ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.09.2012
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Targu Mures
ÎNSCRIS: 03.09.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2012
DURATA: 14 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
93.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Loc minunat si perfect pentru un concediu!

TIPĂREȘTE

Anul 2012, a fost al 5-lea an, in care am hotarat impreuna cu familia, sa ne petrecem o parte din concediu la acest hotel (Sunquest - Venus). Nu pot sa am, decat o foarte buna impresie, atat pentru personalul ce deserveste hotelul, cat si pentru serviciile de cazare si masa, puse la dispozitie in acest complex hotelier.

Am observat ca au fost turisti carora serviciile de aici, le-au lasat un gust ,,Dulce - Amar", si care dupa asteptarile D-lor ar fii trebuit sa fie undeva... foarte ,,sus", i-as sfatui sa ia totusi in considerare si urmatoarele aspecte:

1) Personalul ce deserveste restaurantul, este format din baieti tineri, mi s-a intamplat si mie in decursul primului an, chiar si in al 2-lea (2008) sa fie neajunsuri in modul de servire si aducere a comenzii facute, dar asta, nu m-a facut sa renunt, sa nu ma mai intorc, si in anii urmatori, asta nu e un motiv de a fii nesatisfacut, de a face pe ,,nemultumitul". Oare, la care dintre noi toti, cei care am trecut pe la acest hotel, acasa, unde locuim, toate lucrurile merg ,,Snur" fara nici o problema? . De ce nu facem un minim de efort de sine si sa ne punem in locul unuia din baietii care ne preiau comanda si apoi ne servesc la masa, cum am fii noi oare? Vom spune asa: ,,Floare la ureche ", insa eu cred ca si noua, altii, ne-ar gasi defecte. Daca am fii mai buni si mai cu inima fata de cei de langa noi, si am incerca sa-i intelegem, cu siguranta, am arata ca judecam omeneste, si nu doar cu ,,Ochii '.

2) Paturile sunt destul de bine facute si nu sunt vechi, daca ar fii vechi, atunci ar fii un miros in camere de ,,mobila veche " cunosc hoteluri unde exista acest miros, cele de 2 stele...

3) Veioze care se rup de pe perete? Oare cad ele singure, asa la privirea ,,ochiului ", sau manevrarea nu e cea corecta, ori poate copii trag de ele!?

Anul trecut, s-a ars un bec la una di veiozele de la paturi, nu am alergat la receptie, am cumparat eu un bec si l-am schimbat, nu m-am saracit deloc... !

3) Vad ca sunt nemultumiri si la aspectul, "Curatenie", La mine in camera cinstit va spun ca aproape nu era ce sa se aspire de pe mocheta de jos, stiti dc? Pentru ca am fost crescut de mic sa tin o curatenie si sa respect camera ce mi s-a dat spre folosire. Mai departe nu comentez, se subintelege ce vreau sa spun.

Aici mai fac precizarea ca anul acesta, mi-a cazut foarte greu sa vad la intrarea in hotel dinspre poduletul broscutei ,,Carari de nisip" lasate pe mocheta din fata lifturilor si pana la etajele 2-3, urmele, unor, asa zisi turisti cu ,,Pretentii", oare, ce nota li se poate acorda? Am fost si eu in strainatate, m-am cazat si la moteluri de pe autobanda, si la hotele mari, insa primul meu gand a fost sa respect ceea ce am gasit acolo. Nu trebuie sa consideram personalul unui hotel, ca fiind niste servitori ai nostrii, ei sunt gazdele noastre, ne vor respecta, daca si noi la randul nostru ii vom pretui.

As mai adauga si faptul ca copii mici aflati cu noi ar trebui sa cunoasca cat de cat, unele lucruri si ,,Obiceiuri" din ceea ce se cheama ,,Bunele maniere". Dar nici celor mari nu le strica, fiindca acum imi amintesc de un suparator obicei, al multora, care dupa o zii de plaja, fara sa faca un dus, fara sa se schimbe, vin la restaurant, si asa ,,neuscati de tot" se aseaza la masa, pe acele perinite de pe scaune, care nu de putine ori raman in urma lor ,,UDE", ca apoi, urmatorul sa vina sa se aseje pe ,,ceva ud' asa fac oare si acasa? Se mai gandesc ca dupa ei, mai vin si altii? Cred ca unii au mai fost si in alte tari la mare, oare, tot asa faceau si acolo?

4) O alta nemultumire, o vad din partea D-lui ,,benescu75" anume aceea ca dupa o anumita ora spre seara, piscina nu mai are soare, si in consecinta, ar fii de preferat taierea a 2-3 copaci. Aici chiar nu pot sa nu spun, cata superficialitate de gandire mai poate sa existe, pai nu avem si asa destula deficienta de paduri si spatiu verde peste tot in tara, oare nu se vede rezultatul defrisarilor de padure ce se fac mereu, oare nu se mai gandeste ,,Omul " deloc, la ceea ce inseamna un copac, dar o padure. Acei copaci din jurul hotelului fac tot ,,frumosul locului " apoi dimineata e o splendoare sa privesti razele soarelui batand pe acele ramuri si sa vezi albastrul lucios al apei din piscina. Superficiala gandire, spun asta din nou! .

O mica precizare as mai dori sa fac, anume aceea cu privire la spatiul verde din vecinatatea terasei restaurantului, in jurul datei de 25.08.2012 s-a tuns iarba dintre pomi, insa fiind zile de seceta, e mai bine sa fie lasata mai mare iarba, deoarece asta face sa fie cat de cat o oarecare umezeaza la sol, si nu duce la uscarea ierbii. In 15 Aug. cand am ajuns, iarba era destul de frumoasa. mi-a placut.

In incheiere, nu pot sa spun decat ca eu si familia suntem multumiti de acest hotel si atat cat v-a mai fii cu putinta, aceasi obtiune de vacanta o vom avea.

Recomand aceasta locatie, unde gasesti destula liniste, mai ales ca au inceput sa dispara manelele, iar muzica de aici, te ajuta sa poti da anii inapoi, in anii cand muzica era facuta de formatii adevarate, cu instrumente pe masura, iar nu muzica din prezent unde fondul muzical e ,,Calculatorul, iar interpretii mimeaza...!

Si mai recomand si dintr-un alt motiv, anume, sustinerea Litoralului Romanesc, sustinerea acestor intreprinzatori, in a se mentine, disparitia lor ar insemna ,,Adio litoral romanesc" fiindca aici de bine, de rau, mai mananci o mancare adevarata, caracteristica tarii noastre, dar afara, poti avea All inclus, si Ultra All inclus, nu vei gasii multe din meniurile noastre traditionale., iar eu personal, nu dau ,,Doi bani " pe mancarea de afara, exceptie pot spune Italia, unde unele meniuri le sunt specifice, si sunt excelente.

Si inca ar mai fii un mic argument, o plimbare seara pe soseaua recent facuta intre Venus si Saturn, e o adevarata placere, o sosea minunata si frumos iluminata. Se adevereste zicala ,,Omul, sfinteste locul"!!!


[fb]
---
Trimis de viobeld63 in 04.09.12 00:42:35
Validat / Publicat: 04.09.12 06:04:51
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: Eforie sud, Nord, Saturn Olimp
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2530 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (viobeld63); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6299 PMA (din 11 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmaster0
    [04.09.12 00:54:53]
    »

    @viobeld63: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare.

    benescu75
    [04.09.12 07:33:57]
    »

    Pentru ca v-ati referit la mine o sa va raspund la cateva probleme.

    In primul rand fiecare om gandeste si vede lucrurile din punctul lui de vedere si tot ce se scrie pe acest site (sau mai tot) sunt impresii din vacante/calatorii si nu judecati de valoare asupra calitatii oamenilor.

    Ma faceti superficial pentru ca mi-am spus parerea, cred ca gresiti in primul rand judecandu-ma fara sa ma cunoasteti si in al 2-lea rand taierea celor 2-3 copaci nu e tragedie, daca tin la mediu cei de la hotel pot planta 10 copaci in alta parte, ba chiar si dumneavoastra puteti face asta. Ideea e ca merg la amre ca sa am soare ,daca vroiam umbra ma duceam la munte.

    Ca sa imi intelegeti punctul de vedere va spun ca eu ma duc in vacanta sa ma relaxez nu sa am grija sa nu tulbur linistea ospatarilor, ei sunt platiti pentru ceea ce fac si nu doresc sa ma pun in locul lor pentru ca eu am un alt servici. Deci pentru ca platesc niste bani pentru niste servicii ma astept ca aceastea sa mi se si ofere, nu sa dau si banii si sa fac singur lucrurile pentru care am platit.

    Daca as dori sa fac eu curatenie, sa-mi fac singur de mancare, etc mi-as alege un loc cu self-catering care ar costa in consecinta.

    Va multumesc pentru intelegere si sa stiti ca nu doresc sa intram in nici o polemica!

    StevenWhite
    [04.09.12 10:08:43]
    »

    @viobeld63 - Foarte bine pus punctul pe i in recenzia ta. Am remarcat genul asta de atitudine la multi utilizatori de pe forum, iar cand am fost la una dintre locatiile mult hulite, am descoperit o realitate mult mai buna decat cea descrisa. Desigur ca vorbim de Romania, cu metehnele si oamenii ei, dar nu-i dracul chiar atat de negru la noi, si nici cainii cu covrigi in coada peste granita, ca sa fim asa de sclifositi.

    Tot romanul acasa la el e cum e, dar cand merge in vacanta undeva, e domn cu pretentii si nazuri la orice.

    Eu va doresc tuturor minte deschisa, relaxare si concedii placute!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    viobeld63AUTOR REVIEW
    [04.09.12 21:45:59]
    »

    @StevenWhite: Multumesc mult pentru aprecierea celor... scrise. Oricum, fiecare om vede lucrurile in felul lui.

    bdbyte
    [23.09.12 11:19:02]
    »

    Am cerut factura si atunci au marit pretul camerei, cu 30 de lei mai mult decat au spus la inceput. Lipsa de consecventa in pretul camerei mi-a lasat un amar despre Sunquest, asa este turismul pe litoralul romanesc.

    - -

    NOTA WM: Aceste randuri au fost mutate aici ca ecou, neindeplinind gradul minim de detaliere pentru a fi publicate ca review de sine-statator.

    elizioana
    [21.02.14 11:50:19]
    »

    uauuuu, in sfarsit un rewiew SUPERB. Este exact ceea ce gandesc si eu despre multi cei care acasa "schimba lenjeria de pat zilnic" dar nu am avut niciodata rabdarea sa relatez asa cum am cititi acum. Intentionez si eu sa merg aici anul acesta si snt convinsa ca/mi va placea.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    benescu75, elizioana, StevenWhite, viobeld63
    Alte impresii din această RUBRICĂSunquest Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.051575183868408 sec
    ecranul dvs: 1 x 1