi si pe copii sa nu stricam ceva) zgomotul de acolo este infernallll. Poate ei tin la pensiunea ca au facut-o cu ceva bani si le pare rau sa vada ca cineva se atinge de un perete sau o farfurie pica, insa sa nu uite ca ei incaseaza banii, daca si-au ales sa isi transforme casa in pensiune si-au asumat un risc. (1600 / 2 nopti 6 camere nu e un pret mic penstru o asemenea locatie) La fel cum ar face oricare din noi daca si-ar inchiria locuinta, te astepti sa nu o gasesti exact asa cum ai predat-o ca doar iei niste bani. Insa acesti proprietari fac exact contrariul, la orice zgomot ies sa vada ce s-a intamplat.

Apropo pe marea majoritate a lucrurilor este specificata categoria 3* insa la strada este specificata 4*, oare este normal acest lucru?

Eu unu ca sfat nu pot sa spun decat ca nu recomand aceasta pensiune (poate doar daca as intentiona sa fac rau cuiva).

Si astfel am ajuns acasa mai obositi decat am plecat, daca stiam ramaneam acasa unde nu se aude nici trenul si nici 100 de masini/minut.


[fb]
---
Trimis de tudorixx in 01.10.12 15:35:35
Validat / Publicat: 01.10.12 16:39:20
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6125 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

26 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (tudorixx); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 trenul vazut din camera
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8098 PMA (din 13 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 28.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    26 ecouri scrise, până acum

    Utube
    [03.10.12 13:11:27]
    »

    Ca o recomandare, data viitoare, înainte de a plăti sau a te decide unde să te cazezi, intră pe googlemap sau pe wikimapia şi "vizualizează" împrejurimile locaţiei. Vei fi ferit de multe din neplăcerile pe care le-ai trăit la acea pensiune.

    Sănătate!

    casat
    [31.10.12 01:13:50]
    »

    @tudorixx:

    DREPTUL LA REPLICA A Pensiunii CASA TIMIS - Timisul de Sus - Predeal, jud. Brasov

    Multumim pentru aprecieri si pentru osteneala de a scrie atatea...

    In primul rand constat ca nu dumneavoastra ati fost persoana care a rezervat pensiunea si organizat sejurul. Altfel ati fi studiat dinainte site-urile pe care avem ofertele/descrierea/pozele.

    Fiecare site de turism pe care suntem postati prezinta poze reale atat din interior, cat si din exterior, totodata amplasarea pensiunii nu este "ascunsa", ea fiind trecuta in descriere, la adresa, dar si pe harti, unde figureaza atat DN-ul cat si calea ferata, care de altfel strabat intreaga Valea Prahovei si in vecinatatea carora se afla un numar mare de hoteluri, pensiuni si restaurante. In comparatie cu alte locatii, situate la buza drumului (vezi Predeal, Busteni, Sinaia), distanta dintre cladire si DN cuprinde o curte de 1000 mp, in care se afla si parcarea unde ati stationat masinile. De asemenea nici din site-uri, nici din discutiile purtate cu noi, proprietarii, nu a reiesit si in nici un caz nu am subliniat ca pensiunea este "la cheie", intrucat fiind vorba de o pensiune clasificata, care functioneaza legal si platitoare de toate taxele si impozitele (nu asa cum ati specificat, ca "ne-am inchiriat LOCUINTA", locatia fiind conceputa din prima clipa ca si pensiune), este firesc sa existe un administrator permanent. Pentru pensiunile la cheie, probabil va referiti la casele de vacanta sau casele personale ale unora care isi permit sa cazeze la negru si care nu au clasificare (ar fi de recomandat sa mai studiati diferentele).

    In plus recunoastem ca inca nu avem un loc de joaca pentru copii in curte, de altfel nici nu gasiti vreo specificare ori poze in acest sens, adica nu ne-am facut reclama mincinoasa, nici nu am fost intrebati de organizator.

    Familiile care vin cu copii si nu numai, le recomandam sa viziteze imprejurimile, unde copii isi pot consuma energia intr-un mod mult mai placut, decat sa alerge pe niste scari pana noaptea tarziu spre diminieata, fara supravegherea unor persoane adulte, existand pericolul unor accidente, iar usile interioare ale pensiunii nu sunt "de fortareata", pentru a fi trantite ore in sir, iar parintii sa nu se autosesizeze deloc. Constatam ca nu ati apreciat faptul ca in livingul pensiunii am pus la dispozitia copiiilor tot felul de jucarii si jocuri, probabil din cauza ca neavand copii nu ati remarcat acest lucru.

    In caz ca nu stiati, conform reglementarilor interne si europene, in spatiile publice este interzis fumatul, si avand numai 6 camere, nu ne permitem ca acestea sa miroasa a fum, lucru care, daca ati fi nefumator, nu v-ar fi convenit nici dumneavoastra. In acest scop am creat balcoane la camere, unde se poate fuma in liniste, sau jos, in livingul pensiunii, cu acordul prietenilor din grupul dumneavoastra.

    Celelalte indrumari afisate au fost postate pentru a nu deranja intimitatea turistilor, sa le faciliteze accesul la diverse lucruri.

    Masina de spalat vase nu este un moft, ci are trei scopuri, in cazul in care nu aveti acasa una:

    1. economiseste timpul oaspetilor pt a-si petrece mai placut timpul decat spaland vase,

    2: modul de curatare mai igienica a vaselor, decat cele spalate sau clatite cu mana, si

    3: o economie de apa calda substantiala (in zona nu exista gaz).

    Ne cerem scuze ca v-am deranjat la o ora atat de tarzie (ora 23), rugandu-va sa mutati o masina, dar, intrucat ati parcat-o in mijlocul curtii (venind la aceeasi ora), ne-am permis sa VA RUGAM sa mutati masina in parcare.

    Chiar am incercat sa ne facem cat mai putin simtita prezenta, fiindca si noi am facut chefuri destule si stim sa diferentiem lucrurile.

    Intrucat vi s-a parut ca ati platit prea mult 800 lei pe noapte pentru INTREAGA pensiune, aceasta cuprinzand nu numai cele 6 camere (in care, dupa spusele dvs. ar fi trebuit sa ramaneti numai in ele), ci si spatiile comune pe care le-ati folosit cu prisosinta, cum ar fi: livingul pensiunii, sala de mese, bucataria dotata si utilata cu tot ce va trebuie, terasa si gratarul.

    Apropos, nu exista preturi de criza, ci doar rabat la calitate!

    Nu dorim sa fim impertinenti, dar daca locuiti la bloc, va rugam sa va inmultiti costurile de intretinere pe care le aveti cu ceea ce ati gasit aici, platind in plus toate taxele si impozitele legale, si dupa care vedeti daca va mai ramane ceva, si abia apoi sa va exprimati parerea cu privire la preturi.

    Noi nu obligam pe nimeni sa vina la pensiunea noastra, nu obligam pe nimeni sa ramana daca nu ii place, dar nici nu ne facem reclama, falsificand poze sau copiind texte din alta parte, dar nici nu cred ca ceea ce ati gasit aici ar merita subclasificat (cu exceptia curtii din spate, care INCA nu este amenajata din motive pur economice).

    Pensiunea noastra a fost clasificata acum 4 ani la 3 stele, cu toate ca aveam punctaj de 4. Anul trecut am hotarat sa ne reclasificam la 4 stele, din acest motiv existand aceste diferente pe diversele site-uri.

    Oricum, turistul roman nu poate fi multumit niciodata. Pentru unii suntem prea izolati, pentru altii suntem prea la strada, iar autostrazile promise de ani in sir le asteptam si noi.

    Va multumim ca ne-ati acordat dreptul la replica!


    NB casat este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][4 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    tudorixxAUTOR REVIEW
    [31.10.12 18:59:27]
    »

    @Casa Timis: No comment. Este doar un comentariu si o parere proprie ca si turist. In locul dumneavoastra as lasa turistii sa decida realitatea si sa stabileasca veridicitatea celor afirmate mai sus.

    ana&andrei
    [15.11.12 21:33:25]
    »

    COMFORT, INTIMITATE, OSPITALITATE

    Referitor la cele de mai sus, consider in momentul cand te hotarasti sa pleci in vacanta, verifici amplasarea pensiunii, casei de vacanta sau hotel, locul de joaca al copiilor si daca pensiunea se da la cheie. In legea firii, exista un dram de bun simt, de respect fata de cei din jurul nostru, dar si de casa omului in care ajungi. Chiar daca aceea pensiune o dai la cheie, nu poti tu ca simplu turist, sa nu iti pese de bunurile aflate in locatie, si sa incepi sa te porti ca pe camp sau la "CIOFLICENII DIN DEAL". Parerile enuntate mai sus sunt ale unei persoane lipsite de gust, de buna crestere si de simt practic. Din punctul de vedere al amplasamentului se poate observa o distanta remarcabila intre DN1 si Pensiunea Casa Timis, ce este folosita pe post de parcare unde intra cu usurinta 8 masini. Domnul sau doamna de mai sus, va rugam politicos sa masuratii lungimea a 8 masini si asa veti afla cati metri patrati va despart de buza DN-ului. Nu este cazul sa dam atata in penibil. Tin sa mentionez ca vin de un an la aceasta pensiune si m-am simtit mai bine ca acasa. Calea ferata nu este langa pensiune, traficul nu este "infernall", iar etanseitatea casei este ireprosabila. Cat despre gazde doamna Eni este o femeie deosebita cu care ai ce discuta, te face sa te simti ca acasa si iti pune la dispozitie tot ce ai nevoie asta daca esti om capabil sa observi. Afisele sunt puse numai pentru a nu te deranja nu pentru a te ofensa.

    In privinta dimensiunii camerelor, ele sunt spatioase si iti ofera o intimitate ireprosabila.

    Nu stiam ca marimea conteaza chiar la tot.

    In concluzie, cand citesc aceste pareri, imi dau seama ca traiesc in Romania...

    casat
    [15.11.12 22:10:42]
    »

    @ana&andrei: Hai ca ne-ati facut sa mustacim... Multumim de parerile voastre. Sa aveti multi multi ani frumosi impreuna si sa mai veniti si pe viitor cu torturi la fel de frumoase si colorate la noi, si promitem ca le vom gasi loc de cinste prin frigiderele noastre!!!

    Va mai asteptam pe la noi!

    Eni & Dan


    NB casat este (sau a fost) reprezentant al unității
    webmaster0
    [15.11.12 22:20:44]
    »

    @ana&andrei & @Casa Timis: şi pe noi ne faceţi să zâmbim... E mult prea ieftin trucul. Contul 'clonă' a fost închis - puteţi continua de pe cel oficial, Casa Timis.

    În mod normal, mesajul fals ar fi fost şters; de data asta cred că e mai bine să-l lăsăm public.

    Lăsăm cititorii să hotărască a cui este dreptatea. Pentru că, aşa cum am mai spus - "ai noştri sunt mai deştepţi decât ai lor".

    (editare ulterioară; ca să nu se înţeleagă din eroare altfel - e vorba despre cititori! E o aluzie la motto-ul unei reviste de pamflet care apare la chioşcuri).

    Chris73
    [15.11.12 22:42:39]
    »

    @webmaster0: Constat cu surprindere ca aveti capacitati extrasenzoriale, altfel de unde ati sti ca este vorba despre un "truc", cred ca ati vazut prea multe filme

    De ce mereu aceasta suspiciozitate?

    Oare doar commenturile negative sunt "reale"?

    casat
    [15.11.12 23:00:01]
    »

    @webmaster0: Nu ne coboram atat de jos incat sa ne laudam singuri (vezi si alte site-uri cotate mai bine).

    Iar daca site-ul dvs. se bazeaza numai pe commenturi negative si jigniri, le cerem NOI scuze oaspetilor nostri ca sunt tratati asa de catre administratorul site-ului "am fost acolo.ro"


    NB casat este (sau a fost) reprezentant al unității
    webmaster0
    [15.11.12 23:07:03]
    »

    @Chris73 & @ana&andrei & @Casa Timis: mda... avem capacităţi, dar nu extrasenzoriale, ci foarte simple şi eficiente, tehnice şi precise, să demonstrăm că toate aceste trei conturi au scris mesaje de pe acelaşi calculator. De unde se poate trage o singură concluzie - e vorba fie de o singură persoană, fie de un grup / familie / etc. care au interese comune. Prima variantă e mai probabilă.

    Nu intru în polemică inutilă cu contul principal - vreau doar să subliniez că, dacă insistă în creerea de astfel de "conturi de sprijin", vom fi nevoiţi să luăm măsuri administrative şi împotriva domniilor lor.

    Admin
    [16.11.12 06:40:43]
    »

    O clarificare necesară:

    AmFostAcolo verifică întotdeauna postările (şi autorii lor), cu o metodologie proprie, foarte eficientă - vă asigur . Iar impresiile de la unităţi de cazare din România au parte de verificări *extensive*, din motive evidente

    Având în vedere că ultimele ecouri au fost scrise de la pensiune, joia (sic!), probabilitatea ca autorii să fie patronii, administratorii, personalul de acolo, apropiaţi ai lor este copleşitoare.

    Nu e în regulă un asemenea comportament, iar acuze de genul doar commenturile negative sunt "reale"? ori "site-ul dvs. se bazeaza numai pe commenturi negative si jigniri" este tipică unei gândiri partizane şi înguste; pe AmFostAcolo sunt mii de impresii pozitive (în fapt avem sute de pensiuni la care TOATE recomandările sunt pozitive).

    Toate acestea aruncă un serios semn de întrebare asupra mentalităţii celor de mai sus şi în primul rând a reprezentantului Casa Timiş.

    tudorixxAUTOR REVIEW
    [16.11.12 11:26:04]
    »

    @webmaster0: cum spuneam lasam in continuare turistii sa decida veridicitatea afirmatiilor mele. faptul ca acesti oameni se ataca atat de tare prin tot felul de metode josnice din pricina unui comentariu al unui turist (a mea) denota teama lor de adevar si incearca sa isi atraga turistii prin conturi si pareri create de ei. Felicitari administratorului acestui site pentru depistarea acestor metode de "fraudare" (inducere in eroare a cititorilor acestui site implicit a turistilor), astfel increderea in acest site din punctul meu de vedere fiind de 100%. Asa cum am mai amintit mai sus nu am o activitate intensa in aceasta comunitate, insa tin foarte mult sa apreciez sau sa dezapreciez locatiile care consider ca merita acest lucru. Am avut pareri si pro si contra unor anumite pensiunii insa niciodata nu am mai intalnit acest mod de comportare a proprietarilor dorind sa induca in eroare cititorii. Fara cuvinte... Sustin ideea dvs de a pastra aceste comment-uri pentru a putea fi vizualizate si de catre ceilalti membri ai comunitatii "am fost acolo".

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    casat
    [16.11.12 13:08:01]
    »

    @Admin: Buna ziua. Constatam ca aveti in continuare o atitudine jignitoare la adresa noastra! O sa va demonstreze oaspetii nostri, ca intr-adevar au fost si sunt in continuare cazati la pensiune.

    Si va somez, ca daca nu incetati cu raspunsurile jignitoare, pe Dumneavoastra, ca si administrator al site-ului si pe firma pentru care lucrati, va vom actiona in instanta, cerandu-va daune! Probele constau chiar in persoanele cazate aici, cu adresele lor de mail si inregistrarile pe fise ale datelor lor personale. Sunt dispuse chiar sa vina ca martori in proces! E chiar hilar, cum cineva, care are chef de tastat prostii pe computer, isi rezerva dreptul de a terfeli in picioare o afacere a cuiva. E foarte bine ca aveti tehnici necesare, pentru a preintampina fraude, dar ce se intampla cu oaspeti, care folosesc wirelessul legat la computerul biroului Casei Timis? Mai studiati va rog tehnicile de internet! Consider ca pana la proba contrarie, nu aveti dreptul sa folositi un astfel de limbaj. Si, apropos, ma puneti si pe mine, ca proprietar al pensiunii, intr-o ipostaza ciudata, sa fiu nevoita sa-mi OBLIG ACUMA TURISTII (si apropos de asta am avut turisti si joi! unde scrie ca joi nu primim turisti?) sa se pozeze ca sa dovedeasca unui destept ca dvs (ma iertati, dar m-am enervat) ca intr-adevar sunt cazati aici.

    Va urez o zi buna!


    NB casat este (sau a fost) reprezentant al unității
    Admin
    [16.11.12 17:01:45]
    »

    @Casa Timis: Stimate domn/doamnă, sunteţi în eroare.

    Ecoul meu de mai sus a fost prima mea intervenţie pe acest fir de discuţie, deci nu aveam ce să "continui"

    Din punctul de vedere AmFostAcolo, conturile care scriu de pe acelaşi IP ca şi cel al proprietarilor pensiunii - fără să specifice că sunt la pensiune în acel moment (suntem în situaţia "minciună prin omisiune", în *cel mai bun* caz, în opinia mea; in cel mai rău - avem de-a face cu clonele dvs sau ale unor angajaţi ori apropiaţi) - pot fi, sunt şi vor fi considerate clone şi sunt, de obicei, banate.

    Acestea sunt regulile AmFostAcolo; în caz că nu vă convin, aveţi deplina libertate să nu folosiţi acest site. Oricine îl foloseşte trebuie, însă, să le respecte.

    tudorixxAUTOR REVIEW
    [17.11.12 13:37:47]
    »

    @Casa Timis: Buna ziua,

    Nu inteleg dece considerati ca cineva are ceva cu dvs?? Acest site este doar pentru pareri turistice, eu nu am facut dacat sa imi sustin o parere intr-un loc special creat pentru unitati hoteliere.

    NU v-am denigrat in nici un fel sau in alt loc decat mi-am prezentat o parere proprie, repet, pe un site destinat in totalitate turistilor cazati oriunde in lume.

    Cu un singur click pe nickname-ul meu puteti observa si alte comentarii ale mele referitoare la alte locatii vizitate in care unele sunt la fel de critice sau bune.

    Sunt convins ca exista si turistii care imi dezaproba afirmatiile mele, si sunt multumiti in totalitate de serviciile dvs, insa dvs ar trebui sa ii invitati sa va recomande si sa isi exprime si ei parerea referitor cu locatia dvs. Astfel poate vor exista 30 de comentarii pro si doar al meu contra, iar cititorii care acceseaza aceasta comunitate, vor considera ca afirmatia mea a fost rautacioasa vazand celelelate calificative pozitive.

    Parerea mea este ca luati prea in serios acest lucru si nimeni nu va "terfeleste afacerea". Aici este vorba doar de pareri pro si contra, uitati-va per exemplu la alte locatii din aceasta comunitate (ex hotel Piatra Mare Poiana Brasov) un hotel totusi renumit insa cu multe critici, ce ar insemna acum ca responsabili acelui loc sa actioneze in judecata fiecare user (membru am fost acolo-turist) pentru pareri proprii.

    Nimeni din lumea asta va garantez ca nu va condamna dreptul la replica implicit a unei pareri. Rea intentie ar fi fost ca cineva sa scrie ce am scris eu si sa posteze pe "n" site-uri sa publice cine stie unde, dar repet eu mi-am sustinut o parere intr-o comunitate dedicata pesiunilor si hotelurilor din intreaga lume, unde eu si fiecare prieten si membru al acestei comunitati ne impartasim parerile legate de mini vacantele noastre.

    Consider in continuare ca dvs luati mult prea in serios acest lucru, nefiind cazul. Insa cu ajutorul turistilor multumiti, puteti schimba complet idee mentionata de mine. Trebuie doar ca ei sa va acorde votul lor.

    Si va comunic ca nicaieri in lume dreptul la propria opinie sau dreptul la replica nu este condamnat de lege orice actiuni ati intreprinde dvs.

    Va urez mult succes in continuare! (sper sa nu considerati iar acest comment ca un raspuns jignitor)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    casat
    [17.11.12 14:02:39]
    »

    @tudorixx: Imi pare rau, nu Dvs. v-am scris acel ecou, ci administratorului acestui site, care ar trebui sa fie impartial.

    Eu i-am spus numai, ca acele mesaje au venit de la turisti cazati la noi, joi. Probabil din cauza wireless-ului Casei Timis, a considerat Administratorul acestui site, dar si Dvs. ca si-a facut pensiunea adrese mail clonate. Eu nu ma ocup cu asa ceva si nu dau lectii turistilor cand si ce sa scrie pe site. Parerea turistului e opinia lui, dar pana la proba contrarie, nu are nimeni dreptul sa ne acuze ca ne clonam adresele de mail si ne falsificam mesajele. In Romania mai exista prezumtia de nevinovatie. Eu cu Administratorul site-ului vorbeam, cu dvs nu mai am ce discuta. Daca ati fi avut nemultumiri si ati fi dorit sa dati dovada de barbatie, mi-ati fi spus in fata ce nu va convine, v-as fi dat banii inapoi si as fi terminat balciul.

    O zi buna.

    P. S. Apropos, nu mai doresc sa am de-a face cu acest site ca m-am enervat degeaba.


    NB casat este (sau a fost) reprezentant al unității
    Michaell
    [17.11.12 17:38:33]
    »

    @ Casa Timis

    tare mult imi place felul cum ati reusit sa instalati antenele parabolice din spatele pensiunii (vezi poza PO4)

    o solutie intradevar demna de...romania. nu v-ati gandit sa pantentati ineventia? glumesc desigur...

    daca n-ar fi atit de trist, ar fi de ris.

    roxxanna28
    [20.05.13 15:25:58]
    »

    roxxanna28

    @Utube: buna ziua! imi permit sa-mi scriu si eu parerea. am fost la aceasta pensiune in acest week end. sincera sa fiu, n-as fi crezut niciodata ca exista asa ceva in Romania. este o locatie deosebita pe care o recomand oricui, cu placere. am ajuns aici seara, era racoare si domnii Eni si Daniel au fost niste draguti. ne-au servit cu palinca si vin, sa ne incalzim, si cu preparate gustoase, din partea casei, pentru ca noi nu rezervasem camera cu masa (cu mic dejun). sa vii pt prima oara intr-o pensiune, sa stai pana la 2 noaptea sa chefuiesti cu patronii si sa povestesti de parca i-ai cunoaste de o viata, nu mi se pare o chestie atat de obisnuita. domnii sunt niste draguti! cat ds pensiune, eu sincer va spun ca atata curatenie si bun gust n-am prea gasit in Romania. si va spune asta o persoana care nu intra intr-o cabina de dus fara sa-si ia Domestos ul dupa ea. aici n-a fost nevoie. era totul perfect curat si mirosea placut. camerele spatioase, extrem de frumos aranjate... canapele de piele, in unele camere scara interioara, geam in plafon, de baie nu mai vorbesc. cat ds tren, se aude foarte putin, iar asta cand sunt geamurile deschise. inchise, nu se aude absolut deloc. iar eu am stat in camera 5, cu linia de tren in spate. nu stiu, sincer, de ce sunt oamenii asa. pe romani oricum nu-i multumeste nimic niciodata. eu cred ca dvs ati fost deranjat mai mult de prezenta copiilor, pt ca nu poti merge cu atatia copii la munte si cu varste asa mici si sa spui ca te-ai odihnit. n-ai cum, poti sa te cazezi in hotel de 6 stele!!! si domnii au dreptate, au tot felul de jocuri in living, pana si patuturi la nevoie, pt cei mici. sincer, nu cred ca a fost ceva ce a lipsit. dansii au pus totul la dispozitie. cat ds acele afise, pe care le-am vazut si eu, mi se pare perfect normal sa fie interzis fumatul in camere si sa ti se atraga atentia asupra unor norme de conduita pe care poate uiti sa le ai. faza asta cu prizonieratul ma face sa rad... sincer!! chiar il intrebam la un mom dat pe dl Daniel despre o canapea de piele usor zgariata si mi-a spus ca este semn de la un chef al unor turisti. acum, sincer, cat de nesimtit sa fii? platesti, sunt de acord, dar asta nu inseamna ca tb sa fii badaran. asa este, ca turist ai numai drepturi... si uiti de obligatii. si reprosezi ca mai vin patronii din cand in cand. pai asa as face si eu... nu vad nimic rau in asta.

    acum, pt toti viitorii turisti, mergeti cu incredere la aceasta pensiune. nu veti regreta!! camera 5 e cea mai romantica: -P, iar la 3 exista scara interioara si geam in plafon.

    va felicit, domnilor dragi si ma bucur ca v-am cunoscut!! va pupa cu drag, fata ds care ati crezut ca are 17 ani

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster26
    [20.05.13 15:27:22]
    »

    @roxxanna28: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    tudorixxAUTOR REVIEW
    [31.05.13 11:11:02]
    »

    @webmaster26: sincer, nu ti se pare cusut cu ata alba atata reclama? te cazezi intr-o camera si tu stii numarul camerelor (3,4, 5) si poti descrie si apartamentul in care nici macar nu ai stat? care e cea mai frumoasa, care o recomanzi, etc... ba chiar te cazezi in camera cu vedere "la tren" despre care s-a tot vorbit aici. Frumos ca la categoria de varsta a userului roxanne este specificat 30-40 ani, deci clar arata ca la 17 . Nu stiu dece nimeni nu posteaza intradevar un review, doar comment-uri??? cat despre cele scrise mai sus nu are sens sa mai comentez fiindca se vede clar autorul articolului.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    casat
    [03.06.13 22:48:57]
    »

    @tudorixx: Buna seara.

    Deja ne amuza si pe noi, administratorii pensiunii...

    Draga domnule Bach, ai o problema: parca ati fi trait in comunism (suferiti de...), chiar ne amuzam la un spritz, cu oaspetii nostri, despre comentariile "renumitului" TUDORIXX.

    Seara buna

    Administratorii pensiunii Casa Timis

    P. S. Salutari doamnei Roxana (roxxanna28) si sper ca ati citit si dvs, am avut dreptate ??? Va mai asteptam pe la noi.


    NB casat este (sau a fost) reprezentant al unității
    roxxanna28
    [08.06.13 15:26:36]
    »

    @tudorixx:

    dle tudorixx, eu am fost un simplu oaspete acolo, dar va repet ca atata ospitalitate nu am gasit inca in Romania. cat ds camere, da, le stiu, pt ca mai era doar o pereche cazata, iar dna Eniko ne-a lasat sa alegem camera pe care am vrut -o si, bineinteles ca pt asta ni le-a aratat pe toate. noi am rezervat initial 3, apoi am ramas la 5. ce pot sa spun? doar ca exista concurenta si reclama si fiecare se descurca asa cum poate. chiar calcand peste tot. mie imi pare rau ca nu apreciati bunul gust si mai ales, ospitalitatea oamenilor astora. cat ds varsta, da, am dat un telefon pt rezervare, iar vocea mea e de copil, de aceea dna a crezut ca am 17 ani. nu inteleg unde e problema. si am dreptul sa postez un comment, de vreme ce pot sa aleg varianta de a scrie un ecou, nu? nici nu va cunosc, nu ma cunoasteti si nici nu vreau sa ma tiganesc ca la piata.

    pot sa va impartasesc parerea sau sa o combat, in functie de cum m-am simtit eu aici, nu? doar dea sta sunt aceste site uri. daca nu sunt de acord cu dvs, nu inseamna ca tb sa ne jgnim . eu am intrat special pe site, pt ca dna ne-a povestit ds ce s-a scris si am intrat sa vad si eu. dar chiar nu aveti dreptate. pacat ca lasati o impresie urata si gresita. ma bucur ca n-am intrat pe site sa citesc commentariile inainte de a-mi face rezervarea. o zi buna va doresc!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    roxxanna28
    [08.06.13 15:30:14]
    »

    @Casa Timis:

    da, ati avut dreptate va pupam cu drag!

    gabry_01
    [08.01.15 18:25:10]
    »

    @roxxanna28: Si noi va pupam, grupul care a petrecut revelionul 2014 si a platit 9600 ron pt un sejur de 4 nopti si a primit paine mucegaita la micul dejun si salam feliat in tipla de la lidl. Cu dopurile de la cazi cum stam??? le aveti? sau doar pe perioada sejurului nostru nu erau???

    Judecati voi!!!

    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [08.01.15 19:37:02]
    »

    @gabry_01 - una e cum era acum un an jumate, și alta cum e acum...

    roxxanna28
    [09.01.15 18:45:37]
    »

    @gabry_01: tu ai o problema cu mine sa înțeleg? Eu mi am spus punctul de vedere. Așa s a întâmplat când am fost noi. Mie mi a plăcut și am simțit nevoia să o spun. Cat ds dopurile de la cadă, nu am observat pt ca nu obișnuiesc să mă imbaiez decât în cada personală. In rest, doar dus. Sinceră sa fiu, mi s a întâmplat sa vars suc pe cearșaf și am considerat ca tine de bunul meu simț sa curăț. Chiar dacă am plătit, mi se pare frumos sa pastrez asternutul de pe pat si camera curate. O seara frumoasa!

    casat
    [09.01.15 20:28:05]
    »

    @gabry

    Buna seara! Va multumim ca ati fost oaspetii nostri! Inteleg ca ati platit personal 9600 lei? Opinia de mai sus e opinia mai multora sau numai a dv?

    Sper ca o mare parte dintre oaspetii nostri si-au dat seama ca am incercat sa ii facem sa se simta bine la noi si sa nu deranjam cu nimic.

    Cu placere pentru mesele de mic dejun, cu placere pentru focul in semineu, cu placere pentru ca v-am lasat sa chefuiti dupa voia dumneavoastra si ne scuzati ca nu v-am schimbat asternuturile si prosoapele in fiecare zi, asa cum unii mai neecologisti prefera in hotelurile de 5 stele, unde se practica astfel de pretentii.

    Cat despre paine, se intampla fiecaruia, pt ca era cumparata din 31 dec dimineata, dar am remediat imediat situatia. Noi folosim produse Sergiana, daca doriti sa stiti, si daca v-am dat salam Lidl, pardon, dar au si ei lucruri gustoase.

    Cu dopurile la cada, v-am explicat de la intrare, ca pentru doua cazi imense pe colt, ar fi dardait de frig tot grupul, cu temperaturi afara de aproape -30 de grade si am specificat ca este o situatie speciala. Speram sa intelegeti, noi nu avem gaz si am incercat sa va fie cat mai bine.

    Suntem siguri, ca oaspetii care se simt la noi bine, revin oricum, iar ceilalti care doresc numai sa critice, isi aleg locuri mai luxoase.

    Sa auzim numai de bine!


    NB casat este (sau a fost) reprezentant al unității
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Alexandra-Oana, casat, gabry_01, Michaell, roxxanna28, tudorixx, Utube
    Alte impresii din această RUBRICĂCasa T (fostă Casa Timiș) :


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.066936016082764 sec
    ecranul dvs: 1 x 1