ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 31.07.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 6 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
52.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Nu vom reveni!!

TIPĂREȘTE

Aşteptările noastre (o familie cu 1 copil) legate de acest hotel au fost pe măsura costurilor suportate, peste 700 de euro pentru 7 nopţi şi a comparaţiei cu ofertele similare la acest preţ din alte ţări precum Turcia şi Bulgaria. Din acest motiv am fost realmente şocaţi la primul contact cu condiţiile oferite de Resortul Phoenicia:

- nu există săpun, şampon şi alte materiale de igienă pe care le consideram obligatorii într-un hotel de 4 * aşa cum este clasificat acesta; am semnalizat P. R. -lui acest aspect şi ni s-a răspuns că este foarte greu de ales o gamă de cosmetice care să mulţumească toţi clienţii, după care am fost invitaţi la recepţie pentru a alege gama de cosmetice preferată; acolo am avut altă surpriză în sensul că personalul angajat nu ştia că există această ofertă a hotelului şi ni s-a sugerat să mergem la prima farmacie pentru a cumpăra materialele dorite; într-un târziu a intervenit managerul (o tânără angajată după criterii îndoielnice) şi ne-a oferit câteva pliculeţe de şampon şi 2 săpunele, pe care le-am refuzat în semn de protest pentru politica defectuoasă a resortului în ceea ce priveşte asigurarea unui minim de cosmetice pentru clienţi;

- în ciuda faptului că resortul oferă in cameră, un spaţiu de servire a mesei care se adresează în special familiilor cu copii compensând în acest fel lipsa serviciilor all-inclusive, nu există materiale specifice de întreţinere (detergent vase, burete etc.);

- curăţenia în camera se face superficial (terasa am găsit-o prafuita şi nu a fost curaţată nici pe parcursul sejurului nostru);

- am fost informaţi de către P. R. că hotelul nu deţine plajă proprie dar putem să rezervăm plătind anticipat pentru toată durata sejurului şezlog sau baldachin la un preţ "preferenţial" 15 lei/ şezlong/zi respectiv 50 de lei/baldachin/zi;

- toate serviciile la care se face referire în oferta hotelului fără a fi specificată gratuitatea cum este în cazul parcării, sunt oferite contracost;

Pe parcursul sejurului am încercat să ignorăm disconfortul creat de funcţionalitatea necorespunzătoare a liftului a wireless-lui şi să ne bucurăm de condiţiile oferite de mediul înconjurător însă ne-am lovit de alte aspecte negative:

- masa este de nota 5 şi abundă în alimente multe şi de proastă calitate; astfel, puteţi găsi oul în toate formele lui (omletă, prăjit, fiert), cremwurst-ul la loc de cinste şi în cantităţi inepuizabile, cereale de proastă calitate, unt vegetal, sucuri de proastă calitate, deserturi bazate pe în special pe şarlotă, băuturi reprezentate doar de apă, fructe puţine, mâncarea grasă chiar şi când era gătită doar din legume, lipsa sortimentelor din peşte, abudenţa de pateuri vegetale şi zacusă marca Mandy pe care o afişau fără reţinere ca pe o dovadă a calităţii şi multe altele care se pot regăsi şi în review-urile anterioare;

- spectacolele oferite clienţilor seara sunt contracost (de exemplu în ultima seara a prestat Paula Seling iar preţul intrării era de 80 de lei în care intra şi ceva cosumaţie);

- restaurantele a la carte amintite în oferta resortului (libanez, italian, pescăresc) sunt lipsite de orice urmă de specific şi au preţuri extrem de piperate;

Ca plusuri aş remarca doar camera cu terasa mare şi multitudinea piscinelor.

În rest costul plătit acestor proprietari care se pare că sunt libanezi sau ceva de pe-acolo sunt extrem de mari şi trebuie să depui eforturi pentru a te adapta trecând peste toate minusurile şi lipsa de stil şi dichis ale unui hotel care a fost catalogat în condţii îndoielnice la 4*. Mă gândesc serios să depun o reclamaţie la protecţia consumatorului întrucât ma consider înşelat iar acest hotel să fie readus la condiţia lui reală.


[fb]
---
Trimis de mvali in 31.07.12 11:43:56
Validat / Publicat: 31.07.12 12:19:21
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Iaki, Jupiter, New Montana (Sinaia)
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2111 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mvali); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2249 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    10 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [31.07.12 12:02:47]
    »

    @mvali: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    DoreD
    [31.07.12 19:20:59]
    »

    Pot intelege anumite dezamagiri legate de acest resort, dar masa de nota 2.5... wow...

    Mie masa mi se pare punctul tare al resortului, probabil sunt mai putin pretentios. Mancarea mi s-a parut delicioasa . Bine, exceptie facand de faptul ca trebuie sa vanezi o masa libera, capacitatea restaurantului este sub necesar, cred ca in locul "parcului indragostitilor" mergea extins restaurantul, iar indragostitii ar fi fost mult mai fericiti.

    Oricum, in ciuda pretului destul de piperat in varf de sezon, resortul pare a fi plin-plinut!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster
    [31.07.12 19:23:31]
    »

    @DoreD: asteptam impresiile tale de acolo scrise ca review nou. Procedand astfel, ai ocazia ca prin notele si evaluarile proprii sa contribui la o medie mai reprezentativa a acestei destinatii.

    DoreD
    [31.07.12 19:29:57]
    »

    Da da, imi cer scuze, fiecare apreciaza in functie de asteptari si comparand cu alte locuri vizitate. Vacante frumoase tuturor

    Remicade
    [31.07.12 19:30:47]
    »

    Imi pare rau ca acest sejur nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor, probabil ca dupa un sejur in Turcia orice sejur de la noi paleste. Nu ati mai specificat unde ati fost sa ne facem o idee.

    Acum 2 ani cand am fost prima data am fost mirat ca nu este sapun/sampon am crezut ca a uitat camerista sa puna, in fine am cumparat si ne-am continuat sejurul. Sint niste chestii prea mici sa le bagi in seama. Nu stiu ce le este asa greu sa puna in fiecare baie un dispenser in care sa puna sapun/sampon, la achizitii engross pun pariu ca, costul este insignifiant. Pentru foarte multa lume conteaza sa aiba asa ceva in baie.

    Despre burete si detergent in 2011 se specifica pe site ca ei nu asigura serviciile de spalare vesela (ma rog e o chestie normala) acum am cautat si nu scrie nicaieri. Personal n-as spala cu buretii altuia . Un burete costa sub 0.5 lei deci inca o bila neagra ptr ei. Cost infim imagine mare.

    Liftul de acord este mic, problema provine din faptul ca aceste complexe au fost gandite ptr a fi vandute catre oamenii cu bani. Astia n-au cumparat si ni le-au dat noua . Noi am fost cazati la et 1 in ambii ani si imi rosea obrazul de rusine cand mergeam de la 1 la parter, juniorul meu nu pricepea ca mai sint oameni cazati la etaje superioare care chiar au nevoie de lift.

    S-au mai plans persoane de Wifi, eu am avut doar un Kindle cu care cica navigam, a mers.

    De sezlonguri am fost si eu "suparat" nu ma dau banii afara din casa si fiecare conteaza, pe ce am cheltuit aici pe ele imi acopereau benzina pana la Cluj. Eu spre deosebire de dvs n-am stiut ca daca platesti inainte le ai la 15 lei/zi. Asta e noi sa fim sanatosi. Am parcat in spate la Topaz si dupa 2 zile cand am iesit baiatul de la poarta ma intreaba de un card VIP, se pare ca aia era parcare ptr cei care achizitionasera pachete VIP, costul era de 15 euro/noapte. Nu am vazut scris nicaieri la intrare ca aia e parcare VIP, de ex poarta de acces dinspre soseaua Mamaia Navodari semana leit cu portile astea din scanduri care se pun provizoriu la santiere. Dupa ce am iesit am pufnit catre nevastama "Parcare VIP my ass".

    Cu masa nu pot fi de acord cu dvs, fata de alte locatii de la noi e net superioara, fata de Turcia 5 *UAI e un regres (eu n-am fost inca dar soramea merge de 2 ani si imi poveste de 1001 de nopti, de einspe mii de feluri de mancare care se lafaie pe mese. Juniorul ei a mancat non stop cartofi pai ). De ex la piciul meu ii placeau la nebunie cremwurstii, mie personal nu, regret ca nu era bacon la micul dejun, parca in 2011 era, asa imi amintesc. La pranz gaseai de mancare sa nu fim rautaciosi. Multa si gustoasa.

    Din pacate preturile in Mamaia sint mari pretutindeni la restaurante, tribut unui sezon mic care obliga comerciantii la un "Hai sa le luam repede banii ca vine toamna".

    Curatenie in camere se facea, pe terase nu, probabil ca oricum s-ar pune praf la ce mini "uragane" am prins la inceputul lui iulie.

    E exagerat sa puneti problema de OPC, atunci in restul litoralului la astia de 2-3 cica stele pe cine chemam? Garda de Fier ?

    Macar copilului i-a placut? Al nostru e apropiat de varsta de al dvs si ptr el a fost nemaipomenit.

    mvaliAUTOR REVIEW
    [31.07.12 22:04:44]
    »

    Vă mulţumesc pentru ecourile dvs. mai mult sau mai puţin interesate.

    O să fiu mai explicit:

    - în legătură cu masa deosebit de "delicioasă", câteva precizări: în prima zi am văzut o fetiţă pe malul mării, vomitând în punga ţinută de taică-su şi am dat vina pe părinţii pe care i-am considerat iresponsabili dar după 2 zile a venit rândul copilului meu şi ulterior a avut probleme şi soţia; eu am trecut pe legume fierte dar din păcate în week-end au dispărut şi astea; ţin să precizez faptul că nimeni din familie nu a mâncat tocături care te pândeau şi te îmbiau sub forma chiftelelor, a ardeilor umpluţi, a sarmalelor, musaca plutind în grăsime cu bucăţi mari de vinete tăiate triunghi, toate făcute probabil din resturi păstrate cu grijîă de master chefii musulmani;

    - am asistat la discuţii aprinse între părinţi cu copii mai mici de 2 ani care întrebau personalul din resort ce să-i dea copilului să mănânce iar răspunsul lor a fost năucitor ("păi ce tu ai plătit pentru masă");

    - în resort kitsch-ul oriental te pândeşte la tot pasul - bonsai de plastic, etc şi ce e uimitor eşti păzit/urmărit la tot pasul de adevărate forţe paramilitare musulmane;

    - am fost pus să număr vesela, pernele, cearşafurile şi toate materialele din lista de inventar, care evident nu era actualizată şi a trebuit să chemăm camersita (şi am şi o întrebare "ce dacă spărgeam o farfurie, era o problemă? la câţi bani am lăsat în acest resort pe care intenţionat l-am scris şi îl voi scrie cu litere mici) - aştia cred că nu au înţeles că România este parte a U. E. ;

    - copilul ce să zic, îşi aminteşte lucrurile bune dar numai noi părinţii ştim cum l-am oblojit cu metoclopramid şi alte leacuri din farmacia pe care au înfiinţat-o cu grijă în resort;

    - copillui i-au plăcut doar serviciile contracost: jocurile mecanice (2 lei fisa) şi minicinematograful 7D (20-25 lei 6 minute)

    - programele artistice cu "modele" defilând însoţite de aprecierele pline de aluzii sexuale ale crainicului Duban erau jalnice şi nu pot fi contabilizate de mine la capitolul servicii;

    - copiii nu erau antrenaţi în jocurile şi activităţile specifice, dacă te nimereai acolo bine, dar echipa de animatori nu trecea printre mese să-i mobilizeze pe copii.

    Fac menţiunea că sunt un consumator onest care s-a simţit înşelat în ţara lui de nişte străini despre care nu cred că fac afaceri oneste şi e firesc pentru că în ţara de unde vin totul se negociază şi porneşte de la un preţ uriaş în defavoarea consumatorului. Poate că ar trebui scuturaţi un pic de autorităţile în domeniu.

    Toate lucrurile pe care eu le-am scris aici sunt cunoscute de personalul resortului pentru că am văzut nişte răspunsuri aiuritoare la probleme reale pe monitoarele din restaurant, însă lipsa concurenţei pe litoralul românesc îi împinge la comportamente inexplicabile pentru un comerţ civilizat unde ar trebui impuse standarde serioase. Sunt convins că în ritmul acesta nu se vor impune în rândul clienţilor din România de middle şi high level.

    Cu respect şi mulţumiri pentru ecouri.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Paulica
    [01.08.12 18:02:38]
    »

    Da, nici noi nu am stiut de pretul "preferential" sezlongurilor.

    In ceea ce priveste mancarea, imi pare sincer rau ca ati avut de suferit. Sincer, daca piticei mele i se intampla asa ceva, renuntam la sejur si-mi mutam resedinta de vara inapoi la munte, desi cu inima usor stransa datorita faptului ca am platit o basca de bani. Pitica nu a mai mancat pana aici cremwursti, dar dupa ce i-a descoperit nici nu a mai vrut altceva la micul dejun.

    De wireless nu ma plang. Eu am fost una din putinii norocosi care au stat in apropiere de router. Ca dovada, acum postez folosindu-ma de reteaua lor fara fir.

    De acord cu ecoul acela despre ineficienta "parcului indragostitilor". Majoritatea celor care vin aici sunt familii cu copii, cupluri care s-au cam lecuit de romantism si pe care ii incanta mai mult eficientizarea spatiului.

    In primii doi ani am ales acest resort pentru ca era singurul loc de pe litoral care avea chicineta. Fiica-mea nu a vrut in ruptul capului sa se atinga de mancarea la borcanase din comert, prin urmare am fost nevoita sa-i gatesc. Si fara sa-mi spuna nimeni m-am carat cu burete si detergent de vase dupa mine. Chiar daca ar fi avut, nu as fi folosit unele folosite de altii, iar la unele "in tipla" slabe sperante. Si daca nu au avut un amarat de sapunel la baie, la detergent de vase chiar nu poti spera!

    Ieri am avut surpriza ca un domn de la vitrina cu fructe sa se rasteasca la nepotu-meu. Credea ca e singur dupa fructe si si-a permis. Pai, zbier eu la nepot gratis, nu trebuie sa platesc atat de mult pentru o asemenea "calitate" a serviciilor.

    magic_art
    [02.09.12 23:31:28]
    »

    @mvali:

    Sunt cea care raspundea de echipa de animatie de la Phoenicia Holiday Resort. Mi-a placut asta cu

    "copiii nu erau antrenaţi în jocurile şi activităţile specifice, dacă te nimereai acolo bine, dar echipa de animatori nu trecea printre mese să-i mobilizeze pe copii."

    Cat am fost eu acolo stiu ca am anuntat continuu programul animatorilor numai spun ca era afisat in lifturi, la relatii cu clientii, la locul de joaca Happy Colours. Noi eram cei care ii mobilizam pe copii, dar si cei care trebuia sa-i dam jos de pe scena, sa-i urcam pe scena, sa dansam cu ei cand doreau.

    Nu cred ca animatorii trebuie sa vina pe la mese... Sincer mie nu prea mi se pare ok sa apari asa la masa cand oamenii mananca si sa incepi sa te joci cu copiii. Exista un program de care au beneficiat absolut toti copiii ce au dorit sa se angreneze in ceea ce se petrecea acolo.

    Am avut un coleg care a venit cu noi in luna august si care facea acest lucru, mergea tot timpul pe la mese... dar era stilul lui si alegerea lui, noi nu eram pusi acolo sa-i luam pe sus pe copii ca sa se joace cu noi sau sa danseze, cei care au dorit au beneficiat din plin de serviciile oferite de noi in cadrul complexului.

    Eu sper ca pe majoritatea clientilor am reusit sa-i multumim si sa le facem copiilor o vacanta cat mai frumoasa prin spectacolele de teatru de papusi, prin picturile pe fata sau pe manute, prin baloane modelate si prin toate jocurile si concursurile pe care le-am organizat pt ei.

    Numai bine! Sabina Arsenie


    NB magic_art este (sau a fost) reprezentant al unității
    lorelei34
    [22.01.13 19:50:38]
    »

    @Paulica: Doamna, va inselati. Noi am fost in vara anului 2010 la Savoy, drept e, am luat apartament... si are chicineta. Probabil ca mai sunt si alte hoteluri, dar trebuie "sa sapati".

    PhoeniciaHR
    [26.06.14 16:18:57]
    »

    Buna ziua!

    Va multumim pentru review! Ne pare rau pentru eventualele neplaceri pe care le-ati intampinat. Recenziile dumneavoastra, ale tuturor turistilor care ne-au ales sa le fim gazde sunt foarte importante pentru noi. Cu ajutorul dumneavoastra am crescut, ne-ati ajutat sa imbunatatim serviciile si facilitatile resort-ului si sa ne mentinem standardele ridicate, iar acum putem spune ca alaturi de noi veti avea parte de vacanta la care ati visat mereu. Dorim sa va invitam anul acesta alaturi de noi pentru a va bucura de minunata lume Phoenicia Holiday Resort!

    Cu stima,

    A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort


    NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    DoreD, iulia_iulia, lorelei34, magic_art, mvali, Paulica, PhoeniciaHR, Remicade
    Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Holiday Resort [Mamaia Sat]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050357818603516 sec
    ecranul dvs: 1 x 1