ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.09.2012
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: fetesti
ÎNSCRIS: 13.09.12
STATUS: UCENIC
LUNA
JUL-2012
TIMP CITIRE: 1 MIN

DREPT LA REPLICA: Extraordinar de multumitor

TIPĂREȘTE

o sa incep prin a spune, fara nici un fel de jena, sunt angajat acolo si tin sa precizez pt inceput ca nu sunt deloc de acord cu recenziile negative care le aveti vizavi de hotel,

lucrez acolo si am vazut ce inseamna sa fie turisti de treaba si turisti nemultumiti care cred ca totul li se cuvin.

rusine celor care fac urat pe site ul acesta,

observ ca sunt si persoane multumite (am avut placerea sa le servesc personal), va multumim pt cuvintele frumoase,

iar voi cei nemultumiti, comporatati-va ca niste turisti intelegatori si nu mai vorbiti de rau hotelul.

Pa!!!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de lunguadrian in 13.09.12 01:57:37
Validat / Publicat: 13.09.12 06:10:02
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2414 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

15 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lunguadrian); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 443 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

15 ecouri scrise, până acum

Admin
[13.09.12 06:09:07]
»

Felicitari pentru gestul luarii de atitudine si publicarea acestui 'Drept la replica' (am completat eu in titlu sintagma, sa fie mai clar, inca de la inceput, cititorilor). AmFostAcolo promoveaza si incurajeaza cu hotarire publicarea acestor replici, FERM convinsi fiind ca doar ascultand si punctul de vedere al 'celeilalte parti' ne putem forma o imagine mai obiectiva si mai aproape de realitatea de la fata locului (care de obicei este undeva la 'mijloc').

N-as putea in schimb lauda la fel de mult si titlul ales sau contintul (sau cel putin nu integral) - voi chiar nu aveti, acolo la hotel, un responsabil PR? Sunteti totusi un hotel de 4 stele...

rentea
[13.09.12 10:40:57]
»

@Admin: Ha, ha, ha... ce replica ”inteligenta”, e drept, am primit niste explicatii clare de la un chelner probabil. Responsabilitate mare si experienta in PR de zeci de ani

Daca acest utilizator chiar este reprezentant al hotelului, e un motiv in plus sa nu calc niciodata acolo. ”Profesionalismul” sau (exprimat in scris) se extinde, cel mai probabil, si asupra intregii sfere de servicii a hotelului ...

commandorsteel*
[13.09.12 11:27:28]
»

La un asemenea drept la replica... sunt cu totul de acord cu cele spuse de @rentea

rentea
[13.09.12 14:33:57]
»

@commandorsteel: Si stii ce ar fi mai trist, dar si foarte posibil in aacelasi timp - ca acest individ chiar sa faca parte din managementul hotelului. Este o dovada perfecta de neprofesionalism si *** (vezi ”iar voi cei nemultumiti, comporatati-va ca niste turisti intelegatori si nu mai vorbiti de rau hotelul”), exact asa cum intalnim de prea multe ori la hoteluri romanesti, mai ales la unele clasificate mincinos la 4 stele, precum acesta. Un hotel de 4 stele adevarat (ca de altfel orice fel de hotel care se respeccta) nu are cum sa angajeze un astfel de individ, decat daca e o parodie. Si... probabil ca e!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Alex_Macedo
[13.09.12 15:16:54]
»

Domnilor, domnilor! ))

Omu' are baiu' lui şi e... e... e bine că "le" spune şi are acest drept (cu frica că, AFA va scoate la iveală lucruri nu tocmai placute, ce poate duce şi la... hmm... reducere de personal !!!).

Aşa ştim şi noi cine serveşte sau deserveşte sau... deşartă clientul entuziast în d'alde vacanţelor şi care... NU va mai călca pe acolo! Cel puţin din punct de vedere al PR-ului îşi fac singuri reclamă!... cred că... cineva din conducerea stabilimentului ar trebui să rămână cu un nod în gât la acest... acest... entuziast drept la replică... hmmm... Dacă asta se poate numi... replică atunci, eu sunt Ţaţa Ipotenuza ce scoate gogoşi din cutia cu maimuţe. Dar, trebuie respectata dorinţa omului de a spune printre rândurile sale: Nu mai veniţi pe aici!

Gabriela O
[14.09.12 19:12:03]
»

stiti ce cred eu? ca acest individ, care zice ca e angajat al restaurantului sau unde o fi, vrea sa i se acorde si lui putina atentie pt. ca stia ca o sa i se raspunda rasului lui de replica... ca as rade, dar nu prea pot... el sa fie intelegator pe banii lui... ca eu, la 30 de mil... sincer... nu-mi prea vine!

as fi dat orice sa fiu de fata cind s-a trezit OCHELARICA (se stie cine este!) cu Protectia Consumatorului la usa si as vrea sa citeasca toata lumea sanctiunile primite si amintite in articolul meu. ma mandresc cu faptul ca mi-am facut datoria de ROMAN si am luat atitudine fata de HOTII din turismul romanesc... poate s-ar mai schimba ceva... in bine... daca ar face mai multi acest lucru

a, si asa patron, asa angajati... ce este de mirare?!

lunguadrianAUTOR REVIEW
[14.09.12 19:19:10]
»

@Gabriela O: scuze, dar cine sunteti voi sa va permiteti sa ma judecati de ce am scris acolo, observ o groaza de comentarii la adresa mea, comentarii rautacioase, adica voi aveti dreptul la opinie sa criticati hotelul si tot ce e acolo si altii nu au voie sa il vorbeasca de bine. voua va e rusine si sunteti consternati de turismul romanesc, eu sunt consternat de gradul de prostie care e in tara la noi, acestia fiind voi!!! care credeti ca totul e al vostru


NB lunguadrian este (sau a fost) reprezentant al unității
Gabriela O
[14.09.12 19:33:41]
»

fac apel la toti cei ce citesc acest articol, sa nu mai scrieti niciun ecou ca sa-i mai dam satisfactie... pt. ca este tot mai evident cu ce nivel intelectual avem de a face...

lunguadrianAUTOR REVIEW
[14.09.12 19:38:10]
»

poi poate ar fii cazut sa nu mai lasi nici un ecou!!! nivel intelectual? Sa ii faci o analiza intelectului tau intai. e ultimul ecou pe care il las... nici nu ma mai intereseaza ce lasati, e problema voastra dar cand ma ataci fara motiv pe mine, o persoana pe care nu o cunosti, sau poate ne am cunoscut anul acesta, nu ma intereseaza, nu stiu care din noi are un intelect mai scazut. In fine, lasa ce ecouri vrei tu, eu iti doresc toate cele bune in viata si la cat mai multe concedii reusite


NB lunguadrian este (sau a fost) reprezentant al unității
Gabriela O
[14.09.12 21:21:11]
»

@lunguadrian: presupun ca nu am fost colegi la acceasi Univeristate, nu prea pari a fi priten cu lb.romana, ca sa ne tragem de sireturi. dar aveti de la cine lua lectii de buna purtare. te respecti in primul rand pe tine, respectandu-i pe ceilalalti. dar aceasta tine si de cei 7 ani de acasa...

Gabriela O
[14.09.12 21:27:46]
»

@rentea: e posibil sa fie mai mult decat un simplu [***] pt. ca prea e [***]

rentea
[14.09.12 22:19:23]
»

@lunguadrian: Draga Lungu Adi, eu te invit sa SPUI ceva in apararea hotelului pe care il reprezinti (ca orice fel de angajat, ospatar, fochist sau receptioner, orice ai fi acolo). Este simplu. O polemica este incurajabila, amice, dar replica la obiect, nu dandu-ne noua sfaturi sa nu mai vorbim de rau hotelul acesta si sa fim intelegatori. In anul 2012, pe banii mei platiti nu vreau sa fiu intelegator, ma intelegi? vreau sa fie totul asa cum trebuie. daca faci tu cinste cu un concediu platit, si eu accept, atunci poti emite pretentii. Cat timp eu platesc, eu am pretentii. Te rog, intelege, citeste, invata...

lunguadrianAUTOR REVIEW
[18.09.12 16:45:06]
»

Sa fiti sanatosi!!! Toate cele bune va doresc in viata si concedii cat mai reusite la toata lumea;


NB lunguadrian este (sau a fost) reprezentant al unității
rentea
[24.09.12 11:29:32]
»

@lunguadrian: Pentru urari de genul asta chiar nu era nevoie sa faci efortul de a te inscrie pe site. Puteai, de exemplu, dimineata, cand te intalneai cu clientii ”nesimtiti” care vorbeu de rau conditiile din hotelul unde serveai, sa le urezi macar sa aiba o zi buna. Ieseai si mai avantajat cu moralul (faceai o fapta buna, adisor) si cresteai si statusul hotelului tau. Asadar clientii nu ar mai fi scris aproape toti de rau despre el. Vezi, deja ai invatat cateva tips and tricks...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
andreeant*
[20.05.13 09:43:04]
»

draguta acesti oameni care se duc acolo sa ii umple buzunarul sefului tau muncesc si presupun ca nu pe un amarat de post de chelner... prin urmare ei decid cum sa fie fitosi pe banii lor

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Alex_Macedo, andreeant*, commandorsteel*, Gabriela O, lunguadrian, rentea
Alte articole din această RUBRICĂPalace Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047973871231079 sec
    ecranul dvs: 1 x 1